Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DER GROSSE DAP / PVP THREAD (portable media players, mp3 players)

nise
17.01.2005, 23:37
erfahrungen? wer hat was? was ist geil, welche gehen in arsch (ausser den ipods, hehe...)
links?

hier mein link
http://www.dapreview.net/news.php
alles neue,reviews von fast allem, englisch

zur terminologie, meines wissens:
DAP = digital audio player
PVP = protable video player (chasch dr dr post mit "ha immer gmeint dasch e rap gruppe" gradmol in arsch stecke! ha!)

carpe
18.01.2005, 13:40
ich bin mr zur ziit schwer am überlegge obi mir en archos av480 (-> www.archos.com) söll zuetue. Isch zur Ziit öppe s'beschte was bechunnsch hanis gfühl... das schlaht sich aber au im priis nider: übere 1000.- tja ...

aber merci für di link, wirdi grad mal go luege gah

carpe
04.02.2005, 19:10
soha de av480jetzt und das teil isch de absoluti haaaaaaaaaaaammer! shit, hesch eifach alles drbii, geils teil, cha alles wasme brucht.

chanen nur empfehle

konfus
04.02.2005, 19:18
Hä? Ich han gmeint, PVP seg ä Rapgruppe!?!

..:Sat:..
21.02.2005, 17:00
i fröiä mi scho uf mi geburtstag, de bechumi nämläch dr creative zen touch! Het dä öpper u cha mer sägä, was mi da erwartet?

carpe
21.02.2005, 17:44
also ufem zen lauft windows, schomal ned guet. mir persönlich gfallts design und au d'spezifikatione (d.h. waser cha abspile etc.) ned sonderlich. chan nur min archos av400 mitere 80gb platte wiiter empfähle =)

bäretatzli
22.02.2005, 17:49
Original geschrieben von kOnfus
Hä? Ich han gmeint, PVP seg ä Rapgruppe!?!
haha ish mer au gad das in sinn cho

Benwick
22.02.2005, 17:53
troz aku ipod sind de hammer.
und git ja jetzt ipod mit farbdisplay und so. aber wer guckt öbis a uf e somne ding. also weni e film gucke will machi das nid ufemne ipod oder archi. ipod stick rockt wohl am meischte.