Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : CH Radio/TV Landschaft, ist doch Shit!!


Beatnik
12.12.2003, 12:34
Hmm, dachte mir jetzt mal das hir immer wider "Werbung" für die "dope" Sendung auf 105 gemacht wird, auch etliche andere Radiosender bringen jetzt zwischendurch oder permanent Hip Hop Shows abends etc.
Auch in den Tv's diese Lächerliche Sprite "Werbesendung"!!

Hmm, evtl. lieg ich ja falsch wenn ich behaupte das dass nur so ist weil Hip Hop gerade IN ist und die Sender sich dadurch auch diese Zielgruppe erschliessen möchten!

Versteht mich jetzt nicht falsch, ich finde es cool das dieser Stuff ein bisschen gepusht wird und das ich auch ab und zu im Radio einen Phatten Track höre, aber grundsätzlich find ich das beschissen, wir haben praktisch nur MÜLL Radiosender, schaut euch doch 105 an!! Oder Virus, der war mal relativ cool am Anfang, jetzt bringen sie fast den gleichen Shit wie 105 etc., ich sage jetzt mal "jugendmainstream" Sender, von den "grossen" Stationen will ich gar nicht sprechen, Radio 24 und energy etc. ist eh alles MÜLL!!

Und dann ist es noch so schwer überhaupt ne Konzession zu bekommen, obwohl genügend Frequenzen Frei wären, hmm wird doch mal Zeit das wir auch ne Art "Kultur" Sender bekommen der fernab von diesem Zeug spielt, sicher, Coleur3 oder Lora sind/waren alternativen die wirklich guten Sound brachten/bringen...gibts die FROG Show eigentlich noch???

Und in der TV Landschaft ist sowiso alles am Arsch, in der Schweiz (viva sWITZ) läuft wie gesagt nur diese Lächerliche Spritesendung, ok in Deutschland ist es auch nicht viel besser, Freestyle oder Word Cup auf Viva gibts schon lange nicht mehr, Mixery Raw deluxe ist auch nur noch ne Hülle mit immer dem gleichen Inhalt!!

Hmm evtl. sehe ich das alles falsch oder zu verbissen, aber was sagt ihr...wird es nicht mal Zeit für ein Radio das unsere Bedürfnisse abdeckt oder nach einer TV Sendung die auch wirklich von Leuten moderiert wird, die auch wirklich drinn sind und auch die Leute etwas besser kennen??

Aurel
12.12.2003, 12:46
die antwort hast du dir wohl bereits selber in der umfrage gegeben. ich denke, dass das geld nicht reicht, um sich nur auf eine szene zu konzentrieren und da nicht nur den bekanntesten airplay zu geben. ich denke, dass sich dass die leute kaum leisten können. daher finde ich die idee mit dem internet-radio ziemlich gut. mit wenig aufwand kann da gespielt werden, was man will, auf nichts angewiesen, einfach unabhängig.
und ehrlich gesagt möchte ich sowieso nicht, dass zb dilated peoples auf drs3 läuft... geht schon in ordnung.

Beatnik
12.12.2003, 12:50
Original geschrieben von Aurel
daher finde ich die idee mit dem internet-radio ziemlich gut. .

Aight, find ich auch cool, hab ich ganz vergessen, aber das Internet hab ich z.b im Auto noch nicht, d.h wenn ich Auto fahre und evtl. Radio hören möchte...hmmm, wie gesagt, gibts die FROG Show auf Lora noch???

Aurel
12.12.2003, 12:51
da hast du schon recht, aber dann spielen halt die finanzen eine grosse rolle.
wegen der frog show... würde mich auch interessieren, hab zwar länger nichts mehr davon gehört.

pseudonym
12.12.2003, 12:55
Original geschrieben von Aurel
und ehrlich gesagt möchte ich sowieso nicht, dass zb dilated peoples auf drs3 läuft... geht schon in ordnung.
... diä wetsch für dich bhaltä..:p

ich los scho ewix nüm radio (bounce als einzigi usnahm und dope sötti au widrmal inälosä) und färnseh erscht rächt nüm, oder nur sehr sälte. han eifach bessers ztue als mich mit därä ganzä music-stärnli-lobby z befassä, das zeugs hanget mer sowas vo zum hals us...

virus hani am afang voll kewl gfundä, doch wiä obä scho xeit, in zwüschäziit spilez au nüm sepziellä sound, sonder sind däm standart- radio- züügs verfalä.

dasses richtix- spezifischi sändigä (ebä ala bounce) git, findi voll easy, das chamer durchus förderä. dänn würi au widermal chli meh radio losä und vilicht chämti sogar widrmal vor dä färnseh... aber det lauft würkli 90%igi scheisse und das isch mer eifach z blöd..

