Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Tinten-tatoos

mirage_2
04.06.2004, 13:09
sind grüesst

einige vo eu kenned sicher die tintetatoos.. duetmer sich irgendwo uf dä huut iirize, bis blüetet, und dänn tinte druf... das hebet dänn immer...

wer vo eu hät eis? und händer grad es pic umme?

hamer hüt grad nomol es schöns drüeckli gmacht.. aber leider isch digicam bim dad im büro...

grz mirage_2

fresh
04.06.2004, 13:17
und das wird denn schön?
chani mr irgendwie nid so vorstelle..gitt das nid äifach äs geschlirgge nachher?

mirage_2
04.06.2004, 13:21
wennd chlini klari forme machsch isch voll keis broblem... öppis anders hani au no nie gseh.. es git au lüüt die behauptet mä chöng e bluetvergiftig oder ähndlichs übercho.. aber i kenne würkli niermert bi dem das so isch...

grz mirage_2

trOimer
04.06.2004, 13:22
hmm, also ich weiss nöd.
gahsch doch lieber is studio es tattoo go mache.
hesch meh möglichkeite und es wird schöner.
aber jedem das seine.

prophet
04.06.2004, 13:24
sorry mit tinte isch sicher nöd gsund...
vorallem wenns is bluät chunnt...
sicher chasch der do e bluätvergiftig hole(ussert isch so ultraspezielli tinte)...
aso wör so sache nöd umbedingt usprobiere machsch der lieber es normals tatoo!

AiGhTgeNoSSiN
04.06.2004, 13:33
wäh nei das früürt mi irgendwiä! machsch dr würkli lieber äs ächts. öbs etz meh weh tuet odr nöd

mirage_2
04.06.2004, 13:34
klar, aber nöd für es drüüeckli mitere flächi vommene halbe quadrat cm! und ha jo nur dä umriss... naja, i kenn ebe niermert wo sich bi dem e bluetvergiftig gholt hätti..

mirage_2

ilfuror
04.06.2004, 13:41
aso ich kenn aine de hett das gseht no iisi us für; für es selbergmacchts tinte tatoo halt:cool:

Grüeni
04.06.2004, 13:56
Also i findas au nit so toll, das kann jo fascht nit gsund si! Aber machen was iar wänd, isch jo euri Sach...
...i maina dazua :klatsch:

Dirty Fifty
04.06.2004, 14:02
läck futzdumm das ganze!!!

kennet dir dr typ vo öiem bratwurscht-stand.. ja genau dä... dä wo sone komisch verloffne anker uf dr hang het.. dä het das säuber tätowiert... u jede vo dene (meischtens aute manne) beröit das är dä scheiss den gmacht het.. ir schueu us luter langeweile...

tattoos wärde i die zwöiti huutschicht gstoche das si nid verloufe und nid z schnäu verblasse.. und iz hesch z gfüeu chönsch so handglänk mau pii genau die huutschicht breiche.. u när eifach tinte drüber lääre u das chunt när schön use???? *hahahahahaha*

chouf dir lego, bou dir äs outo u fahr chli ume...

ABER I GRATULIERE DIR ZU DIM DRÜECK... DU VOUMONGO!!!!!!

Dirty Fifty
04.06.2004, 14:05
Original geschrieben von prophet
sorry mit tinte isch sicher nöd gsund...
vorallem wenns is bluät chunnt...
sicher chasch der do e bluätvergiftig hole(ussert isch so ultraspezielli tinte)...
aso wör so sache nöd umbedingt usprobiere machsch der lieber es normals tatoo!

die tinte wo si dir im studio itätowiere isch genau die glichi wie du ir schueu zum schribe bruchsch.. believe me... ä kolleg vo mir het scho i 8 tattoo-shops büglet..

prophet
04.06.2004, 14:14
ha gmeint so normali tinte seg chräbserregend??

hät mer wieder öppert en rechte scheiss ageh :D

gl0dy
04.06.2004, 14:16
mirage post aber trotzdem es bild nimt mi wunder wie das usgseht

Dirty Fifty
04.06.2004, 14:25
hesch würklech z gfüeu we normali tinte chräbserregend wär würd mäh schüeler dermit lah schriebe spiele etc. ?????

wünsch äm angere ämu viu spass mit sim geile 3egg so i 15 jahr fingsches sicher huere geil.. u villech hets den sogar ä persönlechi bedütig... hahahaha

Grüeni
04.06.2004, 14:30
Original geschrieben von Dirty Fifty
hesch würklech z gfüeu we normali tinte chräbserregend wär würd mäh schüeler dermit lah schriebe spiele etc. ?????

