Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Remix Battle Kommentare

Fletsch
14.01.2005, 22:22
Thread sagt: "Hey mich brauchts doch auch noch"

Hier kommen alle Kommentare zu den Beats hin!

...

konfus
14.01.2005, 22:34
harr, gueti sach: FLETSCH, DIS PN ISCH VOLL:D

Fletsch
14.01.2005, 22:36
Man ez losi din Remix scho sit er online isch! haha! Huere geil! Die offbeat Reggae Gitarre häts mer böös atah!

konfus
14.01.2005, 23:14
Original geschrieben von Fletsch
Man ez losi din Remix scho sit er online isch! haha! Huere geil! Die offbeat Reggae Gitarre häts mer böös atah!
hehe, die flasht mi au fasch am meischte! bi huere eis am ab-bounzzä gsi bim baschtle, d'nachbere hetted mir glaub am liebschte dä chopf abgrisse harr:D
naja, aber s'original isch immer no dä härtischt beat vo allne vorschläg, inklusive mine :), wo scho z'ghöre isch! englische hiphop isch sowieso di härte findi, flasht mi mom. am meischte dä schaiz.

usführlichi kritik gitz dänn wänns fertig isch. hoffendlich chömed no es paar.

konfus
15.01.2005, 16:44
Original geschrieben von Mc Cry [16/8]
Ja isi han au ma eine versuecht;)
First Remix ever...
Macht aber verdammt fun
Aso ich posten ma da, ma luegä was so die Pros de zue säget
:hmmm:
http://rapidshare.de/files-de/359068/cry_-witnessremix_.mp3.html

ähm, eigendlich wär dä sinn dähinter jo das dä beat sälbergmacht isch. das wod gmacht häsch isch en MIX und kein REMIX, usserdämm stimmts vom tackt her nöd würklich.
naja, aber häschs wenigschtens versuecht hrhr:D

Fletsch
15.01.2005, 17:03
Hehe MC Cry..huere billig :D Wennscho denn würdi en Beat neh wo nöd so bekannt isch :rolleyes:

Aber mhm..en remix isch es eigentlich au....nur pfläged mir ehner d Beats selber z mache...im Beat Forum!

tönt ämel easy.. :p

Cry [16/8]
15.01.2005, 18:58
Ja shit, hani nöd gwüsst!
Isi ähm den channen ja wieder öpper useneh.
Probier ma en eigne Beat drufzhaue obwohli uf morn wahrschindli kei ziet meh han
:no: verdaaaaaamt

Fletsch
16.01.2005, 11:23
DOMI! Dis file für de Beat hät kei Endig! Da fehlt wohls .mp3

Domi
16.01.2005, 11:35
DOMI! Dis file für de Beat hät kei Endig! Da fehlt wohls .mp3
aber dr Link funktioniert doch?
i versueches no z'ändere!
Sorry!!!

LKB
16.01.2005, 11:35
also ich chan am domi sis file abeladä. und s hät glaub au ä endig??

Knight
16.01.2005, 11:37
ja ich hans au chöne lade. rächts klick, speichern unter -> und dänn isch d'ändig komischerwiis da.

vo mier chunt au no en remix hoffentlich ich setz mich jetz mal as pult.

chust jill
16.01.2005, 19:19
Jo, aso muän säge es hät bis etz scho no es paar easy beats, aber d'chust jill productions(CJP) flasht mi hald scho no am meischte...!!!
ah, ja was ich no ha wellä säge, finds ja scho fett das dass au grad en weltwiite battle gsi isch, aber ich hoffe schwer das am nächschte remix-battle mal es wückli geils vocal chunt. Peace

chust jill 4-ever, baby....:kiffer:

spenzasequenza
16.01.2005, 19:38
da isch es "wückli geils vocal2 gsiii!

ich meine, wännd im lexikon unner "es wückli geils vocal "
na schlasch, denn isch da es bild vom roots manuva mit genau dem track! hehe.... oder so...

nei, also miär gfallt das schtuck eifach...

Fletsch
16.01.2005, 20:08
Das Acapella isch würklich d härti! Das zieht eifach scho so vorwärts da brüchtisch gar kein Beat meh ;)

Übrigens händer eu mal dur's Forum uf www.rootsmanuva.co.uk duregloset? Hät na freshi Remixes drunder!

Knight
16.01.2005, 20:28
Fletsch, din link funktioniert nöd. bi mier uf jede fall...

