Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Toleranz / Intoleranz Humor / Naivität

Lance
07.06.2004, 16:59
Es isch doch sehr interessant da ine. :blingblin da bini es paar täg im Forum und scho häts es paar wo sich peinlicher als peinlich präsentiered.

Überall lisi was devo dass sich d'lüt sölled so gaeh wies wennd. Toleranz isch everything quasi. Und wer real isch und was tuff isch weiss sowieso jede.

Jetzt hani im fotithread mal nach 3 täg es absoluts poserfoti inetah wo nu so vo ironie trieft und scho haend gwüssi lüt sgfühl sie chönged druf schlüsse wasich als mensch bin hehe. Das findi verdammt interessant, zumal ich scho e Pm han ich seg es toy oder en wannabe-g.

Es bestätigt sich doch immer wieder im läbe... die wo am lütischte nach toleranz schreied sind die wos nöd tschägget dass sie d'lüt di ganz ziit nach ihrere Art z'rede und ihrne chleider iordned.

:D Ach jungs und Mädels. :D

Nähmdes nöd tragisch, ich bi au mal so gsi also hopp auge zue und dure ihr pisser. Ihr werdet irgendwenn auno erwachse und sind kein scheiss besser.

Solanger eu wichtig naehmed :hippie:

Peace

Daifel
07.06.2004, 17:02
Okee:o

Map
07.06.2004, 17:03
I wott Näme köre... Süsch ischs jo nid luschtig.

iigl
07.06.2004, 17:05
Original geschrieben von Lance

Es bestätigt sich doch immer wieder im läbe... die wo am lütischte nach toleranz schreied sind die wos nöd tschägget dass sie d'lüt di ganz ziit nach ihrere Art z'rede und ihrne chleider iordned.

ignoriere..! ;)

Lance
07.06.2004, 17:06
Die wo's betrifft und kein sinn für humor haend die wüsseds scho. JEdi wett die chömed nu us de löcher kroche und schreied ume sie seged di tolerantischte uf de welt und ich es arschloch :p :hmmm:

Daifel
07.06.2004, 17:07
Isch dir au so langwiilig wie mir?

Supremedjgm
07.06.2004, 17:09
Die wo's betrifft und kein sinn für humor haend die wüsseds scho. JEdi wett die chömed nu us de löcher kroche und schreied ume sie seged di tolerantischte uf de welt und ich es arschloch :p :hmmm:

Du bisch dr Bescht !!! Machsch keni Fehler, gsesch guet us...

Werum bisch nit Schwul ??:wixer3: :ass: :gay: :magic:

Lance
07.06.2004, 17:13
CHum da ane Supreme ha no 30 minute

Supremedjgm
07.06.2004, 17:15
wo ? weni darf froge !

Lance
07.06.2004, 17:17
:bluepunk: Ich ha angscht dassds würkli machsch am schluss :( :bluepunk:

Supremedjgm
07.06.2004, 17:19
nei muesch kei angscht ha, muesch nit truurig si, mir hei die aui gärn !

Lance
07.06.2004, 17:22
You make me wanna

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

konfus
07.06.2004, 17:25
lance - dä internetscheiss chasch eh nid ernscht näh!
isch doch immer s´glich, komischi kommentär, me rett anenand verbii, jedä seit im andere toy obwohl alli nur vorem compi hocked und sich eis uf dä bildschirm wixed ab ihrer realness. muahaha!

mari-juana
07.06.2004, 17:28
guet usdruckt!! ..hät ebe scho öppis... schlussendlich isch jede am pc und dänkt sich, hehe wän ier wüssted... =)

...git au lüüt die gebed sich vollkommä andersch im i-net als susch sind...

..git nüt wo's nöd git..

..aber no zu de föteli, uf de erst blick halt scho recht poser mässig! ;)

Supremedjgm
07.06.2004, 17:29
You make me wanna

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

jo es würd besser usgseh wenn mit dim Arsch würsch vorusloufe !

[kayoz]
07.06.2004, 17:30
Original geschrieben von kOnfus
lance - dä internetscheiss chasch eh nid ernscht näh!
isch doch immer s´glich, komischi kommentär, me rett anenand verbii, jedä seit im andere toy obwohl alli nur vorem compi hocked und sich eis uf dä bildschirm wixed ab ihrer realness. muahaha!

das fend ech doch mol es schöns zitat zom füürobig :D :no:

@mari-juana
au uf de 2. ond 3. bleck :p

mari-juana
07.06.2004, 17:34
@mari-juana
au uf de 2. ond 3. bleck :p [/B][/QUOTE]

...chunt ganz druf a wievill gsoffä häsch... ;)

Luusmailtli
07.06.2004, 17:35
Es isch doch sehr interessant da ine. :blingblin da bini es paar täg im Forum und scho häts es paar wo sich peinlicher als peinlich präsentiered.

Überall lisi was devo dass sich d'lüt sölled so gaeh wies wennd. Toleranz isch everything quasi. Und wer real isch und was tuff isch weiss sowieso jede.

Jetzt hani im fotithread mal nach 3 täg es absoluts poserfoti inetah wo nu so vo ironie trieft und scho haend gwüssi lüt sgfühl sie chönged druf schlüsse wasich als mensch bin hehe. Das findi verdammt interessant, zumal ich scho e Pm han ich seg es toy oder en wannabe-g.

Nähmdes nöd tragisch, ich bi au mal so gsi also hopp auge zue und dure ihr pisser. Ihr werdet irgendwenn auno erwachse und sind kein scheiss besser.

Peace wer het gseit ,dass ich das absolut ärnst gmeint han???ich würd mi doch nid s klo abespüele nur wil du vilicht gärn matcho wärsch..?!

hawaiian
07.06.2004, 17:38
gad mal zum thema..isch würklich nöd schlächt..
das forum isch für mich nüd vil meh als en ziitvertriib währedem schaffe...
95% vu dem wo da inne staht..intressiert mi nöd..ob jetz postings oder persone..will sowiso meischtens niix stimmt.i.sch bi mir amel so..für mich isch das es forum der ironie,und wer das bi mir nonig tschegget hät ..tuät mr leid..

giit dennoch vereinzelt lüüt da inne..woni würklich froh bin z'kenne...und diä anderä:wtf:

und anyway lance..weisch ja das mis sterndli bisch

tysha
07.06.2004, 17:40
und gäll. hawi..
irgenwie lehrt mer immer meh könne.. und merkt..okay.. ..
sie sind mängisch gar ned so ...und be andere halt okay..sie sind eifach so :)

aber tja... world of the wiiiiide wiiide net.. isch unberächebar..

aber lance hesch scho rächt...

PhrazeFive
07.06.2004, 17:41
Original geschrieben von hawaiian
und anyway lance..weisch ja das mis sterndli bisch JEAH Für jede wo nöd druss chunt - Ironie in Reinkultur... Wenner nöd sicher sind, immer da hie cho und vergliche! :)

hawaiian
07.06.2004, 17:42
ja tysha weisch..es giit sovil lüüt uf dem forum und klar nimmts diä wunder wiä diä in ächt sind..aber mit denä nachene was z'tuä ha..muäni nöd unbedingt...bi vereinzelte ja..aber diä andere..intressieret mich ächt en scheiss...

