Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : stadt polizei ZH ''wider gwaltakt''

$Langstrass$
12.12.2004, 02:05
alsoo wer vo eu het tele züri gseh??im züri chreis 5 bi de hardbruck hend poliziste binere persone kontrolle kein uswis gfunde..den hends de typ welle festneh..und woner gseit het nei ich wet nöd cho,hends im am bode gschupft und ihn so fest mit em chnü de chopf am bode druck das es vol het afange bluete..den nacher bi de chreis wach 5 hends ihn la gah..wonergseit het döf ich zumene arzt hends im gseit gahn selber,und hend ihn eifach id chelti dusse glah..!!und bim tele züri bricht ischer immer no richtig am bluete und am hüle..das isch nöd seinzige gsi vor 2 wuche hends am limmat platz(bimene tüff garage igang)im Zh chreis 5 en kolleg nur wil er asyl bewerber isch handschelle ane tah und ihn agspuckt!..also ich find die scheiss bulee sötet sich mal alli gege sittig in arsch figge!scho das mit de basler fans isch übertribe gsi!...ah man ich freu mich scho jetz uf de 1.MAI!!und fuckk marco cortesii de huere polizei sprecher gaht mer so uf deierr :mad: :no:

FlinkerFinke
12.12.2004, 21:00
Hmm... So Vorfäll sind scho huere peinlich. Wänn d'Bulle ihri Macht wos chönd üsüebe tüend missbruche isch das zimli beschisse. Di Verantwortliche i dene Isätz sött mer entlah.

Und zu dene ganze Protescht und Klage gäge D'Bulle:
Mer mues scho au gseh, dass d Bulle bi fascht jedere Aktion vo öpperem agfigt werded. Und wänns gar nüüt mached werdeds no meh agfiggt :D
Aber ich han eifach s'Gfühl si konsentrieret sich teilwis völlig uf völlig falschi Themene. Si schlüssed alli Shops wo'd aschtändigs Weed chasch ziäh und nehmed Chlikriminelli usenand, hineume chan aber en schwerkriminelle Terrorischt eifach vom Gfängis us en Aschlag plane (Regierigsgebäude, Madrid) und niemmert merkts und denn wos di Sicherheitsbeuftragti erfahre hend, hends es nöd emal am Gfängiss mitteilt. Dä Gfängissdirektor het das us de Medie erfahre. Woni das ghört han bini schier us de Schueh gheit.

mc rassko
12.12.2004, 22:02
isch truurig was zurziit passiert... e familie vo mier sehr guet känned sind asylbewerber(gsi), händ am duunstig morge am 6i 8 bulle si zum flughafe mitgno und bis am abig bis de flüüger losgfloge isch is gfängnis gsteckt. mini eltere händ si no welle gseh, aber die wixers händ fräch nei gseid und mine eltern gseit gah sölled sich ussem staub mache. ich finds eifach scheisse was lauft

AiGhTgeNoSSiN
12.12.2004, 22:17
bi so scheiss sind diä siächä da, abr wänns dänn mal beef git zwüschäd irgendwelchnä siächä isch kein einzigä idä nächi. das wuchänänd isch i sachä schlegäreiä so extrem xi, abr wiit und breit kän bull. frög mi ächt für was diä da sind.
was wird denä siächä eich biibracht? han dä bricht nöd xeh, abr das isch voll dänäbet! :no:

Beatnik
16.12.2004, 14:54
Original geschrieben von $Langstrass$
ah man ich freu mich scho jetz uf de 1.MAI!!

Das wo dBulle amigs duregäbed isch nöd ok, und was am 1 mai amigs lauft isch nöd ok!

Und wänn gwüssi Gruppierigä scho wänd Krawall machä, dänn sölleds sich chli besser Organisiere, isch ja Peinlich was det amigs abgaht, chli Stei schmeisse und Conatiner azünde, dänn wenn dä Wasserwerfer chund dävo Sekle.....ha ha ha.

