Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : eigene scratchplatten anfertigen lassen

kEg2
16.12.2004, 16:30
heyhooo,

wollte mal fragen wo ihr eure eigenen Scratchplatten machen lasst??? (abmischen, schneiden, pressen, etc.)

popel
16.12.2004, 16:42
..natürli bim crazee bo vo unicut...dä ma hätt scho bi ntm ade regler drüllt und schnitt hüt no die schärfschte plates, 4real.............www.unicut.biz..............

Beatstar
16.12.2004, 16:48
final scratch

Beatnik
16.12.2004, 17:20
Original geschrieben von Beatstar
final scratch

Ich glaube für e "scratch" Platte, Tool isch das weniger geignet....ganz ehrlich;)

Unicut isch sicher e TOP Adrässe für das!!

Beatstar
16.12.2004, 17:23
Original geschrieben von Beatnik
Ich glaube für e "scratch" Platte, Tool isch das weniger geignet....ganz ehrlich;)

Unicut isch sicher e TOP Adrässe für das!!

was??????????

Beatnik
16.12.2004, 17:31
was??????????

"E Scratch" Platte bestaht ja us mehrere, schnell ufenadfolgende "Sampels", Endlostöön, Rillene wo dPms uf dä ganzä Siitä gliich sind, verschideni Battle Beats etc.!
Das wär eifach zmüehsam mit Final Scratch, oder nöd? Also ich meine bineme ultra schnelle Wechsel vo 1 Sample uf nr. 2 oder bineme Needle Drop! Ussert du wotsch eifach es paar Eigeni Sounds scratche, ohni das du schnel lvo Sound A uf Sound B muesch cho, dänn isch Final Scratch scho cool, aber für ultra schnelli Bewegige uf dä gliichä Vinyl sicher (nonig) guet gnueg!

So, jetzt han ich serklärt, hust hust hust, ich hoffe mer checkets:p

kEg2
16.12.2004, 17:54
oki, thx, han unicut scho kennt, ha dänngt git no alternative, wie z.B. Dr.Dub, cha do no öpper Feedback geh?

guet mir wärdes glaub mol bi crazeebo ateschte, tönt scho no vernünftig.

thx nomol

Beatstar
17.12.2004, 09:32
Original geschrieben von Beatnik
"E Scratch" Platte bestaht ja us mehrere, schnell ufenadfolgende "Sampels", Endlostöön, Rillene wo dPms uf dä ganzä Siitä gliich sind, verschideni Battle Beats etc.!
Das wär eifach zmüehsam mit Final Scratch, oder nöd? Also ich meine bineme ultra schnelle Wechsel vo 1 Sample uf nr. 2 oder bineme Needle Drop! Ussert du wotsch eifach es paar Eigeni Sounds scratche, ohni das du schnel lvo Sound A uf Sound B muesch cho, dänn isch Final Scratch scho cool, aber für ultra schnelli Bewegige uf dä gliichä Vinyl sicher (nonig) guet gnueg!

kennsch final scratch oder behauptisch das jetzt eifach??? du chasch gnau so all dini samples, loops, tön etc a eis stock hänke ond nocher hesch dini "scratch platte" ech weiss jo ned was du do obe lallisch!!! esch halt bis mol "platte" hesch chli zitufwendig, choschtet aber nüt!
ond osserdem geds jo 100000 scratchplatte wo chasch chaufe und vell belliger send als wenn die einzeln losch lo presse!

Beatnik
17.12.2004, 11:49
kennsch final scratch oder behauptisch das jetzt eifach??? du chasch gnau so all dini samples, loops, tön etc a eis stock hänke ond nocher hesch dini "scratch platte" ech weiss jo ned was du do obe lallisch!!! esch halt bis mol "platte" hesch chli zitufwendig, choschtet aber nüt!

Ja ich kenne sFinal Scratch, aber hans no niä benutzt, aber ich weis in relativ guet wiä das es funktioniert.

Aber wenn du ja dä Ober Final Scratch Macker bisch, erklär mir mal öb bi dem Teil es "Needle Dropping" Funktioniert, wenn weisch was das isch....und wenns klappt dänn erklär mir doch wiä das Funktioniert.....oder wiä ich bim Final Scratch chan pro 10 Rille je 1 beat ha wo alli GENAU diä gliich bpm hend, so das ich vo Rille zu Rille chan springe ohni us em Takt zcho und sich nur dä beat änderet....gaht das mit dem Teil? Ich chans mer nöd vorstelle!

Also ich weis was du meinsch, d ahesch du au vollkome rächt, aber entweder verstahsch du mich falsch oder mir redet anenand verbii!

Evtl. isch miis Final Scratch Wüsse au chli Veraltet, will wo ich das Teil letscht mal in Aktion gseh han isch es ganz neu uf em Markt gsi, und dä Craze hett beatjuggles gmacht dämit....Aber ebe, da me rda ja en Experte händ, klär eus doch uuf, im Interesse vo allne ;)

ond osserdem geds jo 100000 scratchplatte wo chasch chaufe und vell belliger send als wenn die einzeln losch lo presse!

Läck, würklich, gitts Scratch Plattene zum Kaufe, WOW:eek:
Man, dä Typ wo sich e Eigeni Platte Presse laht, wett vilicht was exklusivs ha, mit sache wot so nöd überchunsch im Handel, oder mit eigene Tön druff etc. Uf jedefall isch so e "persöndlichi Scratch Vinyl" doch vil geiler als eine ab dä Stangä, und geiler als es paar Digitali Soundfiles wo mit enere Timecode Platte abgspillt werdät sowiso.

Beatstar
17.12.2004, 14:04
ok, ich glaub mer hend chli anenand verbi gredt... :D
und ja ich weiss was needle dropping esch, wösst aber au ned grad öb das mitem final scratch chasch mache!

uf jede fall semmer chli offtopic worde :D

"Man, dä Typ wo sich e Eigeni Platte Presse laht, wett vilicht was exklusivs ha"

ok do beni iverstande :D trotzdem fendi die prise chli öberresse... aber jedem das seine!!

Beatnik
17.12.2004, 14:45
ok, ich glaub mer hend chli anenand verbi gredt... :D
und ja ich weiss was needle dropping esch, wösst aber au ned grad öb das mitem final scratch chasch mache!

uf jede fall semmer chli offtopic worde :D

"Man, dä Typ wo sich e Eigeni Platte Presse laht, wett vilicht was exklusivs ha"

ok do beni iverstande :D trotzdem fendi die prise chli öberresse... aber jedem das seine!!

He he geilä Siäch:D

Aight, dPriisä für so Duplates sind scho rächt heftig, aber immerhin einiges Billiger als früehner....dank däne Vinylcutters wot chasch @Home Betriebe (mit eneme 1210er)...

Aber ebe, für das Gäld chauf mer au lieber 5 12" Vinyls oder sogar no meh :cool:

Aber Cool das es dä Service gitt, und das no innere guete Qualität....