Beatnik
12.12.2003, 12:56
Die war cool, weiss noch wo sie damals den "choclate cheese & Sounds" Sampler vorgestellt haben..he he, da war Gordo sogar im Studio zum promoten!!

Chemiker
12.12.2003, 13:41
Jo isch scho langsam bedenklich was Viva und d'Radiosender dä ganz Tag so spilled... Usser bi Bounce und Dope schalt ich das Teil fast nie ii.

Bi üs in SG gits es Radio namens Toxic.fm das hät sich zum Ziel gesetzt gha Sound z'spillä wo süsch niäne im Radio lauft und au chli (oscht)schwizzer Bands z'puschä... aber mittlerwille lauft, ussert a eim Obig all 2 Wuchä, meistens au dä Mainstream Sound. Die meiste Zuähörer sind halt nun emoll diä 0815-Bünzlis do häsch kei Chance mit e chli untergründigerem Sound!

fatbeat
12.12.2003, 14:22
frogshow isch glaub gschtorbe.. hani scho rächt, rächt lang nüüt meh ghört vo dem egge!

tomahawk
12.12.2003, 14:35
checked radio 3fach vo Luzern. Am mittwoch abig lauft vo 7 -9 en Hiphop sändig moderiert vom tomahawk und flint. tighti Gäscht, tighte sound, freshe shit.

för nöd luzerner, www.3fach.ch.

soscht 97.7 und in Zug uf kabel 96.75

aight.

peace

Aurel
12.12.2003, 14:51
esch de freeze nömm bi reimstund?

paberotti
12.12.2003, 15:03
Also mal die letzten INFOS :D

1.Die FROGSHOW gibt es schon lange nicht mehr SCHON LANGE !
Aber die meisten Insider wussten das schon...offensichtlich hört niemand wirklich radio l ora oder die FROGSHOW!BIG UP AM FROG!

2.Die absolut härteste HIP HOP SHOWS gehen durch Radio L Ora über den Äther (SEIT FAST 10 JAHREN)
HIP HOP in seiner wohl pursten version
aber nicht nur sondern auch FUNK*SOUL*OLDSCHOOL usw.
PUR & UNGESCHNITTEN auch weil keine Sponsoren im Spiel sind(das gibt UNS die freiheit musikalisch wie auch wörtlich das zu tun was WIR wollen hahahahahaha) und weil das ganze von den Sendungs machern ohne jeglichen verdienst und nur aus 100% LOVE FO DA MUSICCC gemacht wird!
Da kommen jetzt die zuhörer/inen eigentlich voll auf ihre kosten ALLE NEW RELEASES aber eben auch KLASSIKER werden gespielt.
Aber eben wieviele wollen doch lieber LUMIDEE&Co sprich all das was sie auf mtv oder viva sehen auch im radio hören!!!
DA WÄREN SIE BEI DIESEN SHOWS AM FALSCHEM PLATZ !
CAUSE THE SHOW IZ JUST FOR TRUE HIP HOP HEADZ!


3.Für Infos einfach fragen :D :D :D :D



a dere stell es paar shotouts:

PARK*SIDE*FAMILIA
CHILE BROTHERS
ZEE~CITY~WESTSIDE
ZÜRI~LOCOZ
K12
ALL TRUE HIP HOP HEADZ
B~BOYS & GIRLS * DJ`S * WRITERS * MC`s
ALL ZUEHÖRER WO NO AIRPLAY & MIDNIGHT MOSQUITOS LOSET
KEEP ON LISTENING!
***********************************************************
ALL DE LÜÜT WO SCHO A DE SENDIGE MITGWÜRKT HÄND THANX!!!

E.K.R.
BIG ZIS
STERN
SAMURAI
D~LAW
LIMMATAL RIDERS
SLANG BANG
CONEJO&TATTOO INK. (L.A.)

