Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Liebes Tagebuch - 05.06.04 - Schiffbau 10 - Handzh Up


tony_flare
06.06.2004, 15:27
screwd und ich uf dr hiireis am beelände vonere asiatische raverin

tony_flare
06.06.2004, 15:32
c sayla, dr dirty und ich =) hindergrund cel, dala (oder wie scho wider? sorry!) und wryter24

tony_flare
06.06.2004, 15:34
=D

tony_flare
06.06.2004, 15:36
? *g*

tony_flare
06.06.2004, 15:38
keep ya head up, wryter *g*

tony_flare
06.06.2004, 15:40
wryter und dr dela (oder eso, gäll?)

tony_flare
06.06.2004, 15:44
dr dirty und ich wider..beziehigs wiis unseri hinterteil...hehe

tony_flare
06.06.2004, 15:46
eini woni nid kenn, d sayla und ich (ou man, bini denn au mol neume nid druff?)

tony_flare
06.06.2004, 15:48
jöööööööö d nina und dr screwd *g* =)

tony_flare
06.06.2004, 15:50
ehmm....hähäm.....*g* @ sayla ;)

tony_flare
06.06.2004, 15:52
@ wryter24

tony_flare
06.06.2004, 15:54
dirty, paul schall & mars aka tony_flare *g* ehm....charlie's angels......*g*

PhrazeFive
06.06.2004, 15:55
Jeah BABY!
Danke an Tony für d'fortführig vo minere "Party-Reihe"
Danke an Tony fürs poste vom Usschnitt vo de Nina
Sorry a alli dass ich gester nöd cho bin, aber zum Ziitpunkt vo de Party hani gschlafe gha :D

Naja negst mal stelli drü verschiedeni Wecker und bin dänn hoffentlich au debi :)

ByeBye Schlafchappe-Pingu

tony_flare
06.06.2004, 15:57
nomol die 3 herre....."jä iisi, also so funktioniert also die sitzigsschaltig für 0190er nummere....merci flo füre tipp" ;)

tony_flare
06.06.2004, 15:59
*g*

tony_flare
06.06.2004, 16:02
d cel und ich =)

tony_flare
06.06.2004, 16:03
screwdsen

tony_flare
06.06.2004, 16:05
AIRSHOT.....*MULTIKILL*

tony_flare
06.06.2004, 16:09
screwd und wär

tony_flare
06.06.2004, 16:13
schwanz und arsch.....*g* @ dirty

tony_flare
06.06.2004, 16:15
hähäm....isch jo homo parade gsi, no hämmer gfunde no fallts eh nid uf.....*g*

tony_flare
06.06.2004, 16:17
no comment...*g*

edit: dr wryter het mi grad uf mini händ ufmerksam gmacht....oops.....hehe....*g*

tony_flare
06.06.2004, 16:19
lol @ wryter

tony_flare
06.06.2004, 16:21
...

tony_flare
06.06.2004, 16:23
lol.....jäjä....do luegsch blöd he ;)*g*

tony_flare
06.06.2004, 16:25
barbie hani au no troffe....YIPPIEEEE *g*

cel
06.06.2004, 16:25
Original geschrieben von tony_flare
lol.....jäjä....do luegsch blöd he ;)*g*

hehe..tony...hesch d vanessa s biz verwirrt..hehe..hrrr:p

music_head
06.06.2004, 16:27
So nach de pics a, händer sicher eue abig gha!! wehr au fasch cho...naja, aber isches dasmal abgange? wil ade letzte handz up sind am 12i scho die erschte lüüt wider gange! das isch au de grund gsi, wiso ich nöd cho bi. watch out!

tony_flare
06.06.2004, 16:28
alli hän uns elei glo....=(....*g*

tony_flare
06.06.2004, 16:29
und das wärs gsi =) has e wirlich coole obe gfunde zum mol e teil vo de aight lüt kennezlehre =) geili sieche! und fraue natürlich au! =) freu mi scho uf negscht mol! out

zeusel
06.06.2004, 17:08
hohoho!

geili siächä iähr all, han ja wiedär mal richtig müässä lachä.

bin halt eifach zerscht chlii värschrockä, wo mi am iigang sonä supärscharfi billigbitch aaglachät hät und däbii ihri schpangä entblösst. so vill zum durchschnittsaltär.

