Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Ausländer sein.

WideLex
23.12.2004, 02:20
checkt mal das hier (http://partisan.kommunikationssystem.de/wbb2/thread.php?threadid=5149)

fänds no wundr vo lüt da z ghöre, wie sie sich als nödschwiizr ide schwiiz fühled.
und was sie so vo ihrer "usländeridentität" dänked.

und was sie dänked, wänn sie säged "du schwiizr".

breach
23.12.2004, 06:22
Mer muss politisch scho ziemlich orientierigslos und uninformiert sie, um sich nach Partisane z benänne. Aber das da schüsst entgültig de Vogel ab. Was chunt morn? E Gruppe vo männliche Partisane wo drüber diskutiert, wie's isch schwanger z si?

Easy, hänket wiiter Che Bilder uf und bildet eu was druf i:D

ReXuS
23.12.2004, 08:29
Bin Al Bana aka Albaner aka Shqiptar us Skopje Mazedonie.

Ich fühl mich perfekt do ide Schwiz, ha d'Volksschuel fertig, bin im 3.Lehrjoor als Chemielaborant in Basel, ha au viel Kanacke um mich umme, aber au schwizer Homies, ha Geld en masse, ha es Auto zum Cruise, ha es diheim mitem eigene Zimmer, ha scho mäng Schwizer Fründine gha wo nüt degege gha händ dasi Albaner bi, es het mir niemerts gseit Schiss-Albaner bis jetz, ussed Schiss Usländer ohni Grund obwohl er mich nid kennt, het paar uf d' Frässi becho und das sogar vo es paar Schwizer Kollege.

Was wotti meh? I LOVE SWITZERLAND....MAKE MONEY MONEY!

Abwer trotzdem gits viel wo Vorurteil hend will ich Gel in de Hoor han und mich Elegant mit Dolce&Gabanna, Diesel und Armani kleide tuen. Den verabscheue mich so Junky's oder Skater und nenne mich Arrrogante scheiss usländer wo nur schlägle und verbrächä im Kopf het, aber das bini nid, ussed arrogant, aber das sött niemertem störe.

Alles easy do und ich chum guet us mit allne ussed nazis..

KiSS

Lartscho
23.12.2004, 09:11
ig bi spanier und stouz ir schwiz chönnä z si, i wot ömu nid zrügg i mis heimatland sondern hie blybe :brille:

WideLex
23.12.2004, 12:20
Original geschrieben von breach
Mer muss politisch scho ziemlich orientierigslos und uninformiert sie, um sich nach Partisane z benänne. Aber das da schüsst entgültig de Vogel ab. Was chunt morn? E Gruppe vo männliche Partisane wo drüber diskutiert, wie's isch schwanger z si?

Easy, hänket wiiter Che Bilder uf und bildet eu was druf i:D

chent jetzt mit dr afange diskutiere, abr erfahrigsgmöss wänd so lüt we du eh nüt dezuelerne...

zu dä andre: aso ich bi schwizr und wot ide schwiiz blibe. känn halt rein objektiv kein ort wo mr so würd passe. d schwizr sind vrglichsmässig glaub scho recht "ufklärt".
naja.. uf mä internetforum im politik-undrforum triff mä wohl nöd grad uf ä repräsentativi stichprob ;)

@ReXus: findi geil, das d schwizr kollege im d frässi vrsoled händ! ;) und respekt, das du's so wit bracht häsch!
han au scho als intelekturelle gymi-bonzesohn-wältvrbesserer schlecht übr so armani-träger dänkt. abr bin wohl au riifer worde und schiss immr meh uf so obrflächlichkeite. vor allem sind so sache we mä umelauft meistens sooo bestimmt vom umfeld wome ufwachst...

annes-thropo
23.12.2004, 12:35
naja, i bin schwiizer staatsbürger, fühl mi aber bestimmt nid als eidgenoss... ich finds so oder so behinderet, emmer sich ane identität hengt und sich anere ethnische gruppe zuordnet... ich versuech e persönlichkeit zentwickle inere gsellschaft, wo kei individualität erlaubt... drum machts ken sinn, wenni mi als schwiizer fühl, drum ischs mer au egal, vo wo gwüssi lüüt herchömed...

aber schlibürgerliche verhalte gegenüber "FREMDHEIT" chammer nid ändere... das wird bliibe... gnauso, wie viel schwiizer vorurteil gegenüber mazedonier, bosnier etc. hend, gnau so lueget viel usländer dschwiizer als nazis a...

chunt devo, will sich schlechti erfahrige besser ipräget als gueti...

frenchrap
23.12.2004, 12:37
also ich bin französin mit chilenischi wurzle, fühl mi aber ehner nöd so will ich ide schwiiz z züri gebore bi, zwar hani kei schwiizer pass becho gad bi mine geburt.Ha de französische Pass sit hüt no ha mi welle iibürgele la aber den hanis irgendwie versifft und frög mi au wiiso i das bruuch, im moment isch alles in ornig.Viili wanderit wieder uus i ihrem heimatland, so wie mini Eltere denn spöter.Ich bliibe ide schwiiz ,au weni usländerin bin,aber würd ich z frankriich läbä würdi mi au als usländerin xeh.

Al Bana
23.12.2004, 12:51
ha itz mis haube läbe da ir schwiiz verbracht, u di anderi heufti ds kosovo - mini bilanz:

i füähl mi nid aus schwiizer, ganz klar nid, u i findes o vo de angere wo hie hei gschribe komisch wenn si schribe " ja hani mis gäud u wohlstand" - vrwöhnti bubis!

ke ahnig, i füähl mi itz nid di ganz ziit aus opfer, aber grad ds nöiste bispiu vor churzem hei mi d bulle verno und nähr zu mine personalie: bulle "was machsch bruefläch?" ig " ja bi am gymer" bulle" bisch sicher? gsehsch aber nid so uus?" ... so scheiss regt uuf u dr jugendrichter het o ds gfüu ka lüüt wi mi müässt me chli herter vorga süsch lehre sis nie, u das er das uf mis land het bezoge isch scho klar, tja bäch

i füähl mi schono wouh ir schwiiz, so rein geographisch ischs es schöns land, aber ha müäh mit dr augemeine mentalität vorauem vo traditionelle lüüt, aber was söus..

peace out

PS ja i gloub schono das i bliibe, di usbiudig möcht i abschliesse u villech studiere, aber irgendwie hei mr scho viu ds viu lüüt ds gfüu gäh i sig da weder daheime no willkome, u lieber verhungeri ds kosovo u bi drfür nid dä wo für aues schuld isch, oder wirds d'schwiiz mau stand ds bringe d'usländer nid aus sündebock dardssteue?

.kerYjameS
23.12.2004, 12:58
bi french; in biel gebore.... und immer ide schwiz gsi.....
und i wuerd mal sege i fuehl mi wohl do hie.. obwohl s immer grad gaaaaanz anders isch wenni mal z frankrich bi....

und mit ibürgere und so verstahni d lüt eh nid..... i würd nid gseh wasses für e sinn het wenni jetzt ufsmall plözli en schwizer pass ha... macht doch null unterschiedd....!!!

spöter würdi gern mall weg go wohne... so süd frankrich oder spanie... erschtens wegem klima, und süsht mentalität und so isch shco gaanz anders als do......

.kerYjameS
23.12.2004, 13:02
und wasi no ha wöuä sege..... es wird nümm seehhhr lang gho bis d situation mit de usländer ide schwiz glich wie zb z frankrich wird si. der erst schritt zum das z verhindere isch scho verpasst worde. nämlich bi der letzt abstimmig zum ibürgere..

mc rassko
23.12.2004, 13:24
ich bin en jugo wi de milchmaa, und fühl mich amigs scho beschiise, wänn chicks(meist schwiizerine) grad echli uf distanz mached, obwohl ich en zwäge tüp bin. und au wo ich lehrstell gsuecht han, hani gmerkt, das einigi firmene eher luege, das si mich eher nöd nähmed, wil ich sehr wahrschinli spöter scheiss mache chönnti und so. naja ich muss halt damit läbe das ich en bruefs uusüebt wo ich unterfordered bin. HOPP SCHWIIZ

breach
23.12.2004, 13:36
Original geschrieben von WideLex
chent jetzt mit dr afange diskutiere, abr erfahrigsgmöss wänd so lüt we du eh nüt dezuelerne...

So würdi mi au usewinde wenni so en chline Wohlstandssozialist usem Weste wär. Scho easy, CyberKommunist si isch eifach wenn di überall go beschwere chasch und Geld vom Papi überchunsch :p

fReEMaN
23.12.2004, 13:43
also ich bi walliser und ich weiss wiä iär üsländer eiw fühlät :D

ich ha öi phasene kah woni gseit ha, scheiss egal vo wo das chusch und bi uberhöipt nit stolz gsi schwizer zsi und öi nit stolz gsi walliser zsi.. miär sind eifach di lit uf d'närvä gangu mit irum nationalstolz..
aber mitlerwiilu hät schich das öi gändru.. stolz ufd nationalität zsi isch ja nit äpis schlimms. jedä albaner, serb, türk etc. isch stolz so einä zsi, also wieso soll än schwizer nit stolz si vawanär chunt.
miär gehnt eifach di bünzli mentalität ufd närvä vanu schwizer, aber mittlerwiilu hät schich das öi gibässru, will vill jungi so deichunt wiä zb. ich.
aber miär geit öi ganz klar gwissi mentalitätä va üsländer ufd närvä. aber das wird schich uf beidu sitä niä ändru, das kehrt irgendwiä därzüä..
anyway, läbu gäru iner schwiz, chänti mär aber öi vorställu mal swo anersch ga z'läbu. und wänn jemand sus so scheisse find hiä, adios amigo..
;)

WideLex
23.12.2004, 13:45
ja. chum immrno geld vom papi übre. stahn "obe" im kapitalismus. chent mal fett absahne wäni das wot.

doch schisst s mi glich ah inre welt läbe wo so vom kapitalistische dänke prägt isch. es schisst mi au die ungrechtigkeit a. drum kämpfi au dägege ah. nöd weli frustriert bi, sondrn wel's mr natürli au öpis git. s gajt mr im moment vrdammt guet i mim läbe. han dedurch nöd nume es bewusstsi wo vrhebt, sondrn au vil meh respekt vor dä meiste lüt. und s git alternative. und wäns keini git mues mä si halt erschaffe. d mänschheit hät da scho ganz andrsch gschafft. ussrdäm würd dä kapitalismus die welt und demit au gselschaft übr d längi hinweg zerstöre. und döt wo d grenze vom wachstum erreicht wärded gsehts dänn au widr shitter us.

abr das isch nöd s thema da. wänd ernsthaft drübr wotsch diskutiere (sachlich und nöd uf dä persönliche ebeni) dänn chasch ja es thread dezue ufmache.

.kerYjameS
23.12.2004, 13:52
Original geschrieben von fReEMaN

ich ha öi phasene kah woni gseit ha, scheiss egal vo wo das chusch und bi uberhöipt nit stolz gsi schwizer zsi und öi nit stolz gsi walliser zsi.. miär sind eifach di lit uf d'närvä gangu mit irum nationalstolz..
aber mitlerwiilu hät schich das öi gändru.. stolz ufd nationalität zsi isch ja nit äpis schlimms. jedä albaner, serb, türk etc. isch stolz so einä zsi, also wieso soll än schwizer nit stolz si vawanär chunt.
miär gehnt eifach di bünzli mentalität ufd närvä vanu schwizer, aber mittlerwiilu hät schich das öi gibässru, will vill jungi so deichunt wiä zb. ich.
aber miär geit öi ganz klar gwissi mentalitätä va üsländer ufd närvä. aber das wird schich uf beidu sitä niä ändru, das kehrt irgendwiä därzüä..
anyway, läbu gäru iner schwiz, chänti mär aber öi vorställu mal swo anersch ga z'läbu. und wänn jemand sus so scheisse find hiä, adios amigo..
;)

also i bi weder antisemitisch no igesööpis angers aber bi sonere sproch wirdi zum rasssist!

WideLex
23.12.2004, 13:54
Original geschrieben von fReEMaN

;)

nationalismus isch vo grund uf scheisse. abr gwüssi sache wo die lüt gmacht händ wo geografisch uf das als schwiiz definierti stückli erde gebore worde sind händ no geili sache erreicht. und ich lieb di geographisch begäbeheit vo däm land! ich han symphatie mit lüt wo ähnlich sind we ich. und s i dä schwiiz ufgwachse si hät mich prägt und di meiste i dem land ebä au. abr nach natiolalität z kategorisiere isch eifach habakuck und bringt sehr vrschissni tendenze mit sich.

abr au nöd s thema da.

breach
23.12.2004, 14:07
ja. chum immrno geld vom papi übre. stahn "obe" im kapitalismus. chent mal fett absahne wäni das wot.

dis problem wenn d chance hetsch und nöd willsch

doch schisst s mi glich ah inre welt läbe wo so vom kapitalistische dänke prägt isch. es schisst mi au die ungrechtigkeit a. drum kämpfi au dägege ah.
Du kämpfsch geg Ungrechtigkeit idem du Kommunismus propagiersch? Merci, Homie, ich ha scho lang mal wieder welle über en Teenie lache wo sich uf's Härtiste widerspricht.

nöd weli frustriert bi, sondrn wel's mr natürli au öpis git. s gajt mr im moment vrdammt guet i mim läbe. han dedurch nöd nume es bewusstsi wo vrhebt, sondrn au vil meh respekt vor dä meiste lüt. und s git alternative. und wäns keini git mues mä si halt erschaffe. d mänschheit hät da scho ganz andrsch gschafft.
Aha, kiff mal weniger, denn kriegsch au mal wieder en zämehängende Satz use. Tönt wie de Scheiss wo d AltFixer am Limmatplatz uselönd.

ussrdäm würd dä kapitalismus die welt und demit au gselschaft übr d längi hinweg zerstöre. und döt wo d grenze vom wachstum erreicht wärded gsehts dänn au widr shitter us.

Ja de bös Kapitalismus...Nur will d Mensche destruktiv sind münds es uf de Kapitalismus schiebe;)

wänd ernsthaft drübr wotsch diskutiere (sachlich und nöd uf dä persönliche ebeni) dänn chasch ja es thread dezue ufmache.
Wenni will ernsthaft diskutiere gangi sicher uf's Internet (Bi Polit-Diskussione bevorzugt uf Aightgenosse):rolleyes: Ha mini halb Familie "unter Rotem Stern" verlore da bruchi kein 16jährige Arschfick, wo vor 2 Wuche d Che Bio gläse hät und sich jetzt voll is Züg drihänkt. Und wie die "Partisane" über Rassismus diskutiered isch eifach zum chotze hüchlerisch. Därfsch dir jetzt gern no d Finger wundschriebe, wird's eh nöd läse...Ha dir eigentli scho zviel Ufmerksamkeit gschenkt. Spötistens wenn dini ersti Mieti musch zahle chunsch wieder obenabe

Mora
23.12.2004, 14:31
Original geschrieben von Al Bana

PS ja i gloub schono das i bliibe, di usbiudig möcht i abschliesse u villech studiere, aber irgendwie hei mr scho viu ds viu lüüt ds gfüu gäh i sig da weder daheime no willkome, u lieber verhungeri ds kosovo u bi drfür nid dä wo für aues schuld isch, oder wirds d'schwiiz mau stand ds bringe d'usländer nid aus sündebock dardssteue?

also wie meinsch das etz????
wettsch wieder hei nach de usbildig oder wetsch dablibe?

du redsch doch sicher so richtig extrems berndütsch.
nur scho wie du schribsch. so richtig schwizerisch! :-)

Danielsson
23.12.2004, 14:36
Original geschrieben von Mora

Dr Albana (die huärä fotzä :)) blibbt sichr no lang ir Schwiiz, solang no witeri so geili Konzerts vo Rap-Act's loufä, gloub nid dases i sim Müätterland so öppis git???!!!!!

