Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Was zum lache..Ganxstas und Bitsches!

lilfreek
30.05.2004, 14:16
dä neusti real hiphop.ch mega event. läsed dä text, da dörfeder ändli mal wider Streetwear aleggä, und am vorbild amiland nacheifere mit geld und klamotte en masse, da fühled ihr eu wie dihei....isch das nit nätt :rolleyes:

Info:
Mit Gangstas & Bitches ist nicht gemeint dass wir Kriminelle und Schlampen darstellen wollen, nein, sondern dem Lifestyle nacheifern den uns die Vorbilder aus den USA vorleben. Coole Klamotten, viel Geld, keine Tabus. In der Schweiz werden wir von den Clubs ausgeschlossen. Ihre Partys werden Pure R`n`B, genannt. Von den HipHop Fans wird verlangt dass sie ohne Turnschuhe oder Dorag in den Ausgang gehen. Wir halten dagegen und sagen Dresscode ist HipHop & Streetwear.

Hiphop.ch sukkt mal wider gewaltig :D

BigBoon
30.05.2004, 14:18
Jäh was sakt, das isch doch geil.

da hämmiär mal dMöglichkeit ois so richtig zverkleidä ;)

PaX
BigBooN

lilfreek
30.05.2004, 14:24
Original geschrieben von lilfreek
Von den HipHop Fans wird verlangt dass sie ohne Turnschuhe oder Dorag in den Ausgang gehen. Wir halten dagegen und sagen Dresscode ist HipHop & Streetwear.

also ich bin froh muessi nüme im azuug a hiphop parties....messi vilmal :D

Stylebock
30.05.2004, 14:51
scheisse denn han i min wiis massgschneidarat Armani-Azug für nüt kauft...muass wieder FUBU go hola...damn...

diken
31.05.2004, 12:23
ouhh so geil!!! de dörfi ändli wiedermal de krass markiere. in usgang sich go cool fühle mit trainingsoutfit a la baseballspieler. so geil ej...:blingblin :blingblin

http://www.vladimirhernandez.com/rich5.jpg :D :D :D

TZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZ
:no: :no: :wtf:

Tensionstate
31.05.2004, 12:58
Also ich finde das subba. Ich mein es git eh vill z'wenig vo denä arme verschupfte, diskiminiertä Gangsta Klo(w)ne uf dä Gass am Weekend. Chani endlich mini neu Kevlarwestä und än Strumpf vo mim Mami rockä. Nur Muet Homies müend eu endlich nümme versteckä!

:D

konfus
31.05.2004, 13:07
das isch jo so dumm! entweder isches würklich eim sin style und dänn lauftme sowieso so ume, oder ebä nid.

hiphop isch scho fangs voll im arsch, isch das en scheiss maskeball oder waas?

und d amis zum vorbild näh...
di gross frag isch, warum isch schwiizer hiphop so "schlächt"? (mol alls i eim topf)

--> weil sich keine was getraut, alli sind stur und lueged nur uf di andere! äs git genau eis scheiss schema und jedä befolgt das.... langwiilig....

genau darum entstönd dänn au so sache wie "gangztaz & bitches" eifach nur D.U.M.M!

music_head
31.05.2004, 13:17
Original geschrieben von kOnfus
das isch jo so dumm! entweder isches würklich eim sin style und dänn lauftme sowieso so ume, oder ebä nid.

di gross frag isch, warum isch schwiizer hiphop so "schlächt"? (mol alls i eim topf)

--> weil sich keine was getraut, alli sind stur und lueged nur uf di andere! äs git genau eis scheiss schema und jedä befolgt das.... langwiilig....

genau darum entstönd dänn au so sache wie "gangztaz & bitches" eifach nur D.U.M.M!

