Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Reason patter line

Benwick
18.12.2004, 22:53
hmm han so chlini frag mer chan ja derte so die patters womer im redrum zemebaschtlet hindere nand schiebe und gwünschti folg mache. nur kann mer die au em reason ene lo laufe also weni uf play drücke chunt nume immer de agwehlti und nid de patter verlauf.:no:

konfus
18.12.2004, 22:58
jo das nähm mi au wunder...han zu dä neuä soundcharte äs reason adapted (irgend so es demo halt) übercho und s'mal chli abcheckt...hmm, bi glaub chli fruity verwöhnt -> reason isch z'kompliziert hehe. findes chli unübersichtlich, aber isch wahrschinlich üebigssach.
hät öbber äs online-handbuech däfür? han nämlich keis däzue übercho und dä "hilfe-button" isch au nöd so spannend.
zum drummloops vorbereite wärs aber glaub no geil hani s'gfühl.

perku
19.12.2004, 11:51
du chasch ds redrum uf 2 arte bruche:

1.Pattern-massig: click dini verschidene patterns ine (wächsle bi de 1-8 und a,b,c,d buttons). wed das hesch gmacht geisch i sequencer und clicksch uf ds gäube symbol "show pattern lane". dert chasch inezeichne, wenn das weles pattern söu töne.

2. variante(bruche i meischtens): lad dini redrum sounds wod wosch. gang i sequencer u click uf e button mit dr trumele "show drum lane". dert chasch itz entweder mit em ne keyboard dini beats ufnäh oder du clicksch mit dr muus jede schlag ine (zB viertel oder achtel uswächle u reinclicke)

für reason chani nume empfähle, dass dr mau http://www.reasonstation.net uschecket. dert fingsch fasch zu jedem thema öppis

piis

MacKah
19.12.2004, 12:35
Original geschrieben von Benwick
hmm han so chlini frag mer chan ja derte so die patters womer im redrum zemebaschtlet hindere nand schiebe und gwünschti folg mache. nur kann mer die au em reason ene lo laufe also weni uf play drücke chunt nume immer de agwehlti und nid de patter verlauf.:no:

also ich machs eso: ich due mini gwünschti beat folg im redrum igeh und due wenn ich fertig alles in sequenzer kopiere (rechtsklick uf redrum und denn stoht unde copy pattern to track). denn muesch aber alli patterns wider go usschalte im redrum, sunscht spilts alles doppelt. denn chasch alles no im sequenzer apasse.

Benwick
19.12.2004, 13:03
also ich machs glich wie du

nur wenn ich de verlauf zeichnet han und den ablo chunt immer nur de glich patter anstatt de verlaufe

MacKah
19.12.2004, 13:12
Original geschrieben von Benwick
also ich machs glich wie du

nur wenn ich de verlauf zeichnet han und den ablo chunt immer nur de glich patter anstatt de verlaufe
also das mer uns richtig verstönd, was meinsch mit verlauf?
controller lane oder whuat?

Benwick
19.12.2004, 13:32
ja dert womers zeichnet im sequencer ine. das isch für mich en verlauf wie halt de patters selet nochenand cho. aber das spilts e so nöd ab.