Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : JB-System High Q 30 D

dan-one
17.12.2004, 12:01
ciao zämä,

ich wür mer gern turntables chauffä und schtohn aber no bitzli ah..am liäbschtä hetti natürli scho dMK's,aber da liit mer nöd so im budget..

etz hani ufere homepage dä JB-System High Q 30 D entdeckt....i find vo dä technischä datä und so tönts rächt guät,au wämmern mit dä MK's vergliicht.......aber ehrlich xait hani kaaain plan wa dä JB-System uf sich hät.

hät öppert scho mol sonän JB-System bruucht und weiss chli bscheid über das teil?

wär froh um chli rot..

Beatnik
17.12.2004, 17:08
Original geschrieben von dan-one
ciao zämä,

ich wür mer gern turntables chauffä und schtohn aber no bitzli ah..am liäbschtä hetti natürli scho dMK's,aber da liit mer nöd so im budget..

etz hani ufere homepage dä JB-System High Q 30 D entdeckt....i find vo dä technischä datä und so tönts rächt guät,au wämmern mit dä MK's vergliicht.......aber ehrlich xait hani kaaain plan wa dä JB-System uf sich hät.

hät öppert scho mol sonän JB-System bruucht und weiss chli bscheid über das teil?

wär froh um chli rot..

Hmm, also die "Marke" ist mir gänzlich unbekannt, und im Internet habe ich so auf die schnelle nichts brauchbares über diese Firma gefunden.....
High End wird es nicht gerade sein, denke ich....hmm, warschindlich öppe i dä gliichä Liga wiä Bandrige, Gemini oder Reloop.....warschindlich hesch bi dene teils es "relativ" guet Priis Leischtigs verhältnis....

Schieb doch mal Link übere wo du das Ding gfunde häsch, hilft evtl. wiiter...will au wenn diä Technische Dokumentatione evtl. gliich guet oder besser sind wiä bineme 1210er, vo dä Qualität hesch für dä gliich Priis evtl. öppis bessers.

dan-one
20.12.2004, 09:08
hey merci für dantwort!

do wär dä link für dä JB-Plattäspieler:
http://www.recordcase.de/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&artnum=0020101583&wkid=1103271554-25911&ls=d&nocache=1103271679-26096

und do isch gad no dä vom 1210er (zum vägliichä):
http://www.recordcase.de/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=1103271554-25911&ls=d&nc=1103271985-26392&rubnum=&artnum=0020101407&file=&gesamt_zeilen=10Tsuche--technics%20mk

jo sproblem isch eifach dasi nöd vill schlauer us dä beschriibigä wird,oder eifach nöd weiss öb das än flop isch oder ebä äs schnäppchen.

das dä 1210er dä bescht isch,isch mer klar,nu ischs ebä dä priis wo mers chli väsaut....und bi occasion agebot bini immer chli zschpot xi oder sie händs dänn doch näbert anderem geh.