Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : STYLETIME JAM in Ostermundigen

mo'
06.06.2004, 19:53
am 4. September 2004 fingt z ostermundige im hangar/steibruch dr styletime jam zum dritte mau statt, das heisst: es chöme scho vom vormittag wäg graffiti-maler vor ganze schwiz und (wie mir isch gseit worde) o vo dütschland ihrer kreativität freie louf cho lah, während am abe mit folgende crews/doiks no rap z ghöre isch:

- Saubanner (BE-ZH-AG)
- Stärke10 (BE)
- MC Unbekannt (BE)

Breakers fähle am abe natürlech o nid! über die gnaue näme bini leider z'weni informiert. bi inträsse gibi da gärn witeri uskunft, sobaud i meh weiss (PM).

scope
06.06.2004, 19:56
pow! pow! pow!

geili sach. weni mit eim cha ritä (auso i meine mitm outo) de chumi sicher, und äuä süsch o.

Sehr sehr es cools lineup!

bis dert...

various
06.06.2004, 19:59
again n again... 3072 rocks...:D

roemer
06.06.2004, 21:24
tönt no fett... wiäso nid. muäss mau guggä ob ig denn chli ziit findä - isch sogar i minä feriä und vo däm här no nid klar ob ig de grad ir Ch bi...;)

piis

unprecedented
06.06.2004, 22:20
ich glaub ich werde eher in mundigen dabei sein...:)

Pierre Légère
07.06.2004, 00:32
suberwuui. ds isch gritzt! kamara de o wieder mau montiere.

iiiiii--haaaaaaa.

poetical
08.06.2004, 08:59
Shit die vo Sterchi 10 si im Fau die schwulste wo git's :rolleyes: :D

scope
08.06.2004, 09:41
Original geschrieben von poetical
Shit die vo Sterchi 10 si im Fau die schwulste wo git's :rolleyes: :D

s'geit... aber bitzwit scho. DJ isch einzig wo (chli) tougt...

LOL --> jus' kidding

globi S.
08.06.2004, 16:12
und ou dr globi darf nid fählä,aight!!!!

scope
08.06.2004, 16:17
Original geschrieben von globi S.
und ou dr globi darf nid fählä,aight!!!!

de gömr doch grad zäme. und üebe mer vorher einisch text no? de chönte merne üsne rap-heros mau zeige...

u weimer grad zäme dert häre/zrügg oder whuuut?

wird geillo

globi S.
08.06.2004, 20:34
Original geschrieben von scope
de gömr doch grad zäme. und üebe mer vorher einisch text no? de chönte merne üsne rap-heros mau zeige...

u weimer grad zäme dert häre/zrügg oder whuuut?

wird geillo

auso,das wird sichr luschtig.
Hopp yb

mo'
18.06.2004, 04:58
aka "pushhhhhh"....

www.saubanner.ch (http://www.saubanner.ch)

www.staerke10.ch (http://www.staerke10.ch) (gloub no nid fertig)

www.unbekannt.whoever.ch (http://www.unbekannt.whoever.ch)

gloube dra, dass dä alass aune beteiligte spassig inechunnt

mo'
25.06.2004, 23:41
Dr Styletime-Jam fingt neu am 11. September 2004 statt! E Begründig erübrigt sech gloub.

köbi
26.06.2004, 02:00
Original geschrieben von mo'
Dr Styletime-Jam fingt neu am 11. September 2004 statt! E Begründig erübrigt sech gloub.
denn het e kolleg vo mir geburi, är cha mi de iilade, scho mes merssi im vorus:D
abr wiso si s hei ufe 11. verleit weisi nid, nid öpe...wiu der koleg geburi het?

poetical
05.07.2004, 13:38
Nei, wüu am 4. ds Battle im Bierhübeli isch. Da muess me scho fasch derbi si.

Lord Flow
05.07.2004, 14:59
ja, chömet au, mir wei e feddi party ha z'mundige, hehe.

poet, meinsch flows heigemer denn scho am start? isch ja de glich scho gli mau....

mo'
09.08.2004, 19:38
Painting ab 10.00 Uhr, 600m2 Hall of Fame! Eigene Dosen mitbringen.

DJ's ab 21.00: Draker DJ & Channel Two (Da Rockazoids), DJ Raps. Live on stage wie gesagt Saubanner, Stärke10 und MC Unbekannt! Eintritt CHF 15.-.

BREAKERS UND FREESTYLE-MC'S SIND WILLKOMMEN

Stylefile
11.08.2004, 12:59
Muss mer sech ergendwo anmälde zom Write????

mo'
11.08.2004, 13:02
ne da kommste einfach vobai. ob's wichtig isch, dass me früeh gnue dert isch, weiss i nid. gloubes nid.

Stylefile
11.08.2004, 14:18
Wie chom ech am beschte döt he???(Mit em Train, leider no kei Autoprüefig)!!!

mo'
11.08.2004, 16:02
mit em zug bis ostermundige oder bern, denn bus nr. 10 bis "wegmühlegässli". dert isch dr hocherotisch polizei-poste, wo du grad hingedran es stützli ufespaziersch, u DENN wirsch bländet vo farbe...

Dämon
11.08.2004, 16:05
hehe vellicht chumi chli chlo friistaile... mou luege wär süsch no vo SOly chönnt cho =)

Stylefile
11.08.2004, 16:58
Bern??? han gmeint es sigi im AG!!!

Tonik
11.08.2004, 23:27
Voilà...die Werbung
Twin-Towers wäre äuä z'krass gsi oder wie Mo'?

Gukks du hier für Flyer (http://www.unbekannt.whoever.ch/pics/Flyer_StyleTimeJam.jpg)

mIkRoFiL
11.08.2004, 23:35
händer ziitlich irgendwelchi informatione...well s'tönt schono fresh die sach!

piis

mo'
12.08.2004, 10:57
Original geschrieben von Tonik
Voilà...die Werbung
Twin-Towers wäre äuä z'krass gsi oder wie Mo'?

Gukks du hier für Flyer (http://www.unbekannt.whoever.ch/pics/Flyer_StyleTimeJam.jpg)

hehe ja vor auem wie gseit bandanas müesse am zoll aka igang speziell deklariert wärde. aber settig wirds gloub nid ha.

mikrofil: we de möchscht male oder o nume intressiert zueluege: ab de 10.00 geits los u sound (abgseh vo irgendwelche ghettoblasters am namitag) isch am abe ab de 21.00.

Dirty Fifty
12.08.2004, 11:41
chume grad äxtra mit bandana... u zwar eis am chopf u eis um z bei..

