Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wer hat interesse mit mir eine Crew zu gründen?

Michi
07.01.2005, 16:17
Ich suche sprayär us umgebung zürich....
Ich möchte eine Crew aufbauen...Bin 17 Jahre alt...
Wenn ihr auch in eine Crew möchtet dann schreibt mir doch so schneell wie möglich...
Ich fände es sehr toll wenn etwa 5-6 leute sich melden würden, wir können dann viel malen....
Also, aber schriebät nur wännär biz was druff händ und ächt inä Crew wänd...

Wär hammmmer vo eu...

Gruässs Michi:D :D :D :D :D :D

Stylebock
07.01.2005, 16:20
ALSO ECH TEGGERE VOLL FETT OND SO OND SPREIERE CHET-WHOUULKARS, ECH BE KENG!

pseudonym
07.01.2005, 16:21
boah eh.. da wäri au voll debii!!

han scho einigi erfahrig mit neocolor. han au trains bombt..

seinodernichts
07.01.2005, 16:22
"Hallo ich bin miranda,

Ich bin eine schlampe und möchte gern eine Männerclique gründen, mit der ich mich regelmässig treffen kann. Wir können ihn dieser Zeit mächtig viel poppen. Hier könnt es mir überall besorgen, jede mögliche stelle biete ich an.

Ich wäre sehr froh, wenn sich ein paar Männer melden würden, um diese Clique zu gründen."

----------------

Sorry, aber do druf muess i fasch öbis schriebe...nimms nöd ernscht und au nöd persönlech

gruess

Nina
07.01.2005, 16:24
Original geschrieben von Michi
Wenn ihr auch in eine Crew möchtet dann schreibt mir doch so schneell wie möglich...
Ich fände es sehr toll wenn etwa 5-6 leute sich melden würden, wir können dann viel malen....

Wär hammmmer vo eu...

cha da nur öper zitiere :D

du nennsch di born to be wryter
doch graffiti lacht di us und nennt di born to be scheisse

(odr so:) )

:D

bSkrime
07.01.2005, 16:24
hey man, ich wer au debi! ich ha au das problem das ich keini kollege ha!
do hets die dopschte writer...stylefile etc. sind sicher au alli debii...
wie wämmer uns nenne!? KINGS, BOSSES...hesch e idee, mothafukka?

Stylebock
07.01.2005, 16:25
Original geschrieben von Nina
cha da nur öper zitiere :D

du nennsch di born to be wryter
doch graffiti lacht di us und nennt di born to be scheisse

(odr so:) )

:D

hmm kanns si dass du an Kolleg vu miar zitiarsch? :D

bSkrime..wär für: BOSS KING PLAYAZ REAL SPRAYER CLIK

Nina
07.01.2005, 16:27
Original geschrieben von slanGRover

ja;)

seinodernichts
07.01.2005, 16:28
Original geschrieben von bSkrime
hey man, ich wer au debi! ich ha au das problem das ich keini kollege ha!
do hets die dopschte writer...stylefile etc. sind sicher au alli debii...
wie wämmer uns nenne!? KINGS, BOSSES...hesch e idee, mothafukka?

Ach du heilige maria...the king of 'bin 4 stöck unterem underground' isch online.

Muah...das wird mer aber wieder en thread gä.

_dC_
07.01.2005, 16:28
S'gid Lüüt die würded sich gschider en ego Königschueche chaufe zum KING wärde als da im Forum wele go Lüüt zämetrummle...

sly saloon
07.01.2005, 16:31
öberrländ doch ddas de KKENGTZ, ehr toyzZzzzzz, vor allem du pseudo!

blebed sober spreye esch e verbotte!:bulläsau:

bSkrime
07.01.2005, 16:31

bSkrime..wär für: BOSS KING PLAYAZ REAL SPRAYER CLIK

yes g" de name chunt gut..oder:...
KING-PLAYAR^s REAL-PIMP^s STYLE-SPRAYER BOSS-CLIK

abkürzt

KPRPSSBC

brennt doch michi oder!?

und @NINA fuck no eimol unsre homie uns sgit krieg ;-)

Nina
07.01.2005, 16:33

und @NINA fuck no eimol unsre homie uns sgit krieg ;-)

wer redet denn da vu figge?:D

pseudonym
07.01.2005, 16:34
Original geschrieben von sly saloon

schimmel wägbracht? :D

fresh
07.01.2005, 16:36
yagha you!
mit dem name bini äu z'friede.

was sind di erschte spots womer hitted?

