Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Vestax Samurai Pmc 07 Pro D

Black Jack
23.11.2004, 20:43
Na ja ich hab da zwei fragen, also eigentlich 3
1. Was hatt es mit den Curve patterns des samurais auf sich. "ech schnall de säich eifach ned"
2. Ech han scho tuusig mol (o.k. vellecht nor 945 mol) statements dezue gläse," Jo samurai esch voll easy aber ecler esch genau so guet." Esch de samurai nor wäg de curve patterns so vell türer, oder esch er wörklech technisch besser das heisst besser verarbeitet?
3. Was heds met denne hamster switches of sech. ech weiss es ghört eigentlech is erschtehilfe forum, aber "schiss of s system":hmmm:
tschööö

Beatnik
23.11.2004, 20:57
Original geschrieben von Black Jack
Na ja ich hab da zwei fragen, also eigentlich 3
1. Was hatt es mit den Curve patterns des samurais auf sich. "ech schnall de säich eifach ned"
2. Ech han scho tuusig mol (o.k. vellecht nor 945 mol) statements dezue gläse," Jo samurai esch voll easy aber ecler esch genau so guet." Esch de samurai nor wäg de curve patterns so vell türer, oder esch er wörklech technisch besser das heisst besser verarbeitet?
3. Was heds met denne hamster switches of sech. ech weiss es ghört eigentlech is erschtehilfe forum, aber "schiss of s system":hmmm:
tschööö

1. Curve Patters sind "Voreingestellte" "Kurven" für den Crosfader...d.h der Fader wird "automatisch" ein/ausgeblendet, das isch dazue da z.b en Transformer zmache nur mit hi -und her fahre vom Fader...muesch hald mal praktisch usprobiere, isch nöd so eifach zum erkläre, und ehrlich gseit au SINNLOS diä Funktion!

2.dSamurai Serie hett geili Crossfader, Butterweich da sie Magnetisch funktioniered, aber für dä Priis büütet en Ecler meh...frög nöd, es isch eifach so!;)

3. Hamster Switsch heisst "Crossfader" umkehre, wenn sLinke Signal Links isch isch es nach em "Hamstere" rächts...und umgekehrt! Verstandä? Ja easy ich hans Probiert, he he:p

4. Uf System scheisse bringt nöd vill wiä du gsesch :D

LKB
23.11.2004, 21:42
Original geschrieben von Beatnik
4. Uf System scheisse bringt nöd vill wiä du gsesch :D
haha

Also Black Jack: Für dä Priis chaufsch dir lieber än Rane oder än Ecler oder vilicht au än Stanton. Hamster Switch hät eh jedä Mischer hützutags und uf Curve Patterns chasch schissä.
Du muesch es zwor schlussendlich selber wüssä, aber ich find d prisä vo Vestax vil z hoch für das was chönd...

Stinkyfingaz
23.11.2004, 21:45
Ja eigentlich bringet dir die Samurai Funktione wenig als afänger und sowiso sind Rane besser als Vestax vom Fader her allg., aber ebe wennd eine chaufe wötsch ziesch der de Rane TTM 54i uf www.musik-produktiv.ch

LKB
23.11.2004, 21:50
Original geschrieben von Stinkyfingaz
Ja eigentlich bringet dir die Samurai Funktione wenig als afänger und sowiso sind Rane besser als Vestax vom Fader her allg., aber ebe wennd eine chaufe wötsch ziesch der de Rane TTM 54i uf www.musik-produktiv.ch meinsch nöd dä rane ttm 56? dä isch dä absoluti burner!!

Black Jack
24.11.2004, 09:25
He leute, der Rane kommt gar nicht in frage,ich bin weiss gott kein Drogenbaron, und wer erlaubt sich hier die freche bemerkung mich "anfänger" zu nennen?
Also der vestax ist fähig automatisch ein und auszublenden, aber das ist ja jeh nach taktgeschw. völlig sinnlos. oder kann man die geschw. der paterns auch ändern?
und der X fader des Ecler ist doch auch "magneto" oder etwa nicht?
und trotzdem noch: Wie kann ich die Hamsterswiches brauchen, d.h. in eine Scratchpreformance integrieren.
also schöne zäme
:dance:

Superseal
24.11.2004, 09:52
Chauf der lieber de Vestax 007 (De james Bond under de Mixer :D )

Ich ha de jetzt au scho es ziitli und bi vollkomme zvriede mit dem....

