Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Scheiss SUISA Mafia

EphToDaRhyme
25.10.2008, 17:20
Kännt öpper es Presswärk wo Industriepressigä ohni Suisa Ahmäldig macht?

Nöd mal in Tschechie macheds es ohni :kotz:

BözerMann
26.10.2008, 10:52
Kännt öpper es Presswärk wo Industriepressigä ohni Suisa Ahmäldig macht?

Nöd mal in Tschechie macheds es ohni :kotz:

Brenn dich doch selber!

EphToDaRhyme
26.10.2008, 11:37
Logo, das wär die letscht Lösig, aber Presswärk wär tighter

LKB
26.10.2008, 14:25
was spricht denn dägege zum äs formular usfülle und ad suisa schicke?

BözerMann
26.10.2008, 14:46
was spricht denn dägege zum äs formular usfülle und ad suisa schicke?

c.a. 50.- :crackhead:

LKB
26.10.2008, 15:10
:confused:

aha...

chunt druff ah wer urheber isch, wenn ällai urheber bisch denn chostets nüt. und susch chostets je noch uflag...

kokett
26.10.2008, 15:13
:confused:

aha...

chunt druff ah wer urheber isch, wenn ällai urheber bisch denn chostets nüt. und susch chostets je noch uflag...

ich glaub es got meh drum dass sache gsamplet wurde sind, ohni cleart z wärde???

LKB
26.10.2008, 17:51
ich glaub es got meh drum dass sache gsamplet wurde sind, ohni cleart z wärde???
spielt doch au kei rolle? sit wenn intressiert das d suisa?

kokett
26.10.2008, 18:05
spielt doch au kei rolle? sit wenn intressiert das d suisa?

isch das ned d haupt ufgabe vo ihne? oder mues do jede künstler selber go züg lose bis er es sample vo sich entdeckt?

headhunter
26.10.2008, 18:58

circa kürzt man so ab: ca.

und wieder was gelernt.

LKB
26.10.2008, 19:04
isch das ned d haupt ufgabe vo ihne? oder mues do jede künstler selber go züg lose bis er es sample vo sich entdeckt?
also MEINES WISSENS machet sie höchstens denn öpis, wenn du äs fremds lied willsch uf cd pressä ohni iwililligung vom urheber. aber go usefinde wer was gsamplet hät, das machets definitiv nöd, das muen dä urheber scho selber usefinde, wenn ein sis lied gsamplet hät.

ich han uf jedä fall no nie was cleart und d suisa kümmerets nüt.

EphToDaRhyme
31.10.2008, 20:39
Sind diversi Gründ wo dägege spräched.. Samples clearä und Choschtä sind nur en chliine Teil.. Grund isch eh egal, wär tight wänn eifach öpper es Presswärk känne würd..

sab
31.10.2008, 21:24
chunnt ganz drufah wie du d'amäldig für dis projekt usfüllsch...(theoretisch) chöntsch dä zättel chli frisiere, chli anderi agabe mache etc. dänn sötts kai problem gä, ussert äs presswerk kontrollierts vorher...hehehe...ich han so mini erfahrig i dämm...suscht www.omd.cd

holla

LKB
31.10.2008, 22:01
genau, frisiere... und wenns muen sie hie und da vilicht mol ä falschi unterschrift anechrible...

susch, ich glaub, dass mir z kroatie mol mache loh händ ohni suisa-genehmigung, bin aber echt nüme sicher...

deuxlunes
31.10.2008, 22:43
SUISA = SCHEIISS UNORGANSIERTÄ INTROVERTIERTÄ SCHWÜGGI ABZOKKKKERLADÄ!
Ihr chöntet ruhig au mal d Veranstalter unterstütze ...!!! Die wo die Lüüt daane holäd! Um au wider anderi CH Lüüt z supportä! das wär mal en DEAL! ...