Mora
13.08.2004, 12:11
jaja, ich chume au!

und demit ech zum dirty passe natürlich mit minirock und stifeli! :-)

niKita
16.08.2004, 18:57
mol gugge was s porte monnaie so triibt.. :p abr ech dengge scho..cYa poE

poetical
18.08.2004, 14:45
Hey NiKita das wär de geil Di dert o ds gseh. Schlafplatz sötti o wieder chöne abiete faus erwünscht.

struubiskillz
18.08.2004, 14:50
was gpht denn isch doch aus bierhübeli battle und s eulach battle (hbmach döt scho mit)!!! vverrrdammmmt, immer ales zur gliiche zyt

niKita
18.08.2004, 20:19
Hey NiKita das wär de geil Di dert o ds gseh. Schlafplatz sötti o wieder chöne abiete faus erwünscht.

yep yep.mal schau'n..thX

scope
18.08.2004, 20:24
*schnüffelschnüffel* riech ich da freestyle-session? oder werum schribt der solothurner irgendwo obedraa är chöm cho freestyle?

wär natürli super u i würd mi sehr intressiert dranne zeige...

i'll be there...

mo'
18.08.2004, 20:47
struubiskillz: ds eulach-battle weiss i nid, aber das im hübeli isch am 4. september, auso e wuche vorhär.

scope: es wird vor oder sicher nach de uftritte open mic si, auso üeb no flissig u gib gas im hangar...

poetical
18.08.2004, 20:48
Original geschrieben von struubiskillz
was gpht denn isch doch aus bierhübeli battle und s eulach battle (hbmach döt scho mit)!!! vverrrdammmmt, immer ales zur gliiche zyt

Eulach Battle weissi nid wenn's isch, aber Bierhübeli isch ä Wuche vorhär: 04.09.04

Ziehmutter ZH
20.08.2004, 01:56
Be there or be square....s'ruckt nöcher...und wärs verpasst, sälber tschuld, wird de hammer, froi mi uf de Nami, sooovill geili wriddaz wiäs sletscht mal gha hät!!

mariudjohanna
20.08.2004, 14:14
ja dr fluet wird sicher o dert am start si, i muess ja schliesslech mo' i grund u bode trinke.

@mo' i würd no chli trainiere, wöu we de fluetissimo mau dr töff alaht, ja dann gnade dir gott

cel
20.08.2004, 14:29

hehe....chamer als aargauerin au vo dem agebot profitiere? ;-) blubb...

uf jedä fall am start..sorry bahamadia...

poetical
23.08.2004, 16:50
Aber sicher doch Celly, isch dänk Ehresach. Zwe Plätz si däm Fau scho wäg. Hett nume no eine....

Rokkc
23.08.2004, 17:50
geil heit dirs um ei wuchä verschobä...de chum i nämlech o...muss mir auso scho dr mc hey shit wär bisch du? i kennä di nid! aka UNBEKANNT inezieh:D :D :D :D

Tonik
27.08.2004, 10:17
...i weiss vo nüt ;)

*Ah ss push it*

scope
27.08.2004, 11:17
wo nid wi der poet u celly grad direkt nachem konzert wei go penne bieteni no schlafplätz ah.

rückreis isch eifach ersch 6.23 (oder 5.23)

schlafplätz hani gnue... ;)

poetical
27.08.2004, 11:22
wo nid wi der poet u celly grad direkt nachem konzert wei go penne bieteni no schlafplätz ah.

Wär verzeut das?!?!!? :confused:

hawaiian
27.08.2004, 11:59
den gang ich zum scope go penne...
weni in poet-city home nüd erwünscht bin

:mad:

Lartscho
27.08.2004, 12:01
hmmm tönt no vrlockend mau dr unbekannt go alosä...

eh ja wirdä hochschtwahrschinläch ou dete si :)

peacens

Dirty Fifty
27.08.2004, 12:05
Original geschrieben von hawaiian

hawi: chunsch zu mir cho penne.. hesch äs eigets bett u mini fründin pfuset bi mir im bett.. passiert dir auso nüt..

LAN
27.08.2004, 12:06
cool heiters verschobe, dämfau bini o dert. itz steut sech aber immerno d frag öb bahamadia oder bierhübeli... wahrschinlech wird d fuulheit siege und ig ga ids hübeli ^^

poetical
27.08.2004, 12:06

Mylady, Du weisch Du bisch immer erwünscht bi mir. Ha nume langsam äs liechts Platzproblem. Vorauem steu Dr vor wie das usgseht weni mit 4 oder 5 Ladies hei ga...weiss scho nid ob mini Bohne a däm so Fröid hett.

Lord Flow
27.08.2004, 12:41
poet du aute Süesshouzraspler, itz machsch scho d'Froue verruckt wöu de nümm gnue Platz deheim hesch zum au wo bi dir wei übernachte irgendwo ungerzbringe, hrhr. Übernimm di de nid, gäu ;). Scöupu stoubet süsch aus ab hinger dir. :D

@scope: viu spass bim düreharre bis am Morge früeh, d'Party wird chum so lang gah. Aber s'isch ja warm ir letschti, pff. Weisch, die Lüt wo hei chöi, die göh o hei sobaud Party düre isch. Nid jede wohnt am A... vor Wäut, ehm sorry, ds Wynigen, hrhr.

mariudjohanna
27.08.2004, 12:50
poet isch haut scho geng ä abzocker gsi :) nenei hörb isch suuber natürlech, eifach chli meh bier söter no trinke de chunnts guet:). poet chasch ja zu mir itz trainingslager cho, hehehehe

poetical
27.08.2004, 12:52
Original geschrieben von mariudjohanna
poet isch haut scho geng ä abzocker gsi :) nenei hörb isch suuber natürlech, eifach chli meh bier söter no trinke de chunnts guet:). poet chasch ja zu mir itz trainingslager cho, hehehehe

Figg Di Büebu *g* Sone Spargle wie Di trinki no locker ungere Tisch :dance:

Lord Flow
27.08.2004, 13:27
poet chasch ja zu mir itz trainingslager cho, hehehehe

du pussy würsch gschider mau luege dass DU chli weniger sufsch, poet cha zmingst ame no rappe wener e Uftritt het....:D u training hetter scho gnue, dä isch wi mir au vor S10: "Heimlechfeiss" :kiffer:

PS: am 11. suufe mr di ungere Tisch, nur zum bewiese dass mrs chöi, jawohl. Tsts. :p

hawaiian
27.08.2004, 13:33
Mylady, Du weisch Du bisch immer erwünscht bi mir. Ha nume langsam äs liechts Platzproblem. Vorauem steu Dr vor wie das usgseht weni mit 4 oder 5 Ladies hei ga...weiss scho nid ob mini Bohne a däm so Fröid hett.

isch scho guät,ich wirde wohl bi öpperem chöne asyl beahträge..*heul*:( :( :eek:

Lord Flow
27.08.2004, 13:42
isch scho guät,ich wirde wohl bi öpperem chöne asyl beahträge..*heul*:( :( :eek:

auso hawi, wede so wietermachsch de heimer ja bis am schluss würklech no mitleid mit dir....:D machs doch am poet nid sooo huere schwär, är cha ja o nüt drfür das au Froue zu ihm wei ga penne ;).