Domi
16.01.2005, 20:32

Übrigens händer eu mal dur's Forum uf www.rootsmanuva.co.uk duregloset? Hät na freshi Remixes drunder!

Du hesch ja dinä ou dert ine ta :)

Hättisch ja gad dr Link vom Remix-Thread chönne dri duä!!

Fletsch
16.01.2005, 20:40
Ne da söll scho jede selebr sine inetue wo will! De spenza de verwirrt Siech isch au scho drin mit eme eigne Thread *g*

Knight..also bi mir funktioniert er! Aber han jetzt mal na en Alternativ Link drigheit...de hispeed.ch webserver zickt halt amigs!

spenzasequenza
16.01.2005, 20:46
..De spenza de verwirrt Siech isch au scho drin mit eme eigne Thread *g*

iiih und das no ohni z kiffe... gopf, hiite isch nit güät!...

ich bi äbe grad ä biz am ubärlegge, wasi soll mache, ha där remix am donnschtag ufi post gibungu, und wänni nä gseit ha, das sellti de am meentag in london sii, heinsch mi so komisch üsglacht... janu, de gits halt de widär mal nix..hehe--

Fletsch
16.01.2005, 20:49
Hehe..! Ich bin eh z spaht zum schickä! aber han es eMail gschickt mit em Beat drin! Villicht luegeds es ja ah. Und susch isch au egal!...Gwünne ja sowieso nöd :p

Domi
16.01.2005, 20:51
De spenza de verwirrt Siech isch au scho drin mit eme eigne Thread *g*

Ja, isch haut chli komplizierter aus ir CH z'Aightgenossen :p

Fletsch
16.01.2005, 20:57
Min 1000'ste Biitrag!! Olllllleeee :p :D :cool: :kiffer:

Knight
16.01.2005, 21:25
ja jetz gaht de ander link au bi mier ;)

mues säge ich find s'acapella au nöd de hammer. aber immerhin ischs nöd z'eifach en passende beat drüber z'legge also ischs chli challenge.

ich finds zimlich geil das bis jetz im dem battle da huere verschidnigi stimmige gschaffe worde sind!

Patrock
16.01.2005, 22:14
Ja, das kann ich unterschreiben.
Immer wieder geil zu sehen wie unterschiedliche Köpfe unterschiedliche Styles in sich tragen (beruhigt mich ein bisschen, manchmal hab ich das Gefühl dass sich alles immer ähnlicher wird). Dafür hier mal kräftig Reh-Speck an alle beteiligten.

Ich fand das Accapella eigentlich ziemlich dankbar. Unser lieber Roots hat nen Hammer Flow und ne geile Stimme, was will man mehr? Und der Text gibt inhaltlich auch keine Stossrichtung vor, ich persönlich musste mir halt mit grösster Mühe einen Ragga-Beat verkneifen...

Knight
16.01.2005, 23:01
ja das stimmt scho. isch halt eifach überhaupt nöd min stil. hetts lieber chli langsam, melancholisch, dunkel. ;)

und ich find zwar au das am manuva sin flow hammer isch, aber er passt halt würkli nur selte perfekt uf de beat (mues säge bi einige da im battle happerts chli, inkl. bi mim).

aber du sälber häsch ja gar kein remix gmacht, oder tüsch ich mich?

Domi
16.01.2005, 23:15
Original geschrieben von Knight
und ich find zwar au das am manuva sin flow hammer isch, aber er passt halt würkli nur selte perfekt uf de beat

Ja genau!
Är het z.b. für mi Beat ä viu z'herti Stimm!
Oder was dänket dir?

Knight
16.01.2005, 23:27
Original geschrieben von Domi
Ja genau!
Är het z.b. für mi Beat ä viu z'herti Stimm!
Oder was dänket dir?

hetsch die ja chöne pitche.
nei isch wahr, isch scho en zimlich jamaikanischi stimm. ;)

aber bi mier isch nöd das s'problem... ich find eher das mer oft huere klar ghört das er NÖD über de bestimmti beat grappt hät, sondern über en ganz andere. s'passt ganz eifach vom flow her nöd... irgendwie z'vil pause zwüsche de lines oder was weiss ich.

nise
17.01.2005, 00:01
apropos, gits s original neume zum suge, has no nie ghört...

ich has au eher e "schwierige" flow gfunde.