Stylebock
07.01.2005, 16:37

ECH BE KENG!

sly saloon
07.01.2005, 16:37
Original geschrieben von pseudonym
schimmel wägbracht? :D

bringsch mi ufen idee: wenn ich fett über de shcimmel täggere oder e throwup dröber mech, denn gseht mers au nüme!
sorry für s off topic

bSkrime
07.01.2005, 16:38
Original geschrieben von seinodernichts
Ach du heilige maria...the king of 'bin 4 stöck unterem underground' isch online.

Muah...das wird mer aber wieder en thread gä.

junge ich figg di im 4 ärdgschoss ztot..schad bisch nit in bade du vollhonk...
aber isch jo easy das du arms schwein dini scheiss bemerkig hesch müsse losloo...juhuu

würd gschieter mol E ANTWORT UF EM REX SINI LINE GEH du affesohn!

------------------SONS-PM------------------------------------
wtf
Hey,

wiso muess ech das, bin ech MC,nö bin ech nöd,also hät sech mini antwort scho erlediget.

cu
------------------------------------------------------------

ebe bisch nix...aber immer dummi schnuure..und immer am fronte...zzzz

bSkrime
07.01.2005, 16:40
de weichi isch jo 17...fuck it...ich ha gmeint 12 oder so...
geschter no am tanze an de streetparade....hüt scho am bombe...dope man dope man...

pseudonym
07.01.2005, 16:41
bringsch mi ufen idee: wenn ich fett über de shcimmel täggere oder e throwup dröber mech, denn gseht mers au nüme!
sorry für s off topic

gueti idee eigentli. aber ebä, ich würs mit neocolor machä. isch eifach di agressivscht farb, hebt guet & so weisch.. verlauft au nöd (für afänger wiä dich).

seinodernichts
07.01.2005, 16:43
de weichi isch jo 17...fuck it...ich ha gmeint 12 oder so...
geschter no am tanze an de streetparade....hüt scho am bombe...dope man dope man...

und was machsch du?Du figgsch imene forum dumm umenand...

das hät öbis...

Supremedjgm
07.01.2005, 16:46
Ouh yeeh

Ich wäre sofort anbei. Ich gucke das keine Pozilei kommt, wenn doch werde ich dir alles erraten.
Hast du keine Kollegen ? Siehst so verschissen aus oder was geht ?
:D :D :D :D :D
PACE

bSkrime
07.01.2005, 16:46
und was machsch du?Du figgsch imene forum dumm umenand...

das hät öbis...

alles weiber!

schöne

PS: schreib mer bitte nit wider 200 PMs umd zfroge öb mer striit händ! wie süss...

seinodernichts
07.01.2005, 16:47
ABer bskrime um das gots gar nöd...was machsch wen du imene bergkaff würsch wohne und es paar lüt zum spraye suechsch...schlechts bispil..aber was sölls...mer gönd alli vonere vermuetig us...de MICHI söll doch öbis zeige, wo er gsprayt hät, und dene wär rue.

seinodernichts
07.01.2005, 16:48
alles weiber!

schöne

PS: schreib mer bitte nit wider 200 PMs umd zfroge öb mer striit händ! wie süss...

Junge, strich bitte zweu nulle...wen mer grad bi nulle sind...die beschribet dis selbschwertgfühl.

bSkrime
07.01.2005, 16:49
ABer bskrime um das gots gar nöd...was machsch wen du imene bergkaff würsch wohne und es paar lüt zum spraye suechsch...schlechts bispil..aber was sölls...mer gönd alli vonere vermuetig us...de MICHI söll doch öbis zeige, wo er gsprayt hät, und dene wär rue.

jung ich wohn nit ime bärgkaff und wenn scho...gosch elei!
lieber elei alls mit zämegsuchte internet-homies...isch jo zum lache...
und im ruhm zh het nit sehr vill bärgdörfer...sowitt ich weis...