DJ K~RIM
DJ AYSTEP
DJ T~SHOT
DJ PLATINUM
DJ MAD MADAM
DJ MALIK


merci allne wo ich vergesse han aber ebe s kiffe



:kiffer: :kiffer:




paberotti

"HASTA LA VICTORIA SIEMPRE"

Beatnik
12.12.2003, 15:04
Original geschrieben von fatbeat
frogshow isch glaub gschtorbe.. hani scho rächt, rächt lang nüüt meh ghört vo dem egge!


Shit, hmm, die 2 Stund sind amig würkli Fresh gsi, au wenn amig chli vill in Sound inne gschnurred wordä isch ;)

poetical
12.12.2003, 15:07
Yo de hani doch o no ä chline Tip:


Every Saturday vo 16:00 - 18:00 uf Radio RaBe 95,6 Mhz oder über Internet Live Stream:

AM ANFANG WAR DAS WORT

uf däm Bärner Kulturradio. Mit Live Rap, Studiogescht usw.


Tune in and bounce

Chemiker
12.12.2003, 15:34
Original geschrieben von poetical
Yo de hani doch o no ä chline Tip:

Every Saturday vo 16:00 - 18:00 uf Radio RaBe 95,6 Mhz oder über Internet Live Stream:

AM ANFANG WAR DAS WORT

Bin gad uf dä Page gsi isch würkli Fett und Chasch alli Sendigä abästreamä! Fett, Fett... :crazy:

samee
12.12.2003, 15:45
hehe also in basel gitz RADIO X und jjede fritig oobe zeüsche 7 und nüün lauft det x-pilzic contenz odr wie das au heisst!
das vool geil und au sus isch R X nit e so mainstream...!!

paberotti
12.12.2003, 15:50
Link ankliken und auf No Airplay gehen 22:00-24:00

http://www.lora.ch/programm.php?playday=1071150283


einzige voraussetzung REAL1 player.


paberotti

HASTA LA VICTORIA SIEMPRE!

Beatnik
12.12.2003, 16:05
Original geschrieben von paberotti
Also mal die letzten INFOS :D

1.Die FROGSHOW gibt es schon lange nicht mehr SCHON LANGE !
Aber die meisten Insider wussten das schon...offensichtlich hört niemand wirklich radio l ora oder die FROGSHOW!BIG UP AM FROG!



Hmm, bin hald kein "Insider", und da ich offensichtlich selten Radio Lora höre bin ich ein Outsider ;)

Nein, also ich han euchi Sendig au scho ghört, isch würkli sehr Dick, aber losä sälte Radio...sehr sehr sälte, git hald sooo vill gueti Mixtapes und Lora chunsch au nöd überall über UKW über!!

paberotti
12.12.2003, 16:09
BEATNIK STIMMT CHUNNSCH AU NÖD ÜBERALL ÜBER ABER INTERNET UND KABELRADIO SIND D LÖSIG :D



AKLIKE UND LOS...

BRUCHET NUR NO DE REAL1 PLAYER

http://www.lora.ch/programm.php?playday=1071150283

NO AIRPLAY

APROPOS D ÄLTERI SENDIGE CHAN MER AU INEZIEH IM ARCHIV UNTER
NO AIRPLAY AM DONNSTIG VO 22:00-24:00

************************************************************

MIDNIGHT MOSQUITOS JEDE LETSCHTI FRITIG IM MONAT VO
24:00-05:00

APROPOS D ÄLTERI SENDIGE CHAN MER AU INEZIEH IM ARCHIV UNTER

OVERNIGHT

MOSQUITO ENT.
MIDNIGHT MOSQUITOS

http://www.lora.ch/programm.php?playday=1070027083

MIDNIGHT MOSQUITOS

MOSQUITO ENT.



paberotti

HASTA LA VICTORIA SIEMPRE!