Tscheggäts dä isch Rapgeil!!!:p

piiis

rotzlöffel
23.12.2004, 18:39
uf mä internetforum im politik-undrforum triff mä wohl nöd grad uf ä repräsentativi stichprob ;)

nei si händ nit die antwort ghe wo du erwartet hesch weil si keinere linke ghirnwösch unterzoge worde sind...

sorry ghirnwösch isch viel z übertribe aber isch mir grad kei bessers wort igfalle zum usdrukke was ich mein...:cool:

Al Bana
23.12.2004, 19:06
Original geschrieben von Mora

das ig wett ga.. auso unentschlosse, aber es git täg wos di aschisst, wo dr rassismus richtig erdrückend isch

i rede nid extrems bärndütsch, i cha haut eifach rede, chli dr slang akzänt, aber ja scho rächt wi ne schwiizer

u was het das ds bedüte? i bi haut scho rächt integriert, vorauem äbä wäg dr usbiudig u dr sprach, mängisch haut no so scheiss mache ir freiziit wo nid nötig wär.. aber ja, o ig wirde da schnäu i ne kategorier schubladisierts - ach i benimme wi nes opfer, es isch haut nid so schlimm u das mi ds immer beschäftigt, aber i bi rächt sensibu i däm bereich

@ fotzä vo biu :D : ja logisch bin i räpgeil! hehe i bi ne freak sogar..! aber hmm, ke ahnig mann i gloub nid das du ds gfüu kennsch, wenn du irgendwo di langsam wiederdaheime füuhsch, aber es git immer wieder lüüt wo dr klar mache das ds nid dis daheime isch - ignoriere geit nid, wüu ja aues unterdrücke isch mischt, du muesch drgäge kämpfe

@ breach: easy junge, das mit dire familie tuet mr ächt leid! aber findes itz doch rächt fies das du dr widelex apissisch da.. ke ahnig, la ihn doch eifach i ruäh, oder schrib es pm - dini biiträg si off topic, obwou de sicher nid ganz unrächt hesch!!

fjodor
23.12.2004, 19:50
Wenni will ernsthaft diskutiere gangi sicher uf's Internet (Bi Polit-Diskussione bevorzugt uf Aightgenosse):rolleyes: Ha mini halb Familie "unter Rotem Stern" verlore da bruchi kein 16jährige Arschfick, wo vor 2 Wuche d Che Bio gläse hät und sich jetzt voll is Züg drihänkt. Und wie die "Partisane" über Rassismus diskutiered isch eifach zum chotze hüchlerisch. Därfsch dir jetzt gern no d Finger wundschriebe, wird's eh nöd läse...Ha dir eigentli scho zviel Ufmerksamkeit gschenkt. Spötistens wenn dini ersti Mieti musch zahle chunsch wieder obenabe

i verstohs scho wenn dä breach ä wuet verspürt wenn er so züg liest, wie jetz gad vom wide lex gschribe (nüt geg di). aber öpert wo chrieg, hungersnot und all die scheisse duregmacht hät, däm gohts am arsch vorbi wenn irgend ä wohlstands-chind us näm sichere land ein uf weltverbesserer macht. so lüt chamer denn nöd ernscht neh.
i ha au so ä istellig gha, han au ein uf weltverbesserer wölle mache und han denkt ja geil jetz mach i was. nocher bin s erschte mal nach 13 jahr in kosovo (churz nach äm chrieg) und da züg won i döt ghört han hät mer d auge göffnet. i bin mer voll lächerlich vorcho. han da gschwolle gredt während mini cousins, wo i mim alter sind, händ müesse d waff id hand neh und ums überlebe kämpfe. und än "friedensaktivischt" da, goht am abig uf ä demo, zünd paar cherzli ah und goht mit äm gfühl dass er öpis guets gleischtet hät is bett.
isch guet gmeint, aber i dä auge vo näm opfer vo chrieg etc. isch da nöd zum ernscht neh.

Danielsson
23.12.2004, 20:32
Original geschrieben von Al Bana
@ fotzä vo biu :D : ja logisch bin i räpgeil! hehe i bi ne freak sogar..! aber hmm, ke ahnig mann i gloub nid das du ds gfüu kennsch, wenn du irgendwo di langsam wiederdaheime füuhsch, aber es git immer wieder lüüt wo dr klar mache das ds nid dis daheime isch - ignoriere geit nid, wüu ja aues unterdrücke isch mischt, du muesch drgäge kämpfe

Jo eh das isch scho klar, verstoh i scho.
I würd säge easy, chillsches hiä no fett ab, kicksch äs paar geili rhymes, nicksch ab bi hammer gig´s u :kiffer: wiiterhin so viu...hehe:p u när schiebsches de später mau aus AlBan-Rapstar nach Albanien...aiiiiight:D

piiis du nutte...:)

WideLex
24.12.2004, 01:40
hmm... han extra es thread gmacht zum das diskutiere.

sorry lüt... bi halt nöd 16i und bi au kein cherzliazünder.

churz zmäegfasst: ich gseh mini privilegierti lag i däre welt nöd als grund, nüt gäge s elend mache, sondrn eigetli eher als e vrpflichtig defür. und bi trotz mine schöne blaue auge alles andere we blauäugig.

kobold
24.12.2004, 02:50
[QUOTE]Original geschrieben von .kerYjameS
[B]
und mit ibürgere und so verstahni d lüt eh nid..... i würd nid gseh wasses für e sinn het wenni jetzt ufsmall plözli en schwizer pass ha... macht doch null unterschiedd....!!!

was du verstohsch da ned? du metem französische pass bruuchsch es vellecht ned, aber wenn mer wie ech userem 3.wältland chommt, denn mache en schwiizer pass verdammt vell us, vor allem wenn mol am flughafe stohsch ond wotsch verreise, ersparsch der öppe 3 stond warteziit ond 3000 kontrollene meterem schwiizerpass...
erst letschtens beni ide staate gsi ond ha nomme chönne duremarschiere am flughafe während mini landesgenosse 7 stond (!!) händ müesse warte....

$Langstrass$
24.12.2004, 04:41
also ich bin halb tsching und halb lybier..und ich bin ide schwitz gebore und ufgwachse..sgit scho ab und zue problem wegem uslender si..(vorrallem mit de albaner)si werdet immer als die kriminelle dargstellt,ab au uslender algemein,mir sind immer die wo skater usnehmed mir sind immer die wo rased mir sind immer die wo schleglet usww.od ebe bi flugzüg kontrolle gahst au nöd gard shcnell vora wen als halbe arab dure wilsch..ab usserd das lebemer guet ide schwitz..mir mached euses geld( die wo arbeit hend)und chaufed eus dune i eusi heimat es huss wils det 10 mal billiger isch..und so laht sichs lebe..ab bin no wiit entfernt davoo, naja vilicht bald mal:D

christio
26.12.2004, 16:39
Original geschrieben von .kerYjameS
also i bi weder antisemitisch no igesööpis angers aber bi sonere sproch wirdi zum rasssist!
also langsam gehst du mir auf den sack du verdammter idiot... wieviel mal willst du ihn noch wegen seinem walliser-dialekt anficken? wenn es dir nicht gefällt, musst du es auch nicht lesen... vielleicht finde ich deinen dialekt auch schrecklich, aber sage das nicht, weil es auf die aussage draufankommt und nicht auf den dialekt... sorry, du hast sicher schon 3-4 mal wegen dem walliser-dialekt wie ein kindergarten-kind getan und irgendwann ist fertig du asoziale und intolerante pussy...

drosselbart
27.12.2004, 13:16
Original geschrieben von annes-thropo
naja, i bin schwiizer staatsbürger, fühl mi aber bestimmt nid als eidgenoss... ich finds so oder so behinderet, emmer sich ane identität hengt und sich anere ethnische gruppe zuordnet... ich versuech e persönlichkeit zentwickle inere gsellschaft, wo kei individualität erlaubt... drum machts ken sinn, wenni mi als schwiizer fühl, drum ischs mer au egal, vo wo gwüssi lüüt herchömed...

aber schlibürgerliche verhalte gegenüber "FREMDHEIT" chammer nid ändere... das wird bliibe... gnauso, wie viel schwiizer vorurteil gegenüber mazedonier, bosnier etc. hend, gnau so lueget viel usländer dschwiizer als nazis a...

chunt devo, will sich schlechti erfahrige besser ipräget als gueti...

c'est comme ca, cha ds nur ungerstrichä!

strikk
27.12.2004, 13:19
Original geschrieben von ReXuS
Bin Al Bana aka Albaner aka Shqiptar us Skopje Mazedonie.

