Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BBB19 - BeatBauBattle XIX - Samples | Info | Kommentare

Domi
21.09.2010, 00:40
BBB19 - BEATBAUBATTLE XIX

Schauen wir mal, ob es noch Beatbastler gibt, die hier ab und zu vorbeischauen...
In der letzten BBB-Runde gewann Mr. Low knapp mit einem Punkt Vorsprung. Da er aber schon die letzten Samples spendete, übergab er das Amt an den Zweitplatzierten. Kilar hat nun eine soulige Portion Samples zusammengestellt, die nun recycelt werden wollen.

Samplepack (47 MB soulige Klänge) von Kilar downloaden:
http://domibeats.ch/bbb19/BBB19_Samples-von-Kilar.zip :yo:
Falls Wurly & Rickie nicht funktionieren:
http://domibeats.ch/bbb19/Wurly.wav
http://domibeats.ch/bbb19/Rickie.wav

http://www.78s.ch/wp-content/uploads/2008/05/soul.jpg

Infos | Regeln |Abgabe

Letzter Abgabetermin:
Sonntag, 24. Oktober 2010, 23:59 Uhr

Regeln:
- Jederman(n) kann mit EINEM Beat teilnehmen.
- Der Beat darf nur aus den Samples aus dem angebotenen Samplepack bestehen.
- Andere Soundquellen (Andere Samples/Synthies/Aufnahmen/Etc.) sind verboten.
- Der Beat muss mindestens 1:30 Minuten lang sein.
- Der Beat wird als Datei in MP3-Format mit einer Grösse von maximal 5MB abgegeben.

Benennung:
BBB19_Producername_Trackname.mp3

Abgabe:
Zwei Wochen vor Ablauf des Battles gibt's einen neuen Thread, in dem ihr eure Beats präsentieren könnt.
Wer es geheim mag, kann seinen Beat auch per Mail abgegen an: beatbaubattle@gmail.com

Voting:
Nach Abgabeschluss werden alle Beats defnitiv ins Netz gestellt und zum voten freigegeben.
Abgestimmt wird in einem neuen Thread.

Fragen und so in diesen Thread!

HAUT REIN!

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:WnsmOCuSOUlvmM:http://ads.ak.facebook.com/ads2/creative/pressroom/jpg/n_1186439527_logo_facebook-rgb-7inch.jpg (http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=117186991183)
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=117186991183

CLICKs
21.09.2010, 09:03
Hmhm, klingt interessant :-)

<-- Dabei

C1GART
21.09.2010, 09:30
yeah da geht ja wieder was! dabei wen ichs nicht verhäng
cheers und merci fürd organisation dude! (domi&kilar)

LKB
21.09.2010, 11:22
Nice! Han zwor d Samples no nöd gloset, aber wenn sie vom Kilar sind, denn chönts jo fascht nur guet sii...

Grandmaster Trash
21.09.2010, 17:00
<---- ist nach langer Zeit auch wieder einmal dabei :)

shaby
21.09.2010, 20:57
Thx fürs organisiere! Samples sind fresh. Dateie Rickie.wav und Wurly.wav funktioniere bi mir nid? Aber egal, es het gnueg anders :)

Domi
21.09.2010, 22:17
Thx fürs organisiere! Samples sind fresh. Dateie Rickie.wav und Wurly.wav funktioniere bi mir nid? Aber egal, es het gnueg anders :)

JEDES MAU ÖPIS, hehe. Komisch! D Grössi würd stimme... kei ahnig was da passiert isch.
http://domibeats.ch/bbb19/Wurly.wav
http://domibeats.ch/bbb19/Rickie.wav

slarc
22.09.2010, 00:33
cool, muass dia samples denn checka und au aswas baschtla!

Oli_van_Oel
22.09.2010, 00:40
Bin ja sowas von dabei!:headbang:

shaby
22.09.2010, 19:13
Merci Domi fürs nochlifere.. z'wurly.wav chönt doch no brucht werde =)

7superman
22.09.2010, 19:15
shiit sind da geili samples debi :D

ich mach au wieder was^^

C1GART
22.09.2010, 21:56
stimmt das hani vergesse zsäge..sind aso bi mir au ned gange mit öpfel und leopard druf
-sehr freshi smpls!

Flex2
23.09.2010, 01:55
yeah yeah yeah!

bis in 4 weeks, i'm busy :D

So Amazing Productions
23.09.2010, 21:48
Da bin ich dabei ;) :D

Horscht EGR
26.09.2010, 23:43
aight! simer doch au mal wieder dabi!

Essence
28.09.2010, 16:52
Yeah, wird Zyt dsi o widr mau mitmische, nice samples!

cemmastajay
01.10.2010, 18:25
thx, hammer samples! git au eine vo mir

DJ Cut-EFX
02.10.2010, 19:18
nice one!! bin dabei!!

LKB
09.10.2010, 10:10
Hui, ich han scho dänkt, dass morn dä Abgabetermin isch. Aber es isch jo no laaaang Ziit.

Nur no ä neui Snare inetue und abmische und ferdisch isch das Ding!

Samples sind natürlich, wie erwartet, grosses Kino. Schad nur, dass mengmol nur so churzi, offesichtlich samplebari Stuck vo dä Lieder drin sind.

konfus
09.10.2010, 17:17
oh..ich mach glaubs au mal wider was.

oli_mc
10.10.2010, 17:49
ich bin fast fertig :kopfnicker:

tdoo2
16.10.2010, 00:17
sueche en briefkaste

LKB
16.10.2010, 00:35
Sobald mir öpert das Automations-Problem (http://www.aightgenossen.ch/showthread.php?t=857405) chan lösä, chani dä Beat fertig mache...!

leroy PRC
16.10.2010, 18:39
Sorry kurz. Ist der Abgabetermin nun Sonntag 17.10. oder Montag 18.10. a.k.a. gilt der Wochentag oder das angegebene Datum?

Ruedi Snare
16.10.2010, 20:26
abgabethread?

LKB
16.10.2010, 22:12
Sorry kurz. Ist der Abgabetermin nun Sonntag 17.10. oder Montag 18.10. a.k.a. gilt der Wochentag oder das angegebene Datum?
Normalerweise ist Sonntag 23:59 Uhr...

LKB
17.10.2010, 22:18
KONFUS: Alter Verwalter, en riiiiiese beat!

necrophiliac
18.10.2010, 13:49
Kilar und Konfus sind irgendwie... übermächtig :zahnweh:

CLICKs
18.10.2010, 14:25
Jäjo, sehr gueti Beats derbi! Macht freud :)

konfus
19.10.2010, 20:01
KONFUS: Alter Verwalter, en riiiiiese beat!

merci homeboy :blumen:

Ruedi Snare
25.10.2010, 14:55
lade ds pack öpe hüt am abe mau ufe! nimmdi bim wort ;)

slarc
28.10.2010, 00:10
aaaalso, do mol mina http://www.germanfoodgrocery.com/published/publicdata/GERMANFOOD/attachments/SC/products_pictures/thomy_senf_mittelscharf_enl.jpg zu dera ganza sach.
nüt persönlichs :-)

7superman
a kli hektisch für mi, d'drums gfallend mr nit bsunders. Z'outro isch cool!

alois
hey gaili sach! Dr bass findi prima, d'drums stolperend grad schön drübr! Das gfallt mr! Recht simpel, abr meh bruchts nit! Dr zwaiti tail findi au schön mit dena verträumta piano-sacha! Dr Bass im schlusstail findi bsundrs cool!
An favorit!

C1gart
isch mr a kli z'wirr, finda d'idee vu dena spärlicha drums zwor guat, abr irgendwia gohts a kli drunter und drüber. Bsundrs wenn das gitarra-sample drikunnt.
z'outro gfallt mr schu besser, bass findi guat!

cemmastrajay
isch mr z'übrlada, mit dena striicher und dem bass unnadra wummererts numma so. Findas au nit sonderlich iifallsriich.

chey mairo
nai nit dia bassdrum :-) jo d'striicher gfallend mr, han zerscht au öppis mit dena macha wella. Wenn dr bass driikunnt wirds besser, abr das zwaita striichersample passt nit dazua findi.. und das pianoding gad au nit.. etz wirds grad z'volla mit dem synthiezeugs!

clicks
hübsch gschnippslet dia samples und neu zemagstellt. Passt aigentli au alles schön zäma, dia downtempo-nummera gfallend mr aifach nit aso guat. Abr vum handwerk her TOP!

LKB
hetti fascht könna säga, dass du das sample wirsch benutza :-) schön gschnippslet, passt aigentli alles schön zäma, usser dia cymbals wo immerwiedr drikömmend nit so, könntend villicht no kli meh
reverb odr sowas vrträga..haut mi abr insgesamt au nit grad us da socka

dvade
schöna aafang! dia stolper-drums passend au guat drzua, ds zwaita gitarra-sample findi denn abr
halt vum tempo her nit sooo passend. Abr wenns so vrzerrt im hintergrund duraspaziart findis super! Wo hesch denn das "and you don't stop" bi 1:26 her?

kilar
dia trompeta tönt schu fascht wia dr woody woodpecker :-) wow abr schön gschnippslet! do passt jo alles super zäma, schöni drums, bass isch au do.. was willma nomeh? miar pers. gfallts aifach irgendwia nit so ganz, abr vum handwerk her findis genial!

konfus
schön was mit filtera so us denna samples hesch ussagholt! fetti drums hesch do herazauberet! Wow wia hesch denn das fertigbroocht, dass do alles so schön zämapasst?! Sehr uufwendigs tail, und schön verträumt drzua! Guati aarbet!

leroy
cool ghörtma mol wieder öppis neus vu diar! Jo hübsches tail, swingendi, pumpendi drums, all dia samples passend super zäma! bass pumpt au schön unnadura und gail dia das striichertail im hintergrund immerwiedr so innakunnt! dia bossa-nova-inspiriart snare findi au super!
solidi arbet! an wiitera favorit!

mec
gail wia das sample veränderet hesch! hehe au schön dia abgfuckta drums! passt aigentli alles guat zäma! schöns tail!

mike pattern
hübsch veränderet hesch das sample, cooli drums. Villicht a kli viel vu dena cymbals dinna, abr gfallt mr aigentli ganz guat so!

necrophiliac
struuba takt hesch do gwählt, kunnt mr au a kli wirr vor. Dr titel dazua hesch jo genau richtig gwählt, wetti mol an mc ghöra, wo's do drübr schafft!

noxious-d
z'intro isch schumol guat!! hehe distortion hesch amol gnuag bruucht do! Jo interessants tail, schön wia dia samples ussanander gno hesch, ii erkenna kuum ains vu denna! sehr gail au dr beat langsamer wird! cools ding!

oli
Ich sage nur: SCREAM4 :-) cooles ding, typesches oli-teil! drumandbassdubstepsoundtrackshiiitt hehe. Aber gefällt mir, aufwendig wie immer!! schön dieser zwischenteil und dann wieder der aufbau, guter track!!

olimc
schöns sample, z'drum-pattern findi abr nit so innovativ. Hübsch gschnippslet, abr as flasht mi etz gliich nit gad soo

prefermusic
hehe gail wia das sample verwendet hesch! gfallt mr guat!! das synthietail wo denn abr driikunnt findi nit so passend, as isch au z'luut, as dekt z'viel vum andera sample ab!

ruedi
hehe typisches ruedi geschnippsle! cool was neus gmacht hesch us dem düdüdüdüü-gesinge! gfallt mr ganz guat! öppis bida drums passt mr abr nit, ii glauba d'bassdrum stört mi.. zudem findi sie fascht as bitz z'nervös fürs eher laid-back-ta-sample
bim zwaitamol losa findis zwor nümm so tragisch.. wird besser und besser :-) wia wii

shaby
das striicher-sample hesch guat verwendet! bass passt au dazua. d'drums gfallend mr nit so guat, d'snare / claps passend miar nit asso. usserdem bini mitem ganza mix nit so zfrida..

so amazing productions
hehe so amazing findi dä track etz abr au nit grad, zwar hübsch wia das sample gschnippslet worda isch, dä clap als snare findi abr gar nit guat. das syntieding wär no cool, isch vllt as bitz z'luut.. bassline fählt mr

soulseize
schön gschnippslet das sample, d'drums gfallend mr abr nit so. isch no alles so recht clean, as git wia kai guati mischig..

tdoo2
oh dini bassdrum chratzt abr recht, isch viel z'luut! mischig isch übrhaupt nit guat.. au dia samples wo spöter drikömmend, sind unpassend.

widybeats
das ganza isch mr as bitz z'nervös gschnippslet, d'drums hend fascht kai druck. Wo isch dr bass?

C1GART
03.11.2010, 11:36
7superman: finds ned en schlächte beat - gfalltmer aber ned würkli.fasch chli reggeaton aghucht vom groove her, d drums sindmer z stiif und s clap isch z luut.
mix isch no verbesserbar

Dvade: nice groovy beat, rhodes chunnt gechillt, die bitcrushing effects findi geil und die delayte guits nicest! definitiv en favorit, bass druckt zum teil s bassdrum weg und s snare hed guet hall druffe - aso mix auno verbesserbar in my ears

Alois Arman: geile groove! gfallt, bass fasch chli luut wür usgwogener töne wend de chli liisliger machsch (minus 1-2dB) und s openhat ischmer zu dominant.percussion findi nice, breaks sind au guet gmacht

C1GART: jaja wie gewohnt hinkend ufem holzweg - du chasch nüt nur loope digge!

CemMastaJay: das ganzi ischmer z wirr, d strings sind zu dominant und d drums findi z stiif - schad das nüt gross effektiert isch - mix usbaubar, bass boomt mer zfescht chli eq'e wär was aber evtl hesch de so welle töne lah

CheyMairo: gstackts snare passtmer garned - sehrwahrschindli lit das am clap
sobald d synthies inechömed wirds z wirr da hetmer mit mische auno einiges chönne usehole, d vocal fetze findi cool wod drin hesch!

Clicks: geil mitm openhat ufem snare, die hats passed mir garned chuntmer chli downsouthig ine, tempo oder groove wechsel findi cool gmacht - mix ok

DjLKB: distorted/saturated snare chunnt dreckig to the fullest - tönt für mich nach "vintage warmer" oder konsorte (?) cool cuttets sample, eintönige beat, fasch chli gnueg hall ufde samples/bass aber das isch gschmackssach - mix i.O.

Kilar: richtige feelgood tune - uplifting.definitiv au en favorit! mix ok nur chli fescht komprimiert für min gschmack - geile bass!!

Konfus: dudüdudü doodooodoo, geili filter fahrte! mix sehr gut bis uf d hats die chömed mer z giftig.NR1 so far!

Leroy: nice intro! de beat isch zum cruise im zug und usem fenschter luege! geili stimmig, tönt nach 12bit zum teil, vorallem d drums.mix no usbaubar

Mec: kaputte trurige beat - völlig en anderi stimmig als die meischte i dem pack. mix muesch nochli schrüble vorallem une use bommt er zfescht und zum teil chani garned säge was was isch öbs etz bass oder kick(bd) isch

Mike Pattern: oh da bahnt sich was ah! sehr geil wiener ahfangt. zieht eim mit...bis de break chunnt wasi chli schad find aber zum glück gahts den wiiter mitm richtige beat! chönnt biz länger si ;) knapp ade favorite verbi - mix ok

Necrophiliac: geile groove!!hehehe ich ghör en mf doom da druffe - wür perfekt passe.mix isch ned schlächt.cool findi das d melodie schön wechslet au knapp ade favs verbi

Noxious-D: ohh fangt geil ah und wirdmer den zu wirr, z fescht komprimiert.mix isch no usbaubar.tippe uf ableton live wot als daw brucht hesch

OlivanOel: ui fett - kaputte tune mags aber mix isch no usbaubar, snare isch fasch chli zu dominant, geil findi de break ide mitti mit de e guit din.

