Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Kauf von MPC 4000

Real
19.12.2004, 18:52
Hoi zäme
Ich frage mich öb ich mir der Sampler da chaufe söll
http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=278_429&products_id=21377
Akai MPC4000

Ich ha mal welle üch frage öb das e guets Teil isch, wenn nüd dänn chänted er mir en anderes Teil zum Beats baschtle empfähle?

Greez Real

I.C.S.
19.12.2004, 21:42
isch sicher ned schlächt aber ich würd si mer ned chaufe. hed kein geile eigeklang. wenn du ned es grät wilsch mit abgfucktem sound chauf dir en pc.

Legoor
19.12.2004, 22:59
isch sicher geil wenns beherschisch.
han en mpc2000 und de isch locker, eifach recht kompliziert wenn di nid so uskennsch.
pc hesch eifach schneller dusse chasch di aber nid so ab geiler hardware freue :D

PM B. Valent
20.12.2004, 13:28
also wännd hardware wilsch isch en mpc2000 sicher nüd ds tümmscht zum aafuu. finsch zur ziit sicher recht günstig bi ebay und konsorte..
ich schaff au hauptsächlich mit dem ding..wänns mal beherschisch gits fascht nix wo meh spass macht !

:D

wännd aber nuch nüd soo sicher bisch ob de nächschte par jahr würggli wilsch biits baschtlä isch en pc aber sicher schläuer und einiges geld- und nervesparender..

Superseal
20.12.2004, 13:50
Ich schaffe au mit em MPC2000xl, aber ebä...isch scho zimmli kompliezirt am afang...Aber, wenns chasch denn gitts nüt heftigers...

Ich liebä das ding :D

7-Siech
20.12.2004, 13:50
also dä MPC4000 isch sicher es cools teil, aber halt au relativ tüür... ich han dä mpc2000xl und ich würd en nüme hergeh!! vorallem vo dä bedienig her isch er eifach...

wännd aber öpis i dere priisklass vom mpc4000 suechsch, wär dä roland MV8000 au no öpis! anschinend chamer det sogar grad no d'beats mastere... han aber kei erfahrige mit em roland und dä mpc4000 hani nur mal churz testet... aber isch scho einiges komplizierter weder dä 2000er!

piiis

suermel
20.12.2004, 13:52
Mich häts huere gflasht woni zum erste Mal en MPC in Aktion gseh han. Han grad beschlosse, dass ich uf so eini spare. Aber nach de erschte Euphorie besinn ich mich doch wieder lieber uf d'Flexibilität vom PC und spare uf d'MPC-Midi-Drumpads, chunt ja au billiger :D.

Superseal
20.12.2004, 14:02
ahhh...jaa, und wenn dir de mpc4000 willsch zieh, denn chauf der en uf www.musik-produktiv.ch (MPC4000)

Det zahlsch zwar 600.- meh., aber häsch no Inkl. 80 giga HD,
CD-Bränner und 272 MB Ram....

Also ich würd in det zieh:D

steveo
20.12.2004, 14:13
also wenn grad so es riese teil willsch, gäbs da ja no de roland mv8000, hät glaub au no paar feature meh...
und suscht isch halt 2000er immer no eini vo de legendärschte...

peeze steveo

Real
20.12.2004, 17:06
Also loged JUngs
Ich wet Beats bastle, und für das isch doch en Sampler da oder? Wenn nöd chänted ihr mir villicht eine Empfähle?

Und merci für das

Superseal
20.12.2004, 17:14
Also ich würd nöd grad vo afang ah mit em MPC afangä...

Check zersch mal die Programm uus:Fruity Loops, Cubase, Resons....

Schaff echli mit dem wos dir am beste gaht...und nacher wennd scho einigermaase easy sache machsch...und echli erfahrig häsch, denn würd ich mir en Mpc zieh...

Will es Programm isch zum afange 1. Billiger, und 2. eifacher...

Und wennd echli im Netz umeluegsch chasch der sicher irgendwo sones Programm abelade...isch zwar Illegal, aber Who cares..???

duke_one
20.12.2004, 17:31
Original geschrieben von Superseal
Also ich würd nöd grad vo afang ah mit em MPC afangä...

Check zersch mal die Programm uus:Fruity Loops, Cubase, Resons....

Schaff echli mit dem wos dir am beste gaht...und nacher wennd scho einigermaase easy sache machsch...und echli erfahrig häsch, denn würd ich mir en Mpc zieh...

Will es Programm isch zum afange 1. Billiger, und 2. eifacher...

Word!

ändli mal es paar lüüt wo nöd meined: "Yeah, ich chauf mer en mpc und dänn machi vom erschte tag a so geili beats wi de primo..."

aber dä mit de programm im netz abelade findi nöd so das wahre, wänn scho eher e version vom kolleg installiere... aber im ändeffäkt chunnts ja ufs gliiche use...

p.s.: s'geilschte wär doch immerno so en dräckig klingende SP-1200!

Radical
20.12.2004, 17:42
ich han nach 3x chli probiererlä mit HipHop-Ejay mich au gad am Akai MPC 2000XL probiert und nacherä churze iigwöhnigs-Ziit und chli über d Schulterä luegä bi Kollegä hät mer d Grund-Eigeschafte und Funktionä schnell mal im Griff.......han au scho mitem MPC 1000 gschaffed, der isch ähnlich am 2000er eifacht chli und handlich...de 4000er han ichghört, isch eifacht chli komplizierter...vor allem, wenn vorher mit emä 2000er schaffsch...wenn "unbelaschtet" a die Sach gahsch, weissi halt nöd...aber AKAI macht definitiv geili Sampler....und für mich isches 10x geiler als am PC mit irgendwelchä Programm, ob das jetzt HipHop Ejay oder Reason isch...

duke_one
20.12.2004, 17:47
Original geschrieben von Radical
und für mich isches 10x geiler als am PC mit irgendwelchä Programm, ob das jetzt HipHop Ejay oder Reason isch...

isch jetzt aber scho grad chli en härte verglich...!:no:

Reason rocks definitely!

==> vor allem s'budget...

aber wichtig isch ja nur, das mer de richtig wäg findet, sich i sine beats uuszdrucke, egal öb programm oder hardware oder wasauimmer...

Radical
20.12.2004, 18:03
Original geschrieben von duke_one
isch jetzt aber scho grad chli en härte verglich...!:no:

Reason rocks definitely!

==> vor allem s'budget...

aber wichtig isch ja nur, das mer de richtig wäg findet, sich i sine beats uuszdrucke, egal öb programm oder hardware oder wasauimmer...

ja, für mich isch s Reason eifacht z kompliziert....all die Grät und so....aber isch sicher es guets Programm...es hät nöd sölle abschätzig sii....und ebä, jedä muesses für sich wüsse...

Cheers

duke_one
20.12.2004, 18:33
ich finds reason rächt guet, wills eso umfangriich isch... ok, ich schaff jetzt dänn au scho 3 jahr demit und han sicher es jahr gha, bis ichs würklich checkt han, aber es git im reason tuusigi vo möglichkeite.

ich schaff au so sit über eme halbe jahr mit eme midi keyboard. mit dem bringsch wenigschtens au no chli läbe und eigene iifluss dri, was bi reinem pc-baschtle hald chli fehlt. :(

aber so akai-like drum pads wäred au no intressant zum drums ischpile...

aber da bini voll dinere meinig: "jedem das seine"
au wänns verdammt gschwulle tönt.

Real
20.12.2004, 18:40
Wägem Abelade musch dr kei Sorge mache, will ich ha
Reason, Fruity Loop, Cubase, Music Maker 2k5, Ejay usw... au alles gsoge
Ich check all Programm ussert das Reason Ding das isch mer halt eifach zs Schwär, aber ich han nie so voll Krass Beats gmacht und ich verstah das ich das Sampler züügs au nüd grad uf anhieb raffe aber ich weiss halt ebe au nöd öb ich mir so en Sampler zulege söll will ich wett Beats mit em ne Sampler mache.....

Ich ha gseh bi dem MPC 4000 chame au Mikrophon aschlüsse das heisst mä cha mit dem Teil Beats und grad Ufnahme mache oder?

