Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : thieu vs. Scope

thieu
31.05.2004, 14:17
Ich fronte...

Äh normal eifach

thieu
31.05.2004, 14:24
Shit was soll das kriägi kei bessre Gegner
En Messer Werfer, Anstell vam Kessel Fäger
Besser werde susch mächend di ziile kei Sinn,
meinsch nit, brüächsch nit azfah ich schriibe älei z viil
kei Stiil, häni bi diär bis jetz gfunne,
hä mi letschtens gwundret, das nu niä en derbe häsch brunge
soebe verstummet, wä gschiider üszloge,
las miär z Hüäs z rocke und dini Brüät z poppe...

scope
31.05.2004, 14:34
anstatt das ig mi uslogge blibsch du gschider offline/
bruche ke hobbygangster wo öbbis vo stoff rhymet/
nei i bruchä ä hertä gägner und du bischnä nid/
schlächti rapper si so zauriich wies im meer fischä git/

lüt wi dü söttä säch im waud versteckä/
ohni zäut u ohni dechi, bis si haut verreckä/
i bi wi swisscom, nume das ig im rappe aus abdeckä/
was überleisch itz no zwöimau? itz würd jede schlau absecklä/

scope
31.05.2004, 14:41
auso lug, hie der fronter

mi rap isch schön u glich hets dornä dra wi bi rosä/
figge heisst bi dir miteme maa, du bisch vorä dra mimosä/
du sugsch so heftig do gheie d'hoor gd ab bim blosä/
figg nid mi a, figg nid mi i a/
wöu di schwule isch s'einzige wo ii nid ha/
derfüür hani styles skills und doubles tonnäwiis/
e viertu million fürnes featuring isch für mi nonä priis/
aber du muesch nid spare, i rappe nid für wannabees/

thieu
31.05.2004, 14:53
Dine Rap isch wiä Rose? Der chasch nit mal diner Fröindin scheiche/
Das ich dich dich in a figge, isch nur dine Tröim gsii leider/
Aber wenn i Afah kijänt kei Haar sondern di stähnt der z Berg/
Es hät e selteheits Wert, Als ob miär es Feature mit me Berner fehlt/

lächerlich dine Rap isch so Gay, der chunt mit Lippestift und Stringtanga/
Find di app mann, dü müäsch jede Kiffergrind und Pimp dra la/
Stimmt Alta, ich zahlti ver dich mit dem ganze Gold va der SNB/
Aber d ganz schwiiz wä froh misstisch nimme dini Fressa gseh...

Thanx a lot...

walliserPIMP
31.05.2004, 14:59
mier het der thieu im allgemeine besser gfalle

aber der reim vom scope:

nei i bruchä ä hertä gägner und du bischnä nid/
schlächti rapper si so zauriich wies im meer fischä git/

isch ja mal zu deftig gsi. der het mer güet gfalle.

thieu
31.05.2004, 15:02
Mini Stimm häsch, aber ich bi de öi so fair und STimme nit ver mich selber.
Schöns Battle gsii und ich hä mer wirkli nu gat miäse miäh gäh ver de Konter...

was überleisch itz no zwöimau? itz würd jede schlau absecklä

Sweeeet....

scope
31.05.2004, 15:49
merci thieu fürs battle...

ig ha für mi säuber gstumme ig gibes zue. aber ig finges nid schlimm, wöu jede für sich cha, wener denkt er heig gwunne oder er heigs verdient.

thieu
31.05.2004, 17:43
Original geschrieben von scope
merci thieu fürs battle...

ig ha für mi säuber gstumme ig gibes zue. aber ig finges nid schlimm, wöu jede für sich cha, wener denkt er heig gwunne oder er heigs verdient.