PS: was schnuursch du 0 ? ich bi nit de womer erfolgs erläbnis hohlt do inne...

sly saloon
07.01.2005, 16:50
gueti idee eigentli. aber ebä, ich würs mit neocolor machä. isch eifach di agressivscht farb, hebt guet & so weisch.. verlauft au nöd (für afänger wiä dich).

ich han eher a fingerfarbe denkt...aber du bisch do de spreyer, en wohre KENG (<--an alle getarnten bullenbots aka michi: dies ist ein wink mit dem zaunpfahl. du brauchst nur pseudonym zu tracen und scho ist dir ein KENG ins netz gegangen)

Nina
07.01.2005, 16:50
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT :D :D :D :D

seinodernichts
07.01.2005, 16:53
jung ich wohn nit ime bärgkaff und wenn scho...gosch elei!
lieber elei alls mit zämegsuchte internet-homies...isch jo zum lache...

i weiss, i weiss, aber vilicht gseht er kei andere uswäg meh...muesch immer vo allem usgo...vilicht, wen er de thread liest, macht er dene selbschtmord.Und dene?

ReXuS
07.01.2005, 16:53
YEAHHHH! SONS vs. Bskrime:D

Zum thread, isch doch OK wen eine Homeboys suecht wo mit ihm spraye. Gömmer davo us dases bi ihm nur Punks und Idiote git wo Hip-Hop hasse und er umbedingt Spraye will aber nid allei wott.

Im HipHop.de Forum gitz sogar boardz wo nur defüt do sind Crews zgründe usw. Wobii es eigentlich mega weak isch eso Kollege zsueche:D

Was lerne mer debii? Wen ihr emol selber Kinder hend, den lueget das sie in e Hood ufwachse, den sind sie nie allei was Hip-Hop abelangt:D :D

bSkrime
07.01.2005, 16:54
i weiss, i weiss, aber vilicht gseht er kei andere uswäg meh...muesch immer vo allem usgo...vilicht, wen er de thread liest, macht er dene selbschtmord.Und dene?
chunt hoffentlich sin vater zu dir und legt di um!

chuebueb
07.01.2005, 16:55
An alle, welche sich illegal in der Schweiz aufhalten: Wir könnten doch mal ein Treffen organisieren und bei Himbeersirup ein wenig plaudern. Wenn ihr noch euere falschen Pässe mitbringt (vorteilhaft ist es, mehr als einen dabei zu haben) dann können wir auch ein witziges Pfandspiel mit anschliessendem Bingo machen!

Meldet euch doch, das wäre nett!

Florian, 20 Jahre

seinodernichts
07.01.2005, 16:55
Original geschrieben von ReXuS

Zum thread, isch doch OK wen eine Homeboys suecht wo mit ihm spraye. Gömmer davo us dases bi ihm nur Punks und Idiote git wo Hip-Hop hasse und er umbedingt Spraye will aber nid allei wott.

Im HipHop.de Forum gitz sogar boardz wo nur defüt do sind Crews zgründe usw. Wobii es eigentlich mega weak isch eso Kollege zsueche:D

Was lerne mer debii? Wen ihr emol selber Kinder hend, den lueget das sie in e Hood ufwachse, den sind sie nie allei was Hip-Hop abelangt:D :D

so obe han is gmeint...de michi isch entweder en verzwiflete jugendliche oder verfuckte polüp

seinodernichts
07.01.2005, 16:58
chunt hoffentlich sin vater zu dir und legt di um!

oke...solang er dech zerscht umbringt,bin i iverstande...

bSkrime

nei man! viellicht für ihn...ich kak druf...ich schlonen nur wenne mol gseh! ha eifach kei bok immer mit de glich scheiss affesöhn z stresse...ich mein dem sis verhalte isch jo scho fasch krnkhaft...

@SONS de rex het die gfiggt...alls verpiss di doch...und wenn nit bisch eifach zignorrant zsälbschverleibt kei plan...wakassmoterfucker

ReXuS
so obe han is gmeint...de michi isch entweder en verzwiflete jugendliche oder verfuckte polüp

Kurzgfasst: En verdammt truurige siech.

Tja michi, wen mer 1000.- im Monet zahlsch den bini in dinere Crew. ;)

seinodernichts
07.01.2005, 16:59
polüp

Polüp = Polizischt

nur so am rand, falls das öber nöd verstoht.

bSkrime
07.01.2005, 17:00

so en müll de isch en voll honk wie bald 99% vo eu! so was machsch nit....wie eselfigge (exkl. sons)....