Söui o chli? "Zu ihm wei füf u zu mir keni!" *vrrrdammt*:( ;)

Cerberus
27.08.2004, 13:55
Si eh am Start!

für aui interessierte wo Luscht uf ne fette Jam hei:

03.09.04 Tommy Gun in Balstahl SO
POWER TO THE PEOPLE JAM
writer's: Spuk + Möre (pwr), Crome + Logan (tba), Rew (Berlin), Rowe (Kreuzberg)
sound: SGS (jakobi81, don jonson, sloty p)- Berlin + special guests (!!!) u.a.
Brakers: Upside Down (Bienne), Sqip Squad (Solothurn)

Tonik
27.08.2004, 14:01
Hey Cerberus...chasch mer bitte vom Rew ä fettä Style uf nes Shirt la chritzle und mers när schickä ;)

Nei ke Seich...REW 4 President :wixer3:

mariudjohanna
27.08.2004, 14:37
Original geschrieben von Lord Flow
du pussy würsch gschider mau luege dass DU chli weniger sufsch, poet cha zmingst ame no rappe wener e Uftritt het....:D u training hetter scho gnue, dä isch wi mir au vor S10: "Heimlechfeiss" :kiffer:

PS: am 11. suufe mr di ungere Tisch, nur zum bewiese dass mrs chöi, jawohl. Tsts. :p

jaja paperlapap, ou potz meinsch sozäge z ämmitau vs. stadt bärn? sougeil.

i freue mi ufene easy abe, isch guet ig isse de nüm vorhär das dr wenigschtens ä chliny reeli chance ufene sieg heit.

gruss aus dem tal der heulenden hunde

scope
27.08.2004, 14:49

@scope: viu spass bim düreharre bis am Morge früeh, d'Party wird chum so lang gah. Aber s'isch ja warm ir letschti, pff. Weisch, die Lüt wo hei chöi, die göh o hei sobaud Party düre isch. Nid jede wohnt am A... vor Wäut, ehm sorry, ds Wynigen, hrhr.

jo gopferdami chani öbbis derfür hani keni moonliner, keni nachtzüg, keni späte/ganz früeche verbindige?

süsch gani de zur schwe i dä hert breitsch. aber de hani angst vor dene herte rapper dert....

eh ja. suffet öich gägesittig unger d'tische... i wirde mini ration ou zue mer nää. aber achtung, scope blibt einigermasse souverän bis d'session düre isch... und lord überleg der chli wäm sis kaff afiggsch. nid dasi mi mit wynige identifiziere, aber es isch mi wohnort. i läbe 1/4 vom tag dert... auso lug, wenn nid mit der bare heitreit wosch wärde was u wie dases seisch

Map
27.08.2004, 14:55
jo gopferdami chani öbbis derfür hani keni moonliner, keni nachtzüg, keni späte/ganz früeche verbindige?

süsch gani de zur schwe i dä hert breitsch. aber de hani angst vor dene herte rapper dert....

eh ja. suffet öich gägesittig unger d'tische... i wirde mini ration ou zue mer nää. aber achtung, scope blibt einigermasse souverän bis d'session düre isch... und lord überleg der chli wäm sis kaff afiggsch. nid dasi mi mit wynige identifiziere, aber es isch mi wohnort. i läbe 1/4 vom tag dert... auso lug, wenn nid mit der bare heitreit wosch wärde was u wie dases seisch

Chönntsch ou eifach mi froge ob i ou chume und ob i di würd hei tue. Und i wür när säge i wüss no nid ob i ou chume, aber wenni würd cho würdi di heitue. Und de wüsstisch när glych vieu wie vorhär.

poetical
27.08.2004, 14:59
Original geschrieben von Map
Chönntsch ou eifach mi froge ob i ou chume und ob i di würd hei tue. Und i wür när säge i wüss no nid ob i ou chume, aber wenni würd cho würdi di heitue. Und de wüsstisch när glych vieu wie vorhär.

Für Di isch dert erschiene eh Pflicht. Git no Open-Mic soviu ig weiss. Auso hesch sogar ä guete Grund ds cho ;)

Map
27.08.2004, 15:01
Für Di isch dert erschiene eh Pflicht. Git no Open-Mic soviu ig weiss. Auso hesch sogar ä guete Grund ds cho ;)

Ja du mou luege. I chönnt eh erscht am Obe cho u de isch d Frog ob i no läbe. Ha no Schuttmatch (Überläbenschance 96%). Open-Mic?? Jo isch cool, nimmi doch immer. Was ischs für eis, es Shure?? Wär scho fett, so es nöis Mic für doheime!

poetical
27.08.2004, 15:08
He, he das muesch mitem OK ushandle. Ig weiss eifach de vo nüt :D

Map
27.08.2004, 15:09
He, he das muesch mitem OK ushandle. Ig weiss eifach de vo nüt :D

Jo hoffentlech. Nix gsehen... Nix gehört... Obwou i lieber es längs XLR Kabu hätt, das wär no praktischer. Viellecht gits jo beides. Gits irgendwo e Timetable vom Lineup (2 Frömdwörter i 1 Satz, wo nid wäre nötig gsi)??

poetical
27.08.2004, 15:21
Timetable muessi mau luege. Git's de sicher irgendeinisch. Aber chönti itz grad nid säge. Gibe Dr's aber düre sobaud ig meh weiss.

Lord Flow
27.08.2004, 15:43

Pussy :D sötsch langsam wüsse dass du z'Bärn jene Orte chöntsch ga penne wed nur würsch frage. Mir hei immer e chauti Badwanne frei fürne bsoffne Nachwuchsrapper, hehe.

U ja, i ha mr scho überleit wämsis Kaff dasi afigge. Isch drbi gar nid so wichtig gsi dases Wynige isch, viumeh dass DU ds Wynige wohnsch, süsch würdi das Kaff ja nidmau kenne. :p

grz

thieu
27.08.2004, 15:50

Ja wenns Open Mic git müäs i ja fasch cho, und wenn der MAP eh nu heim fahrt cha er mich ja ins Wallis fahre...:D

Scheiche der derfir äs längers XLR Kabel! :blingblin

Nei im Ernscht wenn der fReEMaN z Bern isch und bock hät und wiär kei Gig hei chumi verlich öi!?

waits
27.08.2004, 15:54
hani nöime 'bier' ghört? *burp*

poetical
27.08.2004, 15:54
Aight Thieu, wär geil de chöi mer de grad denn eis nä zäme :cheers:

thieu
27.08.2004, 16:09
Nei müäss gat nu lüäge wiär hei de nu swen Konzert, aber der scheiss Verastalter hät ses nit netig mer azliite!

Aber susch ebe ganz sicher :cheers:

Map
08.09.2004, 14:48
Und weiss scho öpper dr Ablouf (Zytplan)??
Zaut me Itritt?? Wenn jo wievieu??

Stylebock
08.09.2004, 14:50
Yo!! fahrt öpper vu Züri richtig Ostermundiga denn, hätti ev. no Platz im Auto? an Khurer suacht Mitfahrglägahait

poetical
08.09.2004, 14:55
Original geschrieben von Map
Und weiss scho öpper dr Ablouf (Zytplan)??
Zaut me Itritt?? Wenn jo wievieu??

Itritt isch 15 Bucks, auso no erschwinglech.

Ab 9i si d'DJs am Wärk, de wärde d'Bands so 10i, haubi 11i loslege. Dänki mau.

