Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : halion und fl

Swift
18.12.2004, 21:10
Ich ha folgendes Problem: Will ich ken Weg kenn zum im Fruity mit em MIDIKeyb verschideni Spure glichzitig "zspile" mach ich das mit em Halion. Det ischs ja isi d Samples uf d Taschte z verteile.

Jetz ischs aber so: Das git denn im Fruity sälber ein Channel, wo halt i de Piano roll statt note d Samples hett.

Was mues ich etz mache wenn ich underschidlichi FX oder au nume Lutsterchine wott awände? Will in Mixer chash ja denn nume de Channel als solches lade.
Gaht das irgendwie andersh, oder mues ich vo Grund uf andersh dra ane gah?

Chönnt si das d Lösig huere eifach ish (hoffentli) abr ich gseh si eifach ned

perlon
19.12.2004, 11:56
ich hab selber fl nicht, aber in meinem sequenzer geht das so:
halion als vst laden (das machst du ja, oder?), und wenn halion von fl als vst gesehen wird, sollte fl eigentlich dem halion mixerkanäle öffnen, pro ausgang von halion einen. dann die samples im halion verschiedenen ausgängen zuordnen. dann kannst du im fl jeden mixer-kanal mit effekten etc. bearbeiten.

gehts so?

gruss

perlon

Swift
23.12.2004, 23:43
hmm.. ja ich lads als vsti , aber das mit de mixerkanäl öffne und usgäng feschtlege im halion verstah ich ned ganz..

Ich gseh nur vom ganze Programm (im halion) wo glade hesch so ähnliche optione..

Ich chan im FL aber nirgends irgendwie zuewise z.B pianosample 1 uf de Taschte C1 zu FX-Kanal 39 und pianosample 2 uf Taschte D2 zu FX-Kanal 40 usw... oder so, ich cha nur immer s "ganze" Vsti zumne Mixerkanal tue. Des stresst...

perlon
24.12.2004, 00:07
sorry, hatte heute keine zeit zu antworten, morgen, übermorgen auch nicht.

ich gucks mir mal an und melde mich wieder.

gruss