Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : FRATELLI B!!!

Gloucester B.
12.01.2005, 09:56
:dance: Man die Fratellis rocket, es gseht so us als oeb die immer meh abgoend, ich bin huerre gspannt uf eri EP.
Denn wirds sich zeige oeb die Jungs definitiv szueg hend de Schwyzer Hip Hop auf d'bei stelle.

Peace GLB:dance:

sian
12.01.2005, 09:58
:D

Ziehmutter ZH
12.01.2005, 10:05
naja....mal lärnä s'mic richtig hebe wär vorher na agseit, und nöd immer de soundbwoy zuetexte vo wägä: mach mal das mic lüüter

***ghörtmrsosägägellpingu***

susch...naja...na niä ghört...

sian
12.01.2005, 10:06
z mer ghört z viel ;)

pAme
12.01.2005, 10:06
Original geschrieben von Gloucester B.
:dance: Man die Fratellis rocket, es gseht so us als oeb die immer meh abgoend, ich bin huerre gspannt uf eri EP.
Denn wirds sich zeige oeb die Jungs definitiv szueg hend de Schwyzer Hip Hop auf d'bei stelle.

hihi aso wänn so lang brucht häsch om das iizgseh...naja... smile

aso of d ep ben ech aso ou gspannt...

sian mäldisch de wenn se usechond... de geb der der uftrag mer so eini z bsorege wenn ech nöd ome be...

wie esch da gange... em april esches so wyt?

dela
12.01.2005, 10:09
Im April isches sowiit. oder susch via eastbound.ch oder hiphopremainz.ch suge oder wie immer de dealer vom vertraue

diken
12.01.2005, 10:09
Original geschrieben von pAme
aso of d ep ben ech aso ou gspannt...

..wenigstens eine:D

pAme
12.01.2005, 10:45
Original geschrieben von diken
..wenigstens eine:D

stemmt doch garnöd...be nöd di einzigi...

de Gloucester B. esch ou eine...smile

Mora
12.01.2005, 11:05
also, ich schliesse mich de pame a.

ihr werded all no überrascht si. die jungs hends schono druff.

guru
12.01.2005, 11:07
Original geschrieben von pAme
stemmt doch garnöd...be nöd di einzigi...

de Gloucester B. esch ou eine...smile

hey du dörfsch wieder mal heifahre...hehe:D

thanx:D

breach
12.01.2005, 11:10
Original geschrieben von Mora
die jungs hends schono druff.

Meinsch öppe die? (http://www.fratelli-b.ch/sound/Kantifest.avi)
:hmmm:

fresh
12.01.2005, 11:10
ja die mached scho huere druck...aber live han ich sie rächt schlächt verstande am beatcircus im merkker...trick77 han ich z.B. viel besser verstande...ich glaube die glarner händ das so a sich...äu luut&tüütli verstahni live immer huere guet..druck macheds, die fratellis, sött nur no dütlicher werde..aber suscht ok.

Ziehmutter ZH
12.01.2005, 11:15
alles bla bla...d'frag isch öbs chönd rappe...

Mora
12.01.2005, 11:16
@breach

du hetsch selle uf basel cho letscht samstig, häsch chli öppis verpasst. naja, isch halt ned jede so flexibel.

Stylebock
12.01.2005, 11:17

gits aswo Snippets vu dem Shizzle? mein nur wills irgend an Talentwettbewerb gwunna hend kauf mr no nüt...

breach
12.01.2005, 11:20
Original geschrieben von Mora
@breach

du hetsch selle uf basel cho letscht samstig, häsch chli öppis verpasst. naja, isch halt ned jede so flexibel.

Bisch aber sicher sone Liebs und verzellsch mer was so Cools passiert isch? Händs i de Zwüschezit en neue Text gha?

guru
12.01.2005, 11:24
Original geschrieben von slanGRover
gits aswo Snippets vu dem Shizzle? mein nur wills irgend an Talentwettbewerb gwunna hend kauf mr no nüt...

@slang

snippets werded gli mal uf de page ufeglade.. muesch di nochli gedulde...heheh

dela
12.01.2005, 11:31
Achtung! Snippets, Promos, Songs, Vö, Material wird alles noch erstellt, da die EP im April erschient. Ich wird alli no fruehziitig informiere. und suscht halt uf dä kanal switche unter:

Band (http://www.fratelli-b.ch)
Label (http://www.eastbound.ch/d/headz.htm)
Vertrieb (http://www.hiphopremainz.ch)

Viele dank nomals und hebed euch sorg

pAme
12.01.2005, 11:34
Original geschrieben von guru
hey du dörfsch wieder mal heifahre...hehe:D

:D jupppiiiii... aso esch jo nöd so das ech da nor wäge däm gseid ha...:p

weiss wöki nöd was anderi uszsetze händ...

nachwievor (heisst dä track doch odr...:confused: )esch amel scho rächt phääät...:dance: :no: :dance: ond d stemm chond rächt geil.

bittschön...

