Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Keis Ghetto !! - Caliber


Caliber
06.06.2011, 19:00
http://www.youtube.com/watch?v=qcWe7Yb5QRk


Es git kei Ghettos i de SChwiz, da isch de Caliber vo feste Überzügig. Losed das Lied und teiled da Euri Meinige..

PEACE

LUxus Production
07.06.2011, 03:14
Ali wo dänket ide schwiz werds nie es ghetto gä ond es esch alles schön ond guet die läbet doch henderem Mond.... Höt zu tags wo d strosse vergefdet send ond fasht jede am useloh esch ond sis eigede money am mache esch ond wend id Citys luegsch gsesch öberal penners junkis wo uf de stross oder imene ratteloch am verfule send den chan doch ned werklech alles so guet ond schön si
Voralem inere Zit wo d spalte zwösche riich ond arm emmer grösser werd au do ide schwiz...
Scho klar geds ufem land ose wo sech de richi schwizer zrogzieht kei ghettos aber wend die grössere Citys aluegsch ond seisch es esch friede freude eierkuchen den lügsch dech sälber a

So ond ali wo etzt schribet ech han zvel TV oder so gluegt... es esch mer scheiss egal
Schlossändlech send er die arme wo ide worheit ned is Aug trauet z luege ond wen mer de dräck emmer weder uf d site schiebt den chond iergendeinisch de tag wommer tatsächlech im dräck werd läbe...

moertellll
07.06.2011, 12:13
Ali wo dänket ide schwiz werds nie es ghetto gä ond es esch alles schön ond guet die läbet doch henderem Mond.... Höt zu tags wo d strosse vergefdet send ond fasht jede am useloh esch

hmm. also es gab mal eine zeit, da war das wirklich so. beispiel blattspitz und so. sagt dir vielleicht was. kein vergleich zu heute.

heisst ja nicht das alles gut ist jetzt, aber obs auf den strassen besser oder schlimmer wird hängt sehr von deinen subjektiven erlebnissen auf diesen strassen ab, insbesondere natürlich von der zeitspanne in der du dich "auf den strassen" bewegt hast.

mal ehrlich, ghetto/kein-ghetto streit ist einfach sehr 2005. es gibt leute in städten die würden drüber lachen was du hier als ghetto empfindest und es gibt wiederum andere leute von anderen orten auf der welt, die würden dir vermutlich beipflichten. ist alles sehr relativ.

necrophiliac
07.06.2011, 12:46
Ali wo dänket ide schwiz werds nie es ghetto gä ond es esch alles schön ond guet die läbet doch henderem Mond.... Höt zu tags wo d strosse vergefdet send ond fasht jede am useloh esch ond sis eigede money am mache esch ond wend id Citys luegsch gsesch öberal penners junkis wo uf de stross oder imene ratteloch am verfule send den chan doch ned werklech alles so guet ond schön si
Voralem inere Zit wo d spalte zwösche riich ond arm emmer grösser werd au do ide schwiz...
Scho klar geds ufem land ose wo sech de richi schwizer zrogzieht kei ghettos aber wend die grössere Citys aluegsch ond seisch es esch friede freude eierkuchen den lügsch dech sälber a

So ond ali wo etzt schribet ech han zvel TV oder so gluegt... es esch mer scheiss egal
Schlossändlech send er die arme wo ide worheit ned is Aug trauet z luege ond wen mer de dräck emmer weder uf d site schiebt den chond iergendeinisch de tag wommer tatsächlech im dräck werd läbe...

blablabla... sag mir ein einziges quartier in einer schweizer stadt wo man als fremder schlicht und einfach nicht rein geht weil man nicht unbeschadet wieder raus kommen würde? hä? ein einziges? fast jeder vertickt drogen? jaaajaaaaa... du häsch doch z viel hip hop glost :D