Ja ebe, bi gwüsse Lüüt isch sHirni würklich nur däzue da, das sie sGliichgwicht chönd hebe:D

WideLex
16.12.2004, 14:59
beatnik, du häsch scho null ahnig!

wänd checke würsch was uf däre welt so lauft, würsch wrschinli au checke, das d nachdemo au ihre sinn macht.

abr schön i sim glashüsli sitze und eine uf ufklärt mache isch natürli vil eifachr!

bulle händs ächt nöd nötig zruggzfigge... die händ scho gnueg möglichkeite uf rechtlichem wäg zruggzfigge...

so lüt sind eifach ärsch!

nik
16.12.2004, 15:07
jo los, gönd am 1. mai alles go churz u chli schloh, brönnet sBundeshuus ab und machet alles an arsch wo meh wie 50 Rp. kostet het und gänd de bulle no meh gründ zum dLüüt so behandle...weich, sorry...

machet lieber e friedlechi demo vorem bulleposte, mit sitzstreik und de press und vernünftige argumänt (die do obe sind gueti gründ!) und der wärdet garantiert meh erfolg ha als mit scheiss kravall aktione (macht aber weniger spass wenn nüt brönnt gäu) :rolleyes:

dJugend ide schwyz wott unbedingt e revolution - aber keine weis für was :p

kläret euch über euchi rächte uf, verlanget dienstnummere vo de poliziste und zeiget se wäg jedem scheiss a, das isch de einzig vernünftig wäg, alles andere machts nur schlimmer...:(

peace! :kiffer:

Rony
16.12.2004, 15:13
alsoo wer vo eu het tele züri gseh??im züri chreis 5 bi de hardbruck hend poliziste binere persone kontrolle kein uswis gfunde..den hends de typ welle festneh..und woner gseit het nei ich wet nöd cho,hends im am bode gschupft und ihn so fest mit em chnü de chopf am bode druck das es vol het afange bluete..den nacher bi de chreis wach 5 hends ihn la gah..wonergseit het döf ich zumene arzt hends im gseit gahn selber,und hend ihn eifach id chelti dusse glah..!!und bim tele züri bricht ischer immer no richtig am bluete und am hüle..das isch nöd seinzige gsi vor 2 wuche hends am limmat platz(bimene tüff garage igang)im Zh chreis 5 en kolleg nur wil er asyl bewerber isch handschelle ane tah und ihn agspuckt!..also ich find die scheiss bulee sötet sich mal alli gege sittig in arsch figge!scho das mit de basler fans isch übertribe gsi!...ah man ich freu mich scho jetz uf de 1.MAI!!und fuckk marco cortesii de huere polizei sprecher gaht mer so uf deierr :mad: :no:

abwarte...das isch gar nüt.
nägscht joohr kömme e paar hundert bis an aaschlaag aggressivi bebbis nach züri.
ich wird wohl au nit mit leere händ agiere

Rony
16.12.2004, 15:16
freu mi so uf dä racheakt. ka's kuum erwarte z'gseh, wie unseri "chaote" de bulle uf kopfhöchi ziele und hoffentlig au abdrugge

Beatnik
16.12.2004, 15:31
Original geschrieben von WideLex
beatnik, du häsch scho null ahnig!

Sicher meh Ahnig als en Huufe vo Krawallmacher am 1.Mai wo alles kurz und chli wännd schlah und däbi nüüt, aber gar nüüt erreiched! Was nützt dä ganzi Kack?? Sind eh alli Versicheret gäge so scheiss.....

Und was wetsch du mir vo Glashüüsli verzähle, erklär mir das....so Pseudouussage wo eim söttet vermittle wiä krass du bisch oder das ich nur en Schwätzer bin chan ich leider nöd verstah!

Ich find Demos guet, au wenns chli Aggressiver werdet, aber das Katz und Muus Spiel mit dä Bulle am 1 Mai isch für Lüüt wo nöd wüssed wiä sich anderscht e Stimm zverschaffe, wo nüüt ztue hend und grad chli Bock uf Action hend, etc. etc.!

Das mein ich mit "Hirnlos".....es wär sogar scho Intelligenter so Krawall uf en andere Tag zplane, erstens überraschender und 2tens gitts meh Ufmerksamkeit, will das Krawall Thema am 1 Mai isch langsam chli "Routine" wordä....

Nörgler
16.12.2004, 15:35

sovil zu euisere stadtpolizei...

Beatnik
16.12.2004, 15:41

wänd checke würsch was uf däre welt so lauft, würsch wrschinli au checke, das d nachdemo au ihre sinn macht.

Aha, ja sicher, ich checks nöd was uf dere Wält lauft, man isch das es Argument, vor allem, känned mir eus:eek:

Lueg, ich han nüüt gäge dNachdemo....aber ebe, ich widerhole mich nur;)

drosselbart
16.12.2004, 15:48
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
bi so scheiss sind diä siächä da, abr wänns dänn mal beef git zwüschäd irgendwelchnä siächä isch kein einzigä idä nächi. das wuchänänd isch i sachä schlegäreiä so extrem xi, abr wiit und breit kän bull. frög mi ächt für was diä da sind.
was wird denä siächä eich biibracht? han dä bricht nöd xeh, abr das isch voll dänäbet! :no:

obwoui nid vo züri bi, chani das nur bestätigä! es passiert no viu viu meh wo niä ad öffentlichkeit chunt, und wen diä hoschis mau brucht wärdä, wo sisi de? hä hä hä?