Genial isch eifach das mer nur 1 schrube lööse muess und denn isch dass ding scho offe...

Ha mir zerscht au welle de Samurai zieh, bi denn aber zum schluss doch für de 007er entschiedä...und muess säge es isch en guete entscheid gsi! :D

Black Jack
24.11.2004, 10:05
Aso ebe ech be eifach rächt öberzügt vom Hak 360er
aber ebe, vellecht geds jo öpper wo mer drengendschd vo dem abrotet. ond de samurai chond vör mech au nor in frog, wel ech ne för chli meh als 1000 knöche bechome...Ech wart jetzt mol am beschte of üchi antworte:blingblin

Beatnik
24.11.2004, 10:13

oder kann man die geschw. der paterns auch ändern?
und der X fader des Ecler ist doch auch "magneto" oder etwa nicht?
und trotzdem noch: Wie kann ich die Hamsterswiches brauchen, d.h. in eine Scratchpreformance integrieren.
also schöne zäme
:dance:

Nei, aber du kannst die Intevalle der Patters ändern, bzw. wenn du Patter 1 hast, dann gibt es beim Crossfader 2x einen CUT, bei Patter 2 3x und bei Patter 3 4x und so weiter! Je höher du das einstellst desto mehr CUTS gibt es wenn du den Crossfader z.b von linkls nach rechts bewegst.....so kannst du z.b einen Chirp ausführen ohne das du ganz links oder rechts sein must mit dem Fader....ist wirklich SINNLOS!!

Der fader am Ecler ist auch Magnetisch so viel ich weis, aber du kannst den Punkt an dem der Crossfader einsetzt viel genauer einstellen, bei den Vestax Modellen musstest du um einen millimeter cut zu machen einen Rasierklinge einbauen, damit der Fader nach kleinsetr bewegeung (z.b von links) schon das Signal einblendet....beim Ecler kann man das auch ohne gebastel einstellen, einfach vile genauer als beim vestax, so sind schnellere und genauere Cutz möglich....

Den hamster Switch in ein Set einbauen....nun, das ist ja Geschmackssache wie du deine Cutz machst....nehmen wir an dein TT steht rechts, du machst die Cutz also mit der Linken Hand......und zwar beim Crossfader "normalerweise" von links nach rechts....nun kannst du das Signal auch Hamstern, das du mit der Linken Hand von rechts nach links die Cutz machst.....vile eDjs die ich kenne Hamstern, der bekannteste "Hamster" Dj ist Q-Bert, dank ihm und den Scratch Piklz wurden die Hamster Switches Standard, Vestax waren die ersten die das einbauten!

Aber wie und auf welche seite du die Cutz machst ist Geschmackssache....musst du selber herausfinden wie es dir besser geht!

Ein Vorteil ist noch, wenn du z.b beide TT rechts hast, und gewöhlich von Links nach rechts Cutz machst, da kannst du beim Wechsel auf den "Lins Aussen" TT Hamstern und schwupp, schon kannst du egal auf welchen Turntable deine Cutz von Links nach rechts machen.....ist hald bequemer....

Nun, ich hoffe es war irgendwie verständlich....geh doch mal in einen Shop wo du die Teile ausprobieren kannst, dort kriegst du sicher auch die Funktionen genauer erklärt!