LUxus Production
07.06.2011, 15:47
blablabla... sag mir ein einziges quartier in einer schweizer stadt wo man als fremder schlicht und einfach nicht rein geht weil man nicht unbeschadet wieder raus kommen würde? hä? ein einziges? fast jeder vertickt drogen? jaaajaaaaa... du häsch doch z viel hip hop glost :D


hehehe du hesch kei ahnig kolleg wievel höt zu tags uf droge send oder am sache useloh send ond wend wotsch uf herte siech mache ech zeig der gärn mol paar orte wo es ned gsond esch ide nacht sech ufzhalte wend kei respäkt hesch oder au wen du eifach ned sälber us dem quartier chonsch glaub mers du wördsch uszoge wärde ond nocher nackt weder i dis Buuredörfli gscheckt

filler
07.06.2011, 15:52
sie sorry aber ähm,es spillt kei rolle ob's es ghetto gid oder nöd.

Wenn ich Dir säge, denk nöd ane Mördertitte Blondine, denksch glich ane Mördetitte Blondine...bisch Du scho 18ni?

Falls nöd, denn dänk jetzt bitte nöd a ne Mödertitte Blondine, suscht muess ich da sone "Dini Mueter ghört das nöd gern" Chläber inehebe.

LUxus Production
07.06.2011, 16:09
@filler


Saly wetzbold jo eh esch scho so scheiss egal öb ghetto oder ned aber ech hofe es chömed mol al die wo emmer säged das ide schwz alles fredlech esch so rechtig vergewaltigt wärdet ond gsänd das es doch ned so fredlechi stemmig esch uf de stross

filler
07.06.2011, 16:15
@filler


Saly wetzbold jo eh esch scho so scheiss egal öb ghetto oder ned aber ech hofe es chömed mol al die wo emmer säged das ide schwz alles fredlech esch so rechtig vergewaltigt wärdet ond gsänd das es doch ned so fredlechi stemmig esch uf de stross

hoi räppär, wieso schriibed ihr in Luzern nöd so, wie ihr redet?

.und gschnallt häsch's nöd würkli, was ich gmeint han, das säged mer dini Vergewaltigungsphantasie, abr easy, lueg chasch mini chetti ha, wenn wotsch.

moertellll
07.06.2011, 16:55
@filler


Saly wetzbold jo eh esch scho so scheiss egal öb ghetto oder ned aber ech hofe es chömed mol al die wo emmer säged das ide schwz alles fredlech esch so rechtig vergewaltigt wärdet ond gsänd das es doch ned so fredlechi stemmig esch uf de stross

und wieso hoffst du das? und wer sagt das hier alles friedlich ist? jugendgewalt ist doch ein sehr breit diskutiertes thema?? und wenn die friedliebenden ignoranten dann wirklich "vergewaltigt" (no homo vergessen????) werden, was erhoffst du dir davon? also respekt bekommst du dafür bestimmt nicht, höchstens von deinen ghettobueben. und das ist genau das armseelige an euch möchtegern strassenkindern: KEIN respekt. ihr redet zwar alle gross von respekt, aber haben tut ihr ihn nicht. wer respekt hat "vergewaltigt" nämlich keine unbeteiligten, auch wenns ignoranten sind die keine ghettos sehen in der schweiz. respekt ist keine einbahnstrasse und respekt hat mit körperlicher überlegenheit nix zu tun.

wenn sich auf ner wiese 50 hooligans gegenseitig kloppen, dann habe ich da gar kein problem damit. weil das deren "spiel" ist (ich nenns bewusst spiel, s game und so du weish), nach deren regeln und deren ethik. ich habe aber sehr wohl ein problem damit, wenn ich irgendwo durchlaufe und grundlos angepöbelt werde bloss weil ein paar kinder ihren film schieben. wie gesagt, respekt ist keine einbahnstrasse.