truurig und schreiht nach revolutioh:D

nik
16.12.2004, 15:55
was het denn die nachdemo scho brocht???

händer schomol erreicht das öper gseit het:
"doch, jetzt heiter gnueg randaliert, es het öpis brocht, der heit gunne und chömet rächt über"??

hehehe, sChunt mer vor wie im Mittelalter, dBasler stiege uf ihres iserne ross (sbb) und falle in züri i und plündere u brandschatze alles wo ned niet- und nagelfest isch, es wunder das der ned no dBahnohofstross göit go plündere, wär doch aumol öpis...hrhrhr...oder chlauet alli zürcher fraue :p

...säget de wenn der erfolg gha heit...
(brönnendi sache zelle ned, nur nachhaltigi resultat)

...komischi sieche... :kiffer:

samee
16.12.2004, 15:58
Original geschrieben von Nörgler

scheisse...

Beatnik
16.12.2004, 16:01
Zum mal uf das Thema iigah, ich han au scho ganz struubi sache erläbt.....

Was mir für immer in Erinnerig bliibt, wos mal am Zürisee e Razzia gmacht hend (im 96 oder 97gi), ma hellichte Tag im Jamaikaner Egge, uf eimal vo allne Siitä Polizischte, 1 3er Gruppe mit eneme Hund, en Kaschtewagä etc......niemert hett me det use oder innä chöne...

Hett e Patroulie gha, ich weis no dä Bull hett huere Grimmig drii glueget, mit siim Köter...uf jedefall, ich und es paar anderi Headz laufed laufed am Hund verbii, nix passiert....aber wo 2 Jamaikaner det dure hend wellä, hett dä Hund agfange Bälle und Zäh Fletsche....wiä wenn er abgrichtet wär uf diä Dunkel Huutfarb....
Bi dä aschlüüsende "Körperundersuechig" inkl. Arschloch Gucken und dä ganzi Scheiss, isch bi dene Typ nüüt gfunde wordä (bi mir au nöd, aha aha) also hett dä Hund nöd uf Stoff sondern tatsächlich uf dHuutfarb agschlagä.....das vergiss ich niä meh und chunt mer hüt no schrääg inä...

Scheiss Razzia gsi, Sinnlos und Tüür!! Und vor allem sind diä Scheiss Blaue so aggro gsi....und dä Hund am schlimmschte vo allne;)

tbo187
16.12.2004, 16:04
alle macht der polizei!!!

Ziehmutter ZH
16.12.2004, 16:13
gshciider härti bulle als luschene...ich bin für so öppis, ich bringene au kei reschpäkt entgägä und würdene id frässi gingge, also chönd si das au...ich bechlag mi nöd...punkt.

und gege basler isch so öppis sowiso in orning, simmer ehrlich...wänn bi de zugiifart scho alles zu de fänschter usflüügt, muss mr gar nümä wiiterdiskutiärä.

Nörgler
16.12.2004, 16:15
Original geschrieben von Beatnik
Zum mal uf das Thema iigah, ich han au scho ganz struubi sache erläbt.....

Was mir für immer in Erinnerig bliibt, wos mal am Zürisee e Razzia gmacht hend (im 96 oder 97gi), ma hellichte Tag im Jamaikaner Egge, uf eimal vo allne Siitä Polizischte, 1 3er Gruppe mit eneme Hund, en Kaschtewagä etc......niemert hett me det use oder innä chöne...

Hett e Patroulie gha, ich weis no dä Bull hett huere Grimmig drii glueget, mit siim Köter...uf jedefall, ich und es paar anderi Headz laufed laufed am Hund verbii, nix passiert....aber wo 2 Jamaikaner det dure hend wellä, hett dä Hund agfange Bälle und Zäh Fletsche....wiä wenn er abgrichtet wär uf diä Dunkel Huutfarb....
Bi dä aschlüüsende "Körperundersuechig" inkl. Arschloch Gucken und dä ganzi Scheiss, isch bi dene Typ nüüt gfunde wordä (bi mir au nöd, aha aha) also hett dä Hund nöd uf Stoff sondern tatsächlich uf dHuutfarb agschlagä.....das vergiss ich niä meh und chunt mer hüt no schrääg inä...