2000.- michi und ich mach der die dopschte skizze...

ReXuS
07.01.2005, 17:00

@SONS de rex het die gfiggt...alls verpiss di doch...und wenn nit bisch eifach zignorrant zsälbschverleibt kei plan...wakassmoterfucker

Jo ebbe ich frog mich numme wieso er mich zum Freestyle-Battle in Wohle heruusgforderet het obwohl er kei MC isch.
SONS, was bisch den? En Mitläufer!

Nei chum höremer uf, es isch würkli z'Blöd.

@SONS abe jetz hebmer eifach beidi d'Frässi, und wen sie nid hebe kasch den gitz eis uf d'Frässi. abgmacht?

Alles easy suscht... Peace

seinodernichts
07.01.2005, 17:01
nei man! viellicht für ihn...ich kak druf...ich schlonen nur wenne mol gseh! ha eifach kei bok immer mit de glich scheiss affesöhn z stresse...ich mein dem sis verhalte isch jo scho fasch krnkhaft...

aightgenosse=zeitvertreib
zeitvertreib=bskrime

das isch mini formle für langwilligi nomitäg.

Eminem 1
07.01.2005, 17:03
ASO KEMIT ETZ TÖND NET SO FEES DE MICHI HÖT JA LIEB GFRAGT.

ECH FENZ OHOERE WACK VO ÜCH DAS ER EMMER SO PREMETEEV MÖND OMEFEGGE WEL DAS HÖT NÖT MEM HEPHOPP ZTOE. HEPHOPP ESCHEN LÄBESISCHTELLIG OND STAHT FÖR TOLERANZ OND UNITY.

ECH FENZ WECHTEG DASME EMENE GRAFFITI FORUM ERNSTHAFT BLIBT WEL EM HEPHOPP GSPASSPME NÖD

PIIS US USTER

EM1

seinodernichts
07.01.2005, 17:04
Jo ebbe ich frog mich numme wieso er mich zum Freestyle-Battle in Wohle heruusgforderet het obwohl er kei MC isch.
SONS, was bisch den? En Mitläufer!

Nei chum höremer uf, es isch würkli z'Blöd.

@SONS abe jetz hebmer eifach beidi d'Frässi, und wen sie nid hebe kasch den gitz eis uf d'Frässi. abgmacht?

Alles easy suscht... Peace

I han dir nur welle ghöre, wie guet das bisch(und du bisch guet bzg. net battle(obwohl ech angebli wäck bin)).

das mit de frässi giltet natürli au umgekehrt,easy?

schöne tag

ReXuS
07.01.2005, 17:05
[QUOTE]Original geschrieben von Eminem 1
[B]ASO KEMIT ETZ TÖND NET SO FEES DE MICHI HÖT JA LIEB GFRAGT.
QUOTE]

Hey Eminem, ganz links, die Dritti vo Unte, das isch sone Taschte wo jetz Drücke söttsch bide taschtatur (aka Caps Lock)!Und hör uf das "i" durch es "e" zersetze:D

Supremedjgm
07.01.2005, 17:09
Original geschrieben von Eminem 1

ECH FENZ OHOERE WACK VO ÜCH DAS ER EMMER SO PREMETEEV MÖND OMEFEGGE WEL DAS HÖT NÖT MEM HEPHOPP ZTOE. HEPHOPP ESCHEN LÄBESISCHTELLIG OND STAHT FÖR TOLERANZ OND UNITY.

ECH FENZ WECHTEG DASME EMENE GRAFFITI FORUM ERNSTHAFT BLIBT WEL EM HEPHOPP GSPASSPME NÖD

PIIS US USTER

EM1

Hesch ds Gfüehl er hets ernscht gmeint ? Ihm isches genau glich längwillig gsi wie bi dir ! Du hesch ou eifach dr Eminem aus Name...Dir isches äuä ou längwillig

konfus
07.01.2005, 17:14

PIIS US USTER

EM1

muahaha, du bisch eifach dä geilsch!!!

