Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : unique-eländi wält

unique
07.06.2004, 17:09
aight!
ha weder mol amene track bastlet!
wott gar ned vell dezue säge; losed eifach sälber ond please gänd mer es paar feedbacks!
also nämed üch 4min ziit

ond denn hani no en frog:
dä track set uf cd veröffentlecht wärde (sones projekt), do ech aber kei rächt vör dä beat ha wär ech meeeega froh wenn mer öbber en fette beat met dem style chönnt produce!!
wär ächt nätt! :D

track: http://www.lukeweb.org/unique_elaendi-welt.mp3

la texte:
Diskussione öbers Wef ond öber de scheisse chrieg/
Es brengt nüüd – de Bush meint er är seg en heisse siech/
S’Wasser en Palestina esch genauso omstrette/
Die riiche operiered Tette-anderi mönd onder d Brogg shette/
Das Thema beschäftegtmi ächt ond s’esch eifach ned rächt/
AIDS ond Honger beherrsched d 3. Weltländer/
Die riiche chaufed ehri shet pelz gwänder/
Ond all sie Chenderschänder, chas nömm erträge/
S’esch wechtig dasmer d’Problem abwäge, ech säge/
Mer sette üs verträge-de Wältondergang esch back/
Doch s’intressiert niemmer en dräck-scheiss riichi säck/

ref`Wält god glii onder met üsne Schallbomber/
S`Gäld eschs riil Wonder-de Sozialismus ganz onde/
Verpessed üch oder schänked e Teil vom Cash de Arme/
Lönd üch ned vom Riichtom länke, zahled-hend verbarme/

Nor so am Rand red ech wedermol anne Wand/
Die scheiss Populeste send z naif ond halt a z`bekannt/
Ech luege d`News ond schlofe i-Roti Teppech ond Stars/
Reded vo erne Villas ond Gletzerbars-ned öber Sars/
Lieber verzechti of dä shet-go zrogg zor Sälbstversorgig/
Pflanze, verchauf ond ha vör die arme gälder vorig/
Ha im TV gse daser Worldwide ond WWF onderstötzed/
Doch hender üchne Mötze intressierts üch so ne pfötze/
E de Medie spelleder die spändende Lüüt/
Das nötzt de Hongernde leider nüüd-änderndi Hüüt/
Wines Kameleon ede eigete vier Wänd de heim/
Gizig ond gemein- merked üch dä rhyme/
Ech hoffe doch sehr dass es üch mol so wird go/
Weder be 0 afo, ke cash, honger ond d Villa verlo/

ref`Wält god glii onder met üsne Schallbomber/
S`Gäld eschs riil Wonder-de Sozialismus ganz onde/
Verpessed üch oder schänked e Teil vom Cash de Arme/
Lönd üch ned vom Riichtom länke, zahled-hend verbarme/

Werom hed mer uf dere Welt nüd bessers zdue als z chriege/
chammer denn die scheiss Problem ned ohni Gwalt zrächtbiege/
Wo werd üs die Gottverdammnti Gwalt no ene brenge?/
Ech ghöre d Menschheit scho Trostlieder senge!/
De Mr.Bush met sinere Regierig luuter Affe/
suecht em Irak warschindlech s Läbelang noch waffe/
En Palästina gönd all Woche es paar Attentäter id Loft/
doch niemmer ondernemmt öbbis gäg dä Liichedoft/
Ond niemmer esch verantwortlech för die chromme Sache/
Bald nämed sech alli s läbe, es esch werklech nömm zomm lache/
Wo vod denn die elendi scheiss Gwalt eigendlech a?/
Nämmer doch mol üses Schwiizer Parlament dra/
Alli chömmed us de ganze Schwiiz om wechtegi Problem z bespreche/
do chond doch sone Chranke inezstörme om sech z räche/
mehreri fredlechi Politiker mönd ehres Läbe loh/
ond das nor well weder mol eine z ful esch om go zschaffe go/