Patrock
17.01.2005, 00:06
ja das stimmt scho. isch halt eifach überhaupt nöd min stil. hetts lieber chli langsam, melancholisch, dunkel. ;)

und ich find zwar au das am manuva sin flow hammer isch, aber er passt halt würkli nur selte perfekt uf de beat (mues säge bi einige da im battle happerts chli, inkl. bi mim).

aber du sälber häsch ja gar kein remix gmacht, oder tüsch ich mich?

Noch nicht fertig. Post ich morgen (ob ihr's noch gelten lasst, kann ich nur hoffen...)
Hab erst am Donnerstag von der Aktion hier gehört, am Freitag den Beat gebastelt, und bin seither nicht mehr ins Studio gekommen (Wochenende = Freundin + Tocher).
Ich hoffe aber das sich das Warten lohnt... aus eurer Sicht

nise
17.01.2005, 00:12
Original geschrieben von Patrock
Noch nicht fertig. Post ich morgen (ob ihr's noch gelten lasst, kann ich nur hoffen...)
Hab erst am Donnerstag von der Aktion hier gehört, am Freitag den Beat gebastelt, und bin seither nicht mehr ins Studio gekommen (Wochenende = Freundin + Tocher).
Ich hoffe aber das sich das Warten lohnt... aus eurer Sicht
dr fletsch druggd sicher e aug zue wenn em dini tochter zur hand gisch ;P

@fletsch: wenn de meinsch es brucht e beatpack denn schrib mr pm

i ha folgendi files abegsoge:

16.01.2005 12:28 3'900'020 01-plainwitness.mp3
14.01.2005 18:39 5'016'615 01_wisoswitness.mp3
15.01.2005 17:06 3'722'344 cry_-witnessremix_.mp3
16.01.2005 22:05 3'361'646 cry_-_witness.mp3
16.01.2005 02:22 4'058'383 rb1_domi_witness.mp3
17.01.2005 00:10 5'271'578 RB1_Fletsch_Witness.mp3
16.01.2005 23:44 5'267'668 RB1_nise-witness.rmx.mp3
14.01.2005 18:33 3'847'604 spenzawhitness.mp3
14.01.2005 18:40 5'967 stanekk_witness.mp3
14.01.2005 18:36 9'435'968 witness_rb1_pfnuesi-beats_.mp3
16.01.2005 02:22 3'945'116 witness_remix_by_kilar.mp3
11 Datei(en) 47'832'909 Bytes

spenzasequenza
17.01.2005, 00:27
s'passt ganz eifach vom flow her nöd... irgendwie z'vil pause zwüsche de lines oder was weiss ich.

ja, das schtimmt, där herr manuva nimmt schich jetz rein rythmisch zimlich vil friiheitä üsä! also, es hinkt jenachdem ab und züä e bitz hinner em beat dri, und ab und züä ischär schnällär. abär da maüäsch halt de richtig afa baschtle, und entweders en hinkende flow ine beat kriäge, ode halt denn eifach ds vocal e bistz schnippsle an denä stellä.
(also, ich ha beides ä bitz gmacht...)

hey, und cool sind ja doch zimlich es paar mixes zämecho!

SHINOBI
17.01.2005, 02:58
s'Remix vom Domi gfallt mer am beschte. sehr deep.

de räscht esch eher mediocre.

jetzt wormt's mi dasi ned au eis gmacht ha...

pace, out

Knight
17.01.2005, 06:52
Original geschrieben von nise
dr fletsch druggd sicher e aug zue wenn em dini tochter zur hand gisch ;P

@fletsch: wenn de meinsch es brucht e beatpack denn schrib mr pm

i ha folgendi files abegsoge:

16.01.2005 12:28 3'900'020 01-plainwitness.mp3
14.01.2005 18:39 5'016'615 01_wisoswitness.mp3
15.01.2005 17:06 3'722'344 cry_-witnessremix_.mp3
16.01.2005 22:05 3'361'646 cry_-_witness.mp3
16.01.2005 02:22 4'058'383 rb1_domi_witness.mp3
17.01.2005 00:10 5'271'578 RB1_Fletsch_Witness.mp3
16.01.2005 23:44 5'267'668 RB1_nise-witness.rmx.mp3
14.01.2005 18:33 3'847'604 spenzawhitness.mp3
14.01.2005 18:40 5'967 stanekk_witness.mp3
14.01.2005 18:36 9'435'968 witness_rb1_pfnuesi-beats_.mp3
16.01.2005 02:22 3'945'116 witness_remix_by_kilar.mp3
11 Datei(en) 47'832'909 Bytes

wo isch min remix? :confused:

Patrock
17.01.2005, 15:47
So, nun hab ich's auch noch geschafft.
Jetzt fühl ich mich endlich dazu berechtigt, auch meinen Senf abzulassen:

Mein Favorit is ganz klar Spenza. Der Beat is gleichzeitig klassischer HipHop und doch was neues. Ausserdem mag ich's wenn jemand ein Rhodes geil einsetzen kann, ohne aus dem Track grad einen Weichspüler zu machen.
Ausserdem find ich's geil, dass Du die Harmoniefolge vom Original übernommen hast. (Is die Beassline aus einen Synthie oder aus einem Plugin?)
Big Up!