aber vermutlich bist du ja auch gar nicht soo darauf aus was dazuzulernen? (rhetorische frage)

necrophiliac
07.06.2011, 18:04
@moertellll na, die tendenz zur ghettoisierung seh ich schon, sooo ignorant bin ich schon nicht. aber ebe, dem kerli seinen film seh ich nicht. und bis wir hier wirklich von ghettos reden können geht's dann doch noch ein, zwei jahrzehnte

blablabla... ond nocher nackt weder i dis Buuredörfli gscheckt
in meinem bauerndorf, das nebenbei bemerkt die sechstgrösste stadt der schweiz ist und etwa 40'000 einwohner mehr hat als dein innerschweizer postkartenstädtchen (hattest wohl keinen geographieunterricht im ghetto, hä?) kann ich mich immer noch zu jeder tages- und nachtzeit frei bewegen. sogar im "ghetto" töss. aber ich glaub du solltest sowieso erstmal lernen was das wort überhaupt bedeutet...

moertellll
07.06.2011, 18:36
@moertellll na, die tendenz zur ghettoisierung seh ich schon, sooo ignorant bin ich schon nicht. aber ebe, dem kerli seinen film seh ich nicht. und bis wir hier wirklich von ghettos reden können geht's dann doch noch ein, zwei jahrzehnte


hab dich auch überhaupt nicht gemeint damit.

es geht ja auch nicht um tendenzen zur ghettoisierung, die seh ich selber wenn ich zur haustüre rauslaufe. was ich meinte ist, dass gewisse jungs sich das ghetto herbeiwünschen weils ja so cool ist. filme eben. aber ich denke wir reden vom gleichen.

"was wosch mit dire waffe und em dobermann ir hood we die auti frou mitem pudel meh macht het als du"

filler
07.06.2011, 19:22
@necro

...er represented Räppersville-Jona...ist assozial und gsezhlos...zupft sich vermutlich die Augenbrauen, rasiert sich mit dem gleichen Nassrasierer die Brust- und Arschhaare (Spekulation), geht in die Schule und/oder arbeitet für sein Geld (sonst gibt's vom Papa was auf den rasierten PoPo) und ist...Türke (?) k.A. könntest auch irgend so'n halber Schweizer aus dem Balkan sein.

Kennst Du Cartel? Also eigentlich da crime posse /

Cartel - Der Weg Den Du Gehst (1996)
http://www.youtube.com/watch?v=84MzSZUAb1g&playnext=1&list=PL56D48B24FBB12CF6

filler
07.06.2011, 19:48
Cartel - Cartel Power Beatbox (Remix) Ghuuuy/Isyankar
http://www.youtube.com/watch?v=TBzxs-XIG1A&feature=related

whoop whoop

filler
07.06.2011, 20:08
Cartel - Bir Oluruz (2011)
http://www.youtube.com/watch?v=VtPRCQXCnHI&feature=related

hast Du noch mehr Songs von Dir?

necrophiliac
07.06.2011, 21:04
was ich meinte ist, dass gewisse jungs sich das ghetto herbeiwünschen weils ja so cool ist. filme eben. aber ich denke wir reden vom gleichen.
ja scho

@filler ne, kannte ich nicht. und ich versteh auch wiedermal überhaupt nicht worauf du hinaus willst... :-)

filler
07.06.2011, 21:16
Das liegt wohl auch daran, dass ich den Rest nach Räppersville-Jona an Fünfliber gerichtet hab, aber das kommt nicht so rüber, sry, liegt daran, dass ich so'n Schreib-Assi bin, weisch.

btw. immer mit diesem Dorf/Reich/abgeschottet von der "harten" Realität zu kommen ist schon n ziemliches Cliché, nicht Fünfliber? Eigentlich könnte man sogar sagen, dass es rassistisch ist, aber soweit hast Du's wohl noch nicht gedacht, hm.
Also entschuldige meine Augenbrauensprüche und so.

Bist Du jetzt eigentlich Türke? (also nöd du necro :D )...wahrscheinlich nicht, schade...und wieso tagst Du Chuchichäschtli, gimma nd so? Bizznizz-Move?