Zom Glöck hemmer do ned die gliiche Gsetz wie z Amerika/
wo jede e sim Cheller chan es Waffelager ha/
Hät jede ede Schwiiz de Heim en scharfi Waffe/
müesstemer warschindlech nömm Richter Alexander gaffe/
Mer chöndet die erbärmlech Gwalt live erläbe/
chöndet erbarmigslos enand ad Wänd ue chläbe/
Ech verspreche üch, wemer üs ned bald chönd zäme nä/
werds ned lang go ond es werd e 3.Wältchrieg gä/
Ech dänke jede set sech zersch mol selber kontrolliere/
bevor er afod, die andere z kritisiere/
Ech be froh, dass of dere Welt no ned alli of Macht ond Gäld us send/
so wie die Meischte meteme mönschleche Herni em Grend/

piis! out!

konfus
07.06.2004, 17:43
chunnt no freshe! was mich zwar rächt stört sind die übergäng/pausene zwüsched part und ref./ref. und part.

aber dä text isch guet und dä flow isch au tight!

chönntisch vielicht ä vocalspuur poste, dänn ischs sicher für dä eint oder ander baschtler eifacher, sofern das vorhande isch.

Aurel
07.06.2004, 18:49
ebe... sempach-westcoast kollabo rockt wie sau... :D
ne ebe, pause zwöschet de parts send chli stressig. söscht recht dick. harte flow, lyrics au ned oibel...

sempach town represents

unique
07.06.2004, 18:58
merci!

@konfus
es mues ned genau de gliich beat sii, ech legge denn vocals nomol neu dröber, ohni die pausene dezwöschet!:D

other feedbacks?

cel
07.06.2004, 20:00
stimm gfallt mer...flow isch tight..inhalt sowieso :respect:

unique
07.06.2004, 20:28
merci 4 feedback!
die hani natürlech am liebste!:D
ond s hend sech bereits es paar förne beat gmäldet!:)
thx!

unique
07.06.2004, 20:59
lauft jo grad gaar nüüüd!:(
ech weiss, esch au scho öbbe 10x ned gange, jez esch secher allne d lost vergange!! :D

DRC
08.06.2004, 11:32
Ich gang mitem Strom und schliess mich dä bisherige Meinige zu dim Track a. :D

:yeah:

unique
08.06.2004, 18:20
dä strom gfallt mer!:D
konstruktivi kritik?
merci!!:D

ParaMC
08.06.2004, 22:58
Fingänä Inhautläch nid schlächt...aber d Rhymes si ab und zuä zimläch standart...

und das mit dä Pousä isch ja scho gseit wordä :)

peZ

P-Flow
08.06.2004, 23:56
Beat: Isch miner sicht der geilscht beat wa je entschtandu isch! der Beat flasht mer immer wider! schad, daser nit va dier isch! Wenn scho der geilscht Beat "klausch", de mach bitte meh drus... meh derzüö speter

Rap: geile Flow, doch passt nit zum Beat

Inhalt: passt sowiso nit zum Beat! finni schad.. aber suscht we der inhalt nu geil! Aber immer meh tracks uber d'situation vaner wält.. das verleidut langsam

suscht: Di scratches müösch genauer dri tüö. chumunt immer gat an halbe schlag z'früöh.. meinich das nur oder sind das MAGIX-Scratches?
Der schluss gfallt mer nit! ich finds schad, dass da eis mal voll ins mike höirsch (scheisse)! und am schluss d'stimm um z'ändru brüchtisch öi nit! versaut sus eher nu..
di pause zwischu du einzelnu parts nimunt dum track gat der ganz fluss wäg!

Wenn eper der Still D.R.E beat ubernimmt, de müöss der öi epis grebers drus machu! und ich find, üs dem track chasch nu viiiil meh machu! d'asätz sind da, aber jetz müösch das nu uberarbeitu! Probier meh fluss inu gsammt track z'bringu.. und ich findu, d'lütsterchi zwischu Beat und Rap harmoniert öi nit.. der Rap isch mängisch z'lüt!

aber wie gseit, wenn an dem track nu as zitli arbeitusch, de chännti das nu geil wärdu! Was mer nit gfallt, das hani üfgizellt..

also, ich weiss, isch nit gat positivs feedback, aber das bringt der meh als dasi schriibti "wow, fette track".. Und wie gseit, s'isch mine absolut lieblings-beat und der original-track vam snoop und Dre isch mine lieblingstrack und de bini halt sowiso hert iner kritik, wenn eper der beat ubernimmt..

PS: wenn niemerd annersch finnsch, de chani der scho mal an beat baschtle.. Ha suscht eh nit vil gschiiders z'tüö :D
Säg mer eifach bscheid, weni epis soll machu.. aiight?

PPS: Ver di kritik hani jetz 25 minüte gibrücht! ha apa 5 mal der track durchglost.. ich hoff, s'het schi glohnt ;) hehe

piis!

unique
09.06.2004, 15:29
yeah fets feedback!!
merci vell mol, die 25min hend sech secher glohnt, ömu vör mech!:D
mues au no öbbis dezue säge: de beat hani nor bruucht zom öbbis dröber rape demet mer nochhär öbber chan en beat dezue mache, wieni scho obe gschrebe han. drom esch au noni alles rechtig abgstemmt ond so.....im 2 teil send d rhymes z.. werklech chli standart denn dä hani scho länger här gschrebe. aber easy...merci för die werklech konstruktifi kritik, werde öbbis druus mache ond hoffe das denn de fertig track au burnt!! thx!

ond zo de scratches: send magix!:D ha jo ergend öbbis müesse id pause mache:D drom au das "scdheisse":D

piis

P-Flow
09.06.2004, 15:51
jo gsehsch, ich ha mini tracks friener öi ufum MAGIX grecordut.. geit nu easy, aber jetz hani uf fruity/cubase gwäxlut..

und ich müöss sägu, wenn an andre beat hesch, de erschiint der track sofort ima andru liecht! also ich bi feschtu uf d'fertig version gspannt! denn üs dem chasch wirkli an hammer Track machu!

Wie gseit, wenn niemerd annersch finnsch, de machi der scho an passunde Beat zu dem thema.

und nu gat epis (isch mer gat üfgfallu): jede part isch genau um 2 ziile z'churz. dü hesch 14 statt 16 ziile gno. würdisch di 2 ziile pro part nu ergänzu, de gengis genau üf und dü chänntisch der di Scratch-Pause sparu!

piis

Aurel
09.06.2004, 16:05
p-flow hed de latz!

scope
09.06.2004, 16:19
hö? gits rap-regle? i ha ömu doheime ou e part wo 14 zile läng ish. lieber no scratch drii oder so.

unique
09.06.2004, 16:24
@aurel
esch ömu easy feedback! be zwor au ned öberau gliicher meinig aber easy...es esch emmer chli gschmacksach!
take it easy!:D
@scope
werom wer seid so öbbis?

P-Flow
09.06.2004, 16:24
jo scope, isch öi nur an vorschlag gsi.. isch natirli jedum schini sach

P-Flow
09.06.2004, 16:27
äch läck mer doch.. z'negscht mal bhalti mine senf ver mich.. das isch mis feedback zum track.. das isch mini meinig.. das sind mini vorschläg.. ob der unique di macht isch de immusch sach! är het nachuma feedback gfregt, ich ha mer di zit gnu eis z'machu!

ja ok, ich ändrus: jo unique, geniale track! wiiter so! burner 2004, als passt perfekt!

jungz, ich glöib dass isch der sinn vaner sach, wenn eper an track postut, dass mu feedbacks und eigundi meinige, sprich vorschläg bringt..

scope
09.06.2004, 16:29
@unique: der p-flow het gmeint di part sig z'churz... aber ja... weis nid. schribsch 2 zile meh hesch standart-schema. aber i finge 14 geit ou uuf. 13 oder 15 oder süsch ungraadi zahle si när eher ekklig

@p-flow. jo scho... i mache meistens o uf 16 zile... passt bi de meiste instrumental beats vo platte när ufe refrain tei (sobaud vorhande) das normau isch 16 z'schribe pro part.
aber wenn ihm e beat machsch, de chasch ja refrain teil ou 2 zile ender bringä...