Stylebock
08.09.2004, 15:00
Original geschrieben von slanGRover
Yo!! fahrt öpper vu Züri richtig Ostermundiga denn, hätti ev. no Platz im Auto? an Khurer suacht Mitfahrglägahait

...

thieu
08.09.2004, 15:05
Original geschrieben von thieu
Nei müäss gat nu lüäge wiär hei de nu swen Konzert, aber der scheiss Verastalter hät ses nit netig mer azliite!

Aber susch ebe ganz sicher :cheers:

Sorry Jungs ohni walliser Freestyle Tourischte, der Verastalter hät mer doch agliitet und wiär spiile selber! :wtf:

maX
08.09.2004, 15:26
Iu iu...mau luege was genau geit dört...

zeelium
08.09.2004, 20:35
man und i wär doch so gern cho, aber bahamadia hät halt vorrang:) deshalb nomol äs sry an z, wo mi diä ganz zit hät versuächt z`überredä. open mic session wär sicher gedigä cho mit`m ope+tiger sowiä eusnä xss`ler. poetical seisch dinä lüt no än gruäss, falls är no wüssät wär i bi (dä chli aarauer dj/beatboxer-->3.strophe)

scope
08.09.2004, 21:28
Map: chunsch du ou? und wenn ja chöntsch e cheer dür weenigga mache?

aber wot do ni ufdringlech si.

lord_flow: ah ok... chauti badwanne tönt gmüetlech. öme weme die ganz nacht warm drii loht..

eh i luge mau. meinsch i chöntmi ouno spontan entscheide?

Lartscho
08.09.2004, 23:18
bi äuä ou am start solang beschtimmti pärsone chömä *G*

u wi xeit i hätt ou no -> 3 - 4 plätz frei *frauen anschau* :p

Stylebock
09.09.2004, 01:10
...

hmm?

Stylebock
09.09.2004, 01:13

so...jetz isch ganga...

sayla
09.09.2004, 19:24
aaaaaaaaight,

zeiget der KleinSayla wiä dHauptstadt rockä chan...hrhr...

:headbang: :kopfnicke

c ya there!

:D

Stylebock
09.09.2004, 19:28

push...

Tonik
10.09.2004, 00:38
Livio...i schick dir ids de e vorfrankierti PostBox zue, de chasch di la spedierä....

SöU DOCH DäM PURSCHT öPPER BITTE äNDLECH ä LIFT ABIETE :D

niKita
10.09.2004, 00:45
Original geschrieben von sayla
aaaaaaaaight,

zeiget der KleinSayla wiä dHauptstadt rockä chan...hrhr...

:headbang: :kopfnicke

c ya there!

:D

jawohl,abr mer wend au xeh, wie du dis tanzbei schwingsch.. :p

Stylebock
10.09.2004, 01:21
Original geschrieben von Tonik
Livio...i schick dir ids de e vorfrankierti PostBox zue, de chasch di la spedierä....

SöU DOCH DäM PURSCHT öPPER BITTE äNDLECH ä LIFT ABIETE :D

hehe...wär kai schlechti Idee...:-)

jo sägs nit, fahrt sicher öpper vu Züri, dammi nomol!!

Stylebock
10.09.2004, 11:11

Push!!!!

Dirty Fifty
10.09.2004, 11:15
he dä hangar isch ja am arsch vor wäut.. auso vom bahnhof us loufe weti nid..

scope
10.09.2004, 11:21
yeah nume no einisch schlafe.... när isches sowit. juhui

i'm your pusha

mariudjohanna
10.09.2004, 12:17
he ächti gigle siter heiss für z näh vom tüfu?
i hoffes schwär, wöu ig nime u huere vom tüfu.

ich frage was wollt ihr, wir wollen noch ne runde bier

Pierre Légère
10.09.2004, 12:20

däich, däich.

mariudjohanna
10.09.2004, 12:36
Original geschrieben von Pierre Légère
däich, däich.

guet so pierre, eis heimer no geng gno

Lartscho
11.09.2004, 17:12
nume no paar stunde, huch muess no z angschbysi go mache :o

scope
11.09.2004, 17:30

i gloube das wird so richtig fett.

öbbe es bier nimi de ouno...

scho glyyyyyyyyy....

globi S.
11.09.2004, 17:53
i gloube das wird so richtig fett.

öbbe es bier nimi de ouno...

scho glyyyyyyyyy....

:cheers: :schubidoo

houhouhou

Pierre Légère
12.09.2004, 07:51
öpe itz grad gnue chli am si gsi

scope
12.09.2004, 13:12
Original geschrieben von Pierre Légère
öpe itz grad gnue chli am si gsi

yeah! geile güggu...

Sayla: i gloub du weisch itz das gschider nid z'fest useforderisch vo wäge "zeiget mir wime party macht"

super sach gsi. hoffe mini freistiilä het niemer ghört...

t0aster
12.09.2004, 15:24
hei shiiid hedd öbbr vo euch sonä schwuulä siech mit porno-brüllä am freistilä ghört? :hmmm:

scope
12.09.2004, 15:52
Original geschrieben von t0aster
hei shiiid hedd öbbr vo euch sonä schwuulä siech mit porno-brüllä am freistilä ghört? :hmmm:

ja ig.

WeeD
12.09.2004, 15:54
jap ig ou...... shit dr erst übere beatbox isch ja wou 100% id hosä vo mir ;)

Lartscho
12.09.2004, 16:28
aight aight aight

chly weni lüt dfür -> 95% vo aightgenossen :D

messi a aui wo si dört xi hie no propz und greetz:

- WeeD -> maa broooooooou
- Low-Flex -> ma otha brouuuuuuu
- Cel :D ->
- Sayla -> bitte nöggscht mau d cel abföuä nid di
- mida -> geile sound ;D und d zürcher chömä schneuer :P
- globi s. -> geile güggu ;D
- lord flow -> *auf die knie geh* wük struuube flow
- scope -> jaja du mir müesse no wägem feat. rede :P
- pingu -> bisch ä geile siech ömu was mer da hesch vrzeut gha ;D vo öpperem :D
- flizzu -> eh ja schad bisch z früeh gschobe :D
- nikita -> hahahahaha dr taxifahrer säge i nume :D
- poet -> eh ja z pic mitem spliff giz de nüm :D
- liz -> jaja scope :P

u aui angere woni no vrgässä ha :D

peacens geile abe xi geschter

rA-4
12.09.2004, 16:59
joa isch isi gsi, aber fäbu? eifach ufd bühni cho um üs wöue z disse? :wtf: hets glaub nid brucht, aber i has jedefaus rächt amüsant gfunge ish vou isi gsi...aber hätsh när ruig no chöne dobe blibe :D

Porn-sun-glasses-4-real muha.... wen sich öper wäg so öpisem ufregt, hät mä geshter no wäg ganz angerem chöne usrashte :kiffer:

grundsätzlich propz a aui wo ihre freestyle zum beshte gäh hei.