ALSO ICH WÜR MITMACHE BI DINERE CREW; ABER NUR WÄNND AMIGS DOSE ZAHLSCH und dä eminem 1 müest natürlich au mitmache

pseudonym
07.01.2005, 17:17
ich han eher a fingerfarbe denkt...aber du bisch do de spreyer, en wohre KENG (<--an alle getarnten bullenbots aka michi: dies ist ein wink mit dem zaunpfahl. du brauchst nur pseudonym zu tracen und scho ist dir ein KENG ins netz gegangen)

oh-oh sly.. jetzt chunsch dra!! morn isch dini ganz wohni volltäggeret mit neocolor, sodass din schimmelpilz gar nüm findsch!!! waaaaaaar!!!

Stylebock
07.01.2005, 17:17
Original geschrieben von Supremedjgm
Hesch ds Gfüehl er hets ernscht gmeint ? Ihm isches genau glich längwillig gsi wie bi dir ! Du hesch ou eifach dr Eminem aus Name...Dir isches äuä ou längwillig

hrhr...kennsch glaub dr EMENEM do no nit..;)

tbo187
07.01.2005, 17:21
"Hallo ich bin miranda,

Ich bin eine schlampe und möchte gern eine Männerclique gründen, mit der ich mich regelmässig treffen kann. Wir können ihn dieser Zeit mächtig viel poppen. Hier könnt es mir überall besorgen, jede mögliche stelle biete ich an.

Ich wäre sehr froh, wenn sich ein paar Männer melden würden, um diese Clique zu gründen."

----------------

Sorry, aber do druf muess i fasch öbis schriebe...nimms nöd ernscht und au nöd persönlech

gruess

:Dnei würki, findi flott!

tbo187
07.01.2005, 17:26
Original geschrieben von Michi

Wär hammmmer vo eu...

sind mini 35 jahr es problem?, wär ebe au gern dabi. hey, ich bin immer no flott druf, aber ha ä passion für so jungi knackigi büebli wiä dich!
also was meinsch?

kiss

Supremedjgm
07.01.2005, 17:26
hrhr...kennsch glaub dr EMENEM do no nit..;)

Jo han au scho Biiträge vo ihm gseh. Dä chönnt no under 10 Johr alt sii. Wens mich nöd tüscht :D also viel älter gloubs nöd...
PAECAE

_dC_
07.01.2005, 17:27

Woord! http://forum.deneir.net/images/smiles/th_futschlach.gif

tony_flare
07.01.2005, 17:27
sin im alte sinn e gruppe us digge kollege wo zäme e glichs interässe gebiet hän... und so isches hütt...imene i-net forum wird gfrogt "wär will mit mir e crew gründe".....trurig aber wohr

sly saloon
07.01.2005, 17:28
oh-oh sly.. jetzt chunsch dra!! morn isch dini ganz wohni volltäggeret mit neocolor, sodass din schimmelpilz gar nüm findsch!!! waaaaaaar!!!

uf aight gibt s eifach immer beef: admin plz close fred und ban pseudo

:banned:

fresh
07.01.2005, 17:29
viellicht isch dä michi aber äu nur eine wo eus aaaaaaaallli verarscht und die määäischte drigheied.
vielicht aber äu nid.
was sölls.
egal.
adé

Hempalizer
07.01.2005, 17:29
autsch! (ohni caps lock :p)
oder sölis no anespraye!!!!

Supremedjgm
07.01.2005, 17:38
Original geschrieben von fresh
viellicht isch dä michi aber äu nur eine wo eus aaaaaaaallli verarscht und die määäischte drigheied.
vielicht aber äu nid.
was sölls.
egal.
adé

Jo ig hoffes für ihn ! Schüsch wärs huerä hert für ihn ! Huerä Leid, keni Kollege und das nit emol im Internet :whogivesa

Eminem 1
07.01.2005, 17:40
HÖRET OOF SO KAKKE LABERE OND SCHWEFET NET VOM THEMA AP. ECH MEIN DE MICHI HET DOCH LIEB GFRÖGET OND ESCH SECHER GANZ EN LIEBE OND HÖTS SECHER SCHONO EM GREFF ÄR ESCH JA SCHO SEBEZÄNI OND MALT SECHER SCHO LENGER ALS ES JAHR. ÄR WEISS SECHER VOWAS ER DA REDET ASO TEND NET SO PREMETEEV OMEFEGGE DAS HÖT DOCH NÖT MET DE 4 ELEMENZ VOM HEPHOPP ZTOE.

SONEN FORUM ESCH WECHTEG DASME SECH KAN ENFORMIERE ÖBER D SZENE OND GRAFETTI OND DAS SEPME ERNST NÄH.