Klaaaaar, ma git da Schüaler jo schliasslich au Natel :stonehit:

asteriscsme
04.06.2004, 14:50
the roots:
"never do what they do" :rolleyes:

Fifty.....weshalb hat dein kollege in 8 versch. shops gearbeitet?? :confused:
wurde der jedesma rausgeschmissen?:p wenn ja lass ich mich nieeeeeeeeemals in bern tätowieren!!! :D

Dirty Fifty
04.06.2004, 14:55
Original geschrieben von Grüeni
Klaaaaar, ma git da Schüaler jo schliasslich au Natel :stonehit:

isch ja nid ganz z gliche oder... oder hesch ir vierte klass näbem füüli no z natel vor schueu übercho?

Grüeni
04.06.2004, 15:00
isch ja nid ganz z gliche oder... oder hesch ir vierte klass näbem füüli no z natel vor schueu übercho?

Nai, aber dia Kids hän au schu in dr 2. Klass as Natel!
Durch das isch es amol ziemlich ds glicha... Kasch es schu zuageh, i bin im Recht und du nit :banana:

Dirty Fifty
04.06.2004, 15:15
nei du verglichsch öppis wo agäblech chräbserregend söu si u vo öffentleche institut abgäh wird mit öppisem wo bestimmt nid gsung isch u vo dä eutere erloubt/abgäh wird...

bisch ir chlyklass gsi? :D

tony_flare
04.06.2004, 15:18
wenn öpers gfühl het das das nid ungsund isch het er anschiinend kei färnseh, oder no nie zittig gläse, oder isch sunscht zruggblibe....sorry aber wachsed uf!

Dirty Fifty
04.06.2004, 15:21
Original geschrieben von asteriscsme
the roots:
"never do what they do" :rolleyes:

Fifty.....weshalb hat dein kollege in 8 versch. shops gearbeitet?? :confused:
wurde der jedesma rausgeschmissen?:p wenn ja lass ich mich nieeeeeeeeemals in bern tätowieren!!! :D

nei nid z bärn... het wöue ir wäutgschicht umereise.. sticht ou nid säuber isch meh füre räscht verantwortlech gsi.. äbä das aues dä vorschrifte entsprächend isch.. d tinte stimmt, d grät richtig desinfiziert wärde etc.

Grüeni
04.06.2004, 15:24
nei du verglichsch öppis wo agäblech chräbserregend söu si u vo öffentleche institut abgäh wird mit öppisem wo bestimmt nid gsung isch u vo dä eutere erloubt/abgäh wird...

bisch ir chlyklass gsi? :D

Jeps, du au? Drum dia Disskusion? :hmmm: :D

mirage_2
04.06.2004, 16:27
ok. also, 1. i has dasmol mit chugelschriber gmacht, und s'isch nöd gange, brucht würkli tinte!

1. richtigi tinte, die i dene patrone.. die vo pellikan, die sind weder giftig no chrebserregend!! jedoch chugelschriiber cha unter umständ chräbseregend si!
jetzt denkt sicher dä eini scho,, ey dä isch jo futzedumm! nei bini nöd.. will i bi mir go chugelschriber chaufe wo extra nöd giftig sind! will i mi dauernd vollmole...

also isch nüüt drah!

jetzt hani e chlini drüecklinarbe uf dä hand.. werdmer glaub wieder tinte holle zumm fülle...

naja, und irgendöpper hät no gseit tatoos machmer nur us langwiil! en schiisdreck, i weiss ganz genau was für es tatoo ich mir mol mache loh! nöd en aner au keis schwiizerchrüz, will viellicht willi mi jo mol zfrankrich iibürgere loh oder so.. naja

also nöd so dä :brille: ussehänge ;)

grz mirage_2

tony_flare
04.06.2004, 18:59
Original geschrieben von mirage_2
ok. also, 1. i has dasmol mit chugelschriber gmacht, und s'isch nöd gange, brucht würkli tinte!

