Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : erste atcq platte

Hempalizer
13.01.2005, 17:53
hey hola

ich weiss, dass wenigi da inne a tribe called quest kenned! ich bin sit lengerem uf de suechi nach de erschte platte vo a tribe called quest. called "people's instinctive travels and the path of rhythm".

LP wer geil, aber es chan au e CD si! hauptsach de sound. weiss wer woni die no finde chent (in züri). mono hets nöd. 6pac...no sé! etc.

thx im vorus

Aurel
13.01.2005, 17:56
Original geschrieben von Hempalizer
hey hola

ich weiss, dass wenigi da inne a tribe called quest kenned!

hahahaha... was gayt?

aber trotzdem... hier deine rettung... ;-) (http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=1453)

Mano
13.01.2005, 18:16
hey hola

wa verzellsch!:p

Hempalizer
13.01.2005, 18:25
Original geschrieben von Aurel
hahahaha... was gayt?

aber trotzdem... hier deine rettung... ;-) (http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=1453)

ebe wenigi...du ghörsch halt da zude wenige...
merci, het nöd grad wele über hiphopstore chaufe...ehner direkt...will zersch no drii lose.
thx...notfalls hetis au det in warechorb gschmisse!

Mahatma Ganja
13.01.2005, 18:51
check thatshit... (http://www.humrecords.ch/detail.php?id=102371)

gruess

Talib
13.01.2005, 18:52

esch das öpis zum ufs brot striche??? :D

nei gohsch eifach uf www.cede.ch go luege det fendsch alli atcq albe för nor 19.90 Fr. esch doch e faire priis?

wenn mer scho bi tribe called quest send..weiss scho öper chli meh öber d'reunion? wär geil wenn die einisch id schwiiz wörde cho!

peace

Hempalizer
14.01.2005, 16:08
atcq mached grad zeme e platte 05. de ali chund i paar mönet id schwiiz...nachdem de razhel da gsi isch (märz/april)

date and locations infos follow soon

Aurel
14.01.2005, 16:16
4.4. isch de ali im mascotte...

cutastrov
14.01.2005, 16:31
haha - s'goht doch nüt über die ganzi Sammlig.

robson ponte
14.01.2005, 16:32
[QUOTE]Original geschrieben von Hempalizer
[B]hey hola

jaaaaaaaaa...............bisch warschinli de einzig!

Hempalizer
14.01.2005, 16:56
genau @aurel

genau @cutastrov

genau @robson ponte *ironisch*

relativ zu anderem denki scho, dass es wenigi sind. chent schwöre es kenned meh KRS-One als a tribe called quest!!!

Aurel
14.01.2005, 17:05

relativ zu anderem denki scho, dass es wenigi sind. chent schwöre es kenned meh KRS-One als a tribe called quest!!!

ne atcq sind eifach kult. die kenned wohl die i dem forum... und de krs kenned wohl au nur meh, weller einisch vom tomekk geatured wore isch... :D

Hempalizer
14.01.2005, 17:19
Original geschrieben von Aurel
ne atcq sind eifach kult. die kenned wohl die i dem forum... und de krs kenned wohl au nur meh, weller einisch vom tomekk geatured wore isch... :D

atcq sind die beschte i ihrem business!!! was? das vom tomekk han i gar nie mitbecho...mh! vellicht weils mier egal isch!

:D

robson ponte
14.01.2005, 17:20
genau @aurel

genau @cutastrov

genau @robson ponte *ironisch*

hehe, du bisch en luschtige!!! und isch schwör der moruk, es käned me de puff daddy als min chline brüäder........häsch no me verglich uf lager?

al ban - D
14.01.2005, 17:31
...de aurel esch wedrmol gschwender

Hempalizer
14.01.2005, 17:50
eminem aka Marshall Matters isch sicher bekannter! de M&M het zerscht "M&M's" haselnuss-schoko-farbkügelchen zum ässä usebracht! :D :D :D
denn het er s'geld gah zum sini gang, sini krasse chleider und de dr. dre zchaufä! und nomeh :D

PS: was isch eigendli mit em Michi passiert, wo da im forum het wele e crew gründe?...wemmer grad debi sind mit crewmembers chaufe...er isch eifach nonig so bekannt gegenüber dä M&M und master p, drum erwähnis für ihn nomal...krass

siehe krasser crewgründer (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=8837&highlight=crew+gr%FCnden)