abär won ich so untärwägs gsii bin hät's das alläs nanig gäh, sind d'girls nanig so ufdunnärät gsii und händ au nanig söttig brüscht gha. s'tuät i dä augä weh und isch richtig gemein, was da hüt so gaht.

luschtig sind au d'jungs, wo alli mit 16i scho krass tättowiärt sind, än bart händ und i'd gägend luägäd als hättets jenschtäs uf äm kerbholz odär mindeschtäns scho einä umbracht.

ich han mich jedäfalls guät amüsiärt, so vill isch sichär.

und tony: du bisch ja no dä grössär pimp als dä fifty...

tony_flare
06.06.2004, 17:55
Original geschrieben von zeusel
hohoho!

geili siächä iähr all, han ja wiedär mal richtig müässä lachä.

bin halt eifach zerscht chlii värschrockä, wo mi am iigang sonä supärscharfi billigbitch aaglachät hät und däbii ihri schpangä entblösst. so vill zum durchschnittsaltär.

abär won ich so untärwägs gsii bin hät's das alläs nanig gäh, sind d'girls nanig so ufdunnärät gsii und händ au nanig söttig brüscht gha. s'tuät i dä augä weh und isch richtig gemein, was da hüt so gaht.

luschtig sind au d'jungs, wo alli mit 16i scho krass tättowiärt sind, än bart händ und i'd gägend luägäd als hättets jenschtäs uf äm kerbholz odär mindeschtäns scho einä umbracht.

ich han mich jedäfalls guät amüsiärt, so vill isch sichär.

und tony: du bisch ja no dä grössär pimp als dä fifty...

@ zeusel hey ich bi denn 21 wenn das wäg de tatoos über mi gsi isch!!! *g* hehe geile siech, schisst mi aa dass du nid uf de pics bisch, irgend wie hets dr screwd unsere stafotograf versifft....naja, auf ein nächstes! negscht mol heebe mr ein zäme! :dance: :kiffer: :D gruess

SCREWD
06.06.2004, 19:20
Ächt lustig gsih.....bi zwar erst am 8-i am Morge high cho und dementsprächend druff gsih - voll müed..........

Ab de 3 hän uns alli elläi gloh und mir (TONY & Ich) sind die rästlichi Zyt i dem Club blibe....scheiss Türsteher.......chum wo ich d Auge zue gmacht ha hän sie mi mit de Maglite gweckt "NID SCHLOFE!!!!".......huere pisserz das......

Aber sunnst isch es e richtige amüsante oobe gsih.....

Danke an alli wo cho sind........

TONY - neggstmol wieder ;-)

Cheerz

tony_flare
06.06.2004, 19:31
Original geschrieben von SCREWD
Ächt lustig gsih.....bi zwar erst am 8-i am Morge high cho und dementsprächend druff gsih - voll müed..........

Ab de 3 hän uns alli elläi gloh und mir (TONY & Ich) sind die rästlichi Zyt i dem Club blibe....scheiss Türsteher.......chum wo ich d Auge zue gmacht ha hän sie mi mit de Maglite gweckt "NID SCHLOFE!!!!".......huere pisserz das......

Aber sunnst isch es e richtige amüsante oobe gsih.....

Danke an alli wo cho sind........

TONY - neggstmol wieder ;-)

Cheerz


eifach word! =)

merci au no vo mir!

sayla
06.06.2004, 19:41
huuuiiii, des sind zum teil ja richtig dööörtigi fötelis *g* :D

(und zu dem föteli mit dem tony & mir äähhmm...ja, zu minerä verteidigung...dä tony hät mega chraft i dä bei...han also nix defür...*g* ;) )

fönnigä abig gsi :jaja:

SCREWD
07.06.2004, 00:58
Original geschrieben von tony_flare
@ wryter24

heheheh

sali zämme ;-)

Dirty Fifty
07.06.2004, 08:12
ja isch würklech no luschtig gsi... no some facts:

1. i ha mi unstärblech id cel verliebt und ha drum a däm abe nid chöne pimpe... haha

2. hani am tony freiwiuig eis blase...

3. hani d cel nur wäg ihrne brüscht heigfahre

4. hani dr nina duurend i usschnitt gluegt

5. ja!!! i ha ä abartig geile drüer mit dr sayla und dr cel gha ufem heiwäg...

6. KÜNTEN isch äs wunderschöns dörfli *insider*

SCREWD
07.06.2004, 08:49
Original geschrieben von Dirty Fifty
ja isch würklech no luschtig gsi... no some facts:

1. i ha mi unstärblech id cel verliebt und ha drum a däm abe nid chöne pimpe... haha

2. hani am tony freiwiuig eis blase...

3. hani d cel nur wäg ihrne brüscht heigfahre

4. hani dr nina duurend i usschnitt gluegt

5. ja!!! i ha ä abartig geile drüer mit dr sayla und dr cel gha ufem heiwäg...

6. KÜNTEN isch äs wunderschöns dörfli *insider*


Dirty :-) ich seh das ganze objektiv und ha dorum no paar sach biizfiege

1. Lügner.............obwohl, ich chönnts no verstoh

2. Jo, und s neggstmol wird gschluckt

3. Word Up

4. Bisch nid dr einzig gsih ;-)

5. Joa klar, so öbbis ähnlichs han ich au tröimt *g*

6. Bitte was?????

Aber ey, merci dass cho bisch........bisch e geile siech und es hett würklich spass gmacht mit euch.....wenn wiedermol z basel bisch und e schlofglegeheit bruchsch - s hett voll die bequeme tramhaltestell bänkli....chasch jo denn us paar 20MINUTE es bequems Mätteli mache...hehehehe

Cheerz

Dirty Fifty
07.06.2004, 08:55
Original geschrieben von SCREWD
Dirty :-) ich seh das ganze objektiv und ha dorum no paar sach biizfiege

1. Lügner.............obwohl, ich chönnts no verstoh

2. Jo, und s neggstmol wird gschluckt

3. Word Up

4. Bisch nid dr einzig gsih ;-)

5. Joa klar, so öbbis ähnlichs han ich au tröimt *g*

6. Bitte was?????

Aber ey, merci dass cho bisch........bisch e geile siech und es hett würklich spass gmacht mit euch.....wenn wiedermol z basel bisch und e schlofglegeheit bruchsch - s hett voll die bequeme tramhaltestell bänkli....chasch jo denn us paar 20MINUTE es bequems Mätteli mache...hehehehe

Cheerz

1. i lüge doch nid... *gg* cel und i sie wie fürenang gmacht
2. ds macht mir haut no chli müeh.. schmöckt so salzig..
3. haha d cel het nid gwüsst öb lache oder gränne..
4. ja dr wryter ouno stimmt.. haha
5. es ist nichts als die wahrheit..
6. äbä insider... hahahaha

ja 26.6. basel (vibe/freak im soca) u dr tony het no was vo 10. juli verzeut???

SCREWD
07.06.2004, 09:04
wäg em 10. Juli.........mach d auge uff, s git sogar e Thread drzue ;-)

p.S. ICH GLAUB DIR :-)

Dirty Fifty
07.06.2004, 09:58
hehe hanä gfunge.. steuet mau 40oz. chaut u löht dr döööörty i backstage.. de wird basel grockt und i ga wieder jedi ga frage öb i sä darf läcke.. und säget am fetsch ä gruess.. die sou.. vom flo us bärn.. är wird mi kenne... luschtigi gschicht..

.kerYjameS
07.06.2004, 10:04
haha tony wenn jedi uf de fotine gfickt hesch hesch wohl längi nacht gha..... :brille: :p

stipp
07.06.2004, 10:30
Original geschrieben von tony_flare
barbie hani au no troffe....YIPPIEEEE *g*

was barbie??? thats my sista!!! also lueg wasd seisch! ;-)

has no fedd gfunde... mer hends zwor ersch mol so uf di 1 higschaffed aber easy, isch jo no recht lang gange... bin schön verschrocke, wos am morge d schtöre ufeglo hend, unds uuuh hell gsi isch :-)!
jää...aber irgendwie hend sich d aightgenosse recht schnell verabschidet!
hehe, am schluss hed sich sogar de mory no blicke lo!

d föteli vo tilllate sötted au gli mol cho! geschter isch leider nix me so richtig gange! scheiss vire!!!

piis

stipp
07.06.2004, 10:33
Original geschrieben von tony_flare
lol.....jäjä....do luegsch blöd he ;)*g*

:wtf:
uiii shiiit.. mit dere het i mi also echt nie fötele loooo!!! *bietch*

SCREWD
07.06.2004, 10:41
STIPP...hö, wieso, är hetts jo nid bös gmeint - luegsch emol, seht jo würklich wie barbie us.......oder hesch gmeint mir erfinde do irgendwelche scheiss??? ;-)

was, rächt schnäll verabschidet??? de TONY & ICH sind die ledschde aightgenosse gsih...ok, abgseh vo dir

DIRTY.....wär kennt dich scho nid?? :-)

fazit8
07.06.2004, 10:44
tony, hesch m wryter24 e liebe gruess vo mir usgrichtet?!?!

Dirty Fifty
07.06.2004, 10:44
hahahaha weni z basel bi geits ab... de kennt mi när jede.. kämpfe mir de dr wäg frei uf d bühni u zeige aune mi penis...

stipp
07.06.2004, 10:49
Original geschrieben von SCREWD
STIPP...hö, wieso, är hetts jo nid bös gmeint - luegsch emol, seht jo würklich wie barbie us.......oder hesch gmeint mir erfinde do irgendwelche scheiss??? ;-)

was, rächt schnäll verabschidet??? de TONY & ICH sind die ledschde aightgenosse gsih...ok, abgseh vo dir

DIRTY.....wär kennt dich scho nid?? :-)

nee... han das jo au ned bös ufgfasst! stimmt scho! immer das scheiss rosa! gitigit..
jo, aber er beide sind au nümm so ganz aawesend gsi! ;-)nur no so amigs es halbs aug offee..:D

stipp
07.06.2004, 10:57
Original geschrieben von SCREWD

was, rächt schnäll verabschidet??? de TONY & ICH sind die ledschde aightgenosse gsih...ok, abgseh vo dir


isch eigentlich d lea no mit oi go schwätze, woner so halbes am penne gsi sind?

tony_flare
07.06.2004, 12:46
Original geschrieben von stipp
isch eigentlich d lea no mit oi go schwätze, woner so halbes am penne gsi sind?

ebe wäg dinere sis isch nur so wägem outfit gsi gele :) d lea, isch das ebe dini schweschter? will d kollegin vo ihre het no rächt lang mit mir gredet gha woni abe rno halbwägs asprächbar gsi bi ;)

und @dirty hehe, geile siech! freu mi scho ufe 26. dött gämer ein, jehnsittig vo allem guete und böse! und dööfsch au ind backstage und vo mir us au ufd bühni go allne din penis zeige....sogar über grosslinwand! hehe....

out

stipp
07.06.2004, 14:01
Original geschrieben von tony_flare
ebe wäg dinere sis isch nur so wägem outfit gsi gele :) d lea, isch das ebe dini schweschter? will d kollegin vo ihre het no rächt lang mit mir gredet gha woni abe rno halbwägs asprächbar gsi bi ;)


nee, mini sis isch sicher ned d lea!!! d lea isch die gsi, wo mit der gredet hed.. locke, bruunblondi hoor! hehe

tony_flare
07.06.2004, 18:33
Original geschrieben von stipp
nee, mini sis isch sicher ned d lea!!! d lea isch die gsi, wo mit der gredet hed.. locke, bruunblondi hoor! hehe

oke oke, chani jo nid wüsse! aha jo oke....ich erinnere mi dra dass si mr irgend e gsöff aneghebt het aber ich weiss nümm wases gsi isch und au nümm obis gärn gha ha. isch e luschtigi gsi uf jede fall, easy und so =)

Luciano
07.06.2004, 19:55
Nächscht mol isch doch am 3 Juli oder?

cel
07.06.2004, 20:39
Original geschrieben von Luciano
Nächscht mol isch doch am 3 Juli oder?

yepa..denn heissts wieder...HANDZH up im SCHIFFBAU 10 in züri...


alles wiitere wird ich bekannt geh:D

ich schaff uf jeden adä bar...


:hippie:

Dirty Fifty
08.06.2004, 08:08
Original geschrieben von tony_flare
und @dirty hehe, geile siech! freu mi scho ufe 26. dött gämer ein, jehnsittig vo allem guete und böse! und dööfsch au ind backstage und vo mir us au ufd bühni go allne din penis zeige....sogar über grosslinwand! hehe....

out

muess mau muetter cel frage öb sie denn ou chunt.. oder öb sie mi ällei wäglaht... wüu ids wo mir plant hei z hürate u ching z übercho muessi haut scho chli luege... hahahaha

tony_flare
08.06.2004, 15:28
Original geschrieben von Dirty Fifty
muess mau muetter cel frage öb sie denn ou chunt.. oder öb sie mi ällei wäglaht... wüu ids wo mir plant hei z hürate u ching z übercho muessi haut scho chli luege... hahahaha


chas geh he ;) hehe

tony_flare
08.06.2004, 15:29
Original geschrieben von stipp
:wtf:
uiii shiiit.. mit dere het i mi also echt nie fötele loooo!!! *bietch*

ich kenn doch die lüt dött nid......muahaha

zeusel
08.06.2004, 21:43
wänn är alli brav sind git's dä septämber än 25-jahr-hip-hop-in-züri-jam (im 79i isch dä sugar hill gang ihrä track rapper's delight i dä radio-charts z'züri glofä).

dä boty-claude macht zwar dä summär uf dä chinawiesä sind super-sponsor-sellout-shit abär das ding stellt dänn ziemlich alläs in schattä und iähr werdät no eunä chind dävo värzellä...

nobra
08.06.2004, 21:58
aid zeusi den bini 100% debi userd i bin im knast unter dä erde oder grad frisch verliebt :p

keep steady

Dirty Fifty
09.06.2004, 08:44
Original geschrieben von zeusel
wänn är alli brav sind git's dä septämber än 25-jahr-hip-hop-in-züri-jam (im 79i isch dä sugar hill gang ihrä track rapper's delight i dä radio-charts z'züri glofä).

dä boty-claude macht zwar dä summär uf dä chinawiesä sind super-sponsor-sellout-shit abär das ding stellt dänn ziemlich alläs in schattä und iähr werdät no eunä chind dävo värzellä...

haha yeah.. septämber 79 isch ä gueti zyt gsi.. sugar hill gang im radio und d wäut wird mitem dirty beglückt...

tysha
09.06.2004, 10:53
jajaj SEPTEMBER 79...

best time ever :)


bi au so es 9.1979 kind

stipp
10.06.2004, 13:07
checked de no d fötteli uf www.tilllate.ch !!!

stipp
10.06.2004, 13:21
jöö...

stipp
10.06.2004, 13:24
no xtra fürd cel...

cel
10.06.2004, 13:34
Original geschrieben von stipp
no xtra fürd cel...

hehe..stipp..wär also nöd nötig gsi..kasch doch nöd eifach föteli go ine poste:D

hehe..yupp!
bis zum nägschte mal..inna da schiffbau..wenn ich wieder hinterem trese stand...:kiffer:

niKita
10.06.2004, 22:10
esch das würkli so gail xi?!:hmmm:

Dirty Fifty
11.06.2004, 08:50
nikita: mir si aui geil gsi.. d party so so la la... aber dumm gschnurret und viel scheisse isch gmacht worde...

no regrets!!!!

niKita
13.06.2004, 22:41
was passiert esch,esch halt passiert.. ;) i'll try 2 be there the next time..

SCREWD
27.06.2006, 13:04
haaaaaaaach die guete alte zyte

haha

Nina
27.06.2006, 13:08
Original geschrieben von SCREWD
haaaaaaaach die guete alte zyte

haha

sack du:D

VJP
27.06.2006, 13:16
ig nix mitbekommen. screwd = böse!

SCREWD
27.06.2006, 13:40
dasch au scho es zytli här ;)

sayla
27.06.2006, 13:44
Original geschrieben von SCREWD
dasch au scho es zytli här ;)

muaahhahaa
was lauft? truursch dä altä ziitä nah, seisch? ;D
hehe..

aber s2004 hät definitiv grockt gha ;-)

Dirty Fifty
27.06.2006, 14:34
so wie die tiddies vor nina denn scho ghanget si chas ja nur buchab gah :D

VJP
27.06.2006, 16:01
Original geschrieben von SCREWD
dasch au scho es zytli här ;)
i muäs go Crevettä machä:o

handzh up
05.07.2006, 02:25
Original geschrieben von SCREWD
haaaaaaaach die guete alte zyte

haha

krass. back in the days..