GENAU!!! Es chunt doch gar nöd druf ah, ob mer jetzt voll d'Klamotte a het oder ebe nöd so...Wichtig isch was drunder isch (Aso de Mensch selber, winer denkt und isch und so:D ) Ich glaub das isch de ultimativ Bewiis, dass sich jede Chreislauf irgendwänn wieder schlüsst! -> Kleider machen Leute (Gottfried Keller):wtf: Isch glaub au scho es paar Jährli her...

lilfreek
31.05.2004, 13:20
Aber ig finds guet dass dä mister hiphop.ch so dä junge lüüt wänigstens biibringt was die würklich wichtige elemänt im hiphop sind: Kleider!, Bling!, kei Tabus!

truurig fingi nur ds'WORD logo ufem Flyer :wtf:

(admin, chammer dä thread uf "was zum brieggä" umtaufe?)

subtile
31.05.2004, 19:49
Easy eifach e granate ine und scho sins paar gangsters und bitches weniger.

Ich mein Hallo, "Den Vorbilder aus USA nacheifern" haha scho nur dä satz disqualifiziert dr ganz event.

Aber anderersits ischs jo guet denn gön si an die party und hänges nüm ande geile konzert umme...

BigBoon
01.06.2004, 01:01
"Dänn chettä, bling bling hosä und pamps,
das sinds räp ding uf dä strossä mit guns!"

PaX
Booney

LAN
01.06.2004, 01:05
wenigstens haben sie die Realness nicht ins spiel gebracht muahahahaaaaaa
jedem seinen stil...

Biggie
02.06.2004, 11:17
Aso, i eim punkt hei si ja rächt... jedi party besteit numä no us Pussy Sound, RnB u Hip Pop... mau wider chli hip hop wo abgeit arä party wär nid mau so schlächt... aber wieso das si dä chleidigsstyle no düe pushä verstani iz nid, die pijama gängschter si ja eh überau, o a dä parties...

Äffli
02.06.2004, 11:35
Fette Gängstär

:D

dr cosy passt no zu dene:rolleyes:

Supremedjgm
02.06.2004, 11:46
Ig bi fasch verreckt wonä dä Flyer in Züri am frühe Morgä gseh ha !!! D`Gsellschaft isch komplett am verblöde...

sin
02.06.2004, 12:57
und wäm hei mer ds ds verdankä das sech aui wiä siä letschtä mongos alege...:rolleyes:

üsnä liebä US Chart Hip hoper wo aui soooo geil findä

Luusmailtli
02.06.2004, 13:07
Original geschrieben von Supremedjgm
Ig bi fasch verreckt wonä dä Flyer in Züri am frühe Morgä gseh ha !!! D`Gsellschaft isch komplett am verblöde... würkli truurig...hiphop isch absolut im trend..ich glaub jetzt müemer musikstil wächsle..:rolleyes:

toniqe77
02.06.2004, 13:16
Original geschrieben von Luusmailtli18
würkli truurig...hiphop isch absolut im trend..ich glaub jetzt müemer musikstil wächsle..:rolleyes:

also ich find as witzig, will mir das eigentli absolut am arsch verbi gaht. sorry, aber ich verstu nüd wimä sich über so öppis chu ufregä :hmmm: ?

wer sich mit dem nüd chu arrangierä muss ja nüd dethi. immer nuch besser gangsterparty organisiärä als gar nüt organisiärä...

aber ich bi ja nur glarner, und bi üs gits so öppis eh niä.
peaz

Mora
02.06.2004, 13:49
ech mues hiphop ned alegge, ech hans im herz.

ehrlich lächerlich.
isch doch jedem sini sach, ob er senigi klamotte azieht, das het doch nix demit z tue, dases irgendwie hiphop isch.
das isch doch eifach gschmackssach. entweder bin ech i de falsche clubs oder ech weiss au ned, aber det inne hets amigs au so type mit so "streetwear" und "real hiphop"klamotte. usgschlosse? vo wege. mer schliesst sich dur so üsserlichkeite nur selber us.

PhrazeFive
02.06.2004, 13:56
Original geschrieben von Mora
usgschlosse? vo wege. mer schliesst sich dur so üsserlichkeite nur selber us. Toleranz isch sone schöni fantasie-vorstellig...

.kerYjameS
02.06.2004, 14:08
lol besser als abgfuckti bure chleidig...

Radical
02.06.2004, 14:12
Original geschrieben von toniqe77

aber ich bi ja nur glarner, und bi üs gits so öppis eh niä.
peaz

haha, demfall arrangierä da für die nächste paar Parties vo üs emal was, damit du au mal gsehsch, wie das isch...hrhrhrrr

Pleschen
02.06.2004, 14:13
Original geschrieben von .kerYjameS
lol besser als abgfuckti bure chleidig...

ne ne so chasch das nöd gseh, würdet di buure hie alli als gangstaz rum laufe! o gott ich chäm glaub uf de psyco, denn lieber buurekaff als gängsterkaff...hehe!

piis

lilfreek
02.06.2004, 17:08
also mir gfallt vorallem das "herzige" bl!ng bl!ng unä rächts.und es gaht ja nid primär drum öb einä überall sin trainer ahät, sondern um dä text!

LAN
02.06.2004, 20:51
ja aber düet schwirig... gängschter oder nid gängschter... s git gängschter wo EXTREM stil hei. (si si säute, ig weiss, aber es git se)

jo ds bl!ng bl!ng ischmer o ufgfalle, isch spassig :D

ApFeLsChOrLe
02.06.2004, 20:56
haha.. han au so en flyer, hanni vom jamarico mitgno! wells so blöd tönt het :p

demfall scho so abgstürzt :o

PsyKez
16.06.2004, 17:00
ja da uf dem server het mal eine so schön gseit: mit rucksack chunsch halt nöd inen club :D
LOL
ich laufe lieber miteme wiise breite phatfarm trainer als mit vernissne hose trotzig a jedem couiffeur verbi. ugly...
üch passts nöd? -> gönnt nid det ane
ihr lachet über die? -> die schiisät uf üch :jaja:

:rolleyes:

Dirty Fifty
16.06.2004, 17:10
luegets doch mau positiv a:

aui würkleche hobby gängschters us öiem club verschwinde när a die party's u dir heit rueh. faus de trotzdäm no lüt z.b. i somene "pyjama" uftouche (chönt ou ig si) de wüsst dir ämu das das mit gröschter wahrschinleckeit a friedliebende mönsch isch mit chli ahnig vo rap wo haut eifach dä chleidergschmack het.. u wägä däm isch är nid bös... we dir so dänket das isch glich ä schleger, droge, wannabe typ sit dir nid besser aus d medie wo das äm 08/15 bürger so verchoufe...

ich habe fertig...

4132
16.06.2004, 17:21
was isch ich ha friener au breiti hose und die möglichscht coolschte schueh und die möglichscht coolschte pelle pelle pullis agha...

weiss au nit, has geil gfunde...s git immerno par sache wo gfalle...an mir sehts eifach schaize us...dorum kaufis nur wenns an mir guet usgseht..aber alli grad abzstämpfle isch au nit s richtige...

PEACE

eazy-d
16.06.2004, 18:18
Gloub mirs Mann,HipHop wird Stärbe,
aber vo ächte Heads wiä mir (üs?),nöi definiert wärde,
wed mi wotsch beleidigä,de nenn mi HipHopper,
i bi en Räpper,ke abgfuckte ChartShitTopper...
(EZD:Hesch Dänkt..)

Kleider machen Leute? uf jedä Fau ke HipHop,
schribä dini Hose en Text? nei,es passiert i dim Chopf,
si da Turnschuä am Breakä,oder isch mis Cap en DJ?
hesch scho mau en Pulli gseh Spraye?d'Antwot isch nei...
(EZD:Ke Ahnig um was es geit)
-----------------------------------------------------------

[kayoz]
22.06.2004, 13:04
Original geschrieben von Supremedjgm
Ig bi fasch verreckt wonä dä Flyer in Züri am frühe Morgä gseh ha !!! D`Gsellschaft isch komplett am verblöde...

muuuahahaahaaahaaaaaaa....:auslachen

esch jo ächt too primitiv :gay:

mc rassko
22.06.2004, 13:42
haha lächerlich, moruk mann, zippe und so ey krass:D

Highnz
22.06.2004, 14:03
hehe, futzdumme flyer...
när hei si bim dresscode no "Bling bling" gschribe, und das no fausch...
isch hout geng es guets zeiche we e hiphopparty vo tillate.ch pushed wird. de hets uf au fäu kei haubschüeh!
:rolleyes:

D-Glay
22.06.2004, 17:48
Original geschrieben von music_head
GENAU!!! Es chunt doch gar nöd druf ah, ob mer jetzt voll d'Klamotte a het oder ebe nöd so...Wichtig isch was drunder isch (Aso de Mensch selber, winer denkt und isch und so:D ) Ich glaub das isch de ultimativ Bewiis, dass sich jede Chreislauf irgendwänn wieder schlüsst! -> Kleider machen Leute (Gottfried Keller):wtf: Isch glaub au scho es paar Jährli her...

"Lüüt mached Chleider und Chleider widerum Lüüt,
gwüsssne bedüteds vill doch mir bedüüted das nüüt,
was ich büüt? Das sind di wahre Wert vom Mensch,
und die ligged nöd i de Chleider so wies Du villich denksch.." :D

oder....

"ob Kani, beni Miles, Lugz und Damani Dadda,
all di verschidene stylez müend d'schüeler ja hüt scho aha,
wämmer dem mal nagah , worah liit das blos?
de eigeni wille isch z'chli und d'industrie isch zgross!" :D

Zitat usem track: schöner , besser tüürer. Focolio - Alboom!

Greetz!

-D-

Mister HipHop
23.06.2004, 19:17
immer motzen, das konntet ihr schon immer gut . es gibt verschidene HipHop stiehle und fans. auch leute die voll auf ami HipHop und durag`s stehen sind oft voll real und verstehen mehr von zeitgenössischen rap als so mancher backpaker. also immer ganz cool bleiben, für euch organsieren wir solche events wie zb. HipHop.ch The Jam und das mit viel liebe und einsatz, für andere Down n Dirrty und für dritte The Message.

nicht unbedingt dein style ist real, was für eine aroganz.

und übrigens ist es traurig das an sogenatten r`n`b partys leute die auf rap stehen,dorags, weite hosen und sneakers tragen nicht erwünscht sind. darum das konzept mit der streetwaer..

ich hoffe ihr versteht das nicht jeder/jede hiphoper/innen so sein will wie ihr..

freut euch lieber auf den HipHop.ch The Jam als euch über andere menschen zu lästern

one.:o ;) :hmmm: :)

.kerYjameS
23.06.2004, 19:27
Original geschrieben von Mister HipHop
immer motzen, das konntet ihr schon immer gut . es gibt verschidene HipHop stiehle und fans. auch leute die voll auf ami HipHop und durag`s stehen sind oft voll real und verstehen mehr von zeitgenössischen rap als so mancher backpaker. also immer ganz cool bleiben, für euch organsieren wir solche events wie zb. HipHop.ch The Jam und das mit viel liebe und einsatz, für andere Down n Dirrty und für dritte The Message.

und übrigens ist es traurig das an sogenatten r`n`b partys leute die auf rap stehen,dorags, weite hosen und sneakers tragen nicht erwünscht sind. darum das konzept mit der streetwaer..

ich hoffe ihr versteht das nicht jeder/jede hiphoper/innen so sein will wie ihr..

freut euch lieber auf den HipHop.ch The Jam als euch über andere menschen zu lästern

hiphop stiehle
:wixer:

beatniquer
23.06.2004, 19:36
shit ey aber was het die bitch für nes chäppli anne? ish ds e schwimmer chappä oder so?