Ich fühl mich perfekt do ide Schwiz, ha d'Volksschuel fertig, bin im 3.Lehrjoor als Chemielaborant in Basel, ha au viel Kanacke um mich umme, aber au schwizer Homies, ha Geld en masse, ha es Auto zum Cruise, ha es diheim mitem eigene Zimmer, ha scho mäng Schwizer Fründine gha wo nüt degege gha händ dasi Albaner bi, es het mir niemerts gseit Schiss-Albaner bis jetz, ussed Schiss Usländer ohni Grund obwohl er mich nid kennt, het paar uf d' Frässi becho und das sogar vo es paar Schwizer Kollege.

Was wotti meh? I LOVE SWITZERLAND....MAKE MONEY MONEY!

Abwer trotzdem gits viel wo Vorurteil hend will ich Gel in de Hoor han und mich Elegant mit Dolce&Gabanna, Diesel und Armani kleide tuen. Den verabscheue mich so Junky's oder Skater und nenne mich Arrrogante scheiss usländer wo nur schlägle und verbrächä im Kopf het, aber das bini nid, ussed arrogant, aber das sött niemertem störe.

Alles easy do und ich chum guet us mit allne ussed nazis..

KiSS
schön mal sowas zläse. geile siäch!

Anonyma
16.01.2005, 10:35
Also ich bin Türkin und da i dä Schwiiz gebore. Ich glaubä ich ha mich relativ guät apasst, bin zur Ziit im Gymi und cha rächt guät Düütsch. Ich ha mi aber niä als Schwiizerin gfühlt. Mini Ältere händ mer mega ghulfe und ohni sie wäri jetzt sicher nöd im Gymi und wür mich nöd so wohl fühle. Ich weiss, dass es miär nöd so toll gangä wär wenn ich nöd i de Schwiiz gläbt het. Trotzdem fühl ich mich mängisch nöd so toll da. Ich cha mich no so super integriert ha; es chömet immer wieder paar nievaulosi tubble, wo dänket dass sie öppis bessers sind nur wil sie ä anderi Nationalität und Glaubä händ. So öpis schiisst mich eifach voll a und ich muess dänke: "Was häts bracht?" Dänn würi am liäbschtä mich so Scheisse beneh wiä anderi und so lüüt abschlah. Aber tja, mis Hirn lahts nöd zuä.

Ich chan mindeschtens so guät Türkisch wiä Düütsch und han ä anderi Kultur wiä d Schwiizer, obwohl ich da ufgwachse bin. Ich bin nöd wiä ä Schwiizerin, sondern wiä ä Türkin ufgwachse. Ich fühl mi wohl da aber wür trotzdem liäbär i de Türkei wohne. Äs isch eifach äs viel bessers Gfühl, wänn me usem Huus gaht und nöd e anderi Sprach muess rede..

Benwick
16.01.2005, 10:57
also mau no einisch öbis. das thema isch leidig. schiebt nur immer d schuld im andere zue. mir ischs egal woher erchunt. was zellt isch d istellig. und sorry mini erfahrig es geht au gnueg ussländer wo sich dernebe benend und da mal seget ja isch haut jetzt so. bin usländer. ich frag mich wenn den die scho die herte wend spile isch es chli de weich weg. und i mag au nazis nöd. naja ebe mag nöme me wort drüber verlüre ben mer ehrlech geit dschad drum. use cho wird e nie was wemmer de ander wot endere.

Anonyma
16.01.2005, 11:13
Äs git au gnueg Schwiizer wo Scheiss machet aber ich hassä d`Schwiizer wäge dem au nöd.

Benwick
16.01.2005, 11:34
ich hasse uslender nöd. han mazedonischi fründin gha. mi bescht kolleg us der schuel isch laot. isch neb vietnam. ich chum met jedem guet us und han gegniemer öbis. solangs nid so beschränkts rassedenke isch. vorallem semmer e die glich rasse. also zwüsche osteuropär und schwiizer gits kei rassismus sonder nazionalismus.

weder mau so en post wo eim ned werkli wiiter brengt.

mod
16.01.2005, 11:44
be ois sind ehner d schwizer ghasst .... :/
z.bsp. woni na tschutted han .. hey gend em schwizer chäs de ball ned ...
tjo so macht mer sich au ned kolege ...

Benwick
16.01.2005, 12:12
es send beidi glich gschuld basta

tbo187
16.01.2005, 12:56
wie wärs miteme threat "schweizer sein".
einigi da ine fühlet sich vo gwüsse schwiizer nöd akzeptiert und dänket sogar drüber na wieder i ihres heimetland uszwandere. isch irgendwie scho no komisch, ich bin au nöd wüki en schwiizer, aber die einzige wo mi wüki immer blöd apisset sind aber kei waschechti schwiizer.
s'ganze berueht doch uf gegesiitigkeit, findsch nöd au al-bana!?

Cry [16/8]
16.01.2005, 13:51
[QUOTE]Original geschrieben von Al Bana
[B]ha itz mis haube läbe da ir schwiiz verbracht, u di anderi heufti ds kosovo - mini bilanz:

ke ahnig, i füähl mi itz nid di ganz ziit aus opfer, aber grad ds nöiste bispiu vor churzem hei mi d bulle verno und nähr zu mine personalie: bulle "was machsch bruefläch?" ig " ja bi am gymer" bulle" bisch sicher? gsehsch aber nid so uus?" ... so scheiss regt uuf u dr jugendrichter het o ds gfüu ka lüüt wi mi müässt me chli herter vorga süsch lehre sis nie, u das er das uf mis land het bezoge isch scho klar, tja bäch.

:wtf: Shit so fuck hassi au man, passiert au die ganz ziit mim Kolleg! Genau bi so fuck fangts ebe ah! Mit dene scheiss Vorurteil und so fuck! Aber weisch man huere viel al banas oder ja weisch welli dasi mein, hängets halt au meistens i gangs und ficket ume! Chaschdi bi dene bedanke wenns so scheiss Vorurteil git!
Ich probier jede ohni vorurteil ahzluegä aber ja isch nöd isi! Ich han au huere viel Usländer Koleggä und die hasset die Shippis(aggros) genauso man, genau wege dene gits immer
die fuckin vorurteil! aso gnueg vo Vor...

Peace ah jede
:kiffer: :kiffer:

StanekK
16.01.2005, 14:19
sisch ja so das mä sidä chindheit und jugend sini idetität suecht...ischmä usländer(immigrant)ev. idä 2tä generation isch mä s biz zwüsched schtuel und bei...vilich wänd deltere wiedä zrugg id "heimat" und es isch schwirig d perschpektivä z ha: läbi nachä idä schwiz odä im usland...?
was d integration wohl äs biz wiit iischränkt..

zudäm ghört mä zunrä minderheit wo vodä gsellschaft mit vorurteil behaftet wird...mär bewegt sich imene umfäld vo meischtens andärä usländär zum dänä vorurrteil usem wäg gah...glichziitig zelebriert mä diä vorurteil abä au..nännät sich sälbär shippi"hei man ich bin albaner..pass uf ich schlah härt, han kollegas" zum sich irgendwiä d "identitä z bildä"sich abgränzä, ussschlüssä...förderet brüederschaft underenand...

aso ich bin schwizer und ärläb anders stammigi peeps alls totali bericherig min kulturelle horizont wird ärwiiteret
und s macht eifach spass sonä vielfalt z läbä!!!!

beatniquer
16.01.2005, 14:40
gägäsiitigkeit ish wahr, ds stimmt

i xeh ds problem haut eifach da drinn das lüüt us em baukan (nid aui, das geng vorusxetzt bi mire ussag) zimli ä dominanti art hei, mä chas ja o tempramänt nennä.

itz dr schwizer: gmüetlech, ds fride i sire chliine heile schwiiz. är ghört vom baukanchrieg, uuh ja leid...beteiligung null. meh und me lüüt vom baukan chöme da häre. beeiflusst dür ne andere läbesstiu u sicher o düre chrieg si die lüüt angers aus dr normau durchschnitts schwizer.

bispiu usgang: e albaner spricht eifach ä bitch a, isch "ruff", nimmt sich was ihm zuesteit, chönnt me säge...u da frage sich d schwizer punkys wieso das aui die böse "schlampene" mit lüüt us em baukan vögle...:)

dr durchschnitts schwizer chunnt eifach mit dere neue erfahrig wo dür d iireis vom baukan här ish da häre cho, nid richtig klar. es chunnt zu voruteu, hass, rassismus, usw.

git ja geng 2 siitä, u wi scho xeit, gägesitigkeit, usw...