Nei easy finne das öi nit so schlimm... Hä nur deicht ich hä fasch immer gäge di gstumme (Hyphen etc...) Aber immer isch das knapp gsii und de häsch mini Stimm hiä verdiänt! Va miär üsgseh wäs recht unentschiide. Obwohl mer mine Dialekt eifach besser gfallt!:D

scope
31.05.2004, 17:48
okok.

mi dialäkt gfaut MIR o besser. ha leider nid jedi vo dine zile so vertsange wie du se wahrschinlech gmeint hesch...

aber luege mer einisch...

thieu
31.05.2004, 17:51
Isch easy... Weiss das mis Dialekt em bitz schwiirig isch zum verstah... Aber susch mäche wer de mal so Scheiss ame Mikrofo. De erklär i der das de susch mal wiän is meine...:D

Ich hä dis z mindest verstande, und häs öi recht cool gfunne....

@ Alli biite schriibet Kommentär wenn er scho stimmet!

Grazias

christio
31.05.2004, 18:32
mier het der thieu besser gfallu, willi d'reims va ihm doch nu gad besser finnu, obwohl di vam scope öi nit schlächt sind!(mini stimm het de nix wägu haut-valais z'tüe, hä ihnu eifach besser gfunnu!)

dawn
31.05.2004, 18:45
scope ganz klar!findu bi dier thieu leider kei ziela fami grob uberziiegt!scope hät än paar..

also mieni meinig!!!(ohni das jemand wieder stresst:D)

peace

thieu
31.05.2004, 19:02
Easy. Ich fräge ja wer ses wiä finnet! Mag mi da ab so Sache öi scho lang nimme üfrege!

Aber Merci ver d meinig!

Stylebock
01.06.2004, 02:06
Thieu gwinnt miner Meinig, vor allem wäg am Konter, guat uf ihn iganga und geili Punches dinna kha!!

Props an beidi!

mhmm
01.06.2004, 11:14
Original geschrieben von scope
was überleisch itz no zwöimau? itz würd jede schlau absecklä/
de findi au recht geil, aber das

figg nid mi a, figg nid mi i a/
wöu di schwule isch s'einzige wo ii nid ha/

hanni nitt ganz gschnallt.

P-Flow
01.06.2004, 11:26
Thieu Fronter: Da hengi ehrlich gseit meh erwartut va dier. Mier fehlunt d'rhymes wa ver du gägner mörderisch sind. isch alles so mittelmässig. also nit so rächt uberzigund (miner meinig na)

Scope Konter: Teilwiis güöt ufe fronter vam thieu igangu, teilwiis uberhöipt nit. vanu rhymes her nit so der hammer, aber d'idee sind nit ohne. Der konter im grossu und ganzu nit schlächt, aber chännti um einigs besser si.

scope Fronter: cooli sach! d'idee mit der rose finni geil,aber der zweit teil vam rhyme finni weniger güöt.
"figg nid mi a, figg nid mi i a/
wöu di schwule isch s'einzige wo ii nid ha/"
?? Sorry, aber mit dem rhyme hesch dine fronter gat versaut. gfallt mer uberhöipt nit!

Thieu Fronter: Sehr güöt ufe fronter vam scope igangu und das isch ja z'wichtigschta bim konter! und d'art wie druf bisch igangu gfallt mer. das isch der einzig part im ganzu battle wa coole wortwitz dri het und wa mier persönlich gfallt..

-> eiguntli as unentschidu, wenn da der konter vam thieu nit weri. vote an thieu! bigründig isch da!

scope
01.06.2004, 11:38
messi psycoflow füre comment. nimes z'kenntnis.

du seisch no das mini raps nid guet riimä. lug nid nume s'letschte wort ah, sondern die zwöi oder drü letschte... evtl. fingsch so no meh siube wo ufenang passä. aber du redsch haut o angerä dialäkt, de fauts vilich o weniger uuf

es sött übrigens so heisse i mim part

FIGG NID MI A/ FIGG NID MI I A./
wöu die schwuli aderä isch s'einzigä wo ii nid ha/

ha aderä vergässe..

Tonik
01.06.2004, 13:05
Geilere Satzufbou mirer Meinig na…dass dr letst Doppu no im nächste Satz inne chunnt.