Caliber
08.06.2011, 16:57
Pff.. Bist du peinlich.. geh irgendwo anderst rumspammen.. Solchen Leuten wie dir kann man sowieso nichts Sagen....Deine Eifersucht auf mein Talent, lässt bewirkeenn.. dass du mir zeigsst dass ich es draufhabe ;) Darum Danke für alle deine Posts auch wenn sie zu 90 % Unnötig sind ;)

filler
08.06.2011, 17:20
1. Du bisch also oni scheiss Masochischt?

und 2. häsch öpis im Aug?, Mann!

Caliber
08.06.2011, 18:32
Alter was schnurrsch du für SCheiss ? Stress kei eier !

filler
08.06.2011, 18:40
eier...wemmer grad bim Thema rasiere sind...schomal mit Musig versuecht wo chli weniger muesch rede debi?

Caliber
08.06.2011, 19:17
Ehjj was denksch du dir wer du da bisch und wer du da affigsch:: Junge lans nöd druf ah cho !!!!!!!!!

LUxus Production
08.06.2011, 20:32
Mingia do gseht mer eifach wie lächerlech schwizerrap eigendlech esch secher geds MC`s ond producers wo alles wördet bange aber i dere szene wärdet eifach die falshe lüt pushet so lüt wo meinet si hend d weisheit met de löfel gfrässe oder lüt wo scho langsam ad pension mönd dänke ond fasht jede vo do ene meint er esch de held wel er heftig chan kontere imene forum oder so ond es send fasht emmer die wo elter weder 25i send wo säged es ged kei gheddos ond so... aber egal nor en frog vode zit bes au die generation usgstorbe esch ond die neu chond den chamer velecht ändlech mol bizznez ond so in sache rap dörezieh aber solang es emmer weder lüt ged wo alles schön schribe mönd ond sech hert fühled wels imene forum schlächti wetz rised werd us dem nix......

Die szene esch eifach am verfule wie en liche im sommer.....

filler
08.06.2011, 20:41
genau, mach lieber mal öpis für dini karrieres und gäg dini mund-fäule....psssssssssss...ghörsch das? So tönt's wemmer Dir de stöpsel us em arsch rupft.

piece

LUxus Production
08.06.2011, 21:12
Dini Tante hed mondgroch gha du hond ond pass uf das du kei stöpsel im arsch kasiersch du Lauch

moertellll
08.06.2011, 21:55
return of da bizzness :p

Caliber
08.06.2011, 22:05
Filler du Forum-Gangster scho klar hesch ööppis gege Primitive rap wenn du die gannz ziit dihei vor dim PC hocksch, und de wahrheit nöd id auge luegsch
Und jetzt fick dich eifach du Nuttechind

LUxus Production
09.06.2011, 01:39
@ Caliber



Gefält mir

;)

ClandestinoBrigante
09.06.2011, 11:29
sind mer ehrlich ide schwiiz gits keis ghetto & eus gats allne tiptop

chasch mal luege wies ide favelas in rio so usgseht

http://www.youtube.com/watch?v=661X8JNHHag&feature=related

filler
09.06.2011, 12:01
Filler du Forum-Gangster scho klar hesch ööppis gege Primitive rap wenn du die gannz ziit dihei vor dim PC hocksch, und de wahrheit nöd id auge luegsch
Und jetzt fick dich eifach du Nuttechind

..da häsch chli ufmerksamkeit..ander lüüt hättet i dere ziit es ganzes mixtape voll mit so schlechtem rap wie Du en machsch ufgnoh, STÖPSEL

filler
09.06.2011, 12:40
oi Stöpsel, seisch wenn din film mal pause häd, denn hol ich dir es mentos, villicht weisch, the fresh maker

krush
09.06.2011, 14:11
sind mer ehrlich ide schwiiz gits keis ghetto & eus gats allne tiptop

chasch mal luege wies ide favelas in rio so usgseht

http://www.youtube.com/watch?v=661X8JNHHag&feature=related

Ich wollt mich eigentlich enthalten, weil diese Diskussion schon x-mal geführt wurde unds eh nichts bringt. Aber dieser Vergleich taugt einfach nichts... Gibt immer einen noch schlimmeren Vergleich. Ich war letzten Sommer in den Slums von Kalkutta, dagegen wirken die Favelas im Film wie die reinste Feriensiedlung. :rolleyes: Und selbst Kalkutta wäre wohl im Vergleich zum Ghetto von Abidjan oder sowas noch niedlich.

