Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Was haltet ihr so vo de momentan mächtigschte Mänsche vo de Wält (Putin, Bush, usw)

FlinkerFinke
05.12.2004, 18:22
ich finds eifach schtrub was für Mänsche uf de Wält soviel Macht händ. De Bush, Putin, Berlusconi und all die ). Momentan hets würkli huere viil assoziali,machtsüchtigi und gäldsüchtigi Politiker a de Macht. Was meined ihr? Finded ihr au das viil Politiker unfähig sind??

Stylebock
05.12.2004, 18:29
Original geschrieben von FlinkerFinke
machtsüchtigi und gäldsüchtigi

genau um das gohts jo...

FlinkerFinke
05.12.2004, 18:34
ja um das gahts scho, aber wieso findsch denn dass si d Wältlag verbesseret händ?

taktfalter
06.12.2004, 13:09
bush
berlusconi
blocher

wo blibt d'A-Klass ?

struubiskillz
06.12.2004, 13:27
wo bliibt mi name......? find sött scho au drzueh ghöre wenn mä die mächtisgtä männer ufzellt-----was goht?

Benwick
26.12.2004, 20:15
ich seg mal das die nid die mechtigschte männer sind das sind nur d pumpe vorne dra. die wo wirkli sege hend send anderi.

tisear
27.12.2004, 02:27
Original geschrieben von Benwick
ich seg mal das die nid die mechtigschte männer sind das sind nur d pumpe vorne dra. die wo wirkli sege hend send anderi.

cha der nur zuestimme...

sisch wahrschinli öppe verglichbar mitere marionette, wo glänkt wird dur divärsi wirtschaftsbosse, millionäre und en huufe berooter. all die hend dFäde ide hand. (isch zwar ned immer eso, aber meischtens)

WideLex
27.12.2004, 02:52
odr eifach die ökonomische zwäng vom kapitalismus?

Chillumn
19.01.2005, 11:19
Original geschrieben von tisear
sisch wahrschinli öppe verglichbar mitere marionette, wo glänkt wird dur divärsi wirtschaftsbosse, millionäre und en huufe berooter. all die hend dFäde ide hand. (isch zwar ned immer eso, aber meischtens)

scho so!..dä bush isch sbeschte biispiil defür!..wäge gäld & machtsucht..es dräht sich ja praktisch alles ums gäld uf dere chuglä, das isch ja altbekannt! und..wer seit, dä bush seg bestächlich..dänk au irgend en andere löli wo presidänt isch wür sich schmiere lah!:hmmm:

eoz
19.01.2005, 11:57
... i mein nu scho wemmer euse bundesrat aluegt.... hallo?
und wenn mer uf de welt luegt.... bush? berlusconi (oder wiemer da schriibt) sorry... so was sett mer verbüüte..... i mein de bush isch e nu e marionette... er fällt kein einzige entscheid selber....traui dem gar net zue!! de het x leuts wo für ihns chaffed und er stoht de als de do wos so het welle.... i mein wenn de typ mal was guets gmacht het... und i mein i bi gad 5 wuche in florida gsi und det isch de jeb bush gouvernöör... suuper... zu krasse bush iifluss...arg....

wer halt wirkli was cha für sis land erreiche isch de lula in brasilie... de bruucht nochli zyt...aber i bi sicher dass det was guets chunt.....

Herr Gamus
19.01.2005, 14:55
Mached di höche politiker ihr Job guet?

was heisst für dich 'guet'?

*EDIT*
HURRAA! BIN KANTONSROT WORDE!!1! :rolleyes: :D

bSkrime
19.01.2005, 15:16
wenner öbis wänd ändere den griffet zur waffe...das isch in de hütige ziit s einzige wo würkt! will cash=macht und cash on mass het vo eu keine!
lug blocher
lug bush
lug putin
lug alli a wo was zsage händ und was verändere!! chönd sind überdurchschnittlich riich...und de räscht wird nit ärnscht gno...si mache zwar ihre job aber schlussändlich hangt jede entscheid dört wos s gäld isch!
allso was bringts, au mit eure traumregierig....händ zvilll mesche nüt zfrässe...au den gits krieg...krieg wirds immer geh....krieg=cash...und somit figg uf all das...will keine interessierts was de XY us XX zu XZ zsage het...au wenn er irgendwo inde regierig sitzt...
lug nume alle jung SVP jung CVP etc. müll a....die sötte doch für uns rede nit? aber das sind zu 99% überspasste...wo 99% vo ihrer meinig vo ihrem 50 jährige vater chunt...ich ha no kei veränderig mitbecho...es isch immer no alles glich beschisse sit mim geburtstag....
somit...lug das zu money money chunsch...und der gohts gut...wäg vo de schwiiz...ab ind sunne....