Vom Scope hani haut scho bessers gläse wo mi chli meh het vom Socku grissen

Wasi haut vo beidnä weich finge isch ds Homo-Gliir...eh ja.

Respäkt a beid...isch fett gsi

Mc Cosy
01.06.2004, 13:08
Ich mues säge die verglich vom Scope gfallet mer huere guet!! Drum het er au mis vote!

De Thieu het vom rhymetechnische her scho überzoge, aber de Wortwitz het echli gfählt!!

peeeeeezn

Lord Flow
01.06.2004, 14:44
schliess mi vorwäg am Tonik a: "schwul" isch kei Diss! Dir Schiss-Heteros :rolleyes:

auso für mi isch s'Battle relativ usgliche. D.h. thieu het me Wortwitz drin, paar gueti Ideene vom Asatz här, für mi leider nid geng ganz usgfüehrt. Dr Scope het wie gewohnt die subere doubles bis tribles drin (wobi es paar chli gsuecht si), u bringt die o besser aus dr thieu.

wieso de mis vote a thieu? na ja, das isch e konventionalstraf füre Scope:

Du bringsch näissi Rhymes u uf dini Doubles sprich di nid a. Aaaber mein Sohn, du beziehsch di grad 1 (uslogge) einzigs Mau uf di Gägner, die zwöi Parts si beid gfrontet u das isch das wo ig dir scho geng achride. nur punchlines bringe cha jede, aber ganzi Parts ufe Gägner abstimme (äbe kontere...) das isch e Kunst. Darum verlürsch, o we d'Punches herter wäre (ja, i weiss, i luege haut nid nur uf Technik).

scope
01.06.2004, 14:56
chani akzeptiere.

eh ja... s'isch nid scope ir bestform.... aber wenn ig der thieu (oder si part) nid checke de chani ou nid druf iigah. i ha die meiste ändige nid peilt, und d'ussage... sory.

Map
01.06.2004, 15:02
Original geschrieben von Lord Flow
schliess mi vorwäg am Tonik a: "schwul" isch kei Diss! Dir Schiss-Heteros :rolleyes:

Autsch. Mit dere Ussag hani doch Müeh. Mire Meinig no isches immer e Diss we me dr Gägenüber ine Kategorie steckt wo ner nid inekört, bzw. nid wott ineköre.

Byspieu:

Ma us Frou bezeichne (Und umgekehrt),
öpper us dumm bezeichne (Wo sech für gschiid hautet)
D'Tate vo öpperem aus schlächt bewärte (Obwou är das guet fingt)
oder äbe öpper schwul nenne, obwou är hetero isch.

Die Byspieu sy natürlech aui nur im übertragene Sinn, aber schwul isch definitiv us Diss z'akzeptiere USSER: Dr Gägenüber isch effektiv Homosexual.

Obs jetzt i dini Ethische Grundsätz passt, weme Schwuli disst oder nid isch egau. Mi chas us Diss bruche. Fakt.

Mc Cosy
01.06.2004, 15:05
Die geilschte disses chasch immerno bringe wend eine kennsch und ihn mit pinleche Sache fertig machsch, so ala 8Mile

thieu
01.06.2004, 15:53
Also ich brüäche schwul so wenig wiäs geit, aber was will i de mache, wenn der Scope mit schwul frontet? müäss ja kontre und de gibi mit dem gliiche zrug... Tent jetz zwar recht chindisch. Aber ich gah schliäslich uf de fronter i! Oder versüäches z mindest!

@Scope, sorry wend nit alles versteisch, aber soll i der z negscht mal per PM en ubersetzig schicke?