:)

[kayoz]
07.06.2004, 17:45
95% vu dem wo da inne staht..intressiert mi nöd..ob jetz postings oder persone..will sowiso meischtens niix stimmt.i.sch bi mir amel so..für mich isch das es forum der ironie,und wer das bi mir nonig tschegget hät ..tuät mr leid..

giit dennoch vereinzelt lüüt da inne..woni würklich froh bin z'kenne...und diä anderä:wtf:

und anyway lance..weisch ja das mis sterndli bisch

zom glöck ghör ech zo de anderne 5% ;) :D

PhrazeFive
07.06.2004, 17:45
ja tysha weisch..es giit sovil lüüt uf dem forum und klar nimmts diä wunder wiä diä in ächt sind..aber mit denä nachene was z'tuä ha..muäni nöd unbedingt...bi vereinzelte ja..aber diä andere..intressieret mich ächt en scheiss...
:) Okey ich han verstande, ich bring dir no d'kamera und dänn träffe mer eus halt nümme :(
*schnief - heul*

PhrazeFive
07.06.2004, 17:46
Original geschrieben von [kayoz]
zom glöck ghör ech zo de anderne 5% ;) :D ehm nei sorry :D

hawaiian
07.06.2004, 17:47
Original geschrieben von [kayoz]
zom glöck ghör ech zo de anderne 5% ;) :D

ja schoscho kayoz..zu dene ghörsch..
au wenn di nöd flissig mäldisch

@pingu..ja scho..und s'gäld bhalti au grad sälber für kamera...:D

scope
07.06.2004, 17:47
:topicsuck:

habiCHt
07.06.2004, 18:00
[QUOTE]Original geschrieben von Lance
[B]

gsehni gnau glich!!

i`m out

:kiffer:

Lance
07.06.2004, 18:06
Fühlsch di betroffe Luusmaitli ?

:blingblin Hawi :blingblin

Wenn min arsch denn uf dim gsicht isch merksch denn scho us welem loch dases stinkt junge.

hawaiian
07.06.2004, 18:10

Wenn min arsch denn uf dim gsicht isch merksch denn scho us welem loch dases stinkt junge.

wa wotsch mr mitteile ??:rolleyes:

Lance
07.06.2004, 18:15
Isch sabbä disch dosch nu an :)

S'andere isch an supremedj gange

hawaiian
07.06.2004, 18:17
Isch sabbä disch dosch nu an :)

S'andere isch an supremedj gange

isch finde sabbern nisch so dolle...

Lance
07.06.2004, 18:18
Das isch misch leid tun. Abä wenn isch disch sabbän will tu isch et.

Problem ?

Supremedjgm
07.06.2004, 18:19

jo genau so wie bi dire Muetter usem Muul !

hawaiian
07.06.2004, 18:20
ja grosse problem..holi brüüdr..isch bodigaaart*g*

Lance
07.06.2004, 18:20
LAH MIS MAMI USEM SPIEL DAS MACHT MI SUSCHT MEGA HAESSIG MANN! DU HAESCHS VOLL DUSSE MICH HAESSIG ZMACHE!!!

:brille: *gg* Nur d'titanic isch no tüfer :hmmm:

Supremedjgm
07.06.2004, 18:23
LAH MIS MAMI USEM SPIEL DAS MACHT MI SUSCHT MEGA HAESSIG MANN! DU HAESCHS VOLL DUSSE MICH HAESSIG ZMACHE!!!

:brille: *gg* Nur d'titanic isch no tüfer :hmmm:

scheiss Idiot ! Wie dumm bisch ? so dumm das dumm mit t schribsch ! So à la Profile...
Huerä dr Obercool Mongo Matcho...
Verpiss di...

Aurel
07.06.2004, 19:10

lance, das esch aightgenossen.ch pur. machdi uf was gfasst...:p

Bschiisär
07.06.2004, 19:37
Jedi wett die chömed nu us de löcher kroche und schreied ume sie seged di tolerantischte uf de welt und ich es arschloch :p :hmmm:

Was diä..verdammt..ich bin dä tolerantischt, du Arschloch..haha..:D

näi, im ernscht..häsch echt ä PM übercho?