Auch sehr geil find ich Konfus' Mix. Endlich mal wieder jemand, der sich traut, ne geile 80er-Jahre-Brachial-Snare einzusetzen. Und der Offbeat is der Killer. Und mit deinen DnB-Drums während dem Chorus hast du was gemacht, was sich auch problemlos in Ninja Tunes' Sortiment einfügen kann.

Stanekk find ich auch cool. Reduziert und Elektro. Passt für mich allerdings weniger zu den Lyrics, find ich. Weiss nich genau wieso, aber ich find die Lyrics sind in sich "anaolger", wenn du weisst was ich mein.

Fletsch scheint grosser DJ Shadow Fan zu sein. Rockt auch gewaltig, lediglich das Marimba/Xylophon-Offbeat-Ding stört mich ein bisschen.

Kilar, dein Hook geht auch ziemlich ab, aber er braucht dringend mehr Pausen (die Bassline steht so gut wie nie still, das macht das ganze in meinen Augen ein bisschen flach).

Domi's Beat is auch cool, aber wieso muss der so schnell sein? Ausserdem find ich's eine Spur zu mystisch für den Track,

Das fand ich die berkenswertesten Tracks. So richtig schlecht war eigentlich keiner (McCry scheint Probleme mit dem Timing zu haben, aber der Beat ist okay). Eure Meinung, geschätzte Aightgenossen?

nise
17.01.2005, 17:45
wo isch min remix? :confused:

*added*

weitere die fehlen?
kann patrocks beat nicht saugen, heisst immer ich hätte schon eine datei am starrcht.

nise
17.01.2005, 17:48
mein favorti ist ganz klar 01_wisoswitness.mp3
hammer teil!

Cry [16/8]
17.01.2005, 18:26
Yo, han nur na ein Tag zieht gha zum svocal über min Beat zleggä! Ahja und äh de eint remix chönnder usegheie wo de beat vom sean paul isch...
Srichtige Fil isch cry - witness
Hätmer jetzt na ziet zum dfiles ändere?
Oder muenis jetzt so lah?

Knight
17.01.2005, 18:37
Yo, han nur na ein Tag zieht gha zum svocal über min Beat zleggä! Ahja und äh de eint remix chönnder usegheie wo de beat vom sean paul isch...
Srichtige Fil isch cry - witness
Hätmer jetzt na ziet zum dfiles ändere?
Oder muenis jetzt so lah?

hmm ich dänke es isch vilicht nöd fair für alli wämmers jetz no änderet. aber han keis problem demit wänn dis timing no chli verbessrisch. ;)

han am Patrock sin remix ohni problem chöne lade.
han en jetz mal uf min server glade für die wo de link nöd gaht:

RB1 Patrock Witness (http://www.ganzyachting.ch/special/RB1_Patrock_Witness.mp3)

ich dänke an Spenza chunt niemmer ane. de vom Patrock findi aber au starch. (bisch glaub nöd de einzig wo's nüme so geil gmixt hät wie möglich ;))

aber ich gib meh kommentär spöter ab, mues jetz mal chli verschnufe nach 4 stunde basketball.

oli_mc
17.01.2005, 20:28
Original geschrieben von nise

weitere die fehlen?

@nise
mi beat isch ou nid drbi Roots Manuva - Witness (oli_mc Remix) (http://www.k-web.ch/sound/RB1_olimc_1hope.mp3)

merci

säsh
17.01.2005, 21:14
hobblä!

isch zwar chli en "husch-husch-remix" aber ich stell en glich mal da inä! :D

und ja...vo mir us müender dä siech nid id bewertigslistä ufneh...so vo wäge fairness, losed en eifach mal! :cool:

abehebä jungs!

rb1_säsh_witness (http://www.kella-fellas.ch/rb1_säsh_witness.mp3)

Knight
17.01.2005, 21:33
Original geschrieben von säsh
hobblä!