ish aight gsi , söt meh open mics, guet organisierti battles usw. gäh.... aber ä figg uf studio battle mc's.. s cha ja wou nüd... piaz RA DoppuD

t0aster
12.09.2004, 17:08
Original geschrieben von rA-4
joa isch isi gsi, aber fäbu? eifach ufd bühni cho um üs wöue z disse? :wtf: hets glaub nid brucht, aber i has jedefaus rächt amüsant gfunge ish vou isi gsi...aber hätsh när ruig no chöne dobe blibe :D

Porn-sun-glasses-4-real muha.... wen sich öper wäg so öpisem ufregt, hät mä geshter no wäg ganz angerem chöne usrashte :kiffer:

grundsätzlich propz a aui wo ihre freestyle zum beshte gäh hei.

ish aight gsi , söt meh open mics, guet organisierti battles usw. gäh.... aber ä figg uf studio battle mc's.. s cha ja wou nüd... piaz RA DoppuD

wöööörd up....

scope
12.09.2004, 17:10
Original geschrieben von rA-4
joa isch isi gsi, aber fäbu? eifach ufd bühni cho um üs wöue z disse? :wtf: hets glaub nid brucht, aber i has jedefaus rächt amüsant ...

i ghöre di rap. kollege säge aui so "wosch nid ou go rappe wosch nid ou go rappe" und när zersch hani ni wöue.

när hani denkt i ga ufe. när hani dänkt i battle.

es isch nid DISSE (disrespectin) sondern BATTLE get it?

wär het das battle mitverfougt? frage mi wär besser isch gsi... wöu tja weed u bier hei bi mir (u bi öich äuä oh) rächti spure hingerlah

aber uf jedefau pflegti open.mic session gsi

t0aster
12.09.2004, 17:13
i has mittverfolgt abr naja mini meinig ish wohl zwenig objektiv.....diä wosä gliich wei wüssä söuä mi persönlech fragn :cool:

Lartscho
12.09.2004, 17:15
dr beatboxer isch ä huere gigu xi gopfertami nonemau :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

t0aster
12.09.2004, 17:18
Original geschrieben von Lartscho
dr beatboxer isch ä huere gigu xi gopfertami nonemau :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

shoo, är hettz shono druff gha abr findi chli asozial öbbä n viertustund beatboxä, ds mic niä abgäh und hintädran wartä öbbä 15 siechä wo wei räppä... naju...

scope
12.09.2004, 17:21
i ha di persönläch gfragt. aber i weiss wär meinsch...

aber i meine lüt womers no nid hei mitteilt... oder hesch mer nid du gseit i sig unger gange?

easy. isch jo ou ni so wichtig... isch ömu lustig gsi. und lustig = fun, fun = sense of rap

sonix
12.09.2004, 17:28
:dance: :dance: :dance: RA-4 baby :dance: :dance: :dance:

rA-4
12.09.2004, 17:35
i ghöre di rap. kollege säge aui so "wosch nid ou go rappe wosch nid ou go rappe" und när zersch hani ni wöue.

när hani denkt i ga ufe. när hani dänkt i battle.

es isch nid DISSE (disrespectin) sondern BATTLE get it?

wär het das battle mitverfougt? frage mi wär besser isch gsi... wöu tja weed u bier hei bi mir (u bi öich äuä oh) rächti spure hingerlah

aber uf jedefau pflegti open.mic session gsi

haha wie dä meinsh, chash gärn mau id Lorraine cho de chöi mir
battles gäh wie dä wosch, s interessiert mi nid würklich öb du dänksh das de besser sigsh, aber wens o würklich so gsi wär.. hätish di doch nid eifach i luft ufglöst?

s agebot steit, mäudish di eifach

das wärs mau fo miner site. cha spätishtens am nächste weekend wider e blick i das forum wärfe, ZH Blokkshuel erwarted mi :mad: , u sowieso mir si ja eh fo bärn, wen ziit hesch chunsh session cho gäh, oder mä dued wiiterhin im forum bitch-like ume stusse... peez n out

scope
12.09.2004, 17:46
haha. du versteisch mi genau so winis gmeint ha :rolleyes:

i säge nid i sig besser gsi.
aber nachdem i ändlech grappt ha bini wider abe, u ha nüt verstange (bis uf wenigi usnahme)...

aber easy... chöi scho mou chli battle we de wosch. aber i bruches nid mi unbedingt itz gäge di z'steue und huere "chum itz luege mer wärs druff het"-Style zbringe.

i has lustig gfunge, u wemi würdsch kenne weisch dasi immer battle und zum battle ghört ou derzue dasme no seit wi guet me isch. iisi chills... calm down$

@die angere: itz chöiter mi hate. wäge mim arrogante getue

rA-4
12.09.2004, 17:46
mhh no chlini ergänzig, i wet nid z persöndlich wärde fäbu, ish am beschte wen mir eifach mau zämme i rueh chöi session gäh.. s ish haud eifach so e sach rächt heiku, wen öper so unerwarted battle wod, naja chill mofos

rA-4
12.09.2004, 17:49
aight ok, mir verstöh üs , 1 Luv Muhfuckas :D

Pierre Légère
12.09.2004, 18:09
D Freestyle Sesschn isch teuwiis himmutruurig gsi.

Öies "Battle Ding" hätedr äs angers mau chöne mache, het dert nüd ds sueche gha und het o nid zu däm Event passt.

Lartscho
12.09.2004, 19:27
gopf giele :no:

höret uf stürme zum abschluss a aui haters *g*

http://www.3-4-0-0.ch/files-self/StyleJam/2fuckyou.jpg

scope
12.09.2004, 19:49
lartscho nur für di

Lartscho
12.09.2004, 19:58
lartscho nur für di

merci, es groupie meh

poetical
13.09.2004, 11:08
Git's irgendwelchi Feedbacks zu de einzelne Acts????

scope
13.09.2004, 11:14
Unbekannt: stigt ih miteme B:B Sik intro --> güeteklass A.

suberi perfomance... nüt uszsetzä... guet grappt winis kennt ha, chli weni body-bouncing (so umegumpe u so) nid geng aus verstange. aber bündig gsi

stärke 10:
sehr schad hani gfunge das der sehr guet DJ so viu ami-beats (oder süschtigi maxi-beats) het abgloh.
rapmässig suber gsi. reno hetmer am beste gfaue. dir dörftet de ruehig ou chli derber abgoh, und chli meh bühnepresänz biete.

aber ou gueti sach gsi

Saubanner:
tiggr im intro isch zum gröhlä gsi. wimes doch kennt.

jedoch hani nume d'strichpünktler verstange. und der Z. aber die angere (perf und so) hani chuum verstange (wägm dialekt äuä) aber si oh dope gsi. derzue beats womer sehr guet si inecho. mou props a derä steu.

isch wük aus guet gsi. chli e bessere mixmaster a de miks wär nögst mou agseit. aber äbe...

globi S.
13.09.2004, 12:17
ja mir het dr abää im augemeinä sehr guet gfauä.
teilwiis het me nid aus vrstangä abr dasch bi aunä soo xi.
i gloubä bi de tracks uf dr local underground si d lüüt am meischte abgangä.
jäjo u het o luschtigi aight-füchs drbi gha!

