Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : meinbild.ch hall of shame

tschabornik
22.12.2004, 12:56
sooo..

mir händ eus entschlosse de user z belohne, wo innerhalb vo einere wuche die meiste "unpassende" profil vo eusere Page ih dem thread postet.

als "gwünn" kriegt de gwünner en original limitierti meinbild.ch wullechappe, um de chopf vom gnadelose erfrürigstod z bewahre....

das ganze isch am 29.12 am 13.00 fertig und de gwünner kriegt sini chappe vo eus direkt heigschickt ufs neue jahr.

almost there.. :dance:

prophet
22.12.2004, 13:05
au jo so e chappe wött ich umbedingt :auslachen :auslachen

MacKah
22.12.2004, 13:09
Original geschrieben von tschabornik
sooo..

mir händ eus entschlosse de user z belohne, wo innerhalb vo einere wuche die meiste "unpassende" profil vo eusere Page ih dem thread postet.

als "gwünn" kriegt de gwünner en original limitierti meinbild.ch wullechappe, um de chopf vom gnadelose erfrürigstod z bewahre....

das ganze isch am 29.12 am 13.00 fertig und de gwünner kriegt sini chappe vo eus direkt heigschickt ufs neue jahr.

denn cha ich jo grad mit dim afo :rolleyes:

beatniquer
22.12.2004, 13:10
bish du so ne bire wo bi meinbild arbeitet u chli wott analisiere, oder was geit?

trash
22.12.2004, 13:10
hahahaha :yourock:

prophet
22.12.2004, 13:15
am beschte format c: uf em server denn händ er all de müll nümme druf :D

Nörgler
22.12.2004, 13:19
Original geschrieben von prophet
am beschte format c: uf em server denn händ er all de müll nümme druf :D

...nur muän mer scho gnuäg meschugge sie zum sonen riise ufwand ufmene MS server zbetriibe ;) muhahaha

du meinsch rm*

piis

p.s. ich hett eh scho lang gunne... abr ä meinbild chappe ischs nüd wert dasi mi über dlüüt vo meinbild luschtig machä.. susch ja rächt kontraproduktiv nöd?

Lartscho
22.12.2004, 13:19
d mida isch gloubs ganz guet bim meinbild thread :D

subtile
22.12.2004, 13:23
Original geschrieben von Nörgler
...nur muän mer scho gnuäg meschugge sie zum sonen riise ufwand ufmene MS server zbetriibe ;) muhahaha

du meinsch rm*

piis

p.s. ich hett eh scho lang gunne... abr ä meinbild chappe ischs nüd wert dasi mi über dlüüt vo meinbild luschtig machä.. susch ja rächt kontraproduktiv nöd?

rm -r / :p

cutastrov
22.12.2004, 13:32
Original geschrieben von subtile
rm -r / :p

hahahaha

wipe -s -d kunnt au guet - windoof technisch

diken
22.12.2004, 14:02
haha mir sind eifach di geilste.
had gad woni de eröffnigstext vom tschabrvik gläse ha dänkt jetz schriebi öppis vowäge; mach doch dini arbet sälber. was wotti mit 're meinbild chappe. wtf?. lösch doch di ganz page. usw..
de hani eue scheiss gläse und gfunde:

WOOOOOOOOOOOOORD!!
geili sieche!!!!!!!!!!

Fletsch
22.12.2004, 14:23
DA! Die chasch lösche:

http://www.meinbild.ch

Facts && Figures Stand 11/2004
Monatlich
gezeigte Seiten 33'916'881
erreichte Personen 227'400
Besucher
Alter 80% aller Benutzer 16 - 24
Gespeicherte Profile 69'635
Eintrager männlich 70 %
Eintrager weiblich 30 %

Also ich han der 69'635 unnützi Profil zeigt!! Da chan mich niemer me überbüte!! somit ghört die Wullechappe mir!! Los..bruche eh na öpis für ad Fasnacht!

tschabornik
22.12.2004, 14:40
jeah right, mit genau so antworte hani grechned. genau so type wie ihr prediget vo wäge hip hop, ** tolleranz **, kultur && so gschpäss, aber de stuss wos uselönd isch genau ds gägeteil..

diken
22.12.2004, 14:49
jeah right, mit genau so antworte hani grechned. genau so type wie ihr prediget vo wäge hip hop, ** tolleranz **, kultur && so gschpäss, aber de stuss wos uselönd isch genau ds gägeteil..

haha...type wie ihr prediged vo toleranz aber de stuss wos uselönd ischs gägeteil?!? wtf```==??
ich glaub ich verstand: hehe

zu dim a liege:
ich gang au ned in en house-schuppe und versuech die trancers vo de pille abzhalte! im gägeteil- ich amüsier mi de no ab dem saudumme getue.
ergo: es lieht mer au en scheiss a dere meinbild site. im gägeteil, ich ha na min spass dra!

usserdem: wottsch einzelni meinbildaccouts lösche? meinsch die eröffned ned gad wieder eine? meinsch die playerz, rapperz, pimpz, bitchez und chiccaz laufed nachher ned immrno glich ume? ...also!

prophet
22.12.2004, 14:49
was lallsch du für en bullshit... was hät das mit toleranz z'tuä? dass mer dir nöd helfet die scheiss user usälösche... denn bisch genau so untolerant wie mir will du wötsch es jo usälösche nöd mer... mer machet üs nur luschtig über dini user inkl. dir...

also fang nöd a brüälä und lall kei bullshit!!

mc rassko
22.12.2004, 14:50
also ich will d'mütze nöd umbedingt aber de muss ich los werde, http://www.meinbild.ch/index.html?n=1154517, soviel ich weis tuet de immerwider sis profil lösche und dänn s'gliiche neu mache, damit er immer bi de neuste iiträg isch

diken
22.12.2004, 15:03
haha...ich glaub de chunnt au us em heim ;D

aber lömmer da.
be meinbild cha mer sich ja für es schneeweekend a mälde?!

wie muessi mir da vorstelle. en huufe halbstarchi mit augechräbs ohni jeglichi kollege kennzeichned mir 're meinbild chappe wo gmeinsam de berg stürmed und sich adrässe vo ihrem account tüüschled??

xXel
22.12.2004, 19:36
sooo..

wie sho gseit.. shiebder dini mütze, mach dini arbet säuber.. und motz verdammt nit ume

out

Benwick
23.01.2005, 15:33
sorry i finde meinbild beschränkt. au tolleranz het sini grenze :-)

MoCee
03.04.2005, 15:12
naaaja