isch zwar chli en "husch-husch-remix" aber ich stell en glich mal da inä! :D

und ja...vo mir us müender dä siech nid id bewertigslistä ufneh...so vo wäge fairness, losed en eifach mal! :cool:

abehebä jungs!

rb1_säsh_witness (http://www.kella-fellas.ch/rb1_säsh_witness.mp3)

gaht nöd bi mier.

säsh
17.01.2005, 22:17
jetzt sötts gah..... (http://www.kella-fellas.ch/rb1_sash_witness_rmx.mp3)

big_samy
18.01.2005, 18:23
hey giele! würklech no geili beats am schtart aber finde fasch kene passt zum acapella... guet i finge roots manuva ansich eh dniso geil (ja ächt :eek: ) u dr flow isch relativ schpeziell (drm hani o nid mitgmacht)! aber i ha ds züg iz mau dürglost u ghöre nur bim spenza (sehr geil) und bim DJ LKB (nid dr offiziel aber dr nr. 2 seeeehr geil, göööttleche beat :D) würklech ä harminoe zwüsche beat und rap... bide andere tönts für mi eifach nach no iisi beat mit irgendemne acapella drüber wo absolut ke bezug zum beat het! naja, killet mi :D

Cry [16/8]
18.01.2005, 18:40
Ja häsch scho recht!
Aber es git glaub huere viel wo zwenig Ziet gha händ und de shit au nöd richtig überarbeitet händ! Aso zwenig Ziet, sägemer zspat gseh.

Spenzasequenza:
ja, das schtimmt, där herr manuva nimmt sich jetz rein rythmisch zimlich vil friiheitä üsä! also, es hinkt jenachdem ab und züä e bitz hinner em beat dri, und ab und züä ischär schnällär. abär da maüäsch halt de richtig afa baschtle, und entweders en hinkende flow ine beat kriäge, ode halt denn eifach ds vocal e bistz schnippsle an denä stellä.
(also, ich ha beides ä bitz gmacht...)

Hät zwar au mit meh Ziet kein Stich gege Spenzabeat, trotzdem;)

LKB
18.01.2005, 19:01
Original geschrieben von big_samy
hey giele! würklech no geili beats am schtart aber finde fasch kene passt zum acapella... guet i finge roots manuva ansich eh dniso geil (ja ächt :eek: ) u dr flow isch relativ schpeziell (drm hani o nid mitgmacht)! aber i ha ds züg iz mau dürglost u ghöre nur bim spenza (sehr geil) und bim DJ LKB (nid dr offiziel aber dr nr. 2 seeeehr geil, göööttleche beat :D) würklech ä harminoe zwüsche beat und rap... bide andere tönts für mi eifach nach no iisi beat mit irgendemne acapella drüber wo absolut ke bezug zum beat het! naja, killet mi :D dankä fürd props big_samy!! also ich findä dä beat nr. 2 au vil geiler, wiä dä offiziel RB1 Beat.

ich bin au voll dinerä meinig. äs git einigi beats do ine, wo no easy sind, aber als remix tönäts eifach zimlich schlecht. (sorry jungs)

@Mc Cry: i weiss nöd, öb das würklich adä zit glägä hät.. also ich mach dä beat inkl. abmischä und acapella drübersetzä immer i eim tag. i finds am eifachstä wennt alles a eim stuck machsch... i dänk bim spenza gseht das au nöd andersch us...?

Also Peace Jungs: Falls sich öpert agfiggt fühlt, bitte nöd zu ernscht neh oder süsch zrugfiggä..:D

Domi
18.01.2005, 19:55
Wenn chunnt de dr Voting-Thread?
(i wott nid stressä, nimmt mi nur so wunder:D )

LKB
18.01.2005, 20:00
Original geschrieben von Domi
Wenn chunnt de dr Voting-Thread?
(i wott nid stressä, nimmt mi nur so wunder:D ) das würd mi au no intressierä!!

Fletsch
18.01.2005, 20:32
Ja ich mach de voting Thread uf sobald ich de Link für s Zip Package mit allne Remixes han.

Sorry zäme. aber he s Läbe isch susch scho gnueg stressig. Nämed mers da schön gmüetlich :p

nise
18.01.2005, 20:39
nämets EASY... package chunnt wohl morn obig. okok? s git no anders z tue...

suermel
20.01.2005, 00:50
Wänn git's eigentlich wiedermal as Sämple-Battle :)?

konfus
20.01.2005, 11:56
also, es hinkt jenachdem ab und züä e bitz hinner em beat dri, und ab und züä ischär schnällär.

findi ez gar nöd...i mine auge isch dä roots eine vodä gnauschte rapper?!!
hehe, wahrschindlich lauft din törntabel mit schwankige...

hmm...aber ich mues au säge...finde ez grad gar kein beat würkli passend zu sim acapella. spenza hät dä geilscht beat findi, aber passt au nöd. naja, roots isch eifach e rundi z'chrank :D

Brooklyn
20.01.2005, 21:29
Miini Kommentare zu däm Stuff:

CaptainHaddok: Jaa also findi nid soooo hammer, ganz eifach wöu mir das „iiihöööu iiiihöööu“ u huere ufe sack geit. Chas nid 2 mau lose.

CJP: chli monotone und längwillige Beat aber fingi durchuus okay, ahgnähm zum lose!

Domi: hehe da geits mau chli ab… ahgnähm zum lose u mitriissende Beat

Fletsch: geil- s`dünkt mi gäg Abe wird geng besser ;) Finge das schlagzüüg chunnt sehr geil =)

Kilar: guet- chunnt mir chli gwöhnläch vor, nüt ussergwöhnlächs aber moou ;)

Knight: sicher guete Beat, gfaut mir zu witness nid so, isch so chli z`hüpfig :s

Konfus: neeeh muess nid- gfaut mir leider so gar nid, het Elemänt drin womi ächt ufrege *g* Einisch tönts so chli wie e Stoubsuuger hmm und dä „uslouf- one hope one witness“-teil ganz am ändi,,, Sorry nid mi fau.

LKB: wöu wöu wöu =) ihstig u ds Schalgzüg gfaut mir, dr räscht fingi chli z`hert, s`louft nid, z`Klavier oder Keyboard oder was isch teilwiis totau müehsam… Hesch d`Instrus säuber gspiut??

MC cry: seeehr agnähme beat, lost sich totau guet und die zwüscheteile vo dir fngi sehr originell, gfaut mir =)

Nise: dä ahfangsteil vo dir isch originell u amüsant aber Beat müüühsam! Immer gliich u totau närvig  sorry

Oli mc: geeeil- originell, speziell, individuell ;) gfaut mir guuet. Ahgnähm zum lose, mau öppis angers, zum Teil fasch chli melancholischi Teile drine het mi dünkt- ghemnisvoll nid 0815, sehr schööön!

Pady: hmm dünkts mi nur oder überschlaht`s sich mängisch?! Gfaut mir nid esoo chli gwöhnläch, nüt speziells aber nid unagnähm zum lose

Patrock: Computerspiili, Natel, Gameboy- was isch de das xi *g* z`Schlagzüüg chunnt da leider überhoupt nid geil, dr Beat steit bi dir im Vordergrund, das stört chli (obwöui dr gsang afängs nüm cha ghöre nach 12 variantene;) ) Dänke bi dir isches chli ar Technik gschiitert

Säsh: super, gäge schluss nomau öppis ganz angers aber leider ou nid gaanz mi Fau. Z`hööchi Tön, duet mir miter Zit ide Ohre weh u wird vorauem schnäu längwilig. Z`schlagzüg chunnt aber guet.

Spenzasequenza: natürlich genial! Abwächsligsriich, normau aber nid längwilig. Mou gfaut mir guet!

Stanekk: Hääii, da het`s sich doch no glohnt dä ganz scheiss bis am Schluss z`lose! Super Remix. Weiss gar nid so werum aber gafut mir extrem. Gueti Elemänt, Ds Schlagzüüg hesch säuber gspiut? Mou so machtsfröid!

...eh ja mä cha oh so tue aus chäm mä druus :D

Fletsch
24.01.2005, 10:15
@Shinobi! So Votings chömer leider nöd zehlä! Wähl doch bitte 3 richtigi Plätz so wie all andere. Währ ämel nöd sone grossi Sach oder?! ;)

Merci dir und allne zuekünftige Voter!

Domi
25.01.2005, 19:14

Merci allne zuekünftige Voter!

Dr Chust Jill het nur für 2 gvotet
:hmmm:

Vilich ischs paarnä nid ganz klar!

SHINOBI
25.01.2005, 19:41
esch jo guet... :rolleyes:

Fletsch
30.01.2005, 15:26
@thieu

Ich finde im internationale Vergliich stömer zimli guet dra!

han mer jetzt shco paar anderi remixes agloset und die meiste sind D'n'B mässig. Zum Teil recht schlecht produziert find ich!

Aber ich schätze mal die wo richtigi Knaller igschickt händ werded die nanig im Netz veröffentliche.

Ab nächst Wuche werded d Finaliste uf de Roots Manuva Page veröffentlicht. Bin mal gspannt ob mer irgend öper denn kennt us de Schwiiz :cool:

Fletsch
31.01.2005, 21:08
Witness the Finalists
Bait thy breath and unhook yourselves, here are the finalists of the 'Witness (1 Hope)' remix Competition. A huge thankyou to everyone who entered. The standard was extremely high and we had a great time listening to everyones remixes, in which there were 435 entrants! The below finalists are to be judged by Roots himself. Check back in a couple of days for the Winner!

Julien Canarena, Emjay, Carlos Presents, Ian T (Iscape), Karaoke Tundra, Brian Pemberton,
Prinz Valium, Steven J.Hearne, Andreas Jonsson, D.Mass, Volker Gebhardt, Silvain Hachler,
Kapusi Balazs, Scott Graham, Ghost, Jay Le Tham, Jerome Thomas, Jonny Prince, Robert Wiley, RJ Marshall, Jeff Black, MEX, Marbert Rocel, Captain Sweepstakes.

äh...Spenza heissisch du Volker Gebhardt oder silvain Hachler?? :-D

Knight
01.02.2005, 18:18
CaptainHaddok: starche beat mit geile drums und guetem mix. find er passt au einigermasse zum roots. d'hooks und vor allem de letscht gfalled mer aber nöd, und suscht ischs vilicht au es chlises bitzli langwilig.

CJP: de beat passt zimlich guet zum lied (abgseh vo de cuts :p). usser das s'stimm z'lislig isch isch alles super gmacht, nur de vom spenza schlasch nöd.

Domi: eine vo de geilschte beats vo dem battle. finds au easy das es so schnäll isch, macht en neue mc usem roots. aber usnahmswiis mal passt er nöd zum lied. knapp am 3. platz verbi.

Fletsch: find's eigentlich en sehr geile beat, nur nöd whansinnig geil abgmischt und halt au chli monoton mit de ziit. aber trotzdem nöd wiit vomene podeschtplatz entfernt. passt guet zum roots.

Kilar: passt eigentlich au besser zum lied als vil anderi, aber au da hett chli bessere mix nöd gschadet. find dini drums zimlich geil.

konfus: hmm isch geil gmacht, und passt eigentlich au nöd schlächt... abe mir gfallts eifach nöd würkli. z'wenig stimmig. find dini andere sache vil geiler.

LKB: en easy beat (chunt mer bekannt vor), aber nöd bsunders ergrifend. passt aber wiedermal nöd würkli zum track.

MC Cry: wie vil scho gseit händ: en hammerbeat, aber völlig falsch im takt. leider chasch so nüt gwünne, obwohl's de beat würkli würd verdiene. geili stimmig. aber häsch de remix thread nöd vo afang a gläse? :p

nise: passt besser als bi anderne, aber nonig 100%ig. find de beat au chli langwilig, suscht aber guet. dini hooks sind hammer.

oli mc: obwohls ganz en andere beat isch als die meischte wo ich ghört han passt er irgendwie find ich. schöni melodie, s'einzige wo besser chönt si isch de mix (stimm lüter, piano lisliger, etc.). au du knapp am 3. platz verbi.

PadY: hammerstimmig i dem beat, so wie so guet gmacht. nur d'stimm wieder vil z'lislig. leider passt aber au de beat nöd würkli zum song.

Patrock: de sound am afang bim "well well well" tönt huere geil, aber de eigentlich beat gfallt mer leider nöd so. das lit aber nur am mix, wil suscht wärs en geile beat wo guet würd passe. d'stimm isch jedoch vil z'lislig, d'drums vil z'luut.

Säsh: ähnlich wie bim PadY find ich das en geile beat mit superstimmig, wo aber wieder d'stimm chli z'lislig isch und s'ganze nöd würkli zämepasst.

Spenzasequenza: mit abstand de geilscht beat bi dem battle. vor allem us eim grund. ER PASST PERFEKT! tönt aber au suscht feeeettt. und das wo a de stimm veränderet häsch isch au perfekt.

Stanekk: häsch d'stimm zwar chli lüter gmacht, isch aber immerno chli lislig. finds geil das öppis neus machsch, aber au da passts nöd guet. aber suscht isch de beat zimlich geil (vor allem s'piano).

thieu
01.02.2005, 18:26
Original geschrieben von Fletsch äh...Spenza heissisch du Volker Gebhardt oder silvain Hachler?? :-D [/B]

Ne ne der Spenza isch nit druf! Er heisst ganz sicher nit so! Oder was meinsch Seili?

Urs Schmid
02.02.2005, 09:12
Chame di Finalischtebeats irgendwa üfer roots-Sita alose?
(Chenti ja sälbsch ga süeche, aber fine di Sita - mit Verlaub - irgendwie wahnsinnig nid so ubersichtlich und gwissermasse: hässlich).

CJP
02.02.2005, 10:06
Original geschrieben von Urs Schmid
Chame di Finalischtebeats irgendwa üfer roots-Sita alose?
(Chenti ja sälbsch ga süeche, aber fine di Sita - mit Verlaub - irgendwie wahnsinnig nid so ubersichtlich und gwissermasse: hässlich).

Du würsch au gschider d'beats vo aightgenossen zerscht losä und no äs voting abgäh....

Urs Schmid
02.02.2005, 15:15
Bi susch ja en flissige Voter. Hä nur gat im Momänt kei Internetaschluss deheime, ergo gäbis nid so es objektivs Voting. Weni ses bisem Wuchenend nu zkehre berchume, wärdi öi vote, kei Angscht... (aber richtig, das mit de Finalischte-Remixes würdi ja öi nid pressiere...)

Domi
05.02.2005, 13:00
Original geschrieben von Fletsch im Voting-Thread
Schöni Klaviersamples

@Fletsch:
Äs isch nur 1 Klaviersample und 1 Gitarre, dr räscht isch aus Synth. Sogar dr Drum isch Synth!:)

Urs Schmid
07.02.2005, 16:55
Rächnet mal epper zäme? Würds ja gäre mache, aber eigentli sellti grad am Priefige lehre si...

Fletsch
08.02.2005, 10:15
Ja söll mal öper zämerächne ;)

Patrock
08.02.2005, 10:41
Ich komm auf folgendes Ergebnis:

1. Spenza 29 Punkte
2. Fletsch 20 Punkte
3. Domi 17 Punkte
4. CJP 14 Punkte
5. Captian Haddok 13 Punkte
6. Konfus 11 Punkte
7. Stanekk 8 Punkte
8. Oli MC & Säsh jeweils 4 Punkte
9. Patrock 3 Punkte
10. Knight 2 Punkte
11. Alle anderen 0 Punkte

Hat sonst noch jemand gezählt?

SHINOBI
08.02.2005, 17:35
jep. bi ufs gliiche resultat cho.

props an spenza (obwohl mer de beat öberhaupt ned gfallt),
fletsch (esch au böös ned min sound),
an domi (hihi, min absolute favorit)
ond a alli wo metgmacht hend. (euchi mamis ned z'vergässe)

pace

:D

(ähm, müesst eigentliche ned de organisator zämezelle ? :rolleyes: )

Fletsch
08.02.2005, 19:02
Original geschrieben von SHINOBI

(ähm, müesst eigentliche ned de organisator zämezelle ? :rolleyes: )

ähm..de organisator macht susch scho alles...!! ;)

Aber es git eigentlich gar kein organisator...jede chan/söll sin teil dezue biträge! hehe..ich halte das forum eifach suber und luege das öpis in gang chunt.

Merci Patrock für s zämezelle!
Dä Spenza häts eh wieder mal verdient. Huere Battle King da :p

Patrock
09.02.2005, 18:34
Wann kommt die nächste Runde?
Oder ein Beatbau Battle?
Ich hab Blut geleckt, ich will nochmal...

thieu
09.02.2005, 18:58
Miässti nit sogar der Gwinner wider z Sampel zer Verfiägig stelle? Wenn der Spenza wider üs schiinem Riisige Durchenader wo schi Feschtplatta schimpft Sampels zäme chratzt de gits appa wider em paar exquisiti Beats!

Aber bi nu Beobachter...

Fletsch
09.02.2005, 19:38
Nene..d samples chömed immer vom Gwünner vom letschte Beat Bau Battle! Das währ denn de kOnfus. Und ich gluab er hät sis samplepack au scho zäme ..wenn mich nöd alles tüscht! ;)

Oder wie gsehts us kOnfusius?

SHINOBI
10.02.2005, 01:22
Chunnt de Gwünner wenigschtens en Chueche über ??? :D :hmmm: