Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Atmosphere

Lance
03.06.2004, 14:11
Weiss ja nöd wie bekannt atmosphere da ine sind. De Slug werded wohl meh kenne...

Was haltet er devo ? Weles isch s'stärchschte album ? Ha ebe gad letschti wieder Overcast! neumet usgrabe und es flasht mi eifach so derb...

Die Easy beats und de biiläufig härti stoff isch eifach zu derb.. zumindescht für mich...

Die eigetlich frag isch, kenneder igendwelchi Remixes ? Ich kenn eine vom Z-Trip wo öppis ufen Atmosphere Beat macht, weiss aber gad nöd wie de Track heisst isch uf jede fall zimli dope.

ApFeLsChOrLe
03.06.2004, 14:18
han leider nur paar lieder uf em pc...
"if i was a santaklaus
2 isch eifach di härte! voll geile beat!
remixes hani kenn plan..sry

Tante Dagmar
03.06.2004, 14:58
This shit is amaziiiiiiiing..

THE LUCY FORD: This Shit is amaaaaziiiing! ("Between the Lines", "Party for the Fight to write" ..simply baaangin`!!)

Die Lyrics sind teilweise ziemlich surrealistisch..

Aspiring Sociopath, the woman with tattooed hands, tears for the sheep, bass and the movement vom God Loves Ugly album, cats van bags vom Neuen usw.

gotta continue workkkkk

Danielsson
03.06.2004, 15:04
I kennäs nid würk guät, aber heisst nid ä Track "Alcohol & Cigarettes" :confused:

piis allersaightz

AiGhTgeNoSSiN
03.06.2004, 15:37
trying to find a balance findi no geil! (aso ich mein etz vorallem au dä track) han au es album vo ihnä dähei.. ja..

poetical
03.06.2004, 15:46
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
trying to find a balance findi no geil! (aso ich mein etz vorallem au dä track) han au es album vo ihnä dähei.. ja..

Nid nume ds gliche Stärnzeiche o no dr glich Musiggschmack ;)

Dä Track findi o sehr geil. Kenne süsch nid viu vo Atmosphere. Aber wirde mi sicher bi Glägeheit meh dermit usenang setzte.

Kush
03.06.2004, 15:55
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
trying to find a balance findi no geil! (aso ich mein etz vorallem au dä track)

isch das dä mit däm abartige fettä klavier am afang.....
voll dr deepi beat, doer wie heisst dä track, glaub scho so, oder?

mr. info
03.06.2004, 15:59
Lucy Ford find ich s'beschte vo ine. Falls öpper Ant Beats au so super findet wiä ich, söll er doch mol s'Album vom Brother Ali zuelegge.

Lance
03.06.2004, 16:12
Brother Ali isch geil. Ha u huere vill zügs vonem dihei.

AiGhTgeNoSSiN
03.06.2004, 16:17
Original geschrieben von poetical
Nid nume ds gliche Stärnzeiche o no dr glich Musiggschmack ;)

Dä Track findi o sehr geil. Kenne süsch nid viu vo Atmosphere. Aber wirde mi sicher bi Glägeheit meh dermit usenang setzte.

Hehe rächt so;)
Bi glaub dur dä Track uf diä Lüüt cho!

@kush: ja sie händ viel so geili klavierbeats (ebä z.b. au god loves ugly) abr dä hät das scho au jap

Radical
03.06.2004, 16:38
ich bin rächte Fan vo Atmosphere

De Slug isch i minä Auge einä vo de geilschtä Rapper...sitem Konzert ide Remise bini no meh dervoo überzogä....
Han God loves ugly, Lucy-Ford EP und Trying to find a Balance....und d Lucy Ford isch au min Favorit!

baspra
05.06.2004, 23:21
auso i finges sehr geili musig, isch absolut geil wöu d beats sech sehr vom "normale" usrap abgränze, u wöus im moment no eher unkomerz isch, u hoffe es wird nie, ds einizige negative isch das we mes ds viu lose wirds eim chli längwilig..

aber god loves ugly isch scho ds geilste lied vo ne..

Proof
06.06.2004, 00:06
ihr chönnts vo mir suuge wänn ihr wännd

=>LINK<= (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=4317)

eSkimO
06.06.2004, 00:43
sorry????? atmos isch ja nöd underground oder...aso bidde...

s geilscht album findi "god loves ugly"...
"sevens travels" isch halt chli strange...aber ja...s rockt eh alles...slug & murs isch natürli au nöd z underschetze...lieblingstracks???...hmmm di ganz god loves ugly...und us sevens travels isch eigetli au s meischt geil...aber vor allem "always coming back home to you" und "trying to find a balance"....

atmos händ eifach immer huere spezielli drumsets findi...und d beats allgemein gfalled mer massiv...
em slug sini skills mümer nöd diskutiere :)...

käne söttmers sicher...

peace

Harris
14.06.2004, 16:09
Aso i han Atmosphere Live gseh und sie sind nochem Promoe am Start gsi, und si hend do eifacht diä Stimmig ned chönnä haltä, han mer den glich s'album "God loves ugly" zöckt und fings enart no easy!! Aber dä Slug isch eifacht en gruuuusigä Wixer, dä Pisser het a dä After-Show di ganz Ziit mini Fründin abageret, bi mer hend muässä sägä, mer gächet ez...

eSkimO
14.06.2004, 16:17
Aber dä Slug isch eifacht en gruuuusigä Wixer, dä Pisser het a dä After-Show di ganz Ziit mini Fründin abageret

hehhe god loves ugly...hehhe...ich finden trotzdem cool...
peace

sha
14.06.2004, 16:43
Original geschrieben von Lance
Brother Ali isch geil. Ha u huere vill zügs vonem dihei.

de brother ali esch de king - shadows on the sun chan alles!

det heds so vel hammer-lieder droff, chansch gar ned säge, weles s beste esch

TiEZ
14.06.2004, 21:49
ech hans früener au rächt geil gfunde was de slug so alles macht

han mer sogar sini dvd kauft

SAD CLOWN BAD DUB 4

i de usa hed är jo ne rächt fanatischi crowd

aber rap esch mer ergendiwe im momänt echli zlangsam

bamalicous
04.03.2010, 00:17
de brother ali esch de king - shadows on the sun chan alles!

det heds so vel hammer-lieder droff, chansch gar ned säge, weles s beste esch

Hier die Review von seinem Live-Auftritt in Heidelberg: http://taki183.wordpress.com/2010/03/03/brother-ali-klub-k-heidelberg/