PsyKez
06.02.2005, 11:43
wie ich das gseh sind die meischte vo euch da gebohre und fühlet sich als schwizer. ich bi in bosnie gebohre und ha det au en teil vo mim lebe verbracht bis zum chrieg. mi vater isch vorem chrieg da ide schweiz gastarbeiter gsi. also kurz wo de chrieg agfange het simmer id schweiz cho. ich ha am afang recht mühe ka da, zum teil immerno. ha bis zur 2. oberstuufe nid gwüsst was es fondü isch etc...
zudem simmer da immene dörfli gsi wos viel buure gä het und als chlises chind hets halt immer chli hänseleie gä wie scheissjugo und so. tja ich ha halt schnell mal afa zueschlah früer. jetzt hani nur kollege vom balkan. genau 1 schwizer isch im kollege chreis.
ich fühl mich nid als schwizer. es isch trotzdem schön ide schwiiz, aber mängisch muessi halt nur de kopf schüttle wege de schwiizer

bäretatzli
06.02.2005, 12:51
also ich find das oii biträg doch recht intressant sind, obwohl ich niemertem cha sega ich bin dinere meinig ich bin 100% schwiitzerin und ehrlichgseit verdammt stolz druf, ich weiss au dassi warshindli viel kritik mit dem biitrag bechume tja
ich wett nid sega ich han es problem mit usländer, ämäl ned mit sotige wo sich apassed und sich benämed, aber leider gits (bi ois ide stadt viel) usländer wo sich eifach ned chönt apasse, und s gfühl hend sie mönd (mich oder eifach schwiitzer) bloed afigge vowege sheiss schwitzerIn und sus so sheiss, und ich mun ehrlich si ish ned nu ei mal vorcho und i sonige moment frägi mi eifach wieso die usländer wo es problem mit ois hend, ide Schwiitz wohned? Logisch ich kenne au anderi: e huere gueti kollegin vo mir chunnt us bosnie aber die frau ish di geilsht sie cha perfekt dütsch hett sich apasst und integriert und ish eifach brutal dankbar das sie da cha si und das find ich ish ok!
villicht bini chli hert!! aber mal luege wer vo oi vielicht au so denkt!

Wuaninja
06.02.2005, 13:27
aso, wenn du ja waschechti schwiitzerin bisch, behaupt ich mal, chasch du ned vill sege, was thema aapasig ahgaht..oder hesch schomal im usland glebt?!i nimm mal ah ned, drum weisch au ned, wie schwer das isch. wenn vo eusem staat chli meh zur verfuegig gstellt wird (sprachkuers ect.) choentet sich die luet vielicht au schneller aapasse..

wiso das uuslander oft schwiitzer aafigget,muessi der das echt erchlaere?!es git natuerli alles, also au uslaender wo arschloecher sind. aber wenn du dahaer chunsch "ja ich bi verdammt stolz schwiitzerin z sii" uf was bisch den stolz?ufs heimliifeiss vode schwiizer politik, dass goend hinderem rugge go chrieg unterstuetze, und vornedure eine uf neutral machet?oder was?
aber zrug zum thema, wenn du mit so spruech chunsch, und gegeueber en uuslaender staht muesch di ned wundere, wenn die irii randgruppe bildet.irgendwenn hets mer au satt, wenn mer da uf t welt chunt, die kultur kennt, und sich eigentlii dihei fuehlt, aber immer als uuslaender abstaempflet wird.
und ich weiss vowasi red, will ich bi kei waschechti schwiitzerin,
und weisch was, ich schiis druf.

au i de schwiiz het mers ned immer eifach als "uuslaender". aber es chan eim einiges schlimmer gah.
bi scho froh, dasi da leb und ned in china.

bäretatzli
06.02.2005, 13:47
aber sorry ich meine lug ich seg ned ich weiss wies ish, ich weisses ned aber wenn ich narmal durd stadt lauf und vome usländer agfiggt wird will ich shwitzerin bin hani eifach mini frage. s tut mer leid wenn du dich agriffe fühlsh dur mi ish ned mini absicht gsi, logisch isches ned eifach ines anders land z ga das chani mir scho denke!
naja es ish mini meinig und ich hoffe bi ned di einzig wo so denkt
und es ish ned so das ich d usländer abstämpfle au wenns vilicht so tönt

Wuaninja
06.02.2005, 13:55
Original geschrieben von bäretatzli
[B] wenn ich narmal durd stadt lauf und vome usländer agfiggt wird will ich shwitzerin bin hani eifach mini frage./B]

das verstahni. dass kenni au, au wenni selber uuslaenderin bi, wirdi au vo denig ahgfiggt. dass meini au ned, seg ja, s git gnauso scheiss uslaender,wie schwiizer... da simmer glaub gliicher meinig

ich ha nur gmeint, will du so liechtgloiibig ueber ahpassig redsch, und das isch wueckli ned so eifacht.

aber eazy, ha jetzt au ned welle aggro wuerke,gaell?! ;)

aber ebe..und ja na zum sege, wieni mi als uuslaenderin fuehl...
aso mengisch fuehlt sichs ah, als weri gar keini...bi ja au bi minere muetter ufgwachse,wo schwiizerin isch.

aber wenn mer denn so sache passieret wie billettkontrolle wo nachem pass froegt, willi mis portmonee verlore ha, oder uf de bank, mer s gaeld ned usegeh wird, willt id abglofe isch (wo den aber immerna gueltig isch, willi scho parmal vo de bulle gfiltz worde bi und die das selber gseit hend)unds jetzt choent sii, dasi kei schwiizerin bi, denn mueni mi eifacht froege..

bäretatzli
06.02.2005, 14:05
joa das chani mer vorstelle das dass sheisse ish und das find ich au ned ok.

ich finds kuul wenn sich lüüt chönd integriere und die hend au min respekt.

am kolleg sini schwöschter hett au en usländer ghürate wo sin name mit vic ufhoert und sie hett au gseit me wird gad huere andersh behandlet nu wegem name, die lüüt wo amix im gshäft aglüütet hend sind lang nueme so fründlich gsi wie au sho, obwohl sie de genau de glich mensh ish eifach miteme andere name.
naja muni sega findi sho au krass.

Foxhound
06.02.2005, 14:06
hm... ä situation wiä mini isch no nid erwähnt worde, was mi ehrlech xeit nid erstuhnt! i ghöre zure absolutä minderheit! bi weder schwarz no wies! i gloube i bi sogar einzigartig ir schwiz! i bi haub schwizer u haub surinamer... und i dänke nid das es diä mischig (hüfig) git hiä ir schwiz! diä meischte mischlinge si haub kongoles, oder süsch no vomne land wo rächt hüfig vorchuntt ir schwiz!! bi d'oppubürger (schwiezer u holländisch pass! i läbe scho mis ganze läbe lang ir schwiz...
mischlinge hei mit angerä probleme zkämpfe! me xet us wine usländer, isches aber nid, ...zumteil! me wird vo de wiesä nid akteptiert u vo de schwarze ou nid aber, dütlech meh aus wiesi, wöu sie checkä das entweder mini mom oder mi per black si! i rede vor gseuschaft u nid vo mine liebe kamerade vor schueu oder kollege vo mir! vor schwizer kultur bini überhoupt nid fanatisch! i ha ender es weniger guets biud vor schwiz! i füehle mi ir gägewart vo schwarze wöhler obwou i haub schwizer bi und meh mit schwizer ztüä ha! ...was i aber muess säge isch, dass i niä würklech krass rassistisch beleidigt bi worde!

merci fürd ufmerksamkeit...