FlinkerFinke
19.01.2005, 22:22
Original geschrieben von Herr Gamus
was heisst für dich 'guet'?

*EDIT*
HURRAA! BIN KANTONSROT WORDE!!1! :rolleyes: :D
Wänns möglichscht versueched Chrieg z'umgah und wänns au Problem im eigene Land lösed (vorallem au im Interesse vom Volk).

Wännd s'Biischpiil USA nimmsch:
De Bush zettlet i jenschte Länder Chrieg ah, zerbombt chli Dörfer und schlussändli liidät s'Volk i dene Länder drunder und muess gliich wieder alles ufboue. Es gaht ihm ja i däm Chrieg eh nume ums Öl (Bush het ja heftigi Beziehige zu de Ölkonzerne).

Wänn de Bush würkli nume de Hussein welä het, denn heter au andersch chöne vorgah (z.bsp. irgend es paar superweichihardcorespecial-Soldate in geheimer Mission losschickä chöne, zum de Hussein feschtznäh oder z'kille; das wäri sicher irgendiwe gange)
Sini dämliche usredä vo wäge Atomwaffe und Hussein zehled en scheiss. Im Iran gahts eh au no los, chans mer scho voerschtelle.

Shidda
19.01.2005, 22:56
politik isch politik

FlinkerFinke
19.01.2005, 22:59
wänn mer en guete Wille het und chli à la Sanguiniker (positiv) dänkt denn meint mer teilwiis sogar mer chöng no öppis dra ändere. Naja, nie d'Hoffnig ufgeh :D

CityNord
18.02.2005, 15:47
de Putin esch i mini auge no de grösser gangster als de bush.

chan da guet cho wenn de Ex - Gheimdienstchef uf einisch d'macht übers ganze land het?

Da von er met em chodorovski, ex- yukos chef, agstellthet esch jo d' oberhärti. als bekannt worde esch das er im sinn het be nächste wahle als präsi z'kandidiere, werd de yukos ufem eimal vorgoworfe si hebe öber mehreri johre steure henderzoge ond de einzig wo's ikassiere esch de chodorovski :hmmm:

oder d'versteigerig vo yukos (was för es theater)

do het jo die Baykal finanz gruppe de grössti teil vo yukos ersteigeret, de witz esch die baykal Finanz Grup esch zwei täg vor dere versteigerig gründet worde.

nächher esch usecho das die Baykal Group en Tochterfrima vom de gröschte STAATLICHE Öl raffenrie in Russland esch ond de Putin s'säge het.

Nastrovie

MANtis
18.02.2005, 15:51
http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=2308

trOimer
18.02.2005, 16:04
politiker sind eh scheisse

nik
18.02.2005, 16:14
das ganze isch es zämespiel vo macht, gäld, politik, wirtschaft und kapitalismus, es isch nie en einzelne wo uf so idee chunt. Läset mol dWältwuche vo letscht wuche oder so, döt hets en artikel über die lüüt wo füre bush dänket (im warsten sinne des wortes glaubs :p ),
so harvard und yale professore und die dänke ebe ned nur 2-3 johr vorus sondern 50 johr. söll ned heisse dases richtig isch, aber es wird halt so gmacht, die sind also sozsäge die wod fäde zieh...

aber es isch teilwies rächt simpel:

worum investiert me milliarde ine irak chrieg und loht näbedüre 100'000igi verhunger - s'alte spiel vo ufwand und ertrag, oel und so...wird im Iran genau s'gliche si und in Nordkorea gits dämfall eifach keis...

wieso hilft me de 3t wältländer ned ändlich ärnschthaft - wenn sie industriefähig wäre würdes mit ihrne billigpriese üsi wirtschaft kapput mache (bsp.: china chunt de scho no deftig, nur abwarte!)

oder wieso wärde millione für fluetopfer gsammlet und in afrika verhungere all wuche soviel mönsche? - wohäre gohsch id ferie, afrika oder thailand?

usw. und so fort...

traurig aber wahr :mad:

Benwick
18.02.2005, 16:30
nur d welt isch versücht. de virus rift ir befölkerig
und er endet a de spize. mir sind a dem schuld so wies isch. mir sind rücksichtslos. und au mir seget mau wens in sand gsetzt worde isch. e fuck uf die politiker debi simir die wo das z verantworte hend. verantwortig isch nid genüber vo sich sondern genüber anderi. und das isch der grund warums be üs schiteret. jede meint er schuldet loyalität nur sich selber.

nik
18.02.2005, 16:35
nur d welt isch versücht. de virus rift ir befölkerig
und er endet a de spize. mir sind a dem schuld so wies isch. mir sind rücksichtslos. und au mir seget mau wens in sand gsetzt worde isch. e fuck uf die politiker debi simir die wo das z verantworte hend. verantwortig isch nid genüber vo sich sondern genüber anderi. und das isch der grund warums be üs schiteret. jede meint er schuldet loyalität nur sich selber.

word!!!

s'übel uf däm planet heisst mönsch und isch en usserirdische bazillus wo am kommet ghanget isch wo dDinos zur sau gmacht het...

drum säg ich kollektiv-sälbstmord isch dLösig, i fang hüt no a amok laufe um die wos noni mitbecho händ z'erlöse... :gun:

sha
18.02.2005, 17:36
a propos putin - en interessanti gschecht vo wäge gangster ond so...

ech könne en russisch-lehrerin, ond die hed mer mol verzellt, das das russisch wo de putin redt, das russisch seg, wo vo de russe-mafia gredt werd, ond au veli anderi putin-metarbäiter reded das russisch.

also no reale "gangster-slang"...

säid scho gnueg us öber dä herr, oder?

FlinkerFinke
18.02.2005, 17:45
Original geschrieben von sha
a propos putin - en interessanti gschecht vo wäge gangster ond so...

ech könne en russisch-lehrerin, ond die hed mer mol verzellt, das das russisch wo de putin redt, das russisch seg, wo vo de russe-mafia gredt werd, ond au veli anderi putin-metarbäiter reded das russisch.

also no reale "gangster-slang"...

säid scho gnueg us öber dä herr, oder?
chan mer guet vorschtelle dass de i söttige Chreis verchert.

MCneil
18.02.2005, 19:36
Original geschrieben von taktfalter
bush
berlusconi
blocher

wo blibt d'A-Klass ?

blocher?:brille: :hmmm:

FlinkerFinke
18.02.2005, 19:43
Original geschrieben von MCneil
blocher?:brille: :hmmm:
weisch wasi mein :D

Benwick
18.02.2005, 19:43
sorry berlusconi und blochi sind aklass wens um politisiere goht. aber vielleicht verträtets nid dini meinig. aber a klass sinds. das sind lüt wo s game spile so ischs nunmal.

FlinkerFinke
18.02.2005, 19:46
sorry berlusconi und blochi sind aklass wens um politisiere goht. aber vielleicht verträtets nid dini meinig. aber a klass sinds. das sind lüt wo s game spile so ischs nunmal.
ja wie dem auch sei, woni das gschribe han isch min Politikerhorizont chli igschränkt gsi aber schlussändli sprichts ja glich uf d'Wältpolitik ah

mc rassko
20.02.2005, 21:25
alles trottinets wo eusi wält destroyed

annes-thropo
21.02.2005, 13:21
Original geschrieben von tisear

sisch wahrschinli öppe verglichbar mitere marionette, wo glänkt wird dur divärsi wirtschaftsbosse, millionäre und en huufe berooter.

dwelt als marionettetheater, als riesigs schauspielhuus isch wohl di einzig richtig uffassig vo oisem kümmerliche dasii; alles anderi wer nur na naiv.. usserdem isches dgsellschaft und schlussendli halt au svolk, das heisst mir all, wo ois irritiere lönd und em endziel zuestrebet... mir sind schuld, dass de bush a de macht isch, mir sind schuld, dass de hitler a dmacht cho isch; nid nur di andere. mir lebed i dere gsellschaft und werdet, egal i wellere utopie mir ois gedanklich au verlüüret, wiiterhin i dere gsellschaft existiere, i dem system existire, i de gsellschaftliche gedanke hange blibe und werdet endgültig verlerne, was es heisst, de gedanke zdenke.

aber sust, easy...

Escobar
18.03.2005, 20:53
Original geschrieben von annes-thropo
dwelt als marionettetheater, als riesigs schauspielhuus isch wohl di einzig richtig uffassig vo oisem kümmerliche dasii; alles anderi wer nur na naiv.. usserdem isches dgsellschaft und schlussendli halt au svolk, das heisst mir all, wo ois irritiere lönd und em endziel zuestrebet... mir sind schuld, dass de bush a de macht isch, mir sind schuld, dass de hitler a dmacht cho isch; nid nur di andere. mir lebed i dere gsellschaft und werdet, egal i wellere utopie mir ois gedanklich au verlüüret, wiiterhin i dere gsellschaft existiere, i dem system existire, i de gsellschaftliche gedanke hange blibe und werdet endgültig verlerne, was es heisst, de gedanke zdenke.

aber sust, easy...

also, was schtürmeter de no?

SheyJep
20.03.2005, 15:09
wotsch ez erhlich behaupte de Putin heg macht?? Russland isch scho lang en furz..de het doch ke grossi macht meh

piis Shey

FlinkerFinke
23.03.2005, 21:55
Original geschrieben von SheyJep
wotsch ez erhlich behaupte de Putin heg macht?? Russland isch scho lang en furz..de het doch ke grossi macht meh

piis Shey
Also grad so untertribä würdi nöd...
Russland het zwar nöd grad sehr viil Gäld, aber es isch immerno es riesigs Land und het sicher no einige Waffelager

beatniquer
23.03.2005, 22:11
"wotsch ez erhlich behaupte de Putin heg macht?? Russland isch scho lang en furz..de het doch ke grossi macht meh"

russland ish villech am arsh, aber putin nid ey....;)

beatniquer
23.03.2005, 22:19
Original geschrieben von annes-thropo

aber sust, easy...

mau eine ga rouche:kiffer:

aber du hesh sho geili uffassig...mä säuber wär geng gärn unshuudig, redt gross u so...aber mir si aui am mitspile...

beatniquer
23.03.2005, 22:26
Original geschrieben von nik
word!!!

s'übel uf däm planet heisst mönsch und isch en usserirdische bazillus wo am kommet ghanget isch wo dDinos zur sau gmacht het...

drum säg ich kollektiv-sälbstmord isch dLösig, i fang hüt no a amok laufe um die wos noni mitbecho händ z'erlöse... :gun:

"ich kann riechen wie sie stinken..."

Kurios
25.03.2005, 13:30
"I see the puppet, but where is the pupeteer?"
Filmzitat aus Hellboy

sind doch alles nur schachfigure im gröschte spiel wos git....

YouSuck
12.04.2005, 18:22
han mal en ärzte clip gseh wos heisst...

Die die dich verarschen, die hast du selbst gewählt/
drum lass sie deine stimmer hör'n weil jede stimme zählt/

-cyrex-
14.04.2005, 01:46
politik bruchts halt zum de undergamg vor mänschheit chli usezschiebe ... gah nümm lang de chlöpts mau richtig u mer müend mau paar kontinent ruume ....

rechts politik isch eh zum kotze ...

Lartscho
14.04.2005, 01:47
geili sieche soviu schissdräck mache und gäud ha woti ou :D :o :kiffer:

Refill System
14.04.2005, 10:08
ach die chaibe siecher wieder..bruchts nid..dänne ihre lohn chönntets mir überwiese..

RebaL
22.04.2005, 00:51
Original geschrieben von Shidda
politik isch politik

hehe son scheiss...politik isch di grösst mafia wos gitt überhaupt, da hät mit richtigi politik gar nüt meh ztuä.
diä lüüt händ sich scho früener ahgfange da netz ufbaue und da cha niemert ändere. und durch globalisierig isch dä ganz shid nomeh gstärkt worde, weils eifach vonenand abhänget und so indirekt zu gwüsse sache zwunge werdet, wie krieg füere unter anderem.

alles en witz.

wie häsch sgfühl finanzieret diä headz in afrika und asie diä chrieg wos füeret? dött wo niemert was hät und sie di ganz zit umefightet? weisch wie tüür isch so en chrieg? mit dem geld chönntets ihres volk vollständig ernähre und mol richtigi infrastruktur ufbaue und so, aber nei..sie händ mit droge ztuä und all so sache, vo wo sus chönntets DÄ cäsh uftriebe?? und da isch eifach überall so, diä händ meh drekkigi gschäft am laufe als mir üs vorstelle chönnd. aber da wüsseter eh scho, nimm i ah..sus sinder arm.

jedä wo id politik vertraut isch en arme :wixer3:

reach uppity reach gotta reach, power to the people and the beats!...AAWW YEH! *baaauunnz* :D

out