Aber eben... quasi Parallelgesellschaften, Quartiere mit hohem Sozialwohnungs- und Immigrantenanteil sowie mit markant höherer Kriminalität als sonstwo gibts auch hier, obs jetzt gefällt oder nicht. Bloss dass es den Politikern hier gelungen ist, solche Gebiete von den Zentren in die Agglos zu verschieben. Aber eben, man kann auch davor die Augen verschliessen, (wie die Politiker...) ;)

Ansonsten... macht weiter... damn, wie ich manchmal das alte Aight vermisse :D

filler
09.06.2011, 14:58
Ich wollt mich eigentlich enthalten, weil diese Diskussion schon x-mal geführt wurde unds eh nichts bringt. Aber dieser Vergleich taugt einfach nichts... Gibt immer einen noch schlimmeren Vergleich. Ich war letzten Sommer in den Slums von Kalkutta, dagegen wirken die Favelas im Film wie die reinste Feriensiedlung. :rolleyes: Und selbst Kalkutta wäre wohl im Vergleich zum Ghetto von Abidjan oder sowas noch niedlich.

Aber eben... quasi Parallelgesellschaften, Quartiere mit hohem Sozialwohnungs- und Immigrantenanteil sowie mit markant höherer Kriminalität als sonstwo gibts auch hier, obs jetzt gefällt oder nicht. Bloss dass es den Politikern hier gelungen ist, solche Gebiete von den Zentren in die Agglos zu verschieben. Aber eben, man kann auch davor die Augen verschliessen, (wie die Politiker...) ;)

Ansonsten... macht weiter... damn, wie ich manchmal das alte Aight vermisse :D

word, rapt mal eine was er seid.

LUxus Production
09.06.2011, 19:22
Filler du stöpsel geile hond du wo sech ade tastatur lostig fühlt wen er iergend en scheiss fo fishermans schribt du vertreisch jo ned emol es fishermans ond gosch mer langsam gruuusig uf d eier wend werklech mol eier wotsch cho läcke chonsch id enerschwiz möchemer mol ab wend eier hesch ond den wersch mol gspöre wies esch en stöpsel im asch zha du hässlichi internetrate

jeig
09.06.2011, 21:18
sogar im "ghetto" töss.

Oberi = real Ghetto :D

filler
09.06.2011, 22:56
Filler du stöpsel geile hond du wo sech ade tastatur lostig fühlt wen er iergend en scheiss fo fishermans schribt du vertreisch jo ned emol es fishermans ond gosch mer langsam gruuusig uf d eier wend werklech mol eier wotsch cho läcke chonsch id enerschwiz möchemer mol ab wend eier hesch ond den wersch mol gspöre wies esch en stöpsel im asch zha du hässlichi internetrate

Du rapsch ja immerno so grusig....säg doch eifach LUzärn...und sry, aber es Homo träffe?! (no homo)

filler
09.06.2011, 23:28
Du weisch, i de türkei gilt nur de als schwul, wo en inehebt, aber nöd de wo en herä häbt, also chill de läbe, wenn's härt uf härt chund dropsch du diamante i dini baggies will din arsch so fescht zäme kneifsch und vo vorne würdsch denn usgeh wie en chines...chasch mer folge?

moertellll
10.06.2011, 09:23
wenn's härt uf härt chund dropsch du diamante i dini baggies will din arsch so fescht zäme kneifsch und vo vorne würdsch denn usgeh wie en chines...chasch mer folge?