konfus
06.02.2005, 14:09
Original geschrieben von Wuaninja
aber wenn mer denn so sache passieret wie billettkontrolle wo nachem pass froegt, willi mis portmonee verlore ha, oder uf de bank, mer s gaeld ned usegeh wird, willt id abglofe isch (wo den aber immerna gueltig isch, willi scho parmal vo de bulle gfiltz worde bi und die das selber gseit hend)unds jetzt choent sii, dasi kei schwiizerin bi, denn mueni mi eifacht froege..

du, das hät glaub nüt mit diskriminierig z'tue. das isch öbbe s'glich wie wänns mich im coop nachem uswiis fröged wänni bier wett chaufe hehe.
ussertdämm gitz für öbbis jo länder, natione, das sind wie "grossi familie" wo in erschter linie für sich sälber lueged (müest nöd nur so sie minere meinig na).
wie au immer, ich han kei problem (me) mit ussländer, ich han problem mit däne wo sich eifach ums verrecke nöd wännd apasse (us was für gründ au immer), sprich eifach mached wases wännd. und so schwer chanis mir au nöd vorstellä. wänn ich in asie wür inen tämpel inetschalpe würi dett ine au nöd mini zigi ufdä bode rüere, verstohsch. das hät eifach au chli mit respekt vor andere mentalitäte und astand ztue. aber easy, wär so öppis nie glernt hät, dämm wirds wohl scho schwer falle...

bäretatzli
06.02.2005, 14:10
Original geschrieben von Foxhound
hm... ä situation wiä mini isch no nid erwähnt worde, was mi ehrlech xeit nid erstuhnt! i ghöre zure absolutä minderheit! bi weder schwarz no wies! i gloube i bi sogar einzigartig ir schwiz! i bi haub schwizer u haub surinamer... und i dänke nid das es diä mischig (hüfig) git hiä ir schwiz! diä meischte mischlinge si haub kongoles, oder süsch no vomne land wo rächt hüfig vorchuntt ir schwiz!! bi d'oppubürger (schwiezer u holländisch pass! i läbe scho mis ganze läbe lang ir schwiz...
mischlinge hei mit angerä probleme zkämpfe! me xet us wine usländer, isches aber nid, ...zumteil! me wird vo de wiesä nid akteptiert u vo de schwarze ou nid aber, dütlech meh aus wiesi, wöu sie checkä das entweder mini mom oder mi per black si! i rede vor gseuschaft u nid vo mine liebe kamerade vor schueu oder kollege vo mir! vor schwizer kultur bini überhoupt nid fanatisch! i ha ender es weniger guets biud vor schwiz! i füehle mi ir gägewart vo schwarze wöhler obwou i haub schwizer bi und meh mit schwizer ztüä ha! ...was i aber muess säge isch, dass i niä würklech krass rassistisch beleidigt bi worde!

merci fürd ufmerksamkeit...

frage: hesh mal na vor "uszwandere" aso d schwiitz z verla?

Foxhound
06.02.2005, 14:13
frage: hesh mal na vor "uszwandere" aso d schwiitz z verla?

i ha nid xeit das i mi unwouh füehle! es isch schliesslech ou mini heimat und i läbe hiä scho vo geburt ah!

bäretatzli
06.02.2005, 14:13
Original geschrieben von kOnfus
du, das hät glaub nüt mit diskriminierig z'tue. das isch öbbe s'glich wie wänns mich im coop nachem uswiis fröged wänni bier wett chaufe hehe.
ussertdämm gitz für öbbis jo länder, natione, das sind wie "grossi familie" wo in erschter linie für sich sälber lueged (müest nöd nur so sie minere meinig na).
wie au immer, ich han kei problem (me) mit ussländer, ich han problem mit däne wo sich eifach ums verrecke nöd wännd apasse (us was für gründ au immer), sprich eifach mached wases wännd. und so schwer chanis mir au nöd vorstellä. wänn ich in asie wür inen tämpel inetschalpe würi dett ine au nöd mini zigi ufdä bode rüere, verstohsch. das hät eifach au chli mit respekt vor andere mentalitäte und astand ztue. aber easy, wär so öppis nie glernt hät, dämm wirds wohl scho schwer falle...

das findi imfall au ich meine ich wohne inere stadt wos wüklich gnueg usländer hett und naja s git immer sottig wo sich ned chönd apasse denk ich

Wuaninja
06.02.2005, 14:27

nei nei das isch ned s gliiche, sie froegt ja ned hesch din pass debi..und weisch, wenn diert frau i dae bank sonen abschetztig blick zuwirft und den seit, dini id isch abglofe, du soetsch din pass debi ha, und ich den seg mue ich lauf ned immer mitem pass ume und sie den drufabe findet, das sie oebertem wie mir ohni gueltige id ned chaeng gaeld usegeh, denki scho hetz oebis demit z tue, dasi mischling bi... voralem wenns bi kolleg (wo schwiizer sind) ned so reagieret..

Wuaninja
06.02.2005, 14:32
und du, ich seg ja ned, dass sie sich ned muend ahpasse, hani mich au muesse ahpasse, woni nach china bi, ich seg eifach, dasses ned so eifach isch und mers choend chli eifacher mache.
aber find schlussendli au scheisse.aber s isch ja au oft so, dass die luet mega fanatisch sind, und ihres ned aapasse oft au eh schutzmuur darstellt...
aber ebe, ha nie gseit, dasis cool find

konfus
06.02.2005, 14:33
nei nei das isch ned s gliiche, sie froegt ja ned hesch din pass debi..und weisch, wenn diert frau i dae bank sonen abschetztig blick zuwirft und den seit, dini id isch abglofe, du soetsch din pass debi ha, und ich den seg mue ich lauf ned immer mitem pass ume und sie den drufabe findet, das sie oebertem wie mir ohni gueltige id ned chaeng gaeld usegeh, denki scho hetz oebis demit z tue, dasi mischling bi... voralem wenns bi kolleg (wo schwiizer sind) ned so reagieret..

Jo, isch natürlich scho Scheisse! Ich han mini Ussag au nöd allgemein wellä histellä, hans au scho oft beobachtet das Ussländer abschätzig behandlet worde sind. Isch doch eifach zum chotze man, Mänsche simmer alli. Keine isch en füechte besser wie en andere, do däbii spielt Herkunft und Hutfarb kei Rolle.

Wuaninja
06.02.2005, 14:42
Isch doch eifach zum chotze man, Mänsche simmer alli. Keine isch en füechte besser wie en andere, do däbii spielt Herkunft und Hutfarb kei Rolle.

WORD bisch en geile siech!! ;)

und weisch wasi au na so hasse, nur willt asiatin bisch, heisst na lang ned, dast eh nutte bisch. und das vergaesset t luet mengisch au...scheiss kliischee

konfus
06.02.2005, 15:10
Scho scho. So Meinige chame eifach nöd ernscht nä. Die Lüt läsed doch z'viel Blick, aber vom richtige Läbe händs kei ahnig.

Aber mir sind au scho Ussländer (man, eigendlich magi das Wort nöd) so begegnet, als öb ich ihren gröschte Feind wär.
Grad schubladisiert, nüt mit zerscht mal luege wieme dänkt, das ishc jo eigendlich au öppe s'glich. Aber ich reg mi nöd drüber uf. Finds nur schad wänme nöd chan verzeihe was mal gsi isch. Das wiissi schwarzi versklavt händ würi nie guetheisse, isch eine vode gröschte Fähler womer je botte händ, aber das heisst jo nöd, das ichs au wür mache, oder gmacht hett oder wie au immer.

Wuaninja
06.02.2005, 15:28
das isch eifacht dae maensch. kategorisiere....
macht aber au fast jede grad.
aber weiss wast meinsch, wennt seisch schad...ich entpfinde grad s gliiche.

schoen mal oebert z finde, wo mini meinig teilt..

