Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Clueso - Gute Musik

Toratelli
07.06.2004, 12:26
Hei. Ende Juni kommt das neue Album von Clueso auf den Markt. Das Album heisst "Gute Musik".Ab Heute kann man seine Auskopplung mit dem Titel "wart mal" kaufen.

also ich fand sein 1. album genial. und den clip von "wart mal" habe ich bisher einmal gehört. resp. gesehen. und ich finde das lied spitzenklasse.

das neue album ist sicher ein kauf wert.

Was denkt ihr so von ihm?

für infos:

hie muesch drücke (http://www.clueso.de)

reezer
07.06.2004, 12:36
gehört... killt alles... sehr musikalisch aber etwas vom geilst das ich je gehört habe aus der deutschen musik szene... absoluter hammer...

nico
07.06.2004, 12:46
clueso isch eh voll geil... sneu video han ich scho gseh find ich es mega lied! ich freu mi ufjedäfall ufs album...

4132
07.06.2004, 13:04
Sehr innovativer Künstler...

mag ich sehr...

der neue clip ist auch ganz geil!!

hörenswert...auch das erste album....

Radical
07.06.2004, 13:06
Puah, der Clueso isch Hammer! Au scho sit sim erschtä Album. Und sooooooo musikalisch, schön, luschtig, usw....

Schade spillt er im Kaufleuten......und under de Wuche....das erschterä verstosst halt scho es bizz gäget mini Prinzipiä...

freestyle-girl
07.06.2004, 13:13
wird sicher e fetti schibä!!!

rm
07.06.2004, 13:20
han mal irgendwo es snipped vomene track ghört und mues säge das es würkli fett glunge isch, s video übrigens au, eifach börnig, freu mi us sis album.

Lance
07.06.2004, 13:30
Mues zu minere schand gestah dasi vorher nie würkli vill vonem ghört han, de track wo momentan uskopplet isch, findi aber hammerguet...

Mora
07.06.2004, 22:22
han de einti videoclip gseh. am afang hani mi zimlich gfragt, es tönt ned wie hiphop sondern eher nach...dütschem pop???...aber dennoch sehr schön.
d art wie dä song ufbaut isch, find ech total faszinierend.
es lied vo eim mitriesst, uf emotionaler basis.
sehr schön, und ech glaube das uf dem album garantiert "gute Musik" isch.

konfus
07.06.2004, 22:27
äs "text und ton" hani scho ewig, ez macht de siech doch voll was neus:D
do bini aber gspannt, ha dänkt dä giz nüme...
uf jedäfall ischer musikalisch, zwar nid würlich hiphop i mine auge, aber gute musik.

thieu
07.06.2004, 22:39
Und was me da nu müäss aheiche en Hammer Stimm! Da chänti Stunde Lang züälose...

dachs
02.07.2004, 10:36
i find dr clueso an super künstler mit jenes talent.
freu mi scho uf dia schiiba....

poetical
02.07.2004, 11:04
Kenne nid viu vo ihm, aber aues woni kenne isch Hammer. Ä Chouf vo sine Aube lohnt sech uf jede Fau. Die nöi Single "warte mal" isch sehr fett.

burkinafaso
11.12.2004, 00:22
schade das nicht weiter diskuttiert wurde..

abe Gute Musik seit dem Release und bin ueberglücklich damit...

einer der geilsten MUSIKER (schreibe bewusst nicht rapper) in D-land...

schade konnte ich nicht an die AVO Session...

favourite tracks:

gute musik
wart mal
herz boom boom
kein bock z geh'n
love the people
sag mir wo du bist
das mit b-topf
4 wände
kalter kaffee :p
vergessen ist so leicht

boom

wenn ich kann kauf ich mir noch text und Ton

nise
28.02.2005, 14:38
hab ich den track
Clueso - Don't the video feat. Grand Agent

von hier (http://www.zughafen.de/mp3/extendedplayer/clueso_-_extended_player_-_02_-_dont_the_video_(feat_grand_agent).mp3) ( hier (http://forum.rap.de/forum/archiv/topic/36048-1.html) gibts mehr z.t. geilen shit, pal one gefällt mir...)

aber eben, zu clueso, ich find der bytet irgendwie max. der track tönt genau gleich wie max mit gentleman zusammen...
aber von schlechten eltern isses nicht.

poetical
28.02.2005, 14:44
Original geschrieben von Mora
es tönt ned wie hiphop sondern eher nach...dütschem pop???...

Für mi tönt's ender wie Soul Music aus wie Pop......aber äbe sött mer gloub ändlech mau äs Aubum vo ihm zieh.

dabu lego
28.02.2005, 14:55
clueso chan alles!

dä siech börnt mängä mc wännär rappt, diä meischtä songschriibär wännär melodiä usäm ärmäl schüttlät und mängä sängär, wänn är singt!

börnt!

...und ich los sis album immer no di ganz zyyt...