<Scheiss MAFIA> ...:kotz::kotz::kotz:

deuxlunes
31.10.2008, 22:47
und händer mal denä ihri hüte gseh! ... da gahts zu und her wi bi dä bankä und dä fööking BILLAG! ... muesch nä eifach dä stutz in arsch stopfä !!! :kotz: IRGENDWANN... IRGENDWANN .. zünden ... ... .. ... .. . . . . .

konfus
01.11.2008, 13:22
super..was laberisch du füren scheiss? weisch du überhaupt, für was d'suisa da isch?

deuxlunes
01.11.2008, 15:00
super..was laberisch du füren scheiss? weisch du überhaupt, für was d'suisa da isch?

Ja weiss ich!

Ich beziehs ja au nur uf s Verastalte vo Konzert! Über dä rescht laaht sichs striite ...:o;)

konfus
01.11.2008, 15:06
warum sötted si au no fürd veranstalter zueständig si? peil ich ez nöd.. als veranstalter verlangsch ja iitritt, getränk blabla det holtme sichs gält. und das nöd wenig, wänns richtig machsch.

deuxlunes
01.11.2008, 15:24
warum sötted si au no fürd veranstalter zueständig si? peil ich ez nöd.. als veranstalter verlangsch ja iitritt, getränk blabla det holtme sichs gält. und das nöd wenig, wänns richtig machsch.

Chole geh, dass au unbekannti Acts chasch supporte, ohni dass vo dä ihnameh abhängig bisch!

Und das wäg em fett chole mache a Konzert! :rolleyes: ...Dänn dörfsch Du mich gern ilade mal anes Konzert vo Dir u dä chömmer das ja bespräche :D!

konfus
01.11.2008, 15:59
ja aber..ähm, das isch garnöd ihri ufgab!!! für das muesch irgendswie kulturförderig oder was weiss ich sueche.
suisa isch sicher nöd pestalozzi zum irgendwelchi homies us de versänkig fördere :D
isch ganz eifach nur ä schnittschtell, wo luegt das alli künschtler ihren stutz überchömed wän ihri songs irgendwo brucht wärdet.

cemon
01.11.2008, 16:04
und was das mit den songs angeht:

Wenn deine DJ's ihre turns drehen, spielen sie das, was die Leute hören wollen. Aber wenn's um's ausfüllen der Formulare geht (du weisst was ich meine) mach doch das nächste mal, oder die DJ's, die Blätter voll mit Songs von CH-Künstlern. Das nenn ich mal finanziellen Support, dann geht der Bruchteil, den die SUISA nicht zurückbehält um sich selber am Leben zu erhalten wenigstens an CH-Acts und nicht an irgend einen MultimediaKonzern in Übersee.

Pro Litteris ist auch so ein asexueller Verein.

deuxlunes
01.11.2008, 16:06
ja aber..ähm, das isch garnöd ihri ufgab!!! für das muesch irgendswie kulturförderig oder was weiss ich sueche.
suisa isch sicher nöd pestalozzi zum irgendwelchi homies us de versänkig fördere :D
isch ganz eifach nur ä schnittschtell, wo luegt das alli künschtler ihren stutz überchömed wän ihri songs irgendwo brucht wärdet.

ja was, wie, wo d suisa macht isch mir klar. ...:D
Das mit dö homies us dr versänkig ... ... naja, :rolleyes: ..es händ nöd immer all grad vitamin B ...;)

konfus
01.11.2008, 16:39
goht ja nöd um vitamin b... GUETI musik wird immer ahcho und wänns niemer interessiert ischs wahrschindlich eifach nöd guet..oder vilicht scho guet, aber nöd ziitgemäss.
vorallem im CH rap sind di meischte eifach komplett veraltet im style und riitet no immer uf däre oldschool schine ume.. naja jedem seins :D mä mues dänn eifach realistisch blibe und kein "grosse druchbruch" erwarte.
we zb. wouso und dachs, ich find das so veraltet, ade slangnacht ischmär dä lade abe, vo 10 jahr wärs wahrschindlich no ie wene bombe. dämit wett ich de sound nöd wärte, ich mein nur.. me chan eifach je nach dem wemes durezieht "nüt" erwarte. da mus kein meine, es seged alli grad scharf druf ein z'unterstütze nur will me sälber sis züg voll fühlt. interessant wirds ersch, wänns d'massä fühlt, bzw wänn me dä ziitgeischt trifft. so gseh ichs uf jede fall.