PhrazeFive
13.09.2004, 12:49
gopf giele :no:

höret uf stürme zum abschluss a aui haters *g*

http://www.3-4-0-0.ch/files-self/StyleJam/2fuckyou.jpg HRHRHRHRHR DA GEHT DOCH WAS :D

Maightli
13.09.2004, 13:31
Original geschrieben von Pingu
HRHRHRHRHR DA GEHT DOCH WAS :D

meine rede :D :D :p

scope
13.09.2004, 13:34

u ds seisch du?

WeeD
13.09.2004, 13:46
ha di ganzi gschicht ämu huere lustig gfungä!

ämu ds chille bim piet daheim bis am morgä einisch ;)

Lord Flow
13.09.2004, 14:26
So, no "was wo niemand mit gerechnet hat", Lord git o no chline Kommentar ab...

I has e geile Abe gfunge, phedde Party-Stitch, u d'Lüt wo si dört gsi söue auso a di nächste Sessions o wieder cho. Chli schad isch dr gross Huufe nach de Sprayereie am Nami wieder gschobe aber süsch eaz.

Open-Mic: Abgseh vo de 3 gschribne Texte wo si cho (vo Lüt woni nid kenne) eazy gsi. Battle fingi eigetlech nid schlimm, aber ha ke einzige herte Battle-Rhyme ghört, d.h. wär nid cha battle sött o nid. Wieso het eigetlech kene me wöue battle wo ig mi ändlech ufgrafft ha o no chli cho freestyles z'gäh, hä? hrhrhr. Sowieso hani denn so chli s'Gfüu gha es getrousech niemer rächt, hei dr Reno und ig irgendwelchi Lüt verdrängt? Bi ja s'Mik fasch nümm losworde, heimi au nur no komisch agluegt....

@MC's: WeeD, du bisch vo mir us scho zimli guet, besser aus paar wo's het gha dört, dranbliebe. Scope, hesch nid aus zeigt wo chasch u bisch z'früeh wieder abe für mi Gschmack, aber s'Battle hani nid sooo dr Hammer gfunge, me het zweni verstange. Globi, i has scho gseit, geil gsi u eine vo de wenige wo sech getrout hei vou z'rappe. Map, du weisch was chasch, eazy gsi. Dr Räst hani nid kennt u o nid so ghört.

Es angers mau wieder Gigle! :D

Pizuse

sin
13.09.2004, 14:39
statt eui schäääänä finger z fotografierä und hiä inne z poste würdet dr gschider mau fotos vo de biuder inne tuä wo gmacht si wordä!

mariudjohanna
13.09.2004, 15:05
moe du hoe hesch verlore, du ischtee trinker.

u no grad öppis i bi u huere U.M.

isch no ä luschtige abe gsi, piiizz

mida
13.09.2004, 15:12
föteli....föteli...
wo si sie ???

:D :kiffer:

WeeD
13.09.2004, 15:21
@ Lord mersi viumau, aber i bi mit mine stitches überhoupt nid ds fridä. Ämu mit dene woni ufe beatbox ha gä di si ja wou vou hane i d hose.... aber egau MIR hets spass gmacht u ds isch absolut ds wichtigste für mi!!!!! bi jedes mau wieder drbi we sterchi 10 on stage isch, dir heitmer am beste gfaue!!!

Dr unbekannt hetmer ou huuuuuuuere gflasht (isch doch dr poet gsi dr anger odr?)

di letzti crew hani nid ghört wüu mer den fasch immer duss si gsi am pot smoke ;) u scope bim pose ds fötälä ;)

auso wäns no intressiert [ hie ] (http://www.3-4-0-0.ch/files-self/StyleJam/style-jam.rar) chame sech di pics suge wo mir (jony, low-flex, scope u i hei gmacht) inäzie have fun ;9 Aber nid ds dr mer iz gad mi webserver überlastet he :p

PS: bi dene wo d pics nid chöi abelade söue sech bi mir mäude ( bir mida ischs drum irgendwie nid gange obwous söt)

WeeD
13.09.2004, 15:30
So, no "was wo niemand mit gerechnet hat", Lord git o no chline Kommentar ab...

I has e geile Abe gfunge, phedde Party-Stitch, u d'Lüt wo si dört gsi söue auso a di nächste Sessions o wieder cho. Chli schad isch dr gross Huufe nach de Sprayereie am Nami wieder gschobe aber süsch eaz.

Open-Mic: Abgseh vo de 3 gschribne Texte wo si cho (vo Lüt woni nid kenne) eazy gsi. Battle fingi eigetlech nid schlimm, aber ha ke einzige herte Battle-Rhyme ghört, d.h. wär nid cha battle sött o nid. Wieso het eigetlech kene me wöue battle wo ig mi ändlech ufgrafft ha o no chli cho freestyles z'gäh, hä? hrhrhr. Sowieso hani denn so chli s'Gfüu gha es getrousech niemer rächt, hei dr Reno und ig irgendwelchi Lüt verdrängt? Bi ja s'Mik fasch nümm losworde, heimi au nur no komisch agluegt....

@MC's: WeeD, du bisch vo mir us scho zimli guet, besser aus paar wo's het gha dört, dranbliebe. Scope, hesch nid aus zeigt wo chasch u bisch z'früeh wieder abe für mi Gschmack, aber s'Battle hani nid sooo dr Hammer gfunge, me het zweni verstange. Globi, i has scho gseit, geil gsi u eine vo de wenige wo sech getrout hei vou z'rappe. Map, du weisch was chasch, eazy gsi. Dr Räst hani nid kennt u o nid so ghört.

Es angers mau wieder Gigle! :D

Pizuse

a no öpis nid aus ghate oder so.... i füele mi eigentlech nid aus MC........ sägä mers so nonid de ä MC muess für mi, wie dr name scho seit, ä master si u da bini no kilometer entfernt! es het am Jam 1-2 MCs gha i mine ouge.... aber äbä da strite sech d meinige u gö usenang :hmmm:

PhrazeFive
13.09.2004, 15:35
Original geschrieben von WeeD
a no öpis nid aus ghate oder so.... i füele mi eigentlech nid aus MC........ sägä mers so nonid de ä MC muess für mi, wie dr name scho seit, ä master si u da bini no kilometer entfernt! es het am Jam 1-2 MCs gha i mine ouge.... aber äbä da strite sech d meinige u gö usenang :hmmm: Da wetti aber was doofs frage...
Wenn du die guet selbstischätzig häsch, dass du ufeme guete weg bisch, aber nonig dete wo du hi willsch... Warum wend ihr dänn negst jahr Albe use bringe? (hani eifach im bus ufem weg as konzert mit becho... viellicht au falsch verstande?)

WeeD
13.09.2004, 15:38
nei lug... i bi mitmer ds fridä solang i mis blatt vor dr frässe ha uni nume no cha abläse, wüu weni ä track mache geit das 2-3 mönät (jede het angersch lang, u isch angersch schnäu mitsech ds fridä).... bi ee ke guete freestyler... ws iz aber nid heisst dasi am openmic text ha brunge, so bini de o nid........

u es isch so dasi im momänt a mire solo EP dran bi, u glichzitig am aubum vo 34er.... so louft dr pögg

Map
13.09.2004, 15:39
Isch jo äuä geil abgange dr Jam. Schad dass i nid ou ha chönne cho - nöchschtmou bini sicher wieder am Start.

Schöne no.

PhrazeFive
13.09.2004, 15:41
nei lug... i bi mitmer ds fridä solang i mis blatt vor dr frässe ha uni nume no cha abläse, wüu weni ä track mache geit das 2-3 mönät (jede het angersch lang, u isch angersch schnäu mitsech ds fridä).... bi ee ke guete freestyler... ws iz aber nid heisst dasi am openmic text ha brunge, so bini de o nid........

u es isch so dasi im momänt a mire solo EP dran bi, u glichzitig am aubum vo 34er.... so louft dr pögg Ja au wenn de bölle det hi rollt verstahnis glich nöd,
zwenig guet für dies und jenes aber doch gnueg guet für en release... naja egal

WeeD
13.09.2004, 15:42
bisch du glich guet im freestyle wie wene texte schribsch?

poetical
13.09.2004, 15:46
Yo Weed, cha d'Pics o nid aluege u Di Postigang isch vou...

WeeD
13.09.2004, 15:52
ou sorry ;) ja i luege wasi cha mache postese so schnäu aus müglech u süsch hinech im msn! mini adrässe isch: info@3-4-0-0.ch

mida
13.09.2004, 15:53
Yo Weed, cha d'Pics o nid aluege u Di Postigang isch vou...

thx poet..du nemmsch mer dwörter usem mul :p

isch es ned möglich das ergendöper die pics do posted...??

@weed...soviel ich "weiss" :) isch da e mac datei...und mer met üsne tolle pcs chönd de link logischerwis ned öffne....

WeeD
13.09.2004, 15:58
nei es isch e .rar datei was soviu isch wine .zip

abelade chasches de odr wie? wes chasch abelade u nume nid uftue bruchsch das tool hie : [WinRar (www.3-4-0-0.ch/files-work/wrar311d.exe) ] (söti vilech aube no sägä sorry)

für die wos nid wüsse winzip isches tool für files ds komprimiere und se nachhäre wieder ds entpacke... winrar isch genau ds gliche prinzip nume hets i mine ouge es bessers verschlüsseligs protokoll was heisst chasch se besser komprimiere...... so simer aui ume ä schuä schleuer

scope
13.09.2004, 16:09
Original geschrieben von mida

@weed...soviel ich "weiss" :) isch da e mac datei...und mer met üsne tolle pcs chönd de link logischerwis ned öffne....

du weisch jo genau nüt.

das muesme mitem WINRAR-Programm uftue. honks...

lord: i weiss dasi nid ganz aus zeigt ha. wäg de herte battlephrase wo keni ghört hesch, tja.. i weiss dasi nid burnt ha. und ds schisst mi ah. weisch wi viu lüt heimi den s'erste mau gseh? damn... und itz bini abgstämplet. aber irgendeinisch bechömiter öii negative kritikpünkti form vore brutale EP zrugg (gäu Globi SS hrhrhr)

aber isch cool abgange.

PhrazeFive
13.09.2004, 16:09
http://www.supreme-cuisine.com/style-jam.zip

für sottig ohni pc ahnig aber doch interesse ade föteli

scope
13.09.2004, 17:55
hie MIDA. hie gsehsch d'lisa. und mi ono

t0aster
13.09.2004, 19:59
hehehehehe momou d lisa wird sichr u fröid ha dssmä sä cha uf äitgenossen ga aluegä :cool:

Lartscho
13.09.2004, 20:47
gopf dave nächschts mau fragschmi zersch

het no ächli paar schwuli pix drbi :O

*in den letzteren photos* :D

Lartscho
13.09.2004, 20:50

i wo?

tztztz die läschtertantene da :P

€dit: MI NAME ISCH HASE UND I WEISS VO NÜT :D

WeeD
13.09.2004, 20:53
gopf dave nächschts mau fragschmi zersch

het no ächli paar schwuli pix drbi :O

*in den letzteren photos* :D

isch iz äuä schlimm du muschi :cool:

oder meinsch ds nächschmau we dür bärn loufsch chöme dr 10000000 jungi "frölein" (sehr schön usdrückt :D ) engäge u lache di us or wuuut?

Lartscho
13.09.2004, 21:24
isch iz äuä schlimm du muschi :cool:

oder meinsch ds nächschmau we dür bärn loufsch chöme dr 10000000 jungi "frölein" (sehr schön usdrückt :D ) engäge u lache di us or wuuut?

nei, ha nid mi gmeint drmit :D

sondern du :D

WeeD
13.09.2004, 22:05
ja guet da hani angeri sache.....

-flugzüg
-chessu
- 3 persone

;)

scope
13.09.2004, 22:24
Original geschrieben von t0aster
hehehehehe momou d lisa wird sichr u fröid ha dssmä sä cha uf äitgenossen ga aluegä :cool:

damn öbbe 10 biträg witer fore chame se abelade, und dert seit niemer öbis.

vorauem chani keni biiträg me lösche. damn. abr ws isch so schlimm dranne?

Lartscho
13.09.2004, 23:22
ja guet da hani angeri sache.....

-flugzüg
-chessu
- 3 persone

;)

I FAH DA SCHO MAU LIEBER NID AH :D

t0aster
14.09.2004, 18:08
damn öbbe 10 biträg witer fore chame se abelade, und dert seit niemer öbis.

vorauem chani keni biiträg me lösche. damn. abr ws isch so schlimm dranne?

hani xeit s sig schlimm? :wtf:

aDidoN
14.09.2004, 18:40

DISSE (disrespectin)

:hmmm: interessant interessant :D hüt het mir ÖBER ir schuäu grad so komisch gfragt vo wo de zwort disse chöm u öb ig das de wüssi:p hmm vo wo hets di PERSON äch ufgschnappet:D :p :hmmm:
nenei scho guet :D isch emu hääärzig finges emu uuu guet das me sich belist u ds ner duet witertrage
:p :D

let's battle:dance: :D

scope
14.09.2004, 19:18
Original geschrieben von aDidoN
:hmmm: interessant interessant :D hüt het mir ÖBER ir schuäu grad so komisch gfragt vo wo de zwort disse chöm u öb ig das de wüssi:p hmm vo wo hets di PERSON äch ufgschnappet:D :p :hmmm:
nenei scho guet :D isch emu hääärzig finges emu uuu guet das me sich belist u ds ner duet witertrage
:p :D

let's battle:dance: :D

yeah aute so ischs. hammer avatarbiud..... one love to big L r.i.p.

t0aster
14.09.2004, 19:45
wiitrbiudig foriil, abr sorry wss dissä heisst hani würk sho früäner gwüsst, weish i losä ni öbbä so sitmnä jahr räp und vorhär britney spears :p abr nei findä d brit o geill, ämu ihri :titts: höhöhöhö. no geiler findi dss zu dirä pop queen chash stah *g* keep it riiil...

nenei adi sho izzy eifach dini schnurä ni immr öbbä soooooooooooo witt ufrissä de chunntz guet...