Beatnik
12.12.2003, 16:34
Original geschrieben von paberotti
BEATNIK STIMMT CHUNNSCH AU NÖD ÜBERALL ÜBER ABER INTERNET UND KABELRADIO SIND D LÖSIG :D


Hmm ja das hin i dihei alles, aber wenn im Auto chli wetsch No Airplay losä (zwsched 22:00 und 24:00 isch mer ja no gärn underwägs ;)) dänn gits es Problem!!

crusoe
12.12.2003, 17:04
no en tip för nicht mainstream nicht vivaswzizz konforme radio

Aarauer Regionalradio Kanal K

HipHop Shows :
HipHop und soo
the hiphop remainz
mineralwasser
liquidstyles
soulfood
zulu funk on air

meh infos und sprogramm uf

mIkRoFiL
12.12.2003, 17:29
jo uf kanal k gits ab und zue fetti sändige mit freestyle etc..

Jeca
12.12.2003, 17:52
Jo, Kanal K isch no easy...

Ich los amigs "The HipHop Remainz", lauft glaub amigs am Dsischtig eimol im Monät oder so!

Diä Sendig isch würklich voll aight. Meischtens Gäscht, vorallem nöd nur "bekannti", sondern amigs au Newcomer, vorallem diä sind no interessant!

Mä cha au über s'Netz losä!

Chemiker
12.12.2003, 19:12
Wer chli was will tuä für sin nödkomerzielle Radiosender, dä chan jo do emoll sini Meinig drischriibä: http://www.rasa.ch/web_umfrage/

Sind au no ali Sender im Überblick druf mit dä Links däzuä.

bätschmändoo
08.02.2004, 19:10
Lose praktisch niä radio. Aber es schwitzwits hiphop-radio wür sogar i losä....
Und zu MTV und VIVA. MTV empfangi nid (Scheisscablecom!) und VIVA luegi us Prinzip nid..... :brille:

niKita
08.02.2004, 19:16
yeah..das esch guet so..lose de mol be de anderne radio s inne..
ond die umrag..esch au guet..de choennz mol was aendere..
tHx..:p

rm
09.03.2004, 22:40
hmm naja tivi mussi wohl nüt dezue säge, zum radio. channs eifach nöd liide will huerä vill sache chömed wo mer nöd passed und am morge verträägi de shish sowiso nöd.. aber das wär ja denn gschmacksach.

stipp
11.03.2004, 16:10
Es git jo no Kanal K!!! aber nur für aargauer ;-)

Aurel
11.03.2004, 16:11
Original geschrieben von stipp
Es git jo no Kanal K!!! aber nur für aargauer ;-)
das mag ech üch gönne...
...wenner söscht scho ned vell hend... :D

Lukee
19.03.2004, 10:40
ausfüllen:

www.105.ch!

cheers

Stubaehocker
19.03.2004, 10:48
also ich finde eigentlech in so im grobe und ganze okey sowis isch... guet ich chan do nid gross urteile will ich relativ selte radio los under tivi naja eigentlech au nur bestimmti sache!

was mich eifach afiggt be de radios isch das die immer so beschissnigig werbige bringed!!! das chan ich echt nid ha!!! deshalb findi net-radios geil die bringed fast nie werbig ussert es isch eigewerbig! und dete isch no sgeile du chasch de sound nach musig stiil uswähle... was aber geil isch sind dverchenrsmeldige die sind recht praktisch!!! vorallem zürcher radios die säged sogar wo das cops radar falle händ...:D

mc rassko
12.02.2005, 20:33
Es ist beschissen, da muss sich was ändern! es lauft in sache hip hop, rein gar nicht, es git z'viel scheiss rocker und punker

well-wicked
13.02.2005, 03:46
Original geschrieben von bätschmändoo
Lose praktisch niä radio. Aber es schwitzwits hiphop-radio wür sogar i losä....
Und zu MTV und VIVA. MTV empfangi nid (Scheisscablecom!) und VIVA luegi us Prinzip nid..... :brille:

MTV empfangsch di diar in bern uf 583.23MHz

Sendertabelle für PLZ 3097 (http://www.cablecom.ch/sendertabelle.htm?asc=1&type=plz&keyword=3097)


gruass

köbi
13.02.2005, 04:01
mir si äs richs Land... da würde scho es paar millione meh für Kultur gah... abr meh wot ja stüre sänkä -> de müesstme meh Waffene vrchouffe...

Kueel
14.02.2005, 00:54
si chönnte scho aber si möches ned. de bund get privatsänder kei chance. hend jo gse was metem TV3 passiert esch. :mad: