Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : soundchartä: Delta 44 oder audiophila 2496

LKB
06.12.2004, 12:03
Hi Leutz

ich bruch eui hilf. Ich will mir ä soundchartä chaufä, aber i weiss nonig, weli dass geeigneter isch... Vilich kennt sich jo öpert chli besser us, wiä ich!

Ich bruchä d soundchartä 1. zum vo minä turntable ufneh und 2. zum producä.

ich tendiärä vor allem zu zwei soundchartä. di erscht wär d M-Audio delta 44: diä hät chli meh i- und usgäng wiä di ander und wär drum vilicht chli besser fürd zuekunft?!?delta 44 (http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=&products_id=19574)

di zwaight wär d m-audio delta audiophile 2496
audiophile 2496 (http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=267_281_269&products_id=19572)

so was dänkät ihr?

konfus
06.12.2004, 15:14
jo chunnt halt drufah.. also wännd kei midi-aschlüss bruchsch würi uf jedäfall d'delta 44 poschtä.
muesch halt überlegä, wie wiit dast goh wetsch mit produzzä, besser grad ä gueti wie nach 1-2 johr wieder ä neui.

aber im grund gnoh würed jo die 2 ahschlüss vodä audiphile lange wännd nur no turn's anehänksch. zudämm häsch jo wohl no en mixer zwüsched dä turn's und dett chasch jo au no uf line 2 grät ahschlüsse, oder?

LKB
06.12.2004, 15:51
logisch han i no än mischer zwüschät minä turnies!! und midi-aschlüss chan i mir jo au nochträglich no chaufä.

i weiss äbä nöd, öb i ä besseri söll chaufä. was chöntisch denn süsch so empfehlä? min geldbütel git halt nöd so extrem vil her...:(

konfus
06.12.2004, 16:32
midi aschlüss chasch doch nöd nachträglich chaufe? entweder isch d'charte midi-tauglich (mit aschlüss) oder nöd.

also mit dä delta 44 häsch kei midi möglichkeit. ussert ich han da was überseh.

nise
06.12.2004, 16:34
für irgendwie e lappe oder sogar e halbe lappe gits midi2usb... also wenn nid midi sofort bruchsch sötti das kei grund sy

LKB
06.12.2004, 16:36
Original geschrieben von nise
für irgendwie e lappe oder sogar e halbe lappe gits midi2usb... also wenn nid midi sofort bruchsch sötti das kei grund sy das hani gmeint jo. du chasch jo midi an usb aschlüssä...da muesch nöd unbeding scho i dä soundchartä integriert ha!

konfus
06.12.2004, 16:37
also ich wür dir und dim portemonaie scho d'audiophile (oder wie si heisst) empfehlä.
häsch midi, häsch gueti soundqualität, und wäg dä i-und usgäng chasch ja ebä dä mixer no bruche. und suscht mal eis umsteckä isch au nöd so schlimm (fallst nöd grad äs halbs studio irichte wetsch.)

was ich dir aber no eher entfilä als d'audiophile isch spare und dänn eini chaufe wo alles abdeckt wod wetsch.
;)
gisch lieber dopplet so viel us (wänn überhaupt) und chaufsch nur eini.

LKB
06.12.2004, 16:42
was chönti mir denn chaufä, so i dä prisklass bis höchstens 500.- ?? oder isch das immer no zwenig für ä gschidi soundchartä?

Dj Icon
06.12.2004, 17:35
lueg mal
m-audio ozone isch es geils bundle

und susch würdi delta 44 neh wird zwar au fo de soundqualität meistens überschetzt

check mal die neui Motu traveler isch echli türer aber häsch alles (Midi 20x audio und es mischpult) i profqualität und muesch nüüt ibaue.
www.pek.ch

LKB
06.12.2004, 22:42
d ozone triff glaub nöd so min gschmack und d motu sind denn äbä doch scho huere tüür.
jetzt stönd aber no zwei anderi zur uswahl:
1. Delta Audiophile 192: Sampling Rate 192kHz!
Audiophile 192 (http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=267_281_269&products_id=22368) oder d Delta Omni Studio:
Omni Studio (http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=&products_id=19577)

konfus
07.12.2004, 16:21
also ich han mir vor churzem d' m-audio delta 1010LT kauft für 360.- und wür si also wiiterempfehlä!

Dizzo
08.12.2004, 14:13
Hola

Wenn du immerno an sonere Delta 44 interessiert bisch, denn kasch di jo mälde. Würdsch günschtig derzue ko.

In sehr guetem Zuestand inkl. Breakout-Box, Verpackig und Aleitig.

Worum verkaufe? Ha sit eme halbe Joor e Hammerfall, dorum.

Peace

steveo
08.12.2004, 14:29
Original geschrieben von DJ LKB
Hi Leutz

diä hät chli meh i- und usgäng wiä di ander und wär drum vilicht chli besser fürd zuekunft

nöd unbedingt, wenn der in zuekunft würsch es digital pult zieh hetsch au mit de audiophile einiges a i- und usgäng.
aber es würd sich sicher lohne, chli spare und grad chli e heftigeri z'zieh.
ha dihei au d'audiophile, isch scho es geils teil, du merksch de unterschied zunere standardcharte uhuere deftig...
ich mein je nach zweck und duur wo d'si bruchsch isch si optimal, vorallem für 150 stutz :blingblin

peeze steveo

LKB
08.12.2004, 16:08
thanx to all

@dizzo: dankä fürs agebot, ich bin nümä intressiert. i han mir jetzt ä anderi bstellt...:D

thread kann geschlossen werden, danke!

recker
08.12.2004, 16:24
Original geschrieben von Dj Icon
lueg mal
m-audio ozone isch es geils bundle

und susch würdi delta 44 neh wird zwar au fo de soundqualität meistens überschetzt

check mal die neui Motu traveler isch echli türer aber häsch alles (Midi 20x audio und es mischpult) i profqualität und muesch nüüt ibaue.
www.pek.ch

apropos icon, wie lauft Eui Newcommer CD?