:confused: :confused: :confused:

beatniquer
23.06.2004, 19:38
Original geschrieben von .kerYjameS
hiphop stiehle
:wixer:

ds isch dänk so wie ne besen stieHl:blingblin

Mora
23.06.2004, 23:06

das stimmt definitiv ned! die sieche chömed doch immer überall ine, det wo ech mich bewege, hets ämu gnueg vo dene.

und no öppis: mer motzed ned über die lüt wo die sache alegged (isch ja gschmackssach) sondern über dä usverchauf vo de kultur über en bestimmte chleidigsstil.
-> zumindest gseh ech das so.

LAN
24.06.2004, 02:36
WAYNE! das thema isch langsam ächt gnue besproche...

löt gängschter la gängschter si
lör rnb la rnb si
lör bitches la bitches si
und aui si happy

Headshock
24.06.2004, 09:20
Original geschrieben von kOnfus

WORD!!
ich find do es Zitat vo mim MC passend...
"Hiphop cha me nid wärde, Hiphop muess me läbe,..." by MC Pyro. Ich find mir schwizzer luege zu stark uf anderi, me sött vihl me uf dr eigeni Stil achte, als so mainstream kacke z'kopiere... Aber me chunnt scho fast nümzum eigene stil....:(

D-Glay
24.06.2004, 09:29

Well... Es schiint als wür de Initiator selbscht mal zu wort cho..

Es isch ja nöd so das mer grad ales verwerfe mues aber zu dem han au ich chli müese schmuntzle.
Mich dunkt das ganze eher chli nach Agebot&Nachfrag.

Klar gits Lüüt wo sowas au wend.. Es git au Lüüt wo abhängig sind und Ihre Stoff müend go bezieh doch weg dem isch es gliich ilegal oder? :) Au wenns settig lüüt git wo sich demetsprechend aziehnd , heisst das no lang nöd das es au richtig isch.

Miner meinig nah wird eifach nach dem gange was d'lüüt wend und nöd was vertretbar isch.. Es wär also au möglich das es settig partys selbscht zu happycore wür geh , wenn happycore i de charts wär..

Find eifach mir hend scho gnueg US ifluss i de CH und es bruucht nöd no meh devo denn es gaht doch schlussendlich nur um idealie und ich finds ehrlichgseit nöd cool wenn lüüt sache naeifered wo anderschwo s'Lebe widerspieglet aber da als Modetrend agluegt wird.

En Dorag isch nöd agleit worde wills cool usgseht , sondern demit mer erchennt hett , wer zu wem ghört und jetz simmer sowit das mer die Idelaie au no vörderet.

De post hett au nüüt mit Verständniss zu Ziitgnössischem Rap ztue , sondern lediglich mit de Art und wiis wie was daherchunt.

Wie gseit... Mer sell ja au nöd ales verwerfe und finde s'meischte wo er mached au fett wie jetz als bispil HH the Jam (wo i sicher au sii wird) aber mit dem "gangsta bitches" zeugs hend er miner Meinig nah en Minus punkt igfahre.

Wenn das ganze als en art "gag" dargstellt worde wär, de gängts widerum , nur so wies gschribe isch , schiints mer als wärs wirkli au so gmeint was schlicht und eifach schaad isch.

Es isch wie mitem Rauche.. Mer weiss es isch gsundheitsschädigend aber mer machts trotzdem. Weg dem mers macht mues es ja nöd heisse das da au richtig isch. ...aber gförderet wirds gliich und in masse produziert...

Für mich gilt aber au es "Lebe und Lebe lah" so sell vo mir us jede mache wa er wett denn egal was mer macht, ales wird früehner od. spöter mal quittiert.

..und jetz freu mi schomal uf Camp Lo & Co! :yeah: