Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : RB10 - Remix Battle X - Kommentare

Fletsch
24.10.2008, 20:23
RB10 - Remix Battle X - Kommentare

http://somnium.ch/rb10/rb10banner.jpg

Hier kommen alle Kommentare rein zu den Remixes. Rupft die Teiler auseinander, verteilt ne runde Lorbeeren or what ever. Sicher ist, die Producer werden euch konstruktive Kritik danken. Es ist ja immer interessant zu hören was andere über das eigene Werk denken.

Alle 19 Remixes herunterladen könnt ihr im Votingthread:
RB10 - Remix Battle IX - The Voting | All Remixes (http://www.aightgenossen.ch/showthread.php?t=681942)

so siehts aus.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

RB10 - Remix Battle IX - The Voting | All Remixes (http://www.aightgenossen.ch/showthread.php?t=681942)
RB10 - Remix Battle IX - Kommentare (http://www.aightgenossen.ch/showthread.php?t=682422)
RB10 - Remix Battle IX - The Remixes | Abgabethread (http://www.aightgenossen.ch/showthread.php?t=675962)
RB10 - Remix Battle IX - Acapella | Info (http://www.aightgenossen.ch/showthread.php?t=666022)
RB & BBB - Allgemeine Informationen (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=8158)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

oli_mc
25.10.2008, 17:11
Ok, de mache ig mou dr Afang. Hie mini kurze, spontane Gedanke zu jedem Track bim dürelose vo de Remixes:

Bazooka
Gute Abwechslung, rund produziert, handwerklich gibts nicht viel auszusetzen (das Acca ist etwas zu leise), Scratches am Schluss sind cool, vom Style her nicht ganz so mein Ding.

C1GART
Hmm, für mich etwas zu wirr, die Instrumente gefallen mir nicht wirklich, sorry.

d.vade
Auch nicht so mein Style, wirkt manchmal zu schräg, villeicht auch zu 'aggresiv'

Domi
Wie machst du das bloss? Arrangement, Abwechslung, Druck, alles passt perfekt. Höchstens über dieses Fade-in beim Acca im Refrain könnte man evtl. noch diskutieren...

EmBeats
Wirklich nice, spezieller Stil aber passt gut. Ich persönlich hätte eine andere Snare bevorzugt, aber item...

Francophon
Gute Stimmung, das Piano ist schön eingesetzt, aber leider etwas dumpf, was für meinen Geschmack nicht 100pro zum Drumset passt. Die Vocalsamples sind cool.

Grandmaster Trash
Interessanter Beat, nicht so mein Style aber gut produziert, das Acca ist evtl. etwas zu leise.

Hulk
Sehr spezieller Beat mit dieser Orgel... schräg aber interessante Idee; es fehlt leider der Druck bei Drums und Bass.

Konfus
Toll produziert, gutes Arrangement, Beat und Acca passen perfekt zusammen.

Leroy PRC
Auch sehr gut und rund produziert, von A-Z sehr gleichmässig, es fehlt vielleicht etwas der "Höhepunkt"

Minable
Einmal jemand, der eine andere Acca-Hook ausgewählt hat. Insgesamt sehr abwechslungsreich, aber doch zu metal, die Hook ist zu überladen. Von allen Varianten gefällt mir die 2. Strophe noch am besten.

Mister Low
Schöne Samples & Melodien, gute Abwechslung auch in der Hook, passt gut zum Acca. Gefällt mir!

Patrock
Funky! Wie immer sehr gute Produktion (mit Pseudo-Scratches kenne ich mich übrigens auch gut aus, hehe...)

Ruedi Snare
Hat ein paar schöne Melodie-Elemente drin, Drumset passt gut. Vielleicht ist das Acca in der Strophe etwas zu leise?

Samy
Tolle Melodien, die gut zusammen passen, abwechslungsreich, gefällt mir. Bass und Drumset könnten druckvoller sein, beim Mix liegt sicher noch mehr drin.

Shaby
Da ist schon mehr Druck drin. Speziell die Lead-Geige sowie das Xylophon in der Hook sind cool, dafür will mir dieser durchgehender Streichersynthi im Hintergrund nicht ganz so gefallen.