hilariös :D

Daymnheeway
10.06.2011, 09:29
Movie Nora's Hair Salon 3: Shear Disaster online Watch Largo Winch (Tome 2) Movie Free Watch Malarvaadi Arts Club Movie Dvd Quality (http://kruthaiskon1.ning.com/profiles/blogs/download-malarvaadi-arts-club) watch The Princess and the Frog full movie hd Download Bond of Silence For Ipod Download Dead Awake Avi (http://kruthaiskon1.ning.com/profiles/blogs/film-dead-awake-watch-the) watch new Ticking Clock film Quotes From The Movie Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore Where Can I Download Open House (http://blogs.mentaframework.org/posts/list/0/260075.page) Shelter movie direct download Where Can I Buy London Boulevard The Film Whole Movie Of Heaven Ain't Hard to Find (http://blogs.mentaframework.org/posts/list/0/262556.page) Inception Film Download watch free Letters to Juliet Ballistica Movie Imdb (http://kruthaiskon1.ning.com/profiles/blogs/watch-ballistica-ful-film) Film Photo The Next Three Days Download Blogspot Leap Year Everyday Black Man Story (http://blogs.mentaframework.org/posts/list/0/261886.page) The Wrath of Cain movie video Splintered Full Lenght Film In Divx Format Bicicleta, cullera, poma Movie Download (http://kruthaiskon1.ning.com/profiles/blogs/watch-the-complete-bicicleta)

filler
10.06.2011, 09:30
@Caliber

lueg, Du häsch es Problem demit, dass ich mit Toys spille - ich hingege, ha lediglich es Problem demit, dass Du s'Gfühl häsch Du chöntch mit Rap umgah.

Drum mach ich mit Dir sitt scho vill z'vill täg quasi es punchline intermezzo, Stöpsel.

dedicated
10.06.2011, 10:19
Es Ghetto isch en Gägend wo Lüüt vonre soziale Gruppe unter sich läbed...
so gseh isch also es Bonze Viertel au es Ghetto...
D'schwiiz isch voller Ghettos :krass:

Caliber
10.06.2011, 18:04
@Caliber

lueg, Du häsch es Problem demit, dass ich mit Toys spille - ich hingege, ha lediglich es Problem demit, dass Du s'Gfühl häsch Du chöntch mit Rap umgah.

Drum mach ich mit Dir sitt scho vill z'vill täg quasi es punchline intermezzo, Stöpsel.

Ehjj du spasst.. fühlsch du dich lustig ? Ich fick din arsch koleg man.. SPiel dich nöd so uf du nuttesohn.. anderst begrifsches NÖD und wenn du jetzt no witerhin so Scheiss da ine schriebsch.. denn chasch dich uf öppis gfasst mache.. also provoziers nöd use !!!!!!!!!

filler
10.06.2011, 18:39
easy schwöschter, das wird min letschte biitrag:

nimm dini Hand und tätsch si i dis gsicht und stell dr debi eifach vor ich hät klatscht.

all händ rap gfresse, jetzt isch's n epidemie
du bisch kein doktr, ej ich behandle emcee

LUxus Production
10.06.2011, 22:34
Filler du dräckiges huerechend trausch demfal ned uf z cho han gmeint ech darf der mol paar streets zeige aber äbe du besch jo nor im internet heavy sösht niergends wend kei möglechkeite zom uf lozärn z cho hesch chomi au mol i dis verfuckte dräcksloch ond spräng din bonker id loft oder söti dini schwöshter go dörenä?

filler
11.06.2011, 00:13
also guet, nimmsch all dini schwöschtere mit und chum uf Luzern, Bar59 kensch? Villicht isch en Schwöschter vo Dir det Security oder so, anyway, gahsch det ine und im hindere Ruum, gasch a di chli Bar, okay? Säg dere hinder de Bar, Du suechsch en Typ...villicht kennt sie eine wo uf Dich stahd.

out

necrophiliac
11.06.2011, 14:18
ihr wollt rapper sein und wollt respekt, aber ihr könnt nicht mit worten kämpfen. kack norris hat euch alle längst zerstört, ihr merkt es nur noch nicht. :D

