Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Windows 7 Ram limi

AssRek
28.01.2010, 14:30
Da mein PC (um die 3 ghz, xp, 4gb ram) langsam an die Grenzen gelangt bin ich mir den Kauf eines neuen am überlegen.

Nun kommt eigentlich nur ein MacPro in Frage. Die sind mir allerdings zu teuer...

Ich habe nun vieles gelesen von Windows 7 64bit mit mehr als 4 GB Speicher Limiten. Weiss jemand von euch mehr dazu, Erfahrungen etc?

Im Internet findet man zuuu viele verschiedene Meinungen....

Danke für jeden hilfreichen Beitrag ;)

peace

Spizzerb
28.01.2010, 14:51
Da mein PC (um die 3 ghz, xp, 4gb ram) langsam an die Grenzen gelangt bin ich mir den Kauf eines neuen am überlegen.

Nun kommt eigentlich nur ein MacPro in Frage. Die sind mir allerdings zu teuer...

Ich habe nun vieles gelesen von Windows 7 64bit mit mehr als 4 GB Speicher Limiten. Weiss jemand von euch mehr dazu, Erfahrungen etc?

Im Internet findet man zuuu viele verschiedene Meinungen....

Danke für jeden hilfreichen Beitrag ;)

peace

het nigs mitm windows ztue dasses nur 3gb chan.. da isch wels 32 bit version isch

mit de 64 bit version chasch meh inetue.. ;)

hoff han chöne helfe.. peace

AssRek
28.01.2010, 16:16
thx für dini antwort. also chasch demfall die glich leistig win mac nutze?

einzige nachteil: dass nid all program funktioniered? oder weisch susch no öppis dezue?

Spizzerb
28.01.2010, 16:29
thx für dini antwort. also chasch demfall die glich leistig win mac nutze?

einzige nachteil: dass nid all program funktioniered? oder weisch susch no öppis dezue?

also do hesches no gnau:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366778(VS.85).aspx#physical_memory_limits_windows_7

chasch bis zu 192 GB Ram ibaue ;)

Also Programm muesch halt abchecke öbs laufed uf winows 7.. seb chani dir jez nöd allgemein beantworte..

Leischtigs mässig isches uf jedefall sehr guet s'neue windows.. also nöd zu vergliche mit Vista..

peace

AssRek
28.01.2010, 17:29
thx!! hetmer sehr gholfe! peace und weg