nobra
07.06.2004, 20:04
LANCE MACH NéD DIE FICK NUMMER DO AU MANN DU MUESCH WèSSE DO SIND ALLES OPFER BIS SO 10 LèT DIE SIND TIGHT UND DOWN WITH 4 REAL SINCE DAY 1 AKA THE FIRST CONTACT BACK IN 91

EXIT PEACE
ENTER JIHAD

FICK TOYS BLIEB HART

PEACE GOD

Swift
07.06.2004, 20:41
^
|
|
Nur druf gwartet :D

Näbebi Lance.. Geils Avatar (zu demm Thema) :)

Mora
07.06.2004, 22:57
Original geschrieben von nobra
LANCE MACH NéD DIE FICK NUMMER DO AU MANN DU MUESCH WèSSE DO SIND ALLES OPFER BIS SO 10 LèT DIE SIND TIGHT UND DOWN WITH 4 REAL SINCE DAY 1 AKA THE FIRST CONTACT BACK IN 91

EXIT PEACE
ENTER JIHAD

FICK TOYS BLIEB HART

PEACE GOD

hey jamahn! suscht het de nobra ja nix meh z tue!
:D :D :D :D :D :D :D :D

elyna
07.06.2004, 23:22

denn muesch du aber ziemli wenig arbet han, wenn du nur chli als
ziitvertriib da inä bisch?!?!

"forum der ironie" findi chli übertriebe. klar gitts jenschti und zum ne grosse teil viel überflüssigi threads. aber s hed doch au scho es paar sinnvolli gäh, find ich.

gl0dy
07.06.2004, 23:23
das forum isch ja sowieso nume e reine klatsch-ustuusch und das meini alles anderi als positiv.

wills hald immerme so lüt git wie sone hawaiian, wo ja alles so nöd ernscht nimmt ect. aber ich glaube das liit eher dra das die lüt gar nöd underscheide chänd wenn jetzt öpis ernscht isch oder nur spass. sie sind eifach immer so "halbärscht".
und übrigens ich meine immer alles so wienis schrib.

nobra
07.06.2004, 23:27
Original geschrieben von gl0dy

und übrigens ich meine immer alles so wienis schrib.

i au du spielzüg mit kaputte rädli

gl0dy
07.06.2004, 23:30
:bluepunk: aber zum glück chani ja laufe, de bini uf die redli nöd agwise :D

roemer
07.06.2004, 23:31
wär äs forum 100 pro ärnscht nimmt het öppis het eh nid grafft und wiäso si mr nid alli "friede fröide eierkuchen .. trali trala." mann was söu dä thread? und by the way. - git's ou interessanti topics und ig ha scho ä hufä interessant lüt kennäglernt und we mä diä 80-90% off-topic wägfilterät het mä ämu doch no rächt viu guäti infos über concerts, nöi schibänä, meinigä zu nöiä trackz/albanä usw. und für das isch z'forum ämu iisi. und so off-topic zb. politi-disskusionä si ämu aubä no gaanz luschtig....

piis

unique
07.06.2004, 23:33
Original geschrieben von roemer
wär äs forum 100 pro ärnscht nimmt het öppis het eh nid grafft und wiäso si mr nid alli "friede fröide eierkuchen .. trali trala." mann was söu dä thread? und by the way. - git's ou interessanti topics und ig ha scho ä hufä interessant lüt kennäglernt und we mä diä 80-90% off-topic wägfilterät het mä ämu doch no rächt viu guäti infos über concerts, nöi schibänä, meinigä zu nöiä trackz/albanä usw. und für das isch z'forum ämu iisi. und so off-topic zb. politi-disskusionä si ämu aubä no gaanz luschtig....

piis

wo er recht hat, hat er recht! word!!

nobra
07.06.2004, 23:33
glody meinsch din manager i dä klappse würd dir dini ussag bestätige? niemols

hawaiian
08.06.2004, 08:41
Original geschrieben von elyna
denn muesch du aber ziemli wenig arbet han, wenn du nur chli als
ziitvertriib da inä bisch?!?!

"forum der ironie" findi chli übertriebe. klar gitts jenschti und zum ne grosse teil viel überflüssigi threads. aber s hed doch au scho es paar sinnvolli gäh, find ich.

luäg..ich bin meischtens in threads..wos eh nüd würkli um sinnvolli sache gaht..ab und zuä doch.und ich dängge diä lüüt wo mich chänd ihschätze wüsset au wases ernscht z'näh händ...sovil zu dem:)

@glody..ich bin froh verstahsch du mich nöd.

Lance
08.06.2004, 10:36
Ehehe nob. Du bisch wieder nu ifersüchtig. Wieviel gisch mer wenn der s'thema abtrete ?

Dirty Fifty
08.06.2004, 10:47
finge die lüt härzig wo müeh hei mit mine fotos.. aus verchlemmti sieche...

gl0dy
09.06.2004, 00:02
Original geschrieben von nobra
glody meinsch din manager i dä klappse würd dir dini ussag bestätige? niemols

der isch ide klappse????

nobra
09.06.2004, 00:41
jo isch jo jklar wenns die nie us dä gummi zelle uselönd dass der das nonnig ufgfalle isch.

gl0dy
09.06.2004, 00:53
de bini ja froh dasi dich ha wo mir das chan mitteile danke vill mal:dance:

nobra
09.06.2004, 00:55
dfrog isch öbs au verstohsch wa dir mitteilt wird. denke nöd
:banana:

gl0dy
09.06.2004, 01:32
weisch nobra du bisch nöd so liecht zdüte, ich mues mich bi jedem biitrag vo dir frag wie jetzt das ächt chentsch gmeint ha und chume de immer uf verschidnigi lösige, aber au wenns so gmeint häsch wie ichs vermuete chasch de im nachhinein immerno säge dases andersch gmeint häsch.

nobra
09.06.2004, 01:35
bla

gl0dy
09.06.2004, 01:39
gibs doch zue

nobra
09.06.2004, 01:41
was? au egal.

he glogly muesch nöd is bett?

gl0dy
09.06.2004, 01:46
das isch widr e thema ablenkig..

aber ez häsch doch min name so lang chöne richtig schribe, wirsch widr rückfällig?
mol natürli sötti is bett, aber ich mues no züg läse

nobra
09.06.2004, 01:49
was muesch den lese? häsch das zwanghafte syndrom mini antworte müesse zlese- ohni das gmacht zha ploged die alpträum?

armi han fascht mitleid.. do en stutz chauf dir 3 pomme frites.

gl0dy
09.06.2004, 01:54
haha nei nobra :) ich warte nöd druf dasi dini biiträg cha läse. ich mues imne andere forum dureläse was so de tag dur gschribe worde isch :p

nobra
09.06.2004, 01:57
oh la la mademoisle und wo isch das?

gl0dy
09.06.2004, 02:00
ich wür mal meine was det diskutiert wird intressiert dich eh nöd und zum kei invasion uslöse schribis jetzt lieber nöd da ine, aber wenns unbedingt wetsch wüsse chadr ja e pm schribe

nobra
09.06.2004, 02:04
ha glodly du würdsch no stune wenn i dir verzehl was mi alles interessiert und min horizont isch nöd uf schamlippe beschränkt :p

nobra
09.06.2004, 02:08
he schrieb pm muesch der nöd müeh geh chash dis unverständliche dütsch benutze ;)

gl0dy
09.06.2004, 02:21
oke, aber s wür mi ja extrem wunder... *g*
aber he was isch a mim dütsch unverständlich?

nobra
09.06.2004, 02:59
wie?

hehe ok i muen go penne. aiai glogly und immer dra denke dis *peep macht no moves im minus bereich ;)

guet nacht

fReEMaN
09.06.2004, 03:04

Peace
mann du bisch nur so än narr!!