Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : De 007ner vo Vestax!

luzerner03
07.06.2004, 15:46
Ech be mer schwär am öberlegge en neue Mixer z chaufe! Jetzt han ech mol welle wöse öb öpper scho erfahrige met em 007 vo Vestax gmacht hed ond öb er dä chönd empfälle oder ned!

Supremedjgm
07.06.2004, 15:54
Mann dä Mixer isch z`Geil !! Möcht dä scho lang, aber mir fäuhts leider am Gäld. Ha scho es paar mou bi Kollege mit däm gmixet. Er Burnt ! Isch auso Empfehlenswert !!!

100 Pünkt vo 100

Peace

^dox
07.06.2004, 15:57
-> RANE (http://www.rane.com)

luzerner03
07.06.2004, 15:57
scho! han bes jetzt au nor guez ghört vo dem Mixer! ossert das er scho chlie tür esch! Ech schnall eifach ned ganz wasd ondersched zwöschem alte ond em neue send ossert das s design andersch esch! Chasch mer do au no wieter hälfe?

Supremedjgm
07.06.2004, 16:03
Original geschrieben von luzerner03
scho! han bes jetzt au nor guez ghört vo dem Mixer! ossert das er scho chlie tür esch! Ech schnall eifach ned ganz wasd ondersched zwöschem alte ond em neue send ossert das s design andersch esch! Chasch mer do au no wieter hälfe?

Jo dr Crossfader isch neuer. Dä isch us PCV. Hebt länger aus bim aute Mixer...
Er isch mega tüür. Aber im Ebay hesch nä mou für 1100.- chönnä ha (Neu, unbraucht )! Muesch mou go abcheckä. Isch gloub im dütsche...www.ebay.de

cutastrov
07.06.2004, 16:09
Der Vestax 007-Pro hät soviel ich weiss, no diversi Funktione vom Modell "Samurai"07D oder so integriert.

Ich ka dir dr klassischi 07-Pro oder halt dr Rane TTM-65 oder so empfehle. Was au e guetie Variante isch, die Stanton-Mixers (het e guet ihdruck gmacht muess sage).

Lueg no ob ich diversi Links und Infos find... aigtht?

Peicen

cutastrov
07.06.2004, 16:10
Wie seine Vorgänger PMC-05Pro & PMC-07Pro ist der PMC- 007 ein unverwüstlicher Mixer mit Battle-Qualitäten, der DJs weit über den Standard hinausgehende Möglichkeiten an die Hand gibt, ohne klangliche Kompromisse einzugehen. Mit seinen beiden Programmkanälen, überzeugender Audioqualität und einer Menge toller Features ist der PMC-007 der perfekte Begleiter für den modernen Turntablist, Scratch-DJ, Hiphop-Performance- oder Mix-DJ, den experimentellen DJ und den Drum & Bass-DJ. Top Features: - Neues, schnittiges "Battle Design" Double Panel System im "Motorhauben Style" (Panel läßt sich mit einer einzigen Schraube öffnen) - Rapid Exchange Fader System (ReX) ohne Schrauben - 3-Band Isolator pro Kanal mit neuer "Scratch EQ" Einstellung auf Knopfdruck. - Effekt Send und -Receive Kontroll Möglichkeiten für beide Kanäle - "CF Freeze" Mute Funktion für LIVE Pre Battle Training oder komfortables Cueing. - Neue PCV-Fader (Plastic Conductive Volume) Generation für CF und IF - Stufenloses CF-Curve und 3-stufen IF Curve Adjustment

cutastrov
07.06.2004, 16:17
New Features: wie Scratch EQ, Crossfader Freeze,
Rapid Exchange Fader System, XLR Ausgänge und verschiedenen
Kopfhörereingängen.

luzerner03
07.06.2004, 16:22
defmall machi kein schlächte chauf wenn mer en zie! So wies usgsehd esch dä demfall kauft! Merci vell mol ah alli för d infos!

Supremedjgm
07.06.2004, 16:23
ah ig möcht das Teil ! Ig ha mi verliebt i dä...isch geiler aus Sex !!!

luzerner03
07.06.2004, 16:25
demfall werd das eis vo mine derbschte weekends wärde!! :-))

Beatnik
07.06.2004, 17:17
http://djservice.com/data/grafix/Produkte/vestax/07/PMC-007_3.jpg

Nur damit mer wüssed vo was das mer redät, isch würklich schön wordä...so richtig SCHNITTIG:blingblin

Aber öb mer für dä gliich Priis nöd besser en Ecler kauft??:rolleyes:

Egal, hauptsach Spiilzüüg:D

eazy-d
07.06.2004, 17:39
WääääähhhhhWürgKotz!!!!!!! das isch mit abstand ds hässlichste mixerdesign woni je gseh ha!!!!:bluepunk: :no:

hät das mit aerodynamik ztuä oder was? ich bin dr meinig: en mixer ghört zwüsche turntables und nid ufs auto dach!!!!

Beatnik
07.06.2004, 17:45
Original geschrieben von eazy-d
WääääähhhhhWürgKotz!!!!!!! das isch mit abstand ds hässlichste mixerdesign woni je gseh ha!!!!:bluepunk: :no:

hät das mit aerodynamik ztuä oder was? ich bin dr meinig: en mixer ghört zwüsche turntables und nid ufs auto dach!!!!

Isch sicher mal schöner alls dä Mixer da unde!!!:D
http://www.oldtech.com/synth/ARPEduMixer.jpg

Supremedjgm
07.06.2004, 17:50
Original geschrieben von Beatnik
Isch sicher mal schöner alls dä Mixer da unde!!!:D
http://www.oldtech.com/synth/ARPEduMixer.jpg

Geile Siech !

und ig ha zerscht gmeint mir redä über dä ! :blingblin

Supremedjgm
07.06.2004, 17:52
aber dä het es 0 weniger ! Vestax PMC 07 und dr ander 007...

eazy-d
07.06.2004, 17:57
:wtf: :bluepunk: holly shiiiit!!!!!! wär brucht das teil???:eek:

nei, d'Vestax Pro Serie isch guät, passt sidefiin zwüsche dri, stört nid und funtioniert.. genau wiä d'MK's. d'Vestax Turntables hend au so es scheiss design...aber naja, zweimal mitem hammer drüber und den passt das scho wider:D

zeelium
07.06.2004, 18:45
lol, schnittigs design, fx schlaufänä und mute funktion...toll, abär immär no pcv faders als standart drin:rolleyes: najo, vestax cha halt scho lang nüm mithaltä im battle-mixer berich. wärs billiger und besser wot-->hak360, wärs chli türer und oberklasse wot-->ttm56

technician
08.06.2004, 23:17
jiah irgendwia schöna und irgendwia hässlich. hanna au schu gseh. . . gebend alles mit produziara d lüüt vu Vestax. checkendamol http://www.vestax-dj.de/

gruz

Cyclone
08.06.2004, 23:20
oho, was sieht mein müdes auge, was?? vestax hät bi de neuere versione vom turnie en bogene tonarm?? das ich das no erläbe döf :kiffer:

raplover
11.06.2004, 18:23
salute,

also..
dr ttm 54i het "normali" fader (ähnlich da VCA) wo minime Verschleiss hend und s'Audiosignal wörd separat greglet (was VCA ned machend)==> also kei knackse
-filter: d'Rane filter sind unschlagbar: -40db bi hi und lo
du körsch nüt me vo bäss (Samurai nur -12db)

dr ttm 56 isch dr nochfolger wo nomol 1,2..4 drufgleit het:

-faderposition wird mit magnetfelder erfasst (also absolut kontaktfrei, nur no verschleiss bi da füahriga).Im Verglich zu
optischa System via focus, isch d'magnettechnik ned gega rauch und staub empfindli. Und übrigens: dir "digitale fader" vor samurai serie sind au mit magnetfeldtechnik - aber Rane sind d'pionier (patent) vo dera technik
-filter: anstatt -40db bi hi und lo gits jetzt: off bi hi, mid und lo: crazy shit! :bluepunk:
Channel Fader and Crossfader ahsprechverhalta: wie bim Samurai kasch au do verschiedeni curves ihstella - wobei dia vo Rane meh sinn mached als d'fakercurves vo Vestax.
schrieb mol wennd no meh pro contra wüssa wotsch.....

greetz