Scheiss Razzia gsi, Sinnlos und Tüür!! Und vor allem sind diä Scheiss Blaue so aggro gsi....und dä Hund am schlimmschte vo allne;)

ich zitiäre nomal dete woni usem hallestadion usächo bin, bi dä lugano-zsc kravall i dä playoffs und dä eint bull gseit hät "das isch alles, für das hanimi schön gmacht"
abr wiitervorne sinds mit tränegas und so scho drah gsie...

bin grad i dä letschtä täg ebä uf dä www.eldar.ch siite am läse gsie.. isch mär mängisch fascht schlächt worde...

Rony
16.12.2004, 16:25
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
gshciider härti bulle als luschene...ich bin für so öppis, ich bringene au kei reschpäkt entgägä und würdene id frässi gingge, also chönd si das au...ich bechlag mi nöd...punkt.

und gege basler isch so öppis sowiso in orning, simmer ehrlich...wänn bi de zugiifart scho alles zu de fänschter usflüügt, muss mr gar nümä wiiterdiskutiärä.

e so begriesst me ebe e horde bulle wo aim kampfbereit empfange und nüt anders könne wie kleini kinder verhafte und uf kopfhöchi ziele..schad isch däm bulle-hueresohn kei schuss ab.
ich würd im gegezuug gärn persöhnlig scharf schiesse ( uf kopfhöchi verschtoht sich.)
in somene fall isch gwalt gege bulle sogar sehr in ornig und isch in züri so oder so e muess. kei diskussion.

d'antwort wird ko und ich wird mit-ussraschte

Rony
16.12.2004, 16:29
d'zürcher hän jetzt gfühl, si hän's im griff *lol*
das änderet sich, sobald's dr erschti toti git und dä momänt wird ko...

es sin einigi reaktivierti gwalttäter us dere Altstetten situation gwaggse, also genau s'gegeteil vo däm wo si wänn..
egal.
vor dene jungs ha ich zwar angscht aber freu mi trotzdäm uf dä mob, das wird e party

Beatnik
16.12.2004, 16:39
:rolleyes:"Wichtig ist nicht der Fall, sondern der Aufprall":rolleyes:

Rony
16.12.2004, 16:43
s'einzig wichtige isch, das'es nägscht joohr bi dr revanche vil bluet fliesst

Fletsch
16.12.2004, 16:46
OOh jaa Aufstand!! Nieder mit dem Staat! Machen wir die Bullen fertig! Wir haben ja keine grösseren Probleme auf der welt!

Und nebenbei können wir so noch mehr Steuern zahlen! Juhuuuu

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

LKB
16.12.2004, 16:50
äs git jo so blödi lüüt uf derä welt!! mit gwalt versuächä öpis z bekampfä, zeigt au nöd grad, dass mä intelligent isch...

Ziehmutter ZH
16.12.2004, 16:51
rony, do so, rumble in the jungle...mir sölls rächt si, das git de bullegwalt na meh rächtfärtigung

toti? mhm...eifach luägä dasz nöd sälber bisch, swär ja schad...

rotzlöffel
16.12.2004, 17:14
Original geschrieben von Rony
s'einzig wichtige isch, das'es nägscht joohr bi dr revanche vil bluet fliesst

jaja..bis next johr händ ihr das eh scho wider vergässe....
huere theater man...het de kinderzirkus vo basel wenigstens wider mol öbis z tue... :rolleyes:

Grumble
16.12.2004, 17:23
ok mir gönd dbulle au chli uf de sack.reg mi amig au tödlich früber uf aber he jungs mal ehrlich 90% vo eus isch frühner oder spöter mal froh dass es bulle git.

ich mein 75% vo de lüt wo vo de polizei ahgsproche werded leged es agressivs verhaltensmuster gegüber de bulle an tag.ich mein anstatt dass mer sich eifach schnell wür kontrolliere lah händ di meiste en tummi frässi.klar ich han au meistens en tumme latz aber ebe...glaub isch na rächt deprimierend wennd die ganz ziit nur ahgfiggt wirsch.stelled eu mal vor mit eu wür mes am arbetsplatz glich mache....

naja so sache passiered anschiinend eifach.ich mein ich finds halt au bitz lächerlich und dänabet das mer etz nur wieder so en zwüschefall gwseht und das was immer guet mached gseht mer nöd!

sorry ich glaub dänn schwer nöd dass en eifach an bode gschupft händ nur well er gseit het zitat:"ich wett nöd mitcho"!! hallo??!!!! das glaubeder doch selber nöd!

Grumble

rotzlöffel
16.12.2004, 17:31
Original geschrieben von Grumble
glaub isch na rächt deprimierend wennd die ganz ziit nur ahgfiggt wirsch.stelled eu mal vor mit eu wür mes am arbetsplatz glich mache....

sorry ich glaub dänn schwer nöd dass en eifach an bode gschupft händ nur well er gseit het zitat:"ich wett nöd mitcho"!! hallo??!!!! das glaubeder doch selber nöd!

