Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : tags: simpel oder verschnörckelt

BotoX.tg
28.11.2004, 23:10
was finded ihr so geil wen äs tag simpel isch oder verschnöckelt?

aXionJaXion
28.11.2004, 23:15
...verstohn dini frog zwar nid so genau, aber i find simpli tägs fascht geiler, kamma aber nid algemein säga. ach waiss doch au nid. isch das überhaupt d froog? egal....pizza...und 'nacht!!!!

-----aaaah min pinais-------

Heimlifeiss
28.11.2004, 23:15
gitt vo beidem geils und verschissnigs... chunnt nög so druff ah...

köbi
28.11.2004, 23:23
taggallery wär agseit, ds einzig perfekte täg wos git isch das vom fomes uf dr gägenübrligende siite vor kustgwärbschueu in bärn, ds isch vor form här perfetto, finde ig. isch nid so gschnörklet aber tight, jedä wo ds nonid het gseh söus ga aglotze

BotoX.tg
28.11.2004, 23:39
aber simpli tag's chönd jo au bulle z.B guet läsä und das isch irgendwie au scheisse

PervertedMonk
29.11.2004, 18:43
ja, wäre ja scheisse, wenn man es noch lesen könnte... :rolleyes:

ich mag eher simple sachen. besonders bei tags kommt es einfach auf die form der einzelnen letters an und da braucht es nicht noch hundert pfeile etc. um von den hässlichen letters abzulenken... nein, natürlich gibt es auch solche, die gutes zeugs machen, die meisten beachten dann aber mehr die "verzierung" als das, worauf es eigentlich ankommt...

nafackler
29.11.2004, 18:46
also entweder du häsch en tag wo wie en name gilt also immer läsbar und stetts straight. odaer du machsch en style wo meh als 'zeiche' bruchsch. z.b de taga täget so. weniger lesbar derfür meh style. aber öppis zwüschet dure gaht für mich ned. dkunst isch ebe de style im eifache izbaue. sodass stag flashed und trozdem für jede läsbar isch.

stylebrünzlär
29.11.2004, 21:37
akt tags ide city bahahah

nafackler
29.11.2004, 22:56
akt sind vilicht nöd kings vom style aber sie möchet boombing und das richtig :p
ich meine im gameboyspiel alter sind die siechä scho am start gsi

stylebrünzlär
30.11.2004, 07:24
ja eh... gar nöd so eifach glaub mers, chasch ja mal din name inere bodoni male ;)

!dUhDaH!
04.12.2004, 15:45
I find simpli tags eifach sgeilscht wenn halt dletters geil sind und halt au öppis bedüütet. verzeirte sind au na iisi, findi aber mängmal fasch chli "kitschig"...
Piiis und en schöne!
:kiffer: