Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gsellschaftskritik

prophet
07.06.2004, 00:54
So mer händ hüt au mol chli was ufgno... isch erschte mol wo mer mol was ufgno händ...
qualität isch nöd gad de hammer aber händ s'equipment dezuä halt no nöd!!

gsellschaftskritik.zip (http://www.fcbuetschwil.ch/gsellschaftskritik_original.zip)

beat und text sind vom kolleg
cuts vo mim brother

für kritik und tipps währet mer dankbar!

thanx

P-Flow
08.06.2004, 12:26
isch an seich, hie vam büro üs chani leider nit süügu und sound losu.. müöss nu wartu, bisi dehei bi.. bi scho gspannt!

diken
08.06.2004, 12:28
Original geschrieben von Psycoflow
isch an seich, hie vam büro üs chani leider nit süügu und sound losu.. müöss nu wartu, bisi dehei bi.. bi scho gspannt!

ja..da schlüssi mi nume a.
fuckin' office, früehner hani no elei es büro gha. aber jetz hocki bim chief dine..

toniqe77
08.06.2004, 12:45
krietiek:

+
-beat findi u huärä geil, bi halt ä rechtä pianofetischischt. breaks sind easy gsetzt, vilicht öppä mal nuch äs crash inä oder bitz anderi breaks, nur mi bassline oder so, aber alles in allem würggli glungä
-thema isch easy, chamä immer wider öppis guäts drus machä, au wänn vu mir usgseh d messlattä mit "global" schu recht höch isch...
-flow isch au easy, zwüschedinä bitz abghackt und nüd immer hundertprozäntig zum beat passend, aber sowiit oke.

-
-dialekt fahrt mir grausam us, aber da chasch ja nüt derfür, isch au nüd bös gmeint :D
-d rhymes sind halt gröschtäteils schu seeehr eifach, äs het eigentli nüt wo mä grad krass usäkört. text mit eifachä rhymes chänd fett si, aber dänn bruchts ä gwüssä stil, ä gwüssi technik wo ihr eidütig nüd händ. sorry, aber mit kritik bini ehrlich. obwohl da paar guäti sachä gseit werded flashts nüd will rhymes eifach z billig sind...
-scratch isch passend gsetzt, ich würd aber nüd unbedingt sonä vocalscratch glichzitig mit text setzä, das isch z vil und stört sich gegäsitig. zudem verstuni dr scratch vu dr qualität her nüd, kei ahnig waser da seit, schad.

ufnahmequali:
kännä mich da zwänig us aber fürds erstä mal findis eigentli easy, vilicht ds gsamtvolume äs bitz abäschrubä.

das isch öppä fetti kritik, nü :D ?

greetz

prophet
08.06.2004, 13:16
Original geschrieben von toniqe77
krietiek:

+
-beat findi u huärä geil, bi halt ä rechtä pianofetischischt. breaks sind easy gsetzt, vilicht öppä mal nuch äs crash inä oder bitz anderi breaks, nur mi bassline oder so, aber alles in allem würggli glungä
-thema isch easy, chamä immer wider öppis guäts drus machä, au wänn vu mir usgseh d messlattä mit "global" schu recht höch isch...
-flow isch au easy, zwüschedinä bitz abghackt und nüd immer hundertprozäntig zum beat passend, aber sowiit oke.

-
-dialekt fahrt mir grausam us, aber da chasch ja nüt derfür, isch au nüd bös gmeint :D
-d rhymes sind halt gröschtäteils schu seeehr eifach, äs het eigentli nüt wo mä grad krass usäkört. text mit eifachä rhymes chänd fett si, aber dänn bruchts ä gwüssä stil, ä gwüssi technik wo ihr eidütig nüd händ. sorry, aber mit kritik bini ehrlich. obwohl da paar guäti sachä gseit werded flashts nüd will rhymes eifach z billig sind...
-scratch isch passend gsetzt, ich würd aber nüd unbedingt sonä vocalscratch glichzitig mit text setzä, das isch z vil und stört sich gegäsitig. zudem verstuni dr scratch vu dr qualität her nüd, kei ahnig waser da seit, schad.

ufnahmequali:
kännä mich da zwänig us aber fürds erstä mal findis eigentli easy, vilicht ds gsamtvolume äs bitz abäschrubä.

das isch öppä fetti kritik, nü :D ?

greetz hei merci für die fett kritik...
klar isch halt st. galler dialekt aber do chan mer nünnt mache isch halt gschmacksach... denke mit fette rhymes chönnt mer no einiges guät mache...

vocalscratch isch "base"... am afang ghörsch es wohrschindli am beschte!

klar sind rhymes und so no nöd guät gnuäg aber für das bruchet mer ebe die kritik und mer schaffet wiiter dra!

nomol merci...