Grumble

also 1. wähle d bulle jo de job als bull us...und mim wüsse noch, muess me vor dr bulleschuel e abgschlosseni lehr ha...das würd heisse, dass jede bull e bruef erlernt hätt..
und zum zweite, glaub scho dass sone sazz cha länge um zu bode gschuppft werde...ha scho jääseri reaktione vo bulle erlebt...

sly saloon
16.12.2004, 17:45
Punk!

"Give me some time to blow the men down"

You have the right to remain silent. Anything
you say can and will be twisted around and used
against you in the court of law, I'll make damn
fuckin' sure of it! You have the right to an attorney
If you cannot afford an attorney, which
you probably can, we will be provided for you
you stupid, freakin', moulanan bastard!

"Blow the men down"

[Officer O'Maley Bitchkowski / Everlast]
It's the bad lieutenant, runnin up in your tenament
plantin' evidence on any black resident
New York's largest crew, it's the Men in Blue
we stick together like glue and make lies come true
my name's Officer O'Maley, I shoot you in the alley
and burn you like a cross at a fuckin' clan rally
I got spics sellin' nicks in the LES
I stay untouchable like my name's Eliot Ness
New York's finest, with a bullet-proof vest
I confiscate the chronic, I let you keep the stress
that is unless you wanna try and test
I'm D.T. undercover, I lock up your mother
you're just another brother, you ain't the mafia don
who the fuck's payroll do you think that I'm on?

" The Police Department is like a crew
it does whatever it wants to do
the Police Department, we're like a crew
we do whatever we want to do!
The Police Department, it's like a crew
the Police Department, it's like a crew
it does whatever it wants to do!"

You know this ain't Serpico and you ain't Al P.
I got it locked from Hunter's Point in the Square in AL B.
From the Bronx to Queens to Brooklyn to Staten
we're the most organized criminals in Manhattan
When we come, we swarm in full uniform
when the blue lights flash stop runnin' your cash
It goes back to the days of Al Caponal and Frank Nitty
illegal business controls the city - oh what a pity
if your attitudes shity, fuck my money up kiddin
you'll be doin' this bit - if you spill what I did
I'll pull a pill in your lid
don't get you bustin like a cherry waitin' in the comissery

Ahh, what's this?! Crack!? Is that a gun!?
You stupid moule fuck!
You're gonna be doin' some real time son!

we do whatever we want to do!"

I raid stairways in the PJs just for thrills
and pull triggers on niggaz that won't hurt the crills
it's brought up to paper, punk that's the caper
if we make this connection, I'll give you protection
In this year the mayor's up for reelection
so rat out all the competition in your section
In the next day, there will be a drug sweep around your way
so let your crew know, it's time to stay low
keep up in the dough and you get the info
on what's goin down and we can run this town
straight into the ground, while we rise to the top
there ain't no such thing as a dirty cop
cause I plant what I want on any crime scene
I keep my hands clean, you know what I mean

we do whatever we want to do!
The Police Department, it's like a crew
the Police Department, it's like a crew..."

"Blow the men down!"

gilt au für zh....

tbo187
16.12.2004, 18:08

mini meinig!

$Langstrass$
16.12.2004, 19:51
alsooo das was mitem eldar.s passiert isch isch anderst krass,mit schlagring hends ihn gschlage,si hend ihn nöd usem spital wele lah sinds 12 bulle im spital gange und hend weg verspert usw :wtf: söt das?..ich meine muessme jetz immer angst ha wen dich bulle imene bulle revier bringet??od was sötde scheiss..und de 1mai bringt eus nütt..nur das mer 1 mal im jahr eusi wuet gegenüber dbulle chönd zeige!und für das bin ich dabi!wen si so korrupt duent wie scho in LA od new york,,he mier sind da ide schwitzzz..ich meien das es nazi bulle git isch nüt neuss..das si dich schlönd isch au grad nüt neuss..ab trozdem du chasch nüt machee..du chasch es verfahre gege bulle eh nie günee(si sind zu mechtig)..ahh man die bulle mached mich so hessig:no:

Rony
17.12.2004, 08:42
punggt

Beatnik
17.12.2004, 10:34
..und de 1mai bringt eus nütt..nur das mer 1 mal im jahr eusi wuet gegenüber dbulle chönd zeige!und für das bin ich dabi!

