Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Problem mit em Forum

Marook
04.12.2004, 19:40
Het mr grad e Kolleg ahglütte und mr folgendes Problem erklärt.

Är het sich bi aightgenossen neu ahgmäldet und das het eigentlich au klappt. Nur chaner weder Threads erstelle, in Threads antwort, no PM's verschicke (das isch au dr Grund wurum ich das Problem do post, hehe)
es chunnt denn irgend sone komischi Mäldig mit em Inhalt: Du hast nicht die erforderlichen Rechte...blabla oder so ähnlich. Isch das eifach nur wenn me ganz früsch registriert isch oder isch do sunscht e Problem umme?
Kennt öpper das Problem? Lösige?

Merci

Ps: Username: Smooth Groover

smooth
04.12.2004, 19:43
glaub de siech muess sich eifach no per mail lo registriere ....eifach de link drücke...

Marook
04.12.2004, 19:54
Original geschrieben von smooth
glaub de siech muess sich eifach no per mail lo registriere ....eifach de link drücke...
het er ebbe au scho gmacht...und das hets au eso bestätigt.:confused:

Lartscho
06.12.2004, 21:25
isch bi mir ou so xi ha eifach no einisch agmuldä u när isches gangä :D

guru
06.12.2004, 21:30
muesch es am reezi melde.. chan de junge freischalte.. heter bimene kolleg vo mier au müsse...:D

beatniquer
06.12.2004, 21:51
hmmm, auso wenn me no keni biiträg het, isch das gloubs so...

wie wärs wenn er mau ei, zwöi biiträg schribt, u när wiiterluegt? oder heter das o scho probiert?

naja süsch wüsst i o nid wieso...

Marook
06.12.2004, 21:59
Original geschrieben von beatniquer
hmmm, auso wenn me no keni biiträg het, isch das gloubs so...

wie wärs wenn er mau ei, zwöi biiträg schribt, u när wiiterluegt? oder heter das o scho probiert?

naja süsch wüsst i o nid wieso...
hmm, wie gseit: Är cha jo ebbe nid emol Biiträg schriibe...ich check das mol mit em Reezer ab, chunnt scho guet...

nobra
07.12.2004, 00:35
wenn nochem link per mail nomol pw igeh muesch machsch und den frucksch eifach forum oder privat blabla isch glaubs bugged sit 1 johr aber wenn du teschte du mache schaffe