Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : www.not4ducks.ch feedback please

Grumble
22.12.2004, 23:30
Aight

hab gerade meine webseite aufgeschaltet.steht zawr erst das design. das ganze ist mit flash 2004 gemacht. allerdings muss ich die einzelnen komponenten der seite zerst noch optimieren (preloaders etc.)also diesbezüglich bin ich mir der difizite befusst.wird aber eben noch geändert.
inhaltlich sind das kontactformular und die links bereits aktiv.bitte um feedback!

www.not4ducks.ch

Danke

Grumble

MonstA!
22.12.2004, 23:46
Aso i findä dr style vor sitä no guät, o weni nid weiss öb das ganz säuber hesch gmacht... Chunnt sicher guät wed so witer machsch :yeah:

Grumble
22.12.2004, 23:49
mäsi.also für öppis bini ja id usbildig oder:D
ne isch alles sälber gmacht oder umidest so bearbeitet das mer es original nümm erkännt.

Grumble

Lartscho
23.12.2004, 08:56
ganz geil gmacht propz junge i chönnts nid besser :D

diken
23.12.2004, 09:15
ja hey grumble. gratuliere natürli zersch mal. s'design gfallt mer guet be de site. au d'linkbar isch okeey. mer merkt das was glehrt hesch!! hehe

was i chly negativ kritisiere: bezüglich not4ducks ischs ned sehr ufschlussrich aka. was hetts mit de URL z'tue? wieso ned en jäger wo es paar toti änte i de finger hett uf de mainpage oder süsch irgendwas wo sich mit de URL identifiziert. das würd de wiedererkennigswert enorm steigere. mer merkt zwar gad das es um öppis musikalischs gaht aber das tüend hüt di meiste pages wo i die richtig gönd. süsch ischs aber sehr stilvoll. viellecht chly schöneri schrifte..wiirot würkt immr chly nach theater.

btw: mir händ eusi site au amene deftige redesign underzoge. stelleds de be glägeheit mal onlinsen.
http://www.darulersfoundation.ch

Grumble
23.12.2004, 09:50
Original geschrieben von diken
ja hey grumble. gratuliere natürli zersch mal. s'design gfallt mer guet be de site. au d'linkbar isch okeey. mer merkt das was glehrt hesch!! hehe

was i chly negativ kritisiere: bezüglich not4ducks ischs ned sehr ufschlussrich aka. was hetts mit de URL z'tue? wieso ned en jäger wo es paar toti änte i de finger hett uf de mainpage oder süsch irgendwas wo sich mit de URL identifiziert. das würd de wiedererkennigswert enorm steigere. mer merkt zwar gad das es um öppis musikalischs gaht aber das tüend hüt di meiste pages wo i die richtig gönd. süsch ischs aber sehr stilvoll. viellecht chly schöneri schrifte..wiirot würkt immr chly nach theater.

btw: mir händ eusi site au amene deftige redesign underzoge. stelleds de be glägeheit mal onlinsen.
http://www.darulersfoundation.ch

hey diken.
mäsi zersch mal.steckt au chli arbet dehinder.
also zu de start siite woti na nüt sägi.isch definitiv nid das ware und isch au nur darum ufgschalte weli öppis brucht han.wird aber sicher öppis id richtig äntejagt gä.uf de titel bini cho weg em babu sinere duckseason reihe.suscht isch etz halt eifach stückli für stückli de contont dra...

uf euere page bini des öfteren.de lux isch ja scho dra gsi womer na id lehr sind:-) aber zien mer es redesign sicher ine!

Grumble

M.Y.T.H.
27.12.2004, 12:35
finde würkli dini page het style, und flash flasht mi eh, chas halt leider eifach zwenni...
chunt guet p's