Pleschen
01.06.2004, 16:08
Thieu, hät mer besser gfalle und isch liechter zum lese gsi!lieht das ächt am dialäkt...hmmm

piis Pleschen

Tonik
01.06.2004, 16:21
mmm...es hennä Gliir

Lord Flow
01.06.2004, 16:36
aid, weiss was meinsch mitere Kategorie wod nid wosch drighöre.
Stimmi o zue. Aber ganz ehrlech, sowit wi du hie dänksch zum's rächtfertige, das macht hie praktisch niemer. Dir gloubi das ou. Aber di meiste (s. Scope) hie schribe i jedem zwöite Battle dr anger sig doch e Schwulo une Tunte une Schwuchtle, u zwar mire Meinig na eifach wöu schwul si für si negativ isch, u das isch's haut eifach nid. Finges eifach billig we eim nüt angers i Sinn chunt usser dass dr anger schwul isch. S'wird ja o nie eine agfiggt är sig hetero oder bisexuell oder lesbisch (Froue), obwou aues ke Düt besser (oder schlechter) isch aus schwul. Das meini. Aber ez, lömers, jede winer wott. Mini ethische Grundsätz lani hie eh wietgehend duss.

@thieu: wed nid wosch uf si schwul fronter reagiere, de seisch haut wi schlächt das Disses über Schwuli si, scho bisch näbedüre u hesch di glich uf ihn bezoge. Nur so;).

@tonik: jaman, u du u ig si tschued dran...oder äch nur ig?:D

Map
01.06.2004, 16:46
Original geschrieben von Lord Flow
Finges eifach billig we eim nüt angers i Sinn chunt usser dass dr anger schwul isch.

Jep, das stimmt wiederum. Evtl. sött me mou uswiichs Kliischees finge, damit das ganze chly abwächsligsriicher wird. Säubschtverständlech müessts öppis sy wo äbefaus die wenigschte sy und wo äbefaus fascht niemmer wett sy. Mou es paar Vorschläg:

-Du bisch e Putzfrou
-Du bisch e Sunnetämpler
-Du bisch e Elvis-Imitator
-Du bisch e Sunrise-Verträtter
-Du bisch e Füdli-mit-dr-Hang-Putzer
-Du bisch e unfähige Fuessbau-Linierichter
-Du bisch e Gregorianische Mönch mit Schwiigegelüpte

Serigi Verglyche wünsch ou ig mir i de nöchschte Battle. Oder fingt dass öpper... Schwul??

PS: Das Forum isch aues nume Gliir. Relevanti Informatione fingt me i Büecher.

scope
01.06.2004, 16:47
lug schwullo (LOL)

i säge du bisch schwul imne battle. und de meini schwul...

du fingsch schwuli nid schlimm. ig finge se o nid schlimm, aber mir geit schwul si gäge strich. weischwinimeine? i bi haut noni so aut und weise wie du, und finges grusig, wenn sech zwöi männer figge. finges grusig weme d'idee vo gott mitder fortpflanzig zwüsche ma u frou so ignoriert, und nume sex het us spass (wöu züge chöisi ja nüt)...

lug bi üs seitme "du bisch schwul" aus diss. bi dir ischs angers.

aber s'passt zu FIGG MI NID AH/ FIGG MI NID I A./
WÖUI NID SCHWULI BI...

Tonik
01.06.2004, 19:24
Scope....schlücksch? ;)

LordFlow...du darfsch mira di ganzi Schuld ha. Bitte, griff zue *g

Map...hiä isch effektiv aues es Gliir, ab'r me cha ja us re Mugge e Elefant bastle

Peace zäme

Map
01.06.2004, 19:26
Original geschrieben von Tonik
Map...hiä isch effektiv aues es Gliir, ab'r me cha ja us re Mugge e Elefant bastle

Stimmt. Cha me eigendlech ou us emne Elefant e Mugge mache?? Na?? :confused: Chönnt go.

beatniquer
01.06.2004, 19:38
scope het ne ja derbschten verrumt :blingblin

konter u fronter hei mi vou überzügt...

aber probz a beidi!

scope
01.06.2004, 19:45
messi beatniquer.

beatniquer
01.06.2004, 19:47
derbschtenS mit s eigetlech :D easy alder

scope
11.06.2004, 11:27
hiufe... es isch scheisse knapp. stimmet no.. lieber spät aus gar nie.

@scopefans: der zug isch noni abgfahre