Strikk
Sampleshit kommt fresh, schöne chillige Stimmung. Der Mix ist leider etwas zu dumpf geraten.

Superman
Yeah, das Piano ist sehr nice. Der Beat kommt sehr rund und stimmig rüber, gute Arbeit. Vielleicht könnte man mit zusätzlichen Percussion-Elementen noch etwas mehr rausholen.

Ruedi Snare
28.10.2008, 00:35
ruedi's sänf (vorussetzigä siehe oli, erschti iidrück und schpontan):

superman: gfallt mir ansich guät numä s’piano verdirbt’s mir chli und dä part noch dä erschtä hook isch mir z’schnulzig
strikk: isch mir zu arbtreit jazzig für dä rap, mix isch nöd dä hammer
shaby: isch nöd min schtiil vo beat aber passt guät zum rap, schtriicher findi viel z’luut melodieelemänt ansich chli luut
samy: eigentlich au weniger mis ding aber au dä beat passt, rap chli liislig drin
patrock: dr.funkenstein :D passt au, mit bassbereich hani müäh isch chli alles und nüt kick und bassline, rap isch chli liislig
oli mc: ui rap goht under, viel z’liislig, ariä vomnä beat, snare chönt chli meh brätsche, passt aber nöd zum rap findi
mister low: yeah nice gschnätzlätzs! goht is gnick, find dä kick chli gar dumpf aber peanuts, gfallt mir bis jetzt am beschtä
minable: industrial-remix, mol än grundandärä aasatz, chunt mir deichkind in sinn, rap isch liislig und dünn häsch do no filter druf? idee findi geil aber dä mix isch chli gar schlächt
leroyprc: yop nice chopfnicker, pusht vorwärts, bitz was meh a höchänä für snare und äs hat wär no geil, aber isch au favorit
konfus: yeah geilä iischtiig und denn gangstaaaa, ansich pas pour moi aber passt wiä fuscht uf saug wiä au scho gseit, nice one
hulk: diä orglä macht mich färtig findi viel z’ufdringlich rein vom klang, au luutschtärchi und melodie
grandmaster trash: ragga au mit am schtart, gar kein fan aber das passt .. aah jetzt chömä drums ganz inä … yeah bootylicious oder so :D
francophon: seeeehr schöns sample au drums gfallet, eifach ghalte, gitem ganze ä 180°-wändi, han z’erscht gfundä passt nöd, aber mittlerwiilä hani drigfundä, favorit
embeats: outta space, pompös, leider snare ohni würklich druck, findi nöd übel dä remix, nümä diä outta space-melodie im refrain chunt mir chli näbät dä schiinä inä was d’schtimmig betrifft
domibeats: gnickbrächer par excellence, schön usgarbeität, favorit
d.vade: schrägi schtimmigä .. chunt mir teils doom züügs in sinn, gfallt, aber am mix chöntmä scho no fiilä
c1gart: hahaha dä widr :D freejazz-varinate, also dä beat gfallt mir scho, nur dä mix wäri anderscht aagangä melodieelement vs drums vs rap, aber dä beat passt nöd findi
bazooka: club bääänger, passt schön, aber schtimm findi chli liislig und s’hey heeti wohl nöd so konsequent duräzogä

voting schpötär, wird schwär 3 z'pickä, hät ächt äs paar wo mir gfalled, schön abwächsligsriich das pack

7superman
02.11.2008, 15:56
da nid sooo viel lauft chund mini sauce au dazue: (ebefalls 1st idruck & spontan)

