Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Cosy Famous - Geld regiert d'wält


Famous MC
04.06.2004, 12:26
ziehnd euch dä shit wär easy wemmer paar comments chönted ha

www.tiscalinet.ch/famous2/Cosy_Famous_Geld_regiert_Welt.mp3

niKita
04.06.2004, 12:28
kenne mer eus..?!:hmmm:

mIkRoFiL
04.06.2004, 12:35
ou das tuet jo de ohre weh,sorry!scheisse ufgnoh

aber de flow esch easy und de text au!


piis

prophet
04.06.2004, 12:37
ufnahm isch recht schlechti qualität!
beat find ich no easy...
text gfallt mer nöd extre guät hät paar easy stelle zwüschetdüre...
cuts im refrain gfallet mer überhaupt nöd...

aber ebe isch nur mini meinig...

spenzasequenza
04.06.2004, 13:47
ich has bis jetz no nit gschafft mer schooo wider eine vo denä anti-kapitalistische texta aztüä... gopf..

naja, viliicth de ämaabe...

spenzasequenza
04.06.2004, 17:40
ok. has doch glost

...naja, isch nit wirklich notwändig gsi...

K
04.06.2004, 17:47
naja flowt au nur vereinzelt..
chömed eifach ned so schön, d reims..

peace

konfus
04.06.2004, 18:15
Original geschrieben von spenzasequenza
ok. has doch glost

...naja, isch nit wirklich notwändig gsi...

...und dänn auno üneren g-unit beat...haha, welch ironie!

Fletsch
04.06.2004, 18:44
-Beat zieht!

-Ufnahmqualität chönt rächt besser sii - Abmische?

-Ich han irgendwie s Gfühl das d ziilene zum Teil nöd ganz ufgönd und dur das spräched ihr eifach Wörter länger us! das würkt komisch. Aber bin ja kein Reim Experte ;)

Aber jo. wiiter so. Ohne Fleiss kein Preis...hehe

K
04.06.2004, 18:47
Original geschrieben von Fletsch
-Beat zieht!


wie söl mer das verstah fletsch?
we gseid g-unit beat..
sicher zied er *g*

?!

#ChRüSiMüSi#
04.06.2004, 18:50
Gäld älei macht nöd glücklich.. da musi dir rächt gä=)
Zum Song.. isch eigentli alles scho erwähnt worde..
Und d'Stimm isch zLuut gägänüber em Beat wür ich ez as Laie mal sägä:)
Aber easy.. übung macht den Meister!

Mc Cosy
07.06.2004, 10:55
Schön das ich ab und zue widr mol en Track vo mir gfinde...hey Famous jetzt au uf aightgenosse!!??

Famous MC
07.06.2004, 13:52
ja scho wemme gsed.. gruess no vom wagner, de siech esch weder ide rhodia am worke, ned zom säge

eSkimO
07.06.2004, 14:52
ich find de tegscht lame...standart phrasene wo jede ma bracht hät woner gfunde hät er müs sozialkritisch werde...ja und ebe d reims...häts?...nei sorry...aber si sind irgendwie voll nöd on point und wännd dänn tönez komisch oder wiit herghollt...ich wott nöd gemein würke aber d ufnahme qualität passt leider rächt guet zu de qualität vo de flows und de reims...
und hmmm d cuts töned als wär de mk explodiert...

sorry...aber ja...er händ kritik wele...