Olimc: minimal aghuchte tune! vocal fetze sind cool.passt zum beat! mix ok pumpt sicher gnueg aber das söller jo au ;)

Prefermusic: schad gaht de beat ned so wiiter wie s intro vermuete laht, sobald de synthi inechunnt ischs zvill, mach en hicut bim synthi das d horns chli meh usestiched. schad schad han ganz was anders erwarted woni s intro glost han.mix isch no usbaubar

RuediSnare: gewohnte ruedi drumgroove! nice das ding rollt.coole synthi - mix ok einzig und elei das plastik bassdrum gfalltmer ned zieh mal breitbandig bi 300hz use de tönts scho vill organischer/wärmer oder evtl au bi 500 go usezieh bide bassdrum

Shaby: cools sample, gated und durne vocoder dure glah(?) clap zu dominant und drums zu stiif für min gschmack, chli verschidni rüüm ufd drum teili würed dem tune guet tue, speziell ufem openhat det ghöri das de usklang abgschnitte isch - mix usbaubar

Slarc: holyhoo hed sochli oldschool flavour!mix isch ok, bass brummt guet. au da drums z stiif für min gusto

SoAmazingProd: garned min fall, clap dur es richtigs snare ersetze!!cool gspillt mit de samples d drums garned min fall. mix no usbaubar aber ok

Soulseize: cool gspillt mitde samples, de rescht isch ned so min fall. snare dönt geil wen s clap ned drüberchunnt - mix no usbaubar aber ok.drums sind z luut im gegesatz zude samples

Tdoo2: ui de clipt minim de beat oder hesch dini samples so distorted/overdrived dases so tönt(?) massive mix - mängisch zvill mitenand nochli eq'e am eint und ander ort hätt meh klarheit gschaffe i dem beat

Widybeats: drums sindmer au da zstiff un z lislig gegenüber am sample - bring some life to your beats! mix isch ned schlächt. trotzdem packt mi de beat ned eso.schluss isch defür geil gmacht!

LKB
03.11.2010, 15:02
DjLKB: distorted/saturated snare chunnt dreckig to the fullest - tönt für mich nach "vintage warmer" oder konsorte (?) cool cuttets sample, eintönige beat, fasch chli gnueg hall ufde samples/bass aber das isch gschmackssach - mix i.O.

Vintage Warmer isch sehr guet möglich, i han uf all mine Beats mindestens 2 Röhre-Plugins druf ;)
Au suscht gib ich dir vollkomme recht. Beat isch recht eintönig, ich bin eigentlich völlig ideeälos gsi. Wunderet mich drum au, dass scho paar für mich gvotet händ. Und gmischt ischs eigentlich gar nöd... Und au was s reverb abelangt: Ich han eifach s Fruity Reverb i dä standard istellig gno und fertig, haha!

C1GART
04.11.2010, 18:02
hehe "bum zack da ischer!" style
ja han au ca. 5 anegschissni beats gmacht und de ca 30min zum mische gnoh

shaby
04.11.2010, 19:51
Shaby: cools sample, gated und durne vocoder dure glah(?) clap zu dominant und drums zu stiif für min gschmack, chli verschidni rüüm ufd drum teili würed dem tune guet tue, speziell ufem openhat det ghöri das de usklang abgschnitte isch - mix usbaubar

Nei Vocoder isches nid =) Es isch z'CamelSpace Plugin. Bruchi no gärn. Mit de Drums & Mix hesch völlig recht, ha eifach kei zit meh zum würze kha.. merci fürs feed

C1GART
05.11.2010, 10:56
@shaby ok muesi demfal au mal ahluege (tönt sehr spannend) - gratis irgendwo zbecho oder muesmer zahle für das plugin?
so google etz mal

shaby
05.11.2010, 21:36
Koschtet biz was http://www.camelaudio.com/camelspace.php

aber lohnt sich.

Ruedi Snare
07.11.2010, 15:34
sänf, ursubjektiv ohni irgendwelchi allgemeingültigkeitsaaschprüch...

7superman: raggaesk, nice, animiert zum mitnicke, hook/bridge gfallt mir nöd

alois arman: nice sampling, nice bass, leider mix chli gar dumpf, helli snare wär nice, schöni keys, würklich coole beat

c1gart: hm, hät was, schtimmig gfallt sehr guät, bass und drums chli iifalls- und drucklos, dumpf, hells elemänt (snare oder meh hat) wär nice

cem: vil z’vil ufs mol, tonhöhewirrwarr wenn alls mitenand lauft, z’90ties-like-i drums für dä räscht vom beat, schtriicher zu dominant, abwächsligslos

chey: ähnlich wiä kritik am cem, piano bricht mitem räscht

clicks: han eigentlich nüt uszsetzä, usklügläts teil, eifach nöd so mis ding (siehe comment slarco)

lkb: gwohnt solids handwärk, kick druckt schön, fählt irgendwas, irgendwiä unfärtig

dvade: schöns ding bis uf dä bass dä wummerät i unergründlichä tüüfänä chli vor sich hii und macht dä räscht fascht chlil kabutt, schaad, will alls ander a dem beat gfallt mir ächt guät (irgendwas isch unsuuber gschnittä leider, liächt fade-oute so samples denn isch das närvigä klicke wäg)

kilar: uiuiui, super mix, kick pusht wiä sau, nick mit, 90ties-like, müässt dä mcs gfalle

konfus: natürlich au genialä mix wiä kilar, nice furz-bässli, schöni filter-gschichtä, wunderbar was us dä trompete usghplt häsch, massiv props

leroy: au nice, git grad gar nüt uszsetzä dem beat bis a d’snare, chli heller wär hübsch gsi, mitnick-teil

mec: cool wiä dir das sample untertäänig gmacht häsch, was ganz anders als succht, au chli dumpf, hät stärcher fürähole oder was clap-likes uf d’snare legä heet guät toh, unedurä fascht chli z’vil ufs mol

mike pattern: mix isch i d’hose, als wiit wäg und überkompressiärt, eigentlich nöd übel suscht das teil

necrophiliac: free jazz oder was? definitiv nöd my kinda siisch, bass irgendwo im nirgendwo, au suscht eigentlich kei druck vorhande

noxious: hahahaha, nice intro, und denn goht poscht ab, avantgarde, chli vil ufs mol will heissä mix isch nöd grad dä hit, super break, aber ebä, schtriicher chli zrugneh, diä nämäd alls in beschlag

oli van oel: grad nomol sones schtruubs ding haha, where the breakers at?! cool, gfallt guät, beasties-like teilwiis, scho krass was immer widr ablieferisch

oli mc: smooth, aber denn doch zu iifälltig ufs ganze use

prefermusic: sehr dumpf alles, dä aasatz wo gwählt häsch gfallt mir scho no, ui jetzt chönt diä synth-melodie, sehr penetrant, nimmt alls in beschlag und loht am räscht kei luft

shaby: clubbig, würklich vil uszsetzä gits do nöd, hald chli langwiilig so ganz für sich ohni mc und gsungni hook und so...

slarc: hübsch wiä das sample gnoh häsch, welcome back to the 90ties, bass und kick nice, sanre chönt aber scho chli meh tätschä findi, mix allgemein nöd über all zwiifel erhabe

so amazing: uff, chli wirrwarr im oberä frequänzebereich, z’vil ufs mol, däfür isch uneine chli gar wenig los, am mix schaffe, denn wär wohl gar nöd übel

soulseuze: 90ties-like, gfallt nöd übel, snare sehr dumpf und wiit wäg, bass chli unschpektakulär will heissä törffti ä etage tüüfer ineknalle, mit dä zyyt chli än sälbschtläufer

tdoos: ui kick viiiil z’böös, macht alls kabutt, schtriicher- geschnipsel nöd so übel, ab 1: 08 fangt denn aber s’eländ erscht richtig aa, goht gar nöd, alls überschtürät wiä sau und samples passed gar nöd wo no dribringsch

widybeats: chli hilf- und drucklos alls

LKB
07.11.2010, 16:32
So ich drücke auch noch ein bischen Senf aus der Tube. Ich werde mich sehr kurz fassen und bitte nicht übel nehmen, weil das ist eh alles nur subjektiv.

7superman:
Das Drumpattern gefällt mir gar nicht. Bin mehr so der Straight Forward Typ. Sample ist mir auch irgendwie zu wirr.

Alois:
Joah, der Mix ist ziemlich schlecht. Sampling ist gut, Drums sind fresh.

C1GART:
Naja, ich finds leider ein bischen ideenlos. Es klingt irgendwie alles so wie das Intro von einem Beat, der dann aber nicht kommt.

Cem Masta Jay:
Drums sind fresh. Ansonsten passen einige Sache nicht wirklich zusammen.

Chey Mairo:
Siehe Cem Masta Jay... Braucht lieber nur ein Sample, anstatt zu versuchen möglichst viel Elemente einzubauen.

Clicks:
Jo, find ich sehr gut. Geile Drums, nice geschnipselt. Auf Dauer vielleicht etwas langweilig, aber es ist ja auch nur ein Hip Hop Beat :)

LKB:
...

Dvade:
Das ist ja eigentlich alles gut gemacht. Aber ehrlichgesagt find ichs überlangweilig. Das ist so Meditationsmusik.

Kilar:
Wie gewohnt sehr solides Ding. Freshe Drums sehr nice gechoppt. Eigentlich war ja nichts anderes zu erwarten mit den eigenen Samples. Definitiv ein Favorit.

Konfus:
Was soll ich sagen? Obwohl du normalerweise überhaupt nichts drauf hast, überzeugt mich dieser Beat wirklich voll und ganz. ÜBERDING! Achso, doch noch was: Hihat ist zu laut. Damn du hast ja keine Ahnung von Mixing!

Leroy:
Ganz guter Beat. Einziger Kritikpunkt ist der Mix. Da könnte man schon noch einges rausholen, damit das ganze mehr pusht.

Mec:
Das Sample gefällt mir ganz gut. Ich kann allerdings mit dieser Snare gar nicht anfangen. Das wäre gut für einen abgefreakten Trip Hop Track, aber hier finde ichs unpassend.

Mike Pattern:
Echt schade man! Ich höre da extrem viel Potential. Der Beat wäre ziemlich geil. Aber der Mix und das "Master" ist einfach mal oberschlecht. Konzentrier dich mal ein paar Wochen/Monate nur auf das Mischen und dann kommt das sehr gut!

Necrophiliac:
Auch hier leider Mixtechnisch nicht grad auf der Höhe. Ich find jetzt den Beat nicht schlecht, aber ich denke auch vom Sampling her ist da noch Luft nach oben.

Noxiuos-D:
Intro ist super spanndend arrangiert. Und auch der Beat hat wirklich style. Der Mix, bzw. die Lautstärkenverhältnisse sind nicht so toll. Aber alles in allem top Sache.

Oli van Oel:
Jo das Teil ist eigentlich relativ typisch für dich. Es Knackst und überschlägt sich. Aber ich find das Teil ziemlich genial Alter! Unglaublich was man alles aus solchen Samples machen kann. Auch ein Favorit von mir.

Oli MC:
Auch den Beat finde ich sehr sehr nice. Ich häts jetzt sogar bevorzugt, wenn du die Snare komplett weglassen würdest und einen Housetrack draus machen würdest. :D

Prefermusic:
Der Ansatz ist SUPER. Vorallem die Samples sind geil. Leider ist der Mix schlecht, die Drums pushen zu wenig und den "Synth" müsstest du komplett weglassen.

Ruedi Snare:
Das Problem bei deinem Beat ist, dass du dasselbe Sample genommen hast, wie ich. Ich gewöhne mich dann so krass an meinen Beat, dass ich es schwer habe unvoreingenommen einen Beat zu hören, der mit dem selben Sample arbeitet.
Gut whatever, ich find das Sampling durchaus solide. Die Drums sind mir etwas zu viel des guten. Da hätte ich auch lieber einfach nur Bum tschakk, bum bum tschakk... nahmean? :D

Shaby:
Der Mix pusht mich leider etwas zu wenig. Ansonsten top Beat!

Slarc:
Überbeat! Da wird mir warm ums Herz ;) PERFEKT ALTER!

So Amazing:
Naja, da kann ich irgendwie nicht viel dazu sagen. Siehe Cem Master Jay und Chey Mairo.

Soulseize:
Jo, ganz gute Sache dieser Beat. Mit Raps darüber und so wird das ein guter Track, aber auch nicht eine Bombe.

Tdoo2:
Siehe Ruedi Snares Kritik! Du hast er wirklich unglaublich übertrieben mit der Lautheit. Der normale Verse-Teil WÄRE eigentlich ganz fresh.

Widy:
Jo das ist mir ein bischen zu wirr alles. Drums sind nicht schlecht.

Mein Votingergebnis:
1. Slarc
2. Konfus
3. Oli Van Oel

4. Kilar
5. Shaby, Clicks

Ich muss sagen, die Entscheidung fiel mir wirklich unglaublich schwer. Für mich sind die ersten 4 alle gleich fett. Ich muss ehrlich sagen, dass ich den Kilar auf 4. getan habe, weil der ja schon letztes mal gewonnen hat.
Konfus technisch eigentlich allen überlegen, aber der Slarc trifft meinen Geschmack 100% und der Oli van Oel hat den Kreativpreis gewonnen.

necrophiliac
07.11.2010, 19:21
Necrophiliac: geile groove!!hehehe ich ghör en mf doom da druffe - wür perfekt passe.mix isch ned schlächt.cool findi das d melodie schön wechslet au knapp ade favs verbi

thx :)

necrophiliac: free jazz oder was?

Haha ich geb zu, ich wollte anecken. Und ich amüsier mich grad göttlich! Weisst du überhaupt was Free Jazz ist? Das ist komplett abgedrehter Scheiss der sich an gar keine Regeln hält und über weite Strecken komplett disharmonisch und arhythmisch ist oder grad nur noch aus den komischsten Geräuschen besteht die man aus Instrumenten überhaupt rauskriegt. Was ich gemacht habe ist ein simpler 7/8 Takt. Fast wie 4/4, einfach jeder Takt ein Achtel kürzer. Dazu kann man mit dem Kopf nicken wie zu 'nem 4/4, nach jedem 2. Takt gehts wieder auf. Absolut simpel wenn man das Schema mal begriffen hat. Ich mag den Scheiss, könnt ich stundenlang spielen. Finds grossartig wie dumm die Leute immer gucken wenn mal etwas nicht stinknormal langweilig auf 4 aufgeht. btw, das hat zwar gar nix mehr mit Hip Hop zu tun, aber check mal das (http://soundcloud.com/derek-sack/komplizierta-shice), hab ich heut Nacht gemacht. Von Meshuggah inspirierter, polyrhythmischer Scheiss. Schon einiges näher am Free Jazz. Die Haare werden dir zu Berge stehen! Muahahaha :D

Ruedi Snare
08.11.2010, 01:02
@lkb... haha, got me ;)
@necro.. ui, sry, wirf ich do doch mit begriff um mich, ohni au nur di gringscht ahnig z'ha, vo was dass ich eigentlich red, findi guät, holschmi abe und erklärsch mir, was fakt isch. serious.. min freejazz-vergliich hängt, häsch rächt, aber dini reaktion.. ach chum, lass gut sein ;)

necrophiliac
08.11.2010, 02:01
aber dini reaktion.. ach chum, lass gut sein ;)
häsch rächt. sorry, viel z wenig gschlafe :rolleyes:

shaby
22.12.2010, 18:22
R.I.P BBB oder was lauft =)

(Mir bruche glaub öber wo das wieder in dHänd nimmt... Domi??? kei Bock meh?)

Oli_van_Oel
23.01.2011, 23:12
hmmm... :(

LKB
09.05.2011, 19:29
und ich dachte schon, dass ein neuer bbb gestartet ist.