Bazooka - Ganz geile Clubbanger bsunders die Melodie im Refrain midem liecht orientalische touch flasht mi voll! Scratches sind ebefalls ganz geil, nur s Acca isch leider z'lislig (vorallem am Afang!)
C1GART - Jazzelement drin, was mier eigentlich gfallt aber es isch mer eifach zu durcheinander darum chani nid so viel damit afah.
D.Vade - Find de Beat ganz geil, so richtig Psycho =) Passt aber nid guet zum Acca und de Mix isch teilwis nid so glunge find ich.
Domi - Holy Shit waschdas? Besser gahts echt nüm, nur de erschti Filter-fade gfallt mer nid, da de Beat plötzlich richtig losbrätscht und s Acca so langsam "nacheziehd", die andere Fades findi allerdings geil!
EmBeats - Ganz geili Melodie i dem Beat, nur d Gitarre isch mer e bitz zu eintönig. Snare findi zwar geil, brätscht mer aber no z'wenig.
Francophon - Samples sind ganz nice, hedmer aber z'wenig abwechslig im Beat drin. Alles passt guet zeme; Samples, Drum, Acca - nice job
Grandmaster Trash - Nid so min Gschmack, bsunders Drum gfallt mer nid. Synthie wo bi 30 Sekunde afaht findi aber nice!
Hulk - Mal öpis anderes, Beat gfalltmer guet, au sones Psycho-teil =) Vocalsamples sind au schön gsetzt - Aber passt nid zum Acca.
Konfus - Yeah en Vocoder! Synthie isch ganz geil, aber mit de Drums hätmer me chöne mache.
LeroyPRC - Aständige beat, ganz geili Samples(!), Drum hed schön Druck! De Lead-synth im Refrain isch mier aber z'luut. Passt nid zum Acca.
Minable - Experimentell - was mier sehr guet gfallt - aber schier zu extrem und de Mix isch au nid ganz so mis Ding, Acca viel z'lislig. De Nintendo-Style-Synth gfallt mer ganz guet!!
MisterLow - Sample isch ganz geil!!, Drum isch au ganz nice! Aber was isch da fürne scheiss Effekt/Filter ufem Acca, das dönt wie per telefon ufgnoh. Susch 1a! hed de Weg uf min MP3 gfunde.
Oli MC - Erinnert a Paparazzi! Ganz geils Sample, toppt alles! Find s Sample hie e bitz zu luut, s Acca verschwindet chle im hintergrund.
Patrock - Beat isch nid ganz so mi gschmack, aber suuber produziert. Was mich hie extrem stört isch's gliche wie bi Mister Low, dönt wie per telefon ufgnoh!!
Ruedi Snare - Würd mier ganz guet gfalle wenns sich nid gaaanz so viel wiederhole würd, hedmer zwenig melodie! Susch Mix und so 1a
Samy - Eigentlich geile Beat, aber er will mich eifach nid flashe.. Mix chönt meh druck ha.
Shaby - Suuber produziert, geile Mix aber isch weniger mis Ding. Die Striicher findi aber ganz geil, au wenns e bitz z'luut sind!!
Strikk - Sind paar ganz geili Samples drin aber isch viel z'durchenand! Unbedingt no am Mix schaffe.
Superman - Uuuuh ganz geil, will es Chind vo dier! =)

Ruedi Snare
10.11.2008, 14:21
thanks oli & 7uperman für d'comments, guäti sach!

hans äs geils aca gfundä, chan kein novollziäh wo's wägäm aca syyloh hät!

leider isch's desinträssä am rb (au am bbb?) zämegheit, praktisch kei comments (sonä sach isch's jo au widr nöd) und wenig voting, nöd mol all wo baschtlät händ, händ p¨nkt vergeh, schad.

thanks an fletsch für d''organisation vo dem ganze "schpektakel"!

Francophon
10.11.2008, 15:53
kann mich ruedi nur anschliessen.

Schade wird so wenig gevotet und commented.

Whatever..

Wann ist denn der nächste event? BBB? RB?:D

Bitte as soon as possible^^

Hätte bei interesse ein acapella von der französischen Gruppe "Less du Neuf", dass mir zum remixen freigegeben wurde.

Gruss

shaby
10.11.2008, 19:38

Schade wird so wenig gevotet und commented.

Whatever..

Hätte bei interesse ein acapella von der französischen Gruppe "Less du Neuf", dass mir zum remixen freigegeben wurde.