Ziehmutter ZH
12.01.2005, 11:40
ehm...irgendöpper da mitre objektive meinig? mini jungs finded mi schliässli au all voll geil und eh de bescht...

Stylebock
12.01.2005, 11:43
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
voll geil und eh de bescht...

bisch doch au??? ...

pAme
12.01.2005, 11:47
ehm...irgendöpper da mitre objektive meinig? mini jungs finded mi schliässli au all voll geil und eh de bescht...

oui moi je pense...

ech mein nor weil ech se chli könne heisst da nolang nöd das ech mech iischleime wot odr nöd objektiv be...

Gloucester B.
13.01.2005, 08:15
stritte lohnt sich ned.
Es chunt use wies use chont.
Mer gsend den im nachinein wer recht gha het.

GB

pAme
13.01.2005, 09:28
stritte lohnt sich ned.
Es chunt use wies use chont.
Mer gsend den im nachinein wer recht gha het.

GB

ha nöd welle striite...smile

diken
13.01.2005, 09:33

thats the shit i'm talking 'bout, Z.
nur wäg me fred und irgend emene "talentwettbewerb" wos glaub sowieso ned brücht wenns "talänt" händ, chani mer doch keis urteil bilde. s'einzig wani bes jetz vo de gebrüeder-b ghört ha isch negativ oder puure hype.

...aber hauptsach mer bleibt im gsprööch..tzz

T-MOE
13.01.2005, 10:56

Da häsch sehr schön gseit Ziehmutter ...

PhrazeFive
13.01.2005, 11:03
Original geschrieben von breach
Meinsch öppe die? (http://www.fratelli-b.ch/sound/Kantifest.avi)
:hmmm: da hebt er wenigstens s'mic richtig ;)

diken
13.01.2005, 11:06
haha...don't stop the hate:rolleyes:

PhrazeFive
13.01.2005, 11:13
Original geschrieben von diken
haha...don't stop the hate:rolleyes: nei kei hate - ich find sie live in ordnig...
ich han de eint nur nöd verstande, aber isi :)

dela
17.01.2005, 12:32
Original geschrieben von T-MOE
Da häsch sehr schön gseit Ziehmutter ...

hihi. z. verstah dich! ganz objektiv gseit. abwarte und tee sufe und dänn im april objektiv sini meinig bilde ob's gfallt oder nöd. das muess jede selber wüsse.

blubber

scope
17.01.2005, 12:39
finge nur ei track guet vo irgendsore promo dings.

..chum in club voll gstylet in roc-a-wear/
und mini erscht frag "hey isch de wodka läär?"/

die promo hetmi rapmässig nid würklech spezieu dünkt.

dela
17.01.2005, 12:44
Original geschrieben von scope
finge nur ei track guet vo irgendsore promo dings.

..chum in club voll gstylet in roc-a-wear/
und mini erscht frag "hey isch de wodka läär?"/

die promo hetmi rapmässig nid würklech spezieu dünkt.

also offiziel promo lauft nonig. erscht so märz etc. villicht häsch du irgendwo was mal übercho oder ghört. die welt isch klein und jedem das sein :-)

Cerberus
17.01.2005, 15:50
has live nid sooo fresh gfunge... (züri gothica oder so..) aber dasch gschmackssach, nur wasi überd Finanzierig vo däm ganze ghört ha.... (ok es wird vüu gschnurret :D )

dela
17.01.2005, 16:07
Original geschrieben von Cerberus
has live nid sooo fresh gfunge... (züri gothica oder so..) aber dasch gschmackssach, nur wasi überd Finanzierig vo däm ganze ghört ha.... (ok es wird vüu gschnurret :D )

hihi..ja züri gothic. remember the time. kei monitore kein abmischer. :-) na egal. ich ghör amigs au viel und es wird würkli vill gschnuured. aber das isch s'lebe.

dynamikee
17.01.2005, 17:05
Original geschrieben von Cerberus

vilech ischs ja dran glägä dasses nid viu lüüt het gha, oder lüt wo zfescht gstoned si gsi:hippie:
äs chunnt o immer uf zpublikum drufa. uf jedä fau si tellis im socca rächt abgangä, genauso wids publikum.

@ZMZ i schribä morn mau möglechscht objektiv dri wie si si, aber 100% objektiv bringi äuä nid härä

fuxx
18.01.2005, 13:03
diä jungs hend voll druff, ha mi scho live könne überzüüge. dr track wo uffem Spax sampler druff isch, isch au supi. also i froi mi mol uff d ep und spax sampler.

pissenz