Ich bi wüürgli nüd guet bi dene Sampler Sache also chänt mer öper erchläre was so en Sampler alles cha und öb sich en Chauf vo nem Sampler lohnt

I.C.S.
21.12.2004, 00:42
Original geschrieben von Real
Wägem Abelade musch dr kei Sorge mache, will ich ha
Reason, Fruity Loop, Cubase, Music Maker 2k5, Ejay usw... au alles gsoge
Ich check all Programm ussert das Reason Ding das isch mer halt eifach zs Schwär, aber ich han nie so voll Krass Beats gmacht und ich verstah das ich das Sampler züügs au nüd grad uf anhieb raffe aber ich weiss halt ebe au nöd öb ich mir so en Sampler zulege söll will ich wett Beats mit em ne Sampler mache.....

Ich ha gseh bi dem MPC 4000 chame au Mikrophon aschlüsse das heisst mä cha mit dem Teil Beats und grad Ufnahme mache oder?

Ich bi wüürgli nüd guet bi dene Sampler Sache also chänt mer öper erchläre was so en Sampler alles cha und öb sich en Chauf vo nem Sampler lohnt

also wend nedmal weisch was en sampler isch würd ich mir kei hardware chaufe.. :rolleyes:

lad ders fruty abe und fang mal demit a.. wend i 1 jahr immerno mit spass drabisch chasch der immerno öpis anders ineze. denn chasch der alli frage au sälber beantworte.

Lartscho
21.12.2004, 10:29
software:blingblin

steveo
21.12.2004, 10:48
Original geschrieben von Real

also wägem recorde würdich ganz sicher kein sampler chaufe, ufem pc häsch eh meh möglichkeite mit verschiedene ufnahme programm, und dezue chasch am pc e vill besser schaffe...
wennd aber, wie ich, en occasion sampler zum easy priis überchunsch, chasch der de ja glich zieh, aber recorde würd ich am cool edit pro oder cubase etc.

peeze steveo

pseudonym
21.12.2004, 11:10
shit.. ich glaub ich bin da im falschä film.. huch. du.. erm.. häsch sälber noniä so würkli richtig beats gmacht, aber du überleisch dir än sämpler für 4000!!! stutz z chaufä?? hallo? was sind das für verdammti usmass?? häsch chli zvill cash im arsch?

und ebä.. wiä stahz mit "unä afangä"? siech wieso ziehsch der nöd grad äs 100'000 stutz tonstudio und luegsch mal ob alles checksch und ub dä sässel bequem isch?

easy...

steveo
21.12.2004, 11:38
Original geschrieben von duke_one
ändli mal es paar lüüt wo nöd meined: "Yeah, ich chauf mer en mpc und dänn machi vom erschte tag a so geili beats wi de primo..."

p.s.: s'geilschte wär doch immerno so en dräckig klingende SP-1200!

also ich ha mini mpc nur wäg dem kauft, ich will au wie de primo si!!:D

sp 1200 isch scho geil, aber das isch doch nur e drummachine??

Real
21.12.2004, 13:41
Original geschrieben von pseudonym
shit.. ich glaub ich bin da im falschä film.. huch. du.. erm.. häsch sälber noniä so würkli richtig beats gmacht, aber du überleisch dir än sämpler für 4000!!! stutz z chaufä?? hallo? was sind das für verdammti usmass?? häsch chli zvill cash im arsch?

und ebä.. wiä stahz mit "unä afangä"? siech wieso ziehsch der nöd grad äs 100'000 stutz tonstudio und luegsch mal ob alles checksch und ub dä sässel bequem isch?

easy...

Log du musch verschtoh, ich ha gspart und jetzt 5000 Stei uf de siite und jetzt hani mal dängt eui zs frage öbs sich lohnt en sampler zs chaufe, klar hani schu beats gmacht drum frag i ja...

es ton studio nei danke so viel cash hani nüd, es würd villicht grad für en nöd so bequeme sässel lange

7-Siech
21.12.2004, 14:28
yo real...

wännd soviel gäld häsch würdi ehner dä roland mv-8000 zieh... isch glaubs erscht no billiger als dä mpc4000 und vo dä funktione her ganz fett...

ziehn där emal dä link ine..
http://www.rolandmusik.ch/frame_set/frame_product_news_d.html

piiis
7-Siech