Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : EKR Plattentaufe

mc rassko
05.06.2004, 15:32
sali zäme
wer isch alles gester i de tonimolkerei gsi und wie händers gfunde? also ich han no geil gfunde, dj´s sind fett gsi, aber irgendwie hät nöd so viel lüt gha!!!

Big_Chili
05.06.2004, 16:01
Ja bin au döt gsi und häsch recht mit de lüt, han au viel meh lüt erwartet...
Susch isch geil gsi, All händ Power geh und überzügt find ich, nur schad das akkustik i de toni molkerei nöd optimal isch.

One Love, chreis 9, DIC

rm
05.06.2004, 16:22
naja zu moabeat hettet d lüüt scho chli meh chöne abgha, naja uf jede falll hannis tight gfundä.

Wryter24
05.06.2004, 17:59
ich hans scheisse gfunde zerscht die Berliner wo jede beat klaut hend den de E.K.R wo selber ned so motiviert gsi isch vorallem voll wenig Lüüt wo überhaupt mol de anschi gmacht hettet zum richtig abzgoh ussert bi chreis5

Schtibä
05.06.2004, 18:21
s hät extrem wenig lüt gha.. vol schad. abr läck, s muss ja es vool scheiss gfühl gsi si für moabeat, wän praktisch käne baunct..:(
de eknaton hani eigentli scho guät gfundä..isch mal nöd so druf gsi, daser sin tegscht jedesmal vergisst.

und am samurai sin accapella hani ja de oooberbränner gfundä!

jaja...züri sött sin könig scho chli meh understützä..

mfg

samaz
05.06.2004, 18:30
jaja, tonqualität ish sho chli shlächt xi, aber sush hätz mer gfalle. psunders de samurai und de wicht!