Stimmd doch nöd, dä 1 Mai isch für diä Politischi Links Bewegig sehr sehr wichtig....bringt scho öppis! Aber genau diä reaktion " Dä Tag isch da zum dä Bulle zeige das mer sie hassed" etc., das isch Kontraproduktiv und schlächt für dä 1 Mai! Und wenn mer dBulle nöd chan usstah, dänn chann mer das au a 364 andere Tag im Jahr zeige, und nöd unbedintg a dem Tag wo dBulle eh druff vorbereitet sind, und dank eu no Überstunde bezahlt überchömed;)

struubiskillz
17.12.2004, 11:54
Original geschrieben von Nörgler

zu jäs.... so verdammti huesöhn!

burkinafaso
17.12.2004, 12:32

zum 1. teil: s mammi isch hart druff hütt..bolizei = staatsmacht = wenn möglich nicht gewalttätig, so<seh ich das...wenn ich e Bull seh hau ich ihm au nit OHNI GRUND eins ind frässi...

zum 2. teil: bish dört gsi???wenn nai- haltse doch!!!

fläsche fliege bi jedem bsuech in züri usem zug...wenn halt d Kübel im zug scho voll sin kash doch d Fläsche nit eifach im zug loh!!! :D

und ich hoff du rächtfertigsch dä isatz nit...menschenrechte wo???

ZH Bulle wärdes scho gseh....watch out suckerz..sogar dr rony ish hässig :eek:

HoWdY
17.12.2004, 12:52
Original geschrieben von FlinkerFinke
Hmm... So Vorfäll sind scho huere peinlich. Wänn d'Bulle ihri Macht wos chönd üsüebe tüend missbruche isch das zimli beschisse. Di Verantwortliche i dene Isätz sött mer entlah.

Und zu dene ganze Protescht und Klage gäge D'Bulle:
Mer mues scho au gseh, dass d Bulle bi fascht jedere Aktion vo öpperem agfigt werded. Und wänns gar nüüt mached werdeds no meh agfiggt :D
Aber ich han eifach s'Gfühl si konsentrieret sich teilwis völlig uf völlig falschi Themene. Si schlüssed alli Shops wo'd aschtändigs Weed chasch ziäh und nehmed Chlikriminelli usenand, hineume chan aber en schwerkriminelle Terrorischt eifach vom Gfängis us en Aschlag plane (Regierigsgebäude, Madrid) und niemmert merkts und denn wos di Sicherheitsbeuftragti erfahre hend, hends es nöd emal am Gfängiss mitteilt. Dä Gfängissdirektor het das us de Medie erfahre. Woni das ghört han bini schier us de Schueh gheit.
hesch au scho mou öpis vo zuordnige vo ufträg ir KRIPO STAPO nund Verkehrspolizei ghört???
Es isch gar nit möglich das en Stadtpolizist wo Kiffer und Lädeli und Töfflibuebe usnangnimmt au sich mit Terror beschäftigt!!!die hei ganz anderi usbildig

cobbez
17.12.2004, 13:48
losäd üch mal zuä. mär set diä scheiss randaliärär all is gfängnis schmeissä für 1, 2 wuchä!
ja gömmer doch as fuässballspiel gugä randaliärä, das isch äs! defür isch dä fuässball da... :rolleyes:

WideLex
17.12.2004, 14:42
Sicher meh Ahnig als en Huufe vo Krawallmacher am 1.Mai wo alles kurz und chli wännd schlah und däbi nüüt, aber gar nüüt erreiched! Was nützt dä ganzi Kack?? Sind eh alli Versicheret gäge so scheiss.....

Und was wetsch du mir vo Glashüüsli verzähle, erklär mir das....so Pseudouussage wo eim söttet vermittle wiä krass du bisch oder das ich nur en Schwätzer bin chan ich leider nöd verstah!

Ich find Demos guet, au wenns chli Aggressiver werdet, aber das Katz und Muus Spiel mit dä Bulle am 1 Mai isch für Lüüt wo nöd wüssed wiä sich anderscht e Stimm zverschaffe, wo nüüt ztue hend und grad chli Bock uf Action hend, etc. etc.!

