Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : soundbombing!!!

Essaywhuman?!?
06.06.2004, 13:30
yep, yep!
denk s'isch wieder mol ziit für ä chlini umfrog vo minerä sitä..:D
ha letschthin wieder mol mini ganz cd-sammlig umgrabä und bi do uf soundbombing 1, 2 + 3 gstossä..ha denkt wieder mol drilosä tuet nöd weh..und damn!!!die drü burned mi wieder wiä i dä altä ziitä :blingblin
uf jedä fall han ich jetzt vo eu welä wüssä:
weläs soundbombing album findet ihr s'geilschte?!?
i find s'2 isch no ä bitz besser als 1 + 3:bounce:

übrigens:
soundbombing 4 will drop soon!!
(quelle: www.rawkus.com)

piiis essay!?!

Aurel
06.06.2004, 13:39
numero due gfalltmer au so recht am beste. vom 3 beni recht enttüscht gsi, usser grad paar wenegi tracks, womer jedoch au scho kennt hed. esch schad gsi... hoffes, s'vieri werd burne...
aber... hmmm... wie chonnd denn die use? rawkus ja chuum...

roemer
06.06.2004, 13:40
jep. soundbombing si geili schibänä. z'intro uf dr vol 2 isch zb vou flashig (The Beat Junkies - Any Man)
"z'line up" uf dä soundbombing schibänä si eh immer vou fett mit trackz vo mos def, dimond, pharoahe monch, pete rock, medina green, bahamadia and others.... doch z vol 2 isch bis jetzt definitiv geilschtä vo denä 3.
bi mau gspannt uf vol 4.

piis

sha
06.06.2004, 21:09
aber ech mues zuegä, das i s 3 läider no nie ghört han. aber ech glaub ned, das es dettig burner droff ha werd, wie "any man", "soundbombing", "1-9-9-9", "on mission" oder natürlech "B-BOY DOCUMENT 99" (äis vo de gäilste lieder wos ged...

s 2 schlod s 1 om längene

Aurel
06.06.2004, 21:31
ufem 3 esch halt im kool g sis "my lief" sehr geil, au wenn de beat seeeehr an "reimemonster" erinneret, fast chli zu verdächtig. aber egal... uf all fäll chonnt au s'3 nie, nie, nie a die zweiti ane...

Aurel
06.06.2004, 21:33
ok, "round & round" vom hi-tek met jonell und meth und "spit again" vo de cocoa bees wäred au no z'erwähne, wemmer scho vom soundbombing 3 reded...

duke_one
06.06.2004, 22:56
mini wahl fallt uf soundbombing 1!

s'isch s'absolute classic album... vor allem wäge tracks wie "arabian nights", "fortified live" und "universal magnetic".

"Evil Dee in ya area" stresst mit de ziit chli, abgseh devo...

s'zwei isch dänn scho eher new school-mässig, aber chunt fresh... mich burnt vor allem de bahamadia track!

under wellem label wird dänn s'4i usecho?

peace

Aurel
06.06.2004, 23:01
Original geschrieben von duke_one
"fortified live" und "universal magnetic".

ohjaa... vo universal magnetic hamer sogar d'12" no 2x müesse inezieh... lol... rawkus hed scho grockt...

under wellem label wird dänn s'4i usecho?

genau die frag hani wiiter obe gstellt, wördmi echt no interessiere...

4132
07.06.2004, 11:36
eminem, no nie so rhyme ghört wie bi "any-men"

abartig!!!

aber s eins = classic

s 2 = burner

s drei = erwartige nit erfüllt, nur par geili sache druf...

scope
07.06.2004, 11:41
s'eis geit no

II isch burner

III zuuu standart!

IV wird eh nid d'erwartige erfülle...

EphToDaRhyme
07.06.2004, 11:53
Original geschrieben von 4132
eminem, no nie so rhyme ghört wie bi "any-men"

abartig!!!

aber s eins = classic

s 2 = burner

s drei = erwartige nit erfüllt, nur par geili sache druf...

Sälber hettis nöd besser formuliere chöne.. Bin genau gliicher Meinig!

Essaywhuman?!?
08.06.2004, 13:59
Original geschrieben von Aurel
ohjaa... vo universal magnetic hamer sogar d'12" no 2x müesse inezieh... lol... rawkus hed scho grockt...

genau die frag hani wiiter obe gstellt, wördmi echt no interessiere...

hmm...ich weiss jo nöd..aber wenns uf dä rawkus site stoht..chönts jo eventuell glich nomol über rawkus usächo...?!?!:hmmm:

Map
08.06.2004, 14:02
Original geschrieben von Essaywhuman?!?
hmm...ich weiss jo nöd..aber wenns uf dä rawkus site stoht..chönts jo eventuell glich nomol über rawkus usächo...?!?!:hmmm:

I weiss, es wird di bestimmt hert träffe... Aber Rawkus gits num. :lastweek: Leider

diken
08.06.2004, 14:20
..drum hett au de mos def sini tracks woner für sbIV scho parat gha hett eifach süsch veröffentlicht.

4132
08.06.2004, 14:30
aber worum lis ich den in letzter ziit immer wider vo rawkus...

ha au ghört gha das si bankrott gange sin, aber irgendwenn hets rumours ume rückkehr geh....

weiss au nit in wellere form oder mit neue Inhaber oder was au immer...aber ich schnalls im momänt nit grad...

:confused:

fReEMaN
08.06.2004, 17:44
bi miär ligt öi nr 2 in front..

eminem any man isch der hammer..
aber öi nachhär high & mighty f isch fett

ja ich losu di öi immer gäru..di flasht mi immer no.. :hippie:

Essaywhuman?!?
08.06.2004, 19:38
Original geschrieben von 4132
aber worum lis ich den in letzter ziit immer wider vo rawkus...

ha au ghört gha das si bankrott gange sin, aber irgendwenn hets rumours ume rückkehr geh....

weiss au nit in wellere form oder mit neue Inhaber oder was au immer...aber ich schnalls im momänt nit grad...

:confused:

genau so isch mir ebe au ergangä...es wär doch scho fett wenns rawkus au witerhing gäbti...vo mir us bis soundbombing vol. 124 damit ich au im rollstuehl mit minä altersheim homies no was z'bounce han :cool:

falls es wohr isch, dass rawkus immer no git..denn git nu aighs genossen:
support the underground, support rawkus..wiäs dä evil dee scho öpä 100 mal im 1 seit...

sha
14.06.2004, 16:41
Original geschrieben von duke_one

"Evil Dee in ya area" stresst mit de ziit chli, abgseh devo...

peace

säid er ned emmer "evil dee is on the mix. come on kick it!"?

hmmm, grad go nochelose wen i dihäi ben

JayJay
16.06.2004, 10:58
die goldene Mitte !!! ;)

Aurel
16.06.2004, 11:08
Original geschrieben von sha
säid er ned emmer "evil dee is on the mix. come on kick it!"?

das esch jewiils uf sine mixtapes. uf de soundbombing weissi etz grad gar ned...