Gruss

gvotet hani... für comments hani leider kei zit bock kha....

uuuu französisch war ganz geil.... vo mir us chöne mr grad afoh :p

7superman
10.11.2008, 19:56

meine worte! :D

zwar lieber jetzt wieder en Beat Bau Battle, franz isch etz nid so mis Ding (lid vielicht dra das ich i de Schuel en 3er im Durschnitt gha han :D) aber chönt mich natürli au mit dem afründe ;)

oli_mc
10.11.2008, 19:57
Ig gloube, me muess sich ir Zuekunft druf iisteue, dass es nüm so viu Votings git, wöu ou nüm so viu Lüüt i däm Forum aktiv si wie früecher. Trotzdäm, s'isch es cools Accapella gsi vo Gaugehill, Props a Fletsch für d'Organisation!

Peace

tüli
12.11.2008, 15:04
hallo zämä, ich hoff s'isch ok, wänn ich da chli wärbig in eigener Sach machä... sozsägä vo biitbaschtler zu biitbaschtlers...

Am friitig inärä wuchä, aso am 21. November findet im Kraftfeld in Winterthur d'Flash-Nacht statt mit äm Dante Mahago, äm MC Fogel und dä Flashdigga Allstars...

Jetzt ischs äsoo, dass dä Dante im Dezember ä EP usäbringt, wonich d'beats däzuägmacht han, und diä wird döt vorgstellt...

Wäg därä Ep hani au dä RB verpasst...

mär kännt sich ja mittlerwiilä äs biz dä idäm forum... Drum:
Ich wür mi freuä über jedä Baschtler, wo, wänn är ziit und luscht hät, go luägä chunt...

Also, vilicht bis dänn

Peace

PS: wiiteri infos susch no uf http://www.kraftfeld.ch (http://www.kraftfeld.ch/)

7superman
16.11.2008, 23:38
und wer het etz gwunne?

:D:D:D

shaby
22.11.2008, 11:04
Und Gwunne hät:

Eidütig de Domi mit 41 Punkt

Ranking isch wie folgt:

1. Domi 41
2. Mister Low 28
3. Supermann 18
4. Bazooka 16
5. Shaby 15
5. Konfus 15
6. Hulk 5
7. EM Beats 4
8. Ruedi Snare 3
8. Francophon 3
9. Oli MC 2
10. Grandmaster Trash

Hof ha richtig zählt... evtl. chas jo no öber noch prüefe.......

Gratulation an die erschte 3! Isch eh geile Sach gsi......

mrLow
24.11.2008, 18:41
Merci fürs uszehle!

gruess
dä low

Ruedi Snare
25.11.2008, 12:14
yup merci fürs uszelä, han nomol nogrächnät, chum zwor nöd überall uf di gliiche punktzahle, aber d'reihäfolg isch di gliich und d'top 3 isch eh unumschtrittä.

props an domi!! widrmol nice teil anegschmisse ..

aber s'gesht jo grad chli so us, als wär's dä letscht aalass gsi. wenig teilnehmer, wenig votes, sehr wenig comments, wenig intresse allgmein. schaad. soviel z'tuä gits jo nöd, sich das züügs mol z'geh und denn 3, 2 und 1 punkt z'vergeh. und au än churzä kommentar isch jo nöd würklich mit ufwand verbunde.

gwüsse subfore tuät chli weniger traffic wohl guät will das heisst au weniger spam, aber bbb, rb und eigener stuff isch fascht uströchnet ..

shaby
25.11.2008, 12:49
gwüsse subfore tuät chli weniger traffic wohl guät will das heisst au weniger spam, aber bbb, rb und eigener stuff isch fascht uströchnet ..

Jo das hani leider au müese feststelle..... i hoff es chunt wider besser!

Domi
03.12.2008, 12:22
Danke fürs uszeuä und dVotes! Props a die andere!

Vilicht söttis wider mau ä Priis gä, das würd o chli d Lüüt azieh!?
I muess gloubs die nächste Samples lifere!? Wär ämu scho derfür dases witergeit!!!