Beatnik
24.11.2004, 10:16
Aso ebe ech be eifach rächt öberzügt vom Hak 360er
aber ebe, vellecht geds jo öpper wo mer drengendschd vo dem abrotet. ond de samurai chond vör mech au nor in frog, wel ech ne för chli meh als 1000 knöche bechome...Ech wart jetzt mol am beschte of üchi antworte:blingblin

Wenn ich Cash hetti zum mir en Mischer usläse...würd ich mir sicher en RANE holä.....aber da ich nöd Millionär oder Profi Dj bin, isch miin nöchschte Mischer ganz sicher en Ecler, sien eifach geil für dä Priis!

Und wenn ich mal so wiit bin und gnueg Cash han unds das Teil no gitt, dänn zieh ich mir dä vestax 07pro ISP...isch zwar nöd sneuschte....aber us Nostalhische Gründ eifach dä Hammer:D

Dj Riddla
24.11.2004, 10:18
chouf dir e hak 360!

vom pris/leischtigs verhältniss eifach unschlagbar...jenschti istelligs müglichkeite u der fadder isch ober fett!

scheiss uf vestax!

piiis

Flowz-eat??!!
24.11.2004, 10:26
ich han zwor (fascht) kei ahnig vom DJing, aber i ha bis jetzt au nu ghört, dassmä sich für dä prix vom samurai was geilers chan zuätuä.....:rolleyes:

LKB
24.11.2004, 11:05
Original geschrieben von Dj Riddla
scheiss uf vestax!

piiis genau! scheiss uf vestax und chauf dir dä ecler...

Beatnik
24.11.2004, 11:52
Original geschrieben von Dj Riddla

scheiss uf vestax!

Original geschrieben von DJ LKB
genau! scheiss uf vestax und chauf dir dä ecler...

Na na na, nöd so Grob...he he ;), sind immerno ganz Freshi Dinger, ich meine, bevor Rane, A&H oder Ecler sich überhaupt en Name gmacht hend bi dä Hip Hop Mischer, hett jede Idiot en Vestax wellä! Und wer weis, uf eimal chömeds mit eneme Hammerteil hindefüre.....ich meine, mit eneme vestax Mischer isch mer sicher zfridä, sicher kein Fehlkauf! Aber Priis/Leischtig isch hald Ecler scho besser! Und wers übrigens "ganz" Billig möcht, sött sich mal dModell vo Stanton innezieh, sind no Sexy für dä priis und dQualität säg nöd mal so übel!

Oder Numark hett au heissi Babys wo vom priis her nöd übel sind....ich würds hald wie gseit in Shop go teste;)

Dj Riddla
24.11.2004, 12:25
vestax isch sicher nüt schlächts u dr 05/06/07 si o gueti mixer, nume hei si chli dr aschluss verpasst(samurai brunz...)u si haut eifach viu zu übertüret...

wär natürlich geil we si mitemene hammermonster mixer würde cho wo aui furt blast...bezwifli aber chli da ja eigentlich immer no me aus gnue "veralteti" mixer verchouft wärde...u di billige 05 u 07 updates wo grad einige 100.- meh choschte aus di aute chöi si sich eh i ar*** stecke:p

ecler oder rane!

aber so ne Vestax QFO wär huerre früsch:blingblin

LKB
24.11.2004, 12:43
Original geschrieben von Beatnik
Und wers übrigens "ganz" Billig möcht, sött sich mal dModell vo Stanton innezieh, sind no Sexy für dä priis und dQualität säg nöd mal so übel! das chan i us eigener erfahrig bestätigä. i han jetzt mega lang än 500 fränkigä stanton gha. i find d focus fader au zimlich geil. stanton chan i au nur witerempfelä.
Oder ebä, wennt än Mischer fürs Lebä willsch, denn nimmsch dä rane ttm 56. für 1400.- bisch däbi... Häsch lebäslang garantie uf d fader und alli funktionä wod bruchsch.

Äs git halt mittlerwilä soviel gueti Mischer, ich persönlich find eifach d Vestax nöd so fresh. (Früener sinds sicher guet gsi...)

z.B. dä Stanton SA-8 chönt i au no empfehlä (öpä 900.-)

Dj Riddla
24.11.2004, 15:34
süsch choufsch eifach das:blingblin