1. richtigi tinte, die i dene patrone.. die vo pellikan, die sind weder giftig no chrebserregend!! jedoch chugelschriiber cha unter umständ chräbseregend si!
jetzt denkt sicher dä eini scho,, ey dä isch jo futzedumm! nei bini nöd.. will i bi mir go chugelschriber chaufe wo extra nöd giftig sind! will i mi dauernd vollmole...

also isch nüüt drah!

jetzt hani e chlini drüecklinarbe uf dä hand.. werdmer glaub wieder tinte holle zumm fülle...

naja, und irgendöpper hät no gseit tatoos machmer nur us langwiil! en schiisdreck, i weiss ganz genau was für es tatoo ich mir mol mache loh! nöd en aner au keis schwiizerchrüz, will viellicht willi mi jo mol zfrankrich iibürgere loh oder so.. naja

also nöd so dä :brille: ussehänge ;)

grz mirage_2

was isch so schwer z verstoh gsi am dirty sinere ussag? sovil scheisse wie die quote hani ächt scho lang nümm ghört, duet mr leid......out

iceripperin
05.06.2004, 01:32
voll chrank so öpis. tattoos sind ja ok aber so was :rolleyes: (und au tattoos lönd sich dänn wieder alli wäglasere) drum überlegis mer nomal obi würkli eis söll mache!:hmmm:

freestyle-girl
06.06.2004, 16:24
finges eifach nur chrank!!!:confused:

mc rassko
06.06.2004, 16:38
huere grusig

LAN
06.06.2004, 16:49
du gäu, luegsch eifach dasde d nadle/mässer/wasoimmer schön desinfiziersch und d händ vorhär wäschisch. wenn möglech würdi o keni hünd/chatze/tier vorhär alänge. d bluetvergiftig mues nid vor tinte cho.....

und i chanech eis säge (o für die wo es tatoo hei oder im sinn hei eis zmache), Lasere isch NID agnähm. I ha mau müesse es Muetermal so wägnäh... autsch

ehja, aber dir sit ja aui erwachse und wüsset wasder machet....

viu spass bi dim handmadetattoo

beatniquer
06.06.2004, 17:25
Original geschrieben von LAN
du gäu, luegsch eifach dasde d nadle/mässer/wasoimmer schön desinfiziersch und d händ vorhär wäschisch. wenn möglech würdi o keni hünd/chatze/tier vorhär alänge. d bluetvergiftig mues nid vor tinte cho.....

und i chanech eis säge (o für die wo es tatoo hei oder im sinn hei eis zmache), Lasere isch NID agnähm. I ha mau müesse es Muetermal so wägnäh... autsch

ehja, aber dir sit ja aui erwachse und wüsset wasder machet....

viu spass bi dim handmadetattoo

richtägi hutstächer-färber wüsse scho was si mache ;)
ömu wenn de am richtigä ort hiigeisch...git o pissers...

aber was ds tintä tusche dings bums aageit, ds würdi nid machä...
mi pere het das so mit 17ni mau gmacht, u hüt xehts ächt nüm guet uus...:p

LAN
06.06.2004, 20:49
@beatniquer:
i ha die awisige eigentlich ufds tintestäche bezoge, nid uf normali tattostächer, wüu i gloub dert wüsse di meischte wiemes macht/mache sött.

sairuby
06.06.2004, 23:03
zum glück gits ja auna die guete alte bravo-tattoos..mit 50 cent motiv und und und..so macht das ganze na spass

yoruba
06.06.2004, 23:05
gits dich au no oschzapfn??? pffff..... :D

ilfuror
06.06.2004, 23:06
hey äh yoruba wie wer denn "irengwo und nirgendwo" als wohnort?