mi vorschlag

Aurel
09.06.2004, 16:30
Original geschrieben von Psycoflow
äch läck mer doch.. z'negscht mal bhalti mine senf ver mich.. das isch mis feedback zum track.. das isch mini meinig.. das sind mini vorschläg.. ob der unique di macht isch de immusch sach! är het nachuma feedback gfregt, ich ha mer di zit gnu eis z'machu!

ja ok, ich ändrus: jo unique, geniale track! wiiter so! burner 2004, als passt perfekt!

jungz, ich glöib dass isch der sinn vaner sach, wenn eper an track postut, dass mu feedbacks und eigundi meinige, sprich vorschläg bringt..

you can't fuck with sempach town...

aber channsch au alles grad ernst neh... huere wallisser verstönd ja voll kei humor, hehe...

P-Flow
09.06.2004, 16:32
@scope: jo wengi an möglichkeit.. aber äbu, WENN ich ihm an beat machu. mier wes gli, der unique müöss eifach nu iverstannu si..

@aurel: was isch anners z'erwartu, wenn di der chef vorher gat 20 minüte het zämugschissu? :D

unique
09.06.2004, 16:32
hey take it easy. reged üch ab!:D
merci psyco förs feedback, merci aurel för din iisatz!:D
piis

Aurel
09.06.2004, 16:34
Original geschrieben von Psycoflow

@aurel: was isch anners z'erwartu, wenn di der chef vorher gat 20 minüte het zämugschissu? :D

LOL... denn dörft ech nie meh lostig si... haha...

unique
11.06.2004, 12:51
losed mi track!:D
spam!!:D
hehe.....

freestyle-girl
11.06.2004, 13:12
mega fett!!!:bouncecro

unique
12.06.2004, 21:04
merci 4 your props!

I.C.S.
13.06.2004, 04:53
beat: :)

raps: :) - :rolleyes:

cuts: :o absolut anti on point.

tisear
13.06.2004, 10:29
chunnt ächt guet.. kritische text, guet öberlegt..
die pause störed eifach echli

beat sowieso kei frog..
es flowt guet.. schöne

starh
14.06.2004, 19:53
räpsch dütlich find d'idee vom text scho rächt uusglaschtäd aber doch immer wieder guet zghöre was schlecht isch a de welt*spiegelvorhaltend*
jo und flowsch rächt, izy piiiiz.

unique
14.06.2004, 20:34
jo weder mol thanks för die props!
no zo de cuts: die send werklech ned de hammer!:D hani au ned werklech gmacht, esch nor notlösig gse, aber de original track chond jo denn erscht no....
somet wärded au wie scho gseid die pausene no besiitigt!
thx!

RSG
23.06.2004, 13:35
yeah sempach esch am start! he unique no en isipisi track mueni säge! inhaltlech fendi ne starch mangmol chli stoockend aba isi

RIDDIM
23.06.2004, 13:58
dä track esch hammer, sempach up town am start!

poetical
23.06.2004, 14:28
Hm auso hie no mi Sänf. Finge d'Raps o chli Standard u zum Teil isch dr Flow doch chli houperig. Vorauem ir 2. Strophe isch das gloub. Inhaut isch scho cool, aber nix nöis. Nid fautsch verstah: finge d'Hautig vo dir guet, geit nid um das. Aber wie das es bringsch, das hei mer scho tuusig mau ghört.

Aber sicher uf guete Wäge.

unique
23.06.2004, 16:56
MERCI!
@poetiacal
das es z.T. standarts hed weisi....ältere txt, aber es mues jo au ned alles emmer mega speziell sii, es mues sech eifach rhyme:D , klar eschs fetter met guete dubbles, aber gschiider chli weniger, weder vell schlächti!
ond vom thema här eschs werklech ned vell nöis, aber mer mues es halt doch emmer weder nenne! ond ech hoffe ech ha scho chli mini meinig ond min style drii brocht! aber merci!