Anonyma
06.02.2005, 21:31
also ich find das oii biträg doch recht intressant sind, obwohl ich niemertem cha sega ich bin dinere meinig ich bin 100% schwiitzerin und ehrlichgseit verdammt stolz druf, ich weiss au dassi warshindli viel kritik mit dem biitrag bechume tja

Aha, bisch also stolz uf dis Land. Dänn bisch au uf alles wo mit dim Land ztue hät stolz. Und eui Sprach isch ja Schwiizerdüütsch. Und das chunt - tataa - vom Düütsche. Und im Düütsche gits käs "sh", sondern "sch". Also, wännd scho stolz uf dis Land bisch, dänn bis richtig stolz!

frenchrap
06.02.2005, 21:33
WORD bisch en geile siech!! ;)

und weisch wasi au na so hasse, nur willt asiatin bisch, heisst na lang ned, dast eh nutte bisch. und das vergaesset t luet mengisch au...scheiss kliischee

naja..ich find es chunt shlussendlich uf das wie du dich gisch und nöd WAS du bisch..

frenchrap
06.02.2005, 21:35
Original geschrieben von Anonyma
Aha, bisch also stolz uf dis Land. Dänn bisch au uf alles wo mit dim Land ztue hät stolz. Und eui Sprach isch ja Schwiizerdüütsch. Und das chunt - tataa - vom Düütsche. Und im Düütsche gits käs "sh", sondern "sch". Also, wännd scho stolz uf dis Land bisch, dänn bis richtig stolz!

muahahah sorry aber dämn lah doch ihri meinig,wenn sie stolz uf das ishc was sie isch denn ishes für all guet !me muess uf sich selber stolz sii was mr ish und nöd immer beurteile was die andere a sich findet..

und shwiizertüütsh chunt vom düütsche??sho???da hani was falsches glehrt ide shuel :rolleyes:

:D

Wuaninja
06.02.2005, 21:43
Original geschrieben von frenchrap
naja..ich find es chunt shlussendlich uf das wie du dich gisch und nöd WAS du bisch..

klar, aber du bisch das, als was du dich gisch...
aber es choent dich luet au andersch ahluege..schomal oebis vo vorurteil ghoert? oder isch der das fremd?!
und gnau so entstoend so sache

Benwick
06.02.2005, 21:44

schomal dra denkt das da sh nur en tipfehler isch?
hmm schwizerdütsch chan au vo östrich abstamme nöd :-)
a ja komisch isch ja au das es lut gschicht mal einisch gheisse het in babilon hets nur ei sprach ge. oder isch babilonie gsi jo. jedefals ja kei ahnig si isch stolz uf ihr sein bisch dus uf dis?

Benwick
06.02.2005, 21:56

das sind die menschen die nur das glauben was sie sehn.
warum gehsch du e meinig uf seti persone?

ich mein ich mag d schwiiz.
aber i mag au grat so guet en japanische grüente nach tradition a mache.
aber wasi selber au nid chan ha send halt setig wo hie ane chöme und meine d schwiiz ghört ine.
bispil:
usländer zur mueter vomne klassekoleg
imne kaufhus send alli a de kasse a gstande usser de monseur het afo forne ie drenge d mueter so ja chansch au hinde a stah wie alli. seit de ines paar jahre fraget ihr schwiizer eus usländer öber überhaupt na dörfet a sto.
das isch eifach niderscht.

frenchrap
06.02.2005, 21:56
klar, aber du bisch das, als was du dich gisch...
aber es choent dich luet au andersch ahluege..schomal oebis vo vorurteil ghoert? oder isch der das fremd?!
und gnau so entstoend so sache

höö??hey beruhig di doch?

sicher kenni das wort aber hey ich han viel lüüt woni känne wo asiate sind und muess sägä die sind über haupt ke "nuttenä" wie du das so shön nännsh und ich bin eifach dene meinig es isch eifach so wie du dich gish und nöd was du bish..wieviel nuttenä gitz uf derä wält?sho nöd nur asiatinnä?git russä, USAnerinne europäerinne und und und und wiesh wini mein?klar häts vilicht sis image und so aber es ish nöd nur bi asiatinne so!
und vorurteile tuet mr immer,obwohl mrs nie wet,ish aber so.

bäretatzli
06.02.2005, 21:58
naja ich find ihr sind da ihne chli aggro
ich meine jedem sini meinig, das ish es heikels thema
wo jede eigeni meinig hett

MC_JabbaZ
06.02.2005, 22:00
hmm...wüssed ihr was ? mir isch es eigentlich egal us welere Nation e Person chunnt wo vor mir staht...d hauptsach isch dass die Person noch weiss wie me "Mänsch" isch...kapisch?
ich bin i de schwitz (baselbiet) gebore wohne jetzt im kanton Glarus, bin türkische staatsbürger, finde d schwitz e wunderschöns Land mit sehr viele möglichkeite wo jede chönnt usnütze. bin mal im gymi gsi z Glarus aber dänn händ d note fürs 3. jahr nöd glanget (scheiss latein) dänn hani halt s sek fertig gmacht. jetzt bin ich im erschte Lehrjahr als Galvaniker. Ich han nie stress mit Mänsche gha, du chasch eigentlich alles so fridlich löse dass es eigentlich nie Problem sött geh, nur leider gitz halt ab und zue meinigsverschideheite zwüsche zwei Parteie.
Ich han eifach mit dene Lüüt es Problem wo dänked dass sie öpis bessers sind...verdammt mir sind alles Mänsche !!!

peace

Benwick
06.02.2005, 22:04

USAnerinne

frenchi du bisch die geilst :D ( sich vor lartschi verteckt )
USAnerinne
jjjjjjeeeaaahhh a newwörd of da threöd :p

bäretatzli
06.02.2005, 22:09
ja chasch jo au gad bloed umefigge oder hehe
ich meine im dütsche gits au kes "äuä" me shribts glich im
bärndütsch
ganz easy

frenchrap
06.02.2005, 22:14
Original geschrieben von Benwick
frenchi du bisch die geilst :D ( sich vor lartschi verteckt )
USAnerinne
jjjjjjeeeaaahhh a newwörd of da threöd :p

looool ich erfind jedes mal wörter:D

joa USAnerinne :D:D
chch hehe ke angst dr lartshi macht nüt :D:D

Lartscho
06.02.2005, 22:16
looool ich erfind jedes mal wörter:D

joa USAnerinne :D:D
chch hehe ke angst dr lartshi macht nüt :D:D

*beiss* *tollwut hab* *schaum aus dem mund komm*

*beiss*

Wuaninja
06.02.2005, 23:14
höö??hey beruhig di doch?

sicher kenni das wort aber hey ich han viel lüüt woni känne wo asiate sind und muess sägä die sind über haupt ke "nuttenä" wie du das so shön nännsh und ich bin eifach dene meinig es isch eifach so wie du dich gish und nöd was du bish..wieviel nuttenä gitz uf derä wält?sho nöd nur asiatinnä?git russä, USAnerinne europäerinne und und und und wiesh wini mein?klar häts vilicht sis image und so aber es ish nöd nur bi asiatinne so!
und vorurteile tuet mr immer,obwohl mrs nie wet,ish aber so.

tja, ned jede hets gliche "schicksal" :rolleyes:
und drum saeg ich mal, chasch du mich ned mit dine kollegine gliichsetzt.

und, wotsch mer jetzt saege, dasi eh nutte bi?
tzzz...du ich mein, ich ha mer scho so spruech muesse alsoe, woni im spital gschaft ha, aber het scho oebis, chrankeschwoestere gsend scho recht nuttig us :rolleyes: drum wirdi ja au bim schafe so agmacht

und aeh wo stat, das es nur asiatischi nuttene git?
und du, ich saeg sicher ned, asiatine sind nuttene,wiso au? bi saelber vo asia...

lis besser..

Benwick
06.02.2005, 23:50
seit si ja gar nöd. das wege asie isch nur will thailand so sexturismus het. aber s gliche chöntsch au vo oschtmätchen sege dert isch viel der fal das mengi zum chli besser chöne z lebe uf middle europa gaht und sich verchauft. oder die schwarze fraue hend au fil so es predikat will fili uf em strassestrich sind also emel in luzern bem suva gebäude vorem dojo. ich glaub eher wer sich klischemässig so a leit muen au me vo dem ghöre.

Wuaninja
07.02.2005, 00:02
saeg ja nuet anders

Benwick
07.02.2005, 00:04
saeg ja nuet anders
us welem land chunsch den du so wemmer frage darf. also isch jetzt intresse mässig gmeint gell.

FlinkerFinke
07.02.2005, 00:09
damn das gaht ja voll ab!!

PsyKez
07.02.2005, 01:11
"ich ha nüd gege uslender solangs sich benähmed und apasset"

de kommentar isch völlig dumm. also richtig blöd.

kei einzige uslender wird vo sich us die mentalität da annä und sich "benäh" und "appasse". du muesch ja au erscht spüelig ufem wc betätige damit d'scheisse durd kanalisation gaht bis zur kläralag und na als suubers wasser endet.

integration muess mer nid nur fordere, integration muessmer FÖRDERE.

du chasch nid erwarte das ufsmal irgend eine vom balkan da afaht normal tue wärend du deheime hocksch und dümli dreisch.

Fraget mal ide gmeind nach, obs irgendöpper verantwortlich isch für uslender und integrationsfrage.... (ha en matura arbeit drüber glese... schrecklichi organisation bide gemeindene)

womier ebe da früsch id schweiz cho sind, han ich 1 jahr lang en dütschkurs besuecht. MEH NID. aber was isch mit minere muetter gsi? die het ja au keis dütsch chönne...
ja so isch das. darum gits ja au die abbgränzegige. schwizer wohnet imene quartier voller schwizer, balkanese wohnet imene quartier voller balkanese

FlinkerFinke
07.02.2005, 01:17
Original geschrieben von PsyKez
"ich ha nüd gege uslender solangs sich benähmed und apasset"

de kommentar isch völlig dumm. also richtig blöd.

naja, muesch gseh, es isch ä meinig und viil Lüüt hend normalerwiis viili meinigä :confused:

deueu chunt no dass die meinig (minere meinig nah) gar nöd so dumm isch, aber nur rein theoretisch, wills eifach nöd ufgaht. und dänn seisch du zurecht d'Integration mues gförderet werde.

PsyKez
07.02.2005, 01:37
ich denk mier, das seit en grosse teil vode lüt wo prinzipiell fremdefeindlich sind, aber es nid truet usz'spreche ide öffentlichkeit und sich mit dem satz eifach irgendwie wend rechtfertige für ihri abneigig ohni dases halt krass tönt wie zum bispiel "ich hasse uslender"

LW84
07.02.2005, 02:38
breach und einige andere hier = dumm.

tschö

PS: bayern rulez :D

PPS: wer kommt zur siko?

frenchrap
07.02.2005, 11:16
tja, ned jede hets gliche "schicksal" :rolleyes:
und drum saeg ich mal, chasch du mich ned mit dine kollegine gliichsetzt.

und, wotsch mer jetzt saege, dasi eh nutte bi?
tzzz...du ich mein, ich ha mer scho so spruech muesse alsoe, woni im spital gschaft ha, aber het scho oebis, chrankeschwoestere gsend scho recht nuttig us :rolleyes: drum wirdi ja au bim schafe so agmacht

und aeh wo stat, das es nur asiatischi nuttene git?
und du, ich saeg sicher ned, asiatine sind nuttene,wiso au? bi saelber vo asia...

lis besser..

dämn hani xeit du bish eh nuttä?
hani xeit dases nur asiatishi nuttene git?
wiiso fühlsh di so agriffä?

liss mal richtig wasi demit mein aight?und nimm beruhigungstablette..wird dr hälfe.

f.side
07.02.2005, 11:28
...doch doch nume thais sind nutte...

Wuaninja
07.02.2005, 19:54
hOriginal geschrieben von Benwick
us welem land chunsch den du so wemmer frage darf. also isch jetzt intresse mässig gmeint gell.

china

@ frenchrap

du bruchi voll ned, und hm..lis din biitrag mal gnau, aber ebe, loemers, mit dier disskutiere macht ned so sinn.
( ned ahgriffend gmeint)

@ psykez

geile siech. das gseni au so!! ;)

frenchrap
07.02.2005, 20:33
h

china

@ frenchrap

du bruchi voll ned, und hm..lis din biitrag mal gnau, aber ebe, loemers, mit dier disskutiere macht ned so sinn.
( ned ahgriffend gmeint)

nöö,ich weiss wasi gschriebe han und bruchs nöd nomal zum duureläsä.shiinz verstahsh du mich nöd wasich demit meine aber ebe wie din hoffentliche verstand scho seit, es macht nöd sinn mit dir z diskutierä.(isch agriffänd gmeint)

hahahahaha

Benwick
07.02.2005, 23:18
Original geschrieben von PsyKez
ich denk mier, das seit en grosse teil vode lüt wo prinzipiell fremdefeindlich sind, aber es nid truet usz'spreche ide öffentlichkeit und sich mit dem satz eifach irgendwie wend rechtfertige für ihri abneigig ohni dases halt krass tönt wie zum bispiel "ich hasse uslender"

nö das stimmt ned. ich bin nid defür das mir üs selet apasse für setig wo da ine wend cho. klar mer set dene wo au wirkli wend nid so hürdene stelle. weni usländerfeindlich wär heti nid en ex wo nur halb schwizeri isch.

schubiman
12.02.2005, 23:13
hey easy, chill!

bin ke usländer sondern voll schwiizer, so zum vorus! wieso söttme au problem ha wenni mit serbe und sudaneser abhange?

wenn mir mal es: scheiss usländer wür usecho, wärs auä geg die wome leider zvil ghört ide medie. und au scho da chanme nöd alles glaube! drum tümmer doch mal selektioniere:

1. medie: spiilet eh huere uuf! wievilmal gsehni imne artikel dass en schwiizer dschuld isch? nei, staht nüt, abr chum ischs eine vomne andre land heisst: der junge mazedonier blablabla! und so öpis söt usländerhass nöd fördre??

2. ich find es kulturell gmischts land interessanter! und au scho nume sones dänke chan ja rassistisch sie! rassistisch heisst ja, e volksrasse amne gwüsse muschter zueordne, schublädle... (all afrikanter hend de rhytmus im bluet)
abr egal, weiss nöd öbs immerno so interessant isch, wenn sich denn d'usländer apassend! scho guet, integration isch wichtig, mer münd aber au chli entgegecho! mann, mir sind alli mensche! love peeze and happiness! :hippie:

3. find abr au, me nimmt momentan chli gmischt rücksicht uf usländer. werdet vo parteiene wie ware anegstellt, sache, mittel zum zweck um die näggschti abstimmig zgünne! huere truurig so öppis, und da findi vil parteie eifach gliich! me luegt scho me (denki) as früener, wie me red, usdrück und so...

4. usländer werdet eh huere verallgemeineret! die meischte mensche denket bim wort usländer sofort a ländesaghörigi vo ost-europa, balkan-gegend... isch doch schad, git so vil meh über usländer usezfinde wenn me alli andere lender wott erchunde! au nur scho dur die lüüt wo scho hie sind!

egal! ich bin für schwiizer-traditionsbewahrig (keh angscht, nöd im extreme :D ) abr das heisst nöd, dassi usländer nöd willkomme will heisse!

easy, es isch abig, bin huere uf de frässi und labre vil, drum höri jez mal... :p

Stinkyfingaz
13.02.2005, 01:41
Bin eigentlich Gebürtig Schwiizer, han au en pass usw., vom bluet her bini spanier und italiener, aber eingetlich is eher als schwiizer, will ich da gebore bin. Natürlich hani mini ussländerischi siite. (hört sich tumm a)

köbi
13.02.2005, 02:55
mir isch doch scheiss -egau vo wo dini mueter chunt, wo du bisch gebore odr was o immer: was zeut isch, was de iz bisch!!!
Jedi Art vo Frömdehass ir schwizz isch so vrdammt dramatisch ufegspiut vo denä vrfiggte SVPler:
Ä Schwarze isch automatisch e Dealer
Ä Slave (nid ds änglische wort) isch automatisch Gwauttätig u Raser
Ä Schwizzer isch automatisch Rächtsradikau, u wärs nid isch wird usgschafft

->Me mues bewise das bis i di 4ti-Generation zrügg meh ä Schwiizzer isch u jedä Vorfahr het müesse dr Militärdienst leiste. Sonst: AUSSCHAFFUNG NACH STANDORT DER EIGENEN WAHL!!! I würd uf d Bahamas!

@Stinkefingaz. JA, äs tönt dumm!!!