Ruedi Snare
03.12.2008, 12:40
das mitem priis findi hüt wiä scho damals kei guäti idee, so falschi "reiz" söttis nöd bruchä

wenn amne bbb oder rb mol nur 10 oder 15 chöpf mitmachet, scheiss drauf, isch eifach schaad, dass keinä än kommentar zu dä beats abgit, s'chunt mir au so vor als würd nöd jedä wo mitmacht nochher d'schtimm abgeh, findi au komischs desinträssä, und anschiinend goht's dä meischtä wo nöd sälber umeschruubet eh am arsch verbii ..

wär schaad, wenn diä battles im sand würded verlaufe

LKB
03.12.2008, 13:35
also zerscht mol äs chlises sorry minersiits. i han i däm rb grad gar nüt gmacht, weder än remix, no votes, no kommentar.
also wäg dä priise: ich finds nöd soo schlecht, wenns sichs grad ergit. aber erzwinge muen mäs jo au nöd grad. aber ich mein, dä lügner rb hät jo än riese adrang gha und s händ glaubs au jenstes gvotet und so. au wenn s meiste fakeaccounts vo mir gsi sind :rolleyes:

vilicht langets aber au, wenn mä eifach wieder äs geilers aca hät, wie s letscht mol :D

7superman
03.12.2008, 13:35
Ich bruch au unbedingt meh vo dene Battles, im moment suechi halt alternative wie http://www.20min.ch/unterhaltung/wettbewerbe/story/16385390 und irgend sones Diverdidad oder we das au immer heisst hedmer ja au chönne en Remix mache. - Leider nid ganz s'gliche wie hie :(

LKB
03.12.2008, 13:41
ah yeah! noch einen tag zeit für den john legend remix! da mach ich noch mit...

kilar
03.12.2008, 14:21
der domi söll samples liefere und witer geits!

Domi
03.12.2008, 14:48
Äs chöi schüsch aui wo wei paar Samples schicke, de stelli när ds pool zämä fürs nächst Battle. Sgit ja paar Lüüt wo gärn mau würde paar Samples spände. Und de gits o nüt z motze, da aui wo wei öpis bitreit hei.
Isch eifach äs Agebot.... isch nid us Fuhlheit, ha gad gnueg Ziit :)

Hmm, dä Priis müessti ja nid huerre tüür si... eifach irgend ä Sponsor :) eifach chli zum d Lüüt ufmerksam mache.

LKB
03.12.2008, 15:28
ich schick dir s paar drumsamples wennt willsch. so 100 oder so ;)

Domi
03.12.2008, 17:29
i ha säuber gnueg drumsamples, gloub mrs :)

Ha nur dänkt vilicht wärs mau cool we aui chli öpis chönte dribringe.... aber schint dämfau nid so uf aklang z stosse.

LKB
03.12.2008, 17:57
i ha säuber gnueg drumsamples, gloub mrs :)
denn isch au guet. tuen aber bitte gnueg dri, vorallem au crash und claps, bitteee :D
ich mags nöd, wenns mengmol nur 2 snares, 3 kicks und 1 hihat hät...

aber ich bin glaubs au echt chli verwöhnt mit minä ca. 4000 drumsamples ;)

was hettsch denn susch gern? ich chönnt au äs paar bass-samples mache, wenn interessä bestoht...

..:Sat:..
03.12.2008, 18:08
yeah äs BBB! ha o luscht wider mau mit z'mache, am beschte wär so um d'wiehnachte ume, de hani emu o zit :)

7superman
03.12.2008, 18:51
Wie wärs wennmer es Sample-Pack nur mit Samples vo Wiehnachtslieder (mit paar Usnahme vielicht) zemestelle wür? So als X-Mas Special :P :D

Francophon
03.12.2008, 20:10
haha, wiehnachtslieder-bbb^^

Ich wünsch mir zur wiehnacht es grosszügig gfüllts samplepäckli.

chan suscht au chli was bispände.

@LKB: es paar schöni bass-samples wäred sehr fresh!

Peace

oli_mc
03.12.2008, 21:45
es paar Samples chani ou no biistüüre, mäude mi süsch am Weekend bim Domi no einisch. Fasch nume Wiehnachtslieder fingi nid so geil, aber wenns es paar einzelni Wiehnachtssamples drin het isch ok.

Peace

LKB
03.12.2008, 22:06
@LKB: es paar schöni bass-samples wäred sehr fresh!
also mit bass-samples meini übrigens abgsampleti einzel-tön, nöd basslines. mir wönds jo dä lüüt nöd zeifach mache.

wiehnachts-bbb wär für mich ganz klar än grund zum nöd mitmache! :) mir ghöret im radio eh scho wieder gnueg so wiehnachs-scheiss - nein danke...

Francophon
04.12.2008, 12:27
also mit bass-samples meini übrigens abgsampleti einzel-tön, nöd basslines. mir wönds jo dä lüüt nöd zeifach mache.

das isch mir scho klar;)

meh als es C oder so brucht mer ja au nöd um damit z'schaffe. cool wär halt vilicht mal en accoustic-bass-sample.

LKB
04.12.2008, 13:31
i han dänkt so ä oktav liet susch scho dine :) tönt scho chli besser, wie wennt nur ein ton zur verfüegig häsch. akustik-bass sött au dinä ligge würdi sägä ;)
ich schick am domi was spötestens am samstig, nocher chan er luege, obs was däbi hät...

Domi
07.12.2008, 11:54
mache mr battle nur mit akustische Instrument.... da chönti o no einiges ufnä :)

Danke a Oli! Sis Pack hani übercho und het guets Züg drinne.

Ds Battle startet eh früechstens nächst Sunntig (Fletsch?). Chöi aui bis am Fritig no Züg schicke we si bock hei!!!

oli_mc
07.12.2008, 16:35
easy gärn gscheh. ig würds guet finge, wenn me s'Battle so leit, dass me ou über d'Festtäg no Ziit het zum Baschtle, wöu ig ersch denn wider Ziit ha, hehe...

Peace

LKB
07.12.2008, 22:58
mache mr battle nur mit akustische Instrument.... da chönti o no einiges ufnä :)

Danke a Oli! Sis Pack hani übercho und het guets Züg drinne.

Ds Battle startet eh früechstens nächst Sunntig (Fletsch?). Chöi aui bis am Fritig no Züg schicke we si bock hei!!!
häsch mir mol dini email oder chunnsch ims msn?!

Domi
08.12.2008, 01:06
chöits schüsch a info(ät)domibeats(punkt)ch schicke. Oder am beschtä nöime ufelade und mir dr Link schicke.

Hulk
15.12.2008, 16:39

und wie siehts aus...?
wird das noch was dieses jahr?

7superman
15.12.2008, 21:38
wird das noch was dieses jahr?

wär s'schönschte wiehnachtsgschenk für mi!

:D

Hulk
19.12.2008, 09:41
irgendwie ist hier nicht mehr so viel betrieb...

...schade !!!

Domi
19.12.2008, 11:37
bi dran, bi dran. ha nur gad nid so viu ziit wöui ou ds ganze wucheend schaffe.... aber möcht eig. scho dases am sunntig startet!
Warschinläch gits das mau eher weniger samples als schüsch.....

Hulk
19.12.2008, 12:14
weniger ist mehr

wollte dich nicht stressen,
ich hab durch berufliche differenzen momentan sehr viel zeit...

aber wenn du dran bist, dann läufts ja YES !!!

Fröi mi

Domi
19.12.2008, 13:27
weniger ist mehr

wollte dich nicht stressen,
ich hab durch berufliche differenzen momentan sehr viel zeit...

aber wenn du dran bist, dann läufts ja YES !!!

Fröi mi

nenei stressisch mi nid :) weiss ja säuber dasis äntläch mau sött fertig mache!

samples darf mä immer no ischicke a info(at)domibeats(punkt)ch....

LKB
19.12.2008, 13:58
@Domi: mach mol! :D

Ruedi Snare
19.12.2008, 17:07
nö numä kei hektik sind jo nur 4-5 jungs chli am drucke, also wenn ich s'letscht battle aaluäg denn bin ich nöd grad positiv iigschtellt jetzt no schnäll eis inezdrucke (was nöd heisst, ich würd nöd mitmache ;) ) ... aber ebe, ich glaub mir chönd froh syy wenn über 10 lüüt mitmached, di fertige beats überhaupt gloset wärdäd, kommentiärä vo dä beats schiint jo eh nüm in z'syy und s'voting, na ja, s'voting .... mol luägä wiä's chunt ... isch überhaupt ächts intresse do?? (antworte vom domi, lkb, superman und kilar zeläd nöd)

Francophon
19.12.2008, 17:15
isch überhaupt ächts intresse do?? (antworte vom domi, lkb, superman und kilar zeläd nöd)

:jupjup:

.............................................

LKB
19.12.2008, 17:51
ich han bim letschtä battle au nöd mitgmacht, nöd gvotet und nöd kommentiert. isch halt au nöd so äs lässigs acabella gsi ;)

ÜBRIGENS: ich han än ziemlich freshä und nöd ganz unbekannte Underground-Ami-Rapper a dä Angle, wo würdi äs Aca für dä nöchst RB bistüüre. Frage: Wer isch zueständig fürd Acas vom RB? Flescht, wo bist du? Er antwortet nöd :(

Hulk
19.12.2008, 17:53
nö numä kei hektik sind jo nur 4-5 jungs chli am drucke, also wenn ich s'letscht battle aaluäg denn bin ich nöd grad positiv iigschtellt jetzt no schnäll eis inezdrucke (was nöd heisst, ich würd nöd mitmache ;) ) ... aber ebe, ich glaub mir chönd froh syy wenn über 10 lüüt mitmached, di fertige beats überhaupt gloset wärdäd, kommentiärä vo dä beats schiint jo eh nüm in z'syy und s'voting, na ja, s'voting .... mol luägä wiä's chunt ... isch überhaupt ächts intresse do?? (antworte vom domi, lkb, superman und kilar zeläd nöd)

ja interesse und potenziall wäre schon vorhanden !!!

Ruedi Snare
19.12.2008, 17:54
wenn dä rb dävo abhangt wär gremixt wird, denn schtellemär das undernähmä wohl besser ii
(dä letscht rb isch än witz gsi und ds chan nöd am aca glägä haa, also ich hans fresh gfunde, viel läber als irgenden ami)

LKB
19.12.2008, 18:20
wenn dä rb dävo abhangt wär gremixt wird, denn schtellemär das undernähmä wohl besser ii
(dä letscht rb isch än witz gsi und ds chan nöd am aca glägä haa, also ich hans fresh gfunde, viel läber als irgenden ami)
ah, so en saich. isch jo logisch, dass es au am aca liet. vilicht ischs au eifach grad än dumme ziitpunkt gsi. aber bitz promotion muen halt scho sii, susch lauft au bim rb nüt. z.b. dä lügner RB isch jo andersch guet glaufe.

Hulk
19.12.2008, 18:21

nicht so depressiv ruedi

ich denke durch verschiedene umstände kommen viele einfach nicht mehr so dazu !!!

das liegt sicher nicht daran, ob dieser oder jener geremixt wird. verstehe praktisch kein bärn-dütsch aber trotzdem hat mir das remixen spass gemacht.

wer wie gut und wie viel kritik machen kann oder will hängt von der jeweiligen person ab, und natürlich auch vom zeitaufwand den man dafür opfern möchte.

in dem sinn, lasset uns die beatbaubattles hochleben !!!

19.12.2008, 19:26
also ich höre mir sicher mal die samples an und wenn die inspiration da ist mache ich auch mit. man könnte ja als teilnahmebedingungen machen, dass jeder voten muss, sonst wird er disqualifiziert :p und auf die aightgenossen startseite sollte es halt auch. wenn dann noch das timing stimmt(festtage wird ja wohl vielen passen) machen da sicherlich leute mit...

Francophon
19.12.2008, 23:17
und auf die aightgenossen startseite sollte es halt auch. wenn dann noch das timing stimmt(festtage wird ja wohl vielen passen) machen da sicherlich leute mit...

finde das auch einen wichtigen punkt. rb und bbb könnten von seiten aightgenossen etwas mehr promo gebrauchen. finde die battles etwas vom besten (wenn nicht das beste!) auf diesem forum.

kilar
21.12.2008, 13:18
die samples kommen, ich hab da insiderinformationen.... :D
könnte heftig werden!

C1GART
21.12.2008, 13:43
bin zimli sicher au debi - die ander frag isch öbs den au für alles langt
jaaa hans letschtmal au zimli verlaueret i know
aber dasmol hani au weder chli meh ziit

Domi
22.12.2008, 00:50
So i hätt ds Pack zämä. Fletsch het gseit är mäudet säch no bi mir....
wird dämfau öpe morn starte. aight?

kilar
22.12.2008, 17:16
loooooooooos!

Ruedi Snare
22.12.2008, 17:46
wenni gseh wer do alls "loooooooooooooooooos!" schreit schtimmt mich ds nöd würklich zuäversichtlich, aber wer weiss

LKB
22.12.2008, 18:44
"loooooooooooooooooos!"

Der von dir eingegebene Text ist zu kurz. Bitte erweitere den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.

22.12.2008, 19:16
wäre schon genial, wenn es heute noch starten würde! fehlt ja eigentlich nur fletschs eröffungsbeitrag, oder?

shaby
22.12.2008, 19:18
Jo mached emol :D Aber gebet au gnueg lang zit zum de beat mache, denn momentan hani (leider) wenig zit... wird aber sicher mitmache...... loooooooooooooooooos

Francophon
22.12.2008, 19:37
go go go

hoffe es geht schon heute abend los

Fletsch
22.12.2008, 21:11
Result RB10 - Remix Battle X

Ranking isch wie folgt:

1. Domi 41
2. Mister Low 28
3. Supermann 18
4. Bazooka 16
5. Shaby 15
5. Konfus 15
6. Hulk 5
7. EM Beats 4
8. Ruedi Snare 3
8. Francophon 3
9. Oli MC 2
10. Grandmaster Trash

Hof ha richtig zählt... evtl. chas jo no öber noch prüefe.......

Aiaaiaiiii. Sorry Jungs für die Abwesenheit! Herzliche Gratulation an Domi für den Podestplatz und die Verfolger Mister Low und Superman zu den weiteren Ehrenplätzen. Ich hoffe ihr habt euren Fame bekommen. hehe - War in der letzen Zeit sehr inaktiv hier im Forum, aber wie ich sehe habt ihr bereits was geplant für einen nächsten BeatBaubattle. Nice!

Die Jungs von Gaugehill haben sich übrigens spontan entschieden dem Sieger eine "Nume Mir" CD und Shirt zu offerieren. Cooler Zug. Die Remixes wurden auch angehört und ich glaube sogar im Thread gevotet. Aber hab da keinen Durchblick mehr. hehe Anyway, vielen Dank nochmal! Ich persönlich fands extrem gut wieder mal Slang in einem RB zu haben!!

Nun wie weiter? Ich muss zugeben, seit die neue Page online ist bin ich sehr selten hier. Meine ich das nur oder ist das bei anderen auch so? Irgendwie fehlt das Leben und der alte virtuelle Spirit. ;)

Aber ich würde mal sagen starten wir einfach den BBB und schauen was rauskommt. Wie weit ist denn das Samplepack? Domi machst du den Thread auf wenn alles bereit ist? Ich halte gerne mal meine dreckigen Finger raus. Und wenns was zu editieren oder tun gibt machsch holla.

Peace Fletsch

Domi
22.12.2008, 22:13
bi am uploade.... startet no hüt!

7superman
22.12.2008, 23:50
Jaaaaaaaaaah mini sound-maschinene sind scho am ufefahre :D
Freu mi scho ganz fescht uf min 2te BBB, nachdem i bim erschte mal mit 0 Pünkt abkackt bi und jetzt sogar en Ehreplatz becho ha bini motiviert wie Sau :D

Und schön das sich soviel interessiert zeiged, nachdem es so usgseh het als würed die Battles langsam ussterbe! Wirde in Zuekunft au gern mithelfe das am Lebe phalte, sprich Werbig mache, Samples digge für BBBs und ev. sogar Accas sueche, au wenn mini Connections eher beschrenkt sii^^

OB ONE
23.12.2008, 00:43
chan bi dem battle jede mitmache, sprich jede wo im aight dirn isch. wür susch da au mal gern mitmache. isch e geili sach nämli.

shaby
23.12.2008, 12:36
Jup jede cha mitmache!