ASO FEGGET NED SO BLÖD OME OND SCHREBET WÄNNSCHO DÄNNSCHO EN ASTÄNDEGE TIPP AN MICHI.

AIIIIIGHT

Supremedjgm
07.01.2005, 17:59
HÖRET OOF SO KAKKE LABERE OND SCHWEFET NET VOM THEMA AP. ECH MEIN DE MICHI HET DOCH LIEB GFRÖGET OND ESCH SECHER GANZ EN LIEBE OND HÖTS SECHER SCHONO EM GREFF ÄR ESCH JA SCHO SEBEZÄNI OND MALT SECHER SCHO LENGER ALS ES JAHR. ÄR WEISS SECHER VOWAS ER DA REDET ASO TEND NET SO PREMETEEV OMEFEGGE DAS HÖT DOCH NÖT MET DE 4 ELEMENZ VOM HEPHOPP ZTOE.

SONEN FORUM ESCH WECHTEG DASME SECH KAN ENFORMIERE ÖBER D SZENE OND GRAFETTI OND DAS SEPME ERNST NÄH.

ASO FEGGET NED SO BLÖD OME OND SCHREBET WÄNNSCHO DÄNNSCHO EN ASTÄNDEGE TIPP AN MICHI.

AIIIIIGHT

was machsch den du vo dä 4 Element ? Es si übrigens 5
DJ
MC
BEATBOXER
GRAFiker
BREAKER

xXel
07.01.2005, 18:43
lalalalala:D

[]D[][]V[][]D
07.01.2005, 19:03
sorry Michi, bin scho bi de ChiccosBomberCrew..straight us de Langstrass..
=)

$Langstrass$
07.01.2005, 19:14
langstrass rulezzzz:D ,nei ab ebe ihr wend doch au das dschwitz chli bunter wird?also scheis drauf wie de sich e crew macht hauptsach swird BUnt in ZH;-)

damir
07.01.2005, 21:15
Ich gründ mit dir e Crew! Dänn nännemer eus "The Rich Parker Brothers" (Frög nöd warum!) und rapped uf Beats vo de OXA CDs!

R U DOWN?

plauschi
07.01.2005, 22:13
Original geschrieben von Supremedjgm
was machsch den du vo dä 4 Element ? Es si übrigens 5
DJ
MC
BEATBOXER
GRAFiker
BREAKER

we look at hip-hop, in it's 9 elements;
which is breaking, emceeing, graffiti art, deejaying, beatboxing,
street fashion, street language, street knowledge, and street
entrepeneurialism - trade and business. And uhh, that's where y'know
that's the hip-hop that we're about.

Supremedjgm
08.01.2005, 17:27
Original geschrieben von plauschi
we look at hip-hop, in it's 9 elements;
which is breaking, emceeing, graffiti art, deejaying, beatboxing,
street fashion, street language, street knowledge, and street
entrepeneurialism - trade and business. And uhh, that's where y'know
that's the hip-hop that we're about.

yeah yeah men, Word Up ! It`s many more elements:
fucking Hardcore motherfuckers
Bitchezzz
Gunzzz
Jewelzzz
Carzzz
and many fucking more...
PAECAE

Supremedjgm
08.01.2005, 17:36
50 CENT that`s a real element

Hempalizer
08.01.2005, 18:29
hey...was isch etz mit dere crew...isch die hüt abig untärwägs?!? :D

echli am hh mache mit dene durchschnittlich 11.4356 element?!

hey...los....abgahts!

schand...dass mer sonen verkakktä blödsinn muess schriibä

gseht sich hüt abig ade bahngleise oder depots umestreife...velicht isch au de cityfox unterwäx...da liit was ide luft!

gäl michi und all die möchtegern M'n'Ms

werner hässig
09.01.2005, 20:12
graffiti
breakdance
räpp
djing
+
CAPZLOCK

Hempalizer
09.01.2005, 20:14
ja genau...und die andere sind us dene vier entstande

caps lock isch es element vo aightgenossen.ch

mc rassko
09.01.2005, 20:42
versuechs bi meinbild...

soundcheck
09.01.2005, 21:11
zivi???
äs inserat idä 20minute würs sicher au na tue!
tztztz... :hmmm:

xXel
10.01.2005, 23:28
jo ebe