neero
14.05.2009, 15:17
Ich känn da sone Crew die hend 2 Täg lang CD's am Computer brennt..

700 Stuck + mit Layout bechläbe etc.

danke SUISA.

LKB
14.05.2009, 15:27
also ich han vor paar wuche än GANZ HÜBSCHE batze im 4-stellige bereich übercho vo dä suisa. und do söll no öpert sägä, d suisa sig scheisse. do isch äs wohl no wert gsi zum 30 minute lang die formular usfülle!

danke suisa!

Tony Bless
14.05.2009, 16:52
i love suisa :love:

neero
18.05.2009, 17:29
etz drängt sich mir glich e frag uf, de kolleg veröffentlicht es mixtape, jedoch mit eigene bzw. kaufte beats. er hät das bi de suisa gmolde..alles tiptop, muss nüt zahle.

etz mini frag, ab wenn mumer zahle? aifach wemer klauti beatz hät?

mini crew nd ich hend au cd gmacht, jedoch selber druckt etc. und unter de hand verteilt und zum download abote, ebe us dem grund wil mer denkt hend d'suisa kostet es vermöge nd mir nit gad bestverdiener sind.

halla

moertellll
18.05.2009, 18:32
also ich han vor paar wuche än GANZ HÜBSCHE batze im 4-stellige bereich übercho vo dä suisa. und do söll no öpert sägä, d suisa sig scheisse. do isch äs wohl no wert gsi zum 30 minute lang die formular usfülle!

danke suisa!

lol also irgendwie drängt sich mir bei dir schon langsam der verdacht auf einen leichten hang zur arroganz auf in der letzten zeit :D

LKB
18.05.2009, 19:02
lol also irgendwie drängt sich mir bei dir schon langsam der verdacht auf einen leichten hang zur arroganz auf in der letzten zeit :D
aha!

ich will jo dämit nur sägä, dass sich dä ufwand lohnt. wel ich bin jetzt würklich nöd grad dä produzent, wo ein hit nochem andere usebringt haha :) und trotzdem gits scho chli cash.

@neero: das hät nüt mit klaut oder nöd klaut ztue. du bruchsch jo vom produzent sowieso au ä unterschrift und wenn än klaute beat häsch, denn muesch halt au d unterschrift fälsche. oder denn wohl am beschte nöd bi dä suisa amelde.
du muesch eigentlich i keim fall öpis dä suisa zahle, solang dir d produzente und alli andere urheber ä verzichtserklärig unterschribet. wenns das nöd machet, denn muesch pro hergstellti cd än gwüssä betrag zahle.

moertellll
18.05.2009, 19:46
aha!

ich will jo dämit nur sägä, dass sich dä ufwand lohnt. wel ich bin jetzt würklich nöd grad dä produzent, wo ein hit nochem andere usebringt haha :) und trotzdem gits scho chli cash.

halb so bös gmeint gsi. find sörigi biiträg eifach eher unnötig, bin eher so für "der kenner schweigt und geniesst" wenns ums finanzielle geit ;) ansuschte sind dini tipps und erfahrigswerte nämmli sicher interessant für vieli hie wo no nie mit suisa und vertrieb und traritrara gmacht hei.

DJ O
18.05.2009, 20:29
jeah gratulation!!secher wäge guantanamo oder?esch doch guet weme au mol desi siite gseht..