Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : SELBERGEMACHTE BEATS gesucht!

don pasquale
30.05.2004, 15:04
GESUCHT: SELBERGEMACHTE BEATS!
------------------------------------------------

Ich suche selbergemachte Beats, die nach was tönen, um meine Texte darüberzuschreiben!

Da ich selber keine Zeit und die nötigen Programme verfüge, um einen einigermassen professionellen Beat herzustellen, bin ich auf der Suche danach!

Bei genügend Sound-Qualität, wäre ich bereit was kleines zu bezahlen!

Peez don pasquale

Beatnik
30.05.2004, 17:05
Man, für was gibt es das BEATS Forum!! Du bist sicher schon nummer 20!!!:no:

V E R S C H O B E N

baspra
31.05.2004, 04:06
uei
würd d beats im fau säuber mache, dini rhymes lasch ja o nid la schribe..(i weis blóds bispiu aber mi versteits ömu!)

don pasquale
31.05.2004, 20:47
hey

jo, das wär eigentli au mis ziel, aber leider fählt mor momentan eifoch dzit, geld und snötige fachwüsse däfür! i ha scho au äs paar beatli gfitzt, aber halt eher unteri schublade.
und dos minere meinig no ä paar git, wo beats machet, wo mängmol gar nöd verwendet werdet.. why not?

aber recht ge tue dor scho, eigeni text und beats isch natürli sgeilsch wod chasch mache!

du auch beatsbastler sein?

peez

d.p.

FicDic
03.06.2004, 15:54
Original geschrieben von baspra
uei
würd d beats im fau säuber mache, dini rhymes lasch ja o nid la schribe..(i weis blóds bispiu aber mi versteits ömu!)

so än scheiss... öppä fasch jedä laht sini beats machä... odär umgekehrt öppä jedä produzänt laht für sich singä...

don pasquale
05.06.2004, 10:57
hey!

thats life! und leider halt au drealität, das beides mache, öpis risig ufwendigs isch und vil talent, zit und musikwüsse brucht! aber isch jo au cool, wemor zämä was cha mache, und sich so ergänze!

peez

d.p.