1 love mofo :brille:

niKita
14.09.2004, 20:34
jaja..gmüetliche ond luschtige obig xi..mhmhmh.. ;)
wer hät d nr vom taximaa noh?s nöchscht mol wenni z bern be, meld ech mech bem herr komisch.. :D siiiech...

Mora
14.09.2004, 20:39
nikita, dir hani gar nüme chöne tschau säge.
bisch ned ume gsi.

lu-town rockt. ;-)

niKita
14.09.2004, 20:56
jo mora..uf eimol hani di nüme xeh...wenn send ehr denn hei?

oh yaah..lu town rockt.. 3 lüüt vo luzern send dete xi und du hesch jo xeh, wie d buude grockt hät.. :D

Mora
14.09.2004, 20:58
mir sind zimlich früeh hei, hend ebe no müese 1 stund heilaufe. uf die halbi 2 glaubs. mer sind ebe au nüme die jüngste. hihi.

niKita
14.09.2004, 21:07
joo klar..ehr send jo scho soo die alte...;) wie häz eu denn so gfalle?

Lartscho
14.09.2004, 22:33
Original geschrieben von niKita
jaja..gmüetliche ond luschtige obig xi..mhmhmh.. ;)
wer hät d nr vom taximaa noh?s nöchscht mol wenni z bern be, meld ech mech bem herr komisch.. :D siiiech...

d cel het d nummere *g*

Dr Sebastian Henry odr so het dä doch gheisse odr nid? :p
du u dr WeeD sit ja fasch abe im taxi, dä het säch sicher uuuuuuuuuuuuuu huere ab üs gfragt *g*...

@mora

bisch ou dert xi?

niKita
14.09.2004, 22:39
ouh ja stimmt..guet guet..ech hoff, sie hät d nr noh gspeicheret..

jo ech ha ächt nüm möge..ech ha zerscht gmeint gha, er meini das nor so als witz was de HERR HENRY do stusst..drbii esch er jo voll ernscht xi..damn, ha eifach nüm chönne..hehe..

mora esch jo grad ned mer gstande..

Mora
15.09.2004, 10:26
@lartscho
ja, bin au dete gsi, erstunlich viel lüt hend mich erkennt.
han schwarzi hose agha und es schwarzes oberteil vo zimlich rückefrei gsi isch und han en schöne maa bi mir gha.

@nikita
isch voll geil gsi. han u freud gha, de poetical mal live z gseh. er het das sehr guet gmacht.
leider hets mi dünkt, isch d akustik schlecht gsi. d micros sind ned guet igstellt gsi.
und han au freud gha, mal so es paar anderi aightler z gseh, irgendwie bini dauernd online, aber live nie z gseh.

poetical
15.09.2004, 10:33
Mora merci für :blumen: Ha Fröid gha über jede u jedi woni ha troffe wo üs u die angere Jungs isch cho luege. Das macht Spass u motiviert. Danke aune wo cho si :respect:

PhrazeFive
15.09.2004, 10:46
Original geschrieben von Mora
@lartscho
han schwarzi hose agha und es schwarzes oberteil vo zimlich rückefrei gsi isch und han en schöne maa bi mir gha.
CHANI NUR BEZÜGE - BIN JA GRAD NEBET IHRE GSTANDE :D

Lord Flow
15.09.2004, 11:04

lug itz, das zimlech rückefreie Teili hani doch relativ lang vor mire Nase gha ;). Itz wäri ändlech mau mitem Poet im Usgang gsi (isch ja fasch nid angers gange), u glich lehri d'Mora nid kenne. Ts, das wird äuwä nie klappe....aber wahrschinlech het mi dä schön Maa a dire Site chli abgschreckt. O weni eigetlech gar kene gseh ha. Komisch, hehe.

Mora
15.09.2004, 11:12
lord, leider het eus de poet ned vorgstellt. tztztz.
han ebe ned gwüsst dass du au dete bisch, suscht hetti de poet mal gfragt, ob er eus vorstellt.
tja, es anders mal.

das mit em schöne maa isch vilicht chli allgemein gseit, het ja so viel schöni männer dete gha!
isch de übrigens mi fründ. nur so als info. :-)

Lord Flow
15.09.2004, 11:22
Mora, das hani no fasch dänkt mitem Fründ. Bisch ja o fasch geng bi ihm gstange. Hami haut nur nid so uf schöni Männer g'achtet, für das hets zviu schöni Froue gha;).

Aber ja, dört si hani fasch müesse, bi ja när mitem Poet uf dr Bühni gstange, isch nid guet gange dasi fähle;). Wie hets dr eigetlech gfaue ds O'mundige?

poetical
15.09.2004, 11:23
Scho guet, scho guet itz bi wieder ig tschud :( Mora Du weisch doch das dr Lord u ig ire Crew si, de liegt doch das uf dr Hand das är o dert isch gsi...chill schleppene de a ds nächschte Lords of Funk mit Mora :D

Radical
15.09.2004, 11:25
@Poetical, Lord:

tüend jetzt nöd wie zwei 14jährigi Teenager....Stock im Arsch oder was? :D Er isch tschuld....nei, du häsches ja au gwüsst....aber trotzdem:bluepunk:

ich bin geschockt:eek:

Lord Flow
15.09.2004, 11:34
Radi....:confused: ....ha doch nüt gseit, hehe. Hätti gwüsst dases d'Mora isch wäri scho schnäu ga Salü säge, aber äbe, so isch's schwierig. Aber dr Poet cha natürlech nüt drfür:rolleyes:, höhö.

Wo bisch eigetlech du gsi, hä?

Radical
15.09.2004, 11:50
Just kidding....höbby...

wo ich gsi bin? in Glarus...händ selber was am Start kaa...SKK und Luut&Tüütli...Masseaadrang hoch 10....sowas gab's nie zuvor...hätted d Location 3-4 mal chönne fülle...

Mora
15.09.2004, 11:54
han eigentlich scho denkt, das müessti de lord si, aber bin mer gar ned sicher gsi, will gwüsst das ihr zwei das sind hani ned, nur gahnt.
naja, bis zum nächste lords of funk de.

@lord
gfalle hets mer sehr guet, leider zwenig lüt! aber 90% dervo aightgenossen. hehe!

Lord Flow
15.09.2004, 12:34
Ja, das mit de 90% aightgenosse hani nächär äbe o gmerkt, ha gar nid gwüsst das dört so vili am Start wärde si. Ha aber gloub lang nid aui lehre kenne, isch fasch chli z'viu ufs mau gsi.

Aber nid dasmi itz mitem Unbekannt verwäxlisch oder? Är isch ja zersch mitem Poet uf Bühni, i bi när ds dritt dobe gsi....eh ja, wie du seisch, irgendwenn ar Lords of Funk, gseht sech sicher mau.

PhrazeFive
15.09.2004, 12:56
das mit em schöne maa isch vilicht chli allgemein gseit, het ja so viel schöni männer dete gha!
isch de übrigens mi fründ. nur so als info. :-) Ah du meinsch gar nöd mich :D

29.08.2006, 17:20
picctz, links?