Das mein ich mit "Hirnlos".....es wär sogar scho Intelligenter so Krawall uf en andere Tag zplane, erstens überraschender und 2tens gitts meh Ufmerksamkeit, will das Krawall Thema am 1 Mai isch langsam chli "Routine" wordä....

nei, känn dich nöd. abr so ussage we "was am 1. mai lauft isch nöd o.k." wärded halt nöd so vrstande als "d nachdemo isch scho o.k., abr sie chen taktisch vrbesseret wärde", sondrn a la "nachdemo sind nume alles hirnlosi randalierer" was du mit andre ussage no undrstrichsch.

bi sälbr au im glashüsli, abr lueg wenigstens use und halt i gwüsne thematike eifach ehnr d klappe odr vrsuech mi eifach vorsichtig uszdrucke. scheiss populistischi propaganda wiitrvrbreite machi mal sichr nöd!

bi no nie teilnehmend anre nachdemo gsi. find d uswürkige au heikel vo däm ganze. abr s isch halt es symbol gäge d uflehnig gäge d repression und als das sichr sinnvoll.

vrsuech mal vor mene bulleposte en sitzstreik z mache... nimmt mi wundr öbd immr no sitze blibsch, weäns mit tränegaspetarde chömed ;) d bulle schleiked eim halt eifach wäg, wäme uf fridlich macht. d devise isch da im moment ganz klar.

WideLex
17.12.2004, 14:49
Original geschrieben von Fletsch
OOh jaa Aufstand!! Nieder mit dem Staat! Machen wir die Bullen fertig! Wir haben ja keine grösseren Probleme auf der welt!

Und nebenbei können wir so noch mehr Steuern zahlen! Juhuuuu

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

ja mr händ grösseri problem. und wie löse mr die? i dämmr gäge d ursache akämpfed. was sind die? kapitalismus. wär vrteidigt dä? dä staat. d bulle.

git natürli anderi methode gäge das azkämpfe, abr s isch eifach eini. und mä cha natürli au genauso gäge dä staat si ohni sich öpis debi übrleit z ha....

WideLex
17.12.2004, 14:53
Original geschrieben von Grumble
ok mir gönd dbulle au chli uf de sack.reg mi amig au tödlich früber uf aber he jungs mal ehrlich 90% vo eus isch frühner oder spöter mal froh dass es bulle git.

ich mein 75% vo de lüt wo vo de polizei ahgsproche werded leged es agressivs verhaltensmuster gegüber de bulle an tag.ich mein anstatt dass mer sich eifach schnell wür kontrolliere lah händ di meiste en tummi frässi.klar ich han au meistens en tumme latz aber ebe...glaub isch na rächt deprimierend wennd die ganz ziit nur ahgfiggt wirsch.stelled eu mal vor mit eu wür mes am arbetsplatz glich mache....

naja so sache passiered anschiinend eifach.ich mein ich finds halt au bitz lächerlich und dänabet das mer etz nur wieder so en zwüschefall gwseht und das was immer guet mached gseht mer nöd!

Grumble

s git gnueg lüt wo bi de arbet nume agfiggt wärded, en vil en schlechtere lohn händ we d bulle und null möglichkeit zum sich igndwie wehre. und so lüt händ dänn halt amigs au mal e dummi frässi zu bule.

find das dänke so scheissnaiv, das mr i sonre superheile welt läbed, das mr eigetli ganz z fride si chented. informier dich eifach drübr was au da ide "heile" schwiiz alles so abgaht und du würsch gseh, das d bule di letschte sind, mit däne mä mitleid mues ha.

Beatnik
17.12.2004, 15:21
nei, känn dich nöd. abr so ussage we "was am 1. mai lauft isch nöd o.k." wärded halt nöd so vrstande als "d nachdemo isch scho o.k., abr sie chen taktisch vrbesseret wärde", sondrn a la "nachdemo sind nume alles hirnlosi randalierer" was du mit andre ussage no undrstrichsch.

Ja dänn hätt ics besser sölle formuliere bzw. anderscht!

Aber ich glaube du weisch scho was ich meine, vo dem her chan ich das jetzt uf sich berueh lah!
;)

cobbez
17.12.2004, 16:44
vilicht mal nid numä kritisiärä, das isch schlächt und das und das...sondern verbessärigsvorschläg bringä! und "dä kapitalismus isch scheisse" isch känä.

burkinafaso
17.12.2004, 16:52
do vrbesserigsvorschlag...

http://www.praline.de/venus_2001_nach/euro-darstellerin/monique-covet/jpg/08.jpg

het aber in portügal anschiinend au nit klappt...

dorum...anti-eskalations taktik...mache loh, den gitz au kaini sachbeschädigunge meh...wills kaine me interessiert vo dene wo sachbeschädigunge mache..das isch nämlich würgglich nur e klaine tail. und überhaubt kai sach vo hools weder vo ultras...sondern vo jungz wo no nie hän könne d sau uuseloh, sich betringge und denn vorem match dien zh autos kicke und strosseabsperrige ufd stross keie...wuaoooh

aber bulle schnalle das nit!!!