DHLEGEND
12.06.2011, 17:44
blablabla... sag mir ein einziges quartier in einer schweizer stadt wo man als fremder schlicht und einfach nicht rein geht weil man nicht unbeschadet wieder raus kommen würde? hä? ein einziges? fast jeder vertickt drogen? jaaajaaaaa... du häsch doch z viel hip hop glost :D

Zürich Kreis 4 am abig..

filler
12.06.2011, 18:24
Du seisch ich wird i dim ghetto kei freud ha
ich chum i dis quartier, zünd villicht sogar en joint a
hängs, shake villicht paar händs, red ned mit toys ja
loss, wenn Du mit mir redsch, redsch Du mit eus, klar?

Caliber
13.06.2011, 09:27
Filler hahahahah bisch du lächerlich...huere möchtegern man chum verreis du opfer

filler
13.06.2011, 13:47
häsch du n schwöschter wo ermal heisst?

Caliber
14.06.2011, 17:04
Filler gib mer doch mal Dini Husadresse und dini Natelnr.

moertellll
14.06.2011, 17:15
süsch nüt ds tüe? so viu energie und zyt für so belangloses wetti mal ha. hesch mer tipps? :confused:

filler
14.06.2011, 17:55
Filler gib mer doch mal Dini Husadresse und dini Natelnr.

lern Du zerscht mal wie mer das Game spillt, denn gib ich Dir sogar mini Huusschlüssel. Denn chasch mine Pflanze Wasser gäh und uf mini Chatze upasse, wenn ich am hustle bin.

Weisch, ich weiss nöd wie's andre gahd, aber ich blende Dis Ghetto im Chopf und d'Missständ überall um mich ume nöd us em Alltag us, aber ich han verdammt nomal öpis dägege, wemmer öpis no meh kaputt macht, wo sowieso scho am Arsch isch.

Real Talk - und jetzt mach endlich mal öpis - scheisse, er will so Ghetto si.

necrophiliac
14.06.2011, 17:57
ey caliber! han grad wele fän vo dir werde uf facebook. aber has nöd gschafft, ha nämli kei ahnig wele vo all dene caliber du bisch, sorry

burton-kid
14.06.2011, 19:05
sie sorry aber ähm,es spillt kei rolle ob's es ghetto gid oder nöd.

Wenn ich Dir säge, denk nöd ane Mördertitte Blondine, denksch glich ane Mördetitte Blondine...bisch Du scho 18ni?

Falls nöd, denn dänk jetzt bitte nöd a ne Mödertitte Blondine, suscht muess ich da sone "Dini Mueter ghört das nöd gern" Chläber inehebe.

:titts:

de thread loht schu fast s alte aight usm koma erwache :D

CHrutstIL
14.06.2011, 19:22
ey caliber! han grad wele fän vo dir werde uf facebook. aber has nöd gschafft, ha nämli kei ahnig wele vo all dene caliber du bisch, sorry

das gseht no rächt ghetto-mässig us....

http://www.facebook.com/search.php?q=caliber&init=quick&tas=0.9944389432898099&ref=ts#!/pages/Caliber/164821305795

Caliber
15.06.2011, 17:03
Bonze Chinder ihr Spasstis, Was ghettoo ? Chönder nöd lese ? oder wieso staht dete KEIS ghetto.. Pff typisch die internetgangsters.. Scheiss uf eu Spasstis ;) Mached witer.. Ihr sind :echtschwul: THUMBS ON FOR THE FUCKING HATERS !!

Caliber
15.06.2011, 17:04
süsch nüt ds tüe? so viu energie und zyt für so belangloses wetti mal ha. hesch mer tipps? :confused:

Was chani im Internet scho gross mache gege die Haters wo da de Thread vollspammed ??

filler
15.06.2011, 18:02
versuechs mal mit Rap

und die andre da obe. Ihr sind au nur Internet-Albaner.

Dobardan cobans.