WideLex
17.12.2004, 18:21
Original geschrieben von cobbez
vilicht mal nid numä kritisiärä, das isch schlächt und das und das...sondern verbessärigsvorschläg bringä! und "dä kapitalismus isch scheisse" isch känä.

planwirtschaft. ufhebig vo bsitz. sexismus, fundamentalismus, nationalismus und rassismus abschalte. psychoedukationfördere. machtstrukture unterbinde usw.

und für dä moment vor allem: a de konkrete umsetzig vo däm schaffe.

chent no meh is detail gah...

WideLex
17.12.2004, 18:22
Ja dänn hätt ics besser sölle formuliere bzw. anderscht!

Aber ich glaube du weisch scho was ich meine, vo dem her chan ich das jetzt uf sich berueh lah!
;)

yep! sind wohl gar nöd so wiit vonenand entfernt i däre frog ;)

LAN
17.12.2004, 19:07
planwirtschaft. ufhebig vo bsitz. sexismus, fundamentalismus, nationalismus und rassismus abschalte. psychoedukationfördere. machtstrukture unterbinde usw.

gröööhl

planwirtschaft und unterbindig vo machtstrukture schliesst sech gägesitig us, aber detail. (start IRONIE) guet me chönnt zwar e basisdemokratischi planwirtschaft organisiere, was när d reaktionszit (inklusive referändum und aus so kack) uf öppe 10 jahr würd usdehne, sprich: durchus sinnvoll und voraum BRUCHBAR. (ende IRONIE)

aber äbä ja. ZERSCH müesstme ds vilech mau düredänke und vilech o mau ufschribe, stimmi der zue..

(ironie faht wider ah) aber ach nei vilech besser nid, de gsehts wider nach regle und gsetz und verbindlech us, und ds weimer ja nid. (ironie wieder fertig) sorry für mini ironie, aber was du uselahsch isch plus/minus derbschte bullshit. und nei, i kenne di nid, und du darfsch dini meinig o gärn necher expliziere, de chanise chli besser usenand näh.

out.

WideLex
17.12.2004, 19:50
ok.. machtstrukture isch scheisse gwählt gsi...

mein demit, das mä d möglichkeit undrbinde söt, das einzelni d macht erlanged. s mues demnach uf es kollektivs bewusstsi ufbaut si.

bi kein anarchist ;)

abr wot da inne gar nöd z fest is detail gah..
du häsch wohl es andrs mänschebild wien ich und kackt mi im moment grad ah, oi da jetzt 3 jahr psychologiestudium und ständigs drübr reflektiere und so wiitr und so fort churz zämezfasse, so das ihrs dänn tschegged.

cobbez
17.12.2004, 20:21

...also öppis wo so zimlich nid umsezbar isch... chasch dä lüüt nid iri eignig meinig näh und ohni bsitz... wetti au zersch nu gseh! usserdem wirds niä äs system gä, wo nid bestimmti gruppenä bevorteilt wärdet oder wo nid cha usgnuzt wärdä, will alles immer nu uf em mänsch ufbaut isch.

LAN
17.12.2004, 21:04
ok.. machtstrukture isch scheisse gwählt gsi...

mein demit, das mä d möglichkeit undrbinde söt, das einzelni d macht erlanged. s mues demnach uf es kollektivs bewusstsi ufbaut si.

bi kein anarchist ;)

abr wot da inne gar nöd z fest is detail gah..
du häsch wohl es andrs mänschebild wien ich und kackt mi im moment grad ah, oi da jetzt 3 jahr psychologiestudium und ständigs drübr reflektiere und so wiitr und so fort churz zämezfasse, so das ihrs dänn tschegged.
k k. de isch ja guet. di bitrag het drum tönt wi wener vomne pseudo-mainstream-anarcho gschribe wär wo nid allzuviu begriffe het.

egal, i gloub i weiss itz wides gmeint hesch (mittlere teil vom zitierte bitrag)

njoy

Rony
10.01.2005, 14:17
Original geschrieben von rotzlöffel
jaja..bis next johr händ ihr das eh scho wider vergässe....
huere theater man...het de kinderzirkus vo basel wenigstens wider mol öbis z tue... :rolleyes:

wenn du willsch rächt ha, denn schtand doch nägschtmol vor die "kinder" ( wo einigi wohl no dini papi's könnte syy : siehe alte bande u.s.w ) aane und gib'ene dr tarif vo dim schtädtli duure, wenn di dä kindergarte schtresst ;-)

aber vilicht isch jo alles vergässe bis in 2-3 monet gäll??....hoff du doch mol nume s'glyyche wie euri verblöödete cops..grins

stylebrünzlär
10.01.2005, 17:57
südkurve:dance: