Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : CORNER IN USTER

KÄNY_TWO
19.01.2005, 10:50
SHETT HOMES, ES GET EN NEUE HEPHOPP/GRAFFY CORNER Z OSTER BEM DÖNER 2000. AM SAMSTEG NAMI TRFFED SECH DET EN HOOFE DÖGGZ, WO ALL NOMME EIS EM CHOPF HÖND: HEPHOPP (4 ELEMENTZ).
ES WERD BLACKBOOKERED, TAGGERED, KEFFERED, BREAKERED OND ÖBER D FOUR ELEMENTZ DESKOTERT. ABONDZOE SEND A KENGZ WE DÄ TORCH, DÄ DAIM ODER DÄ TONI L EN DA HIZZY.
WÖR EUS FREUE, WENN A ES PAAR HEADZ VO AIGHT MAL WÖRDET VERBEE CHO. ALSO A SO KENGZ WE DÄ WRYTER24, DÄ UAZ ODER DÄ STYLEFILE. ECH VERSPRECH EUCH, ES HÖT WÖRKLECH NOMME REAL HEADZ EN DA HIZZY. VERGESSED S BLACKBOOK NÖD.....

ALSO, FÖR ALL HEADZ WO CHE GÄLD ZOM SNÖÖBE ODER PLATTE-SHOPPE HÖND, CHÖMID AM SAMSTEG OF OSTER. S GAHT MEISTENZ AM 10 AM MORGÄ LOS MET DÄ ERSTE DÖGGZ. DI LETSCHTE HEADZ, MEISTENZ DÄ EMINEM1 OND DÄ HÄSSIG, VERLÖND DÄ CORNER SO AM ZWELFE ZABIG.

ER VO AIGHT SEND ALL HÄRZLECH EGLADE, ZOM MET EUS (TFL) OND DÄ ANDERE (UNG) ABCHELLERE....

PS: WEED OND BLACKBOOK NÖD VERGESSERE

struubiskillz
19.01.2005, 10:55
banne

Eminem 1
19.01.2005, 10:58
YO KÖMET ALL AN CORNER SGAHT VOLL APP!

DÄ CORNER ESCH ZUSTER BEM DÖNER2000 (DÄ KEBABSTAND, GAD BEDE POST), NÄMIT WEED, BLACKBOOKZ OND SPRAYDOSE/TÄGSTEFT MET, DÄNN MÖCHID MER ÄKSCHEN.

WÄR VOLL AIGHT WÖNER WÖRET KO

KÄNY_TWO
19.01.2005, 11:02
OND NA ÖPES EN EIGETER SACH, BETTE WÖRFED DÄ MÖLL EN ABFALLEIMER, MÖCHID NOMM TAGS ENS BLACKBOOK OND NÖD AN DÄ KEBABSTAND. LETSCHTMAL HÖT DÄ VATER VOM CIRYL OHORE BLÖD DOE, WEGG EM MÖLL OND DÄ TAGGS.
(ER WÖSSED, DÄ VATER VOM CIRYL SCHAFFET BEM KANTON...)

ERLAUBT ESCH, WAS NÖD STÖRT. DANKE

trudi+hansueli
19.01.2005, 11:09
i would see these toy corner... hehehe

subtile
19.01.2005, 11:11
...

KÄNY_TWO
19.01.2005, 11:11
Original geschrieben von trudi+hansueli
i would see these toy corner... hehehe

CHASCH EMPFALL A DÖTSCH SCHNORRE, DENN VERSTÖND MER EUS AU...

BigBoon
19.01.2005, 11:12
lool subtile dä hät gsässä!

Mano
19.01.2005, 11:42
HEY JA AIGHTS HEY VOLL GEILE DET GAT BIM KEBAP STAND UND MIT ALLNE DÖGZ UND SO.

sind ihr wük so beschränkt?

$tör$ender66
19.01.2005, 11:45
Original geschrieben von Mano
HEY JA AIGHTS HEY VOLL GEILE DET GAT BIM KEBAP STAND UND MIT ALLNE DÖGZ UND SO.

sind ihr wük so beschränkt?

ECH SÄ G NOMME EN SATZ, WO DER AIGHENTLECH SÖT BEKANNT VORCHO:

rap is something you do, hip hop is something you live

Ziehmutter ZH
19.01.2005, 11:47
hmm, ich glaub ich gange...am sa. wänn?

soundcheck
19.01.2005, 11:47
HEY; OUU JA HEY! SO EN MEEEEEGA KUULE ORT HAN ICH SCHO IMMER MAL GSUECHT!

...

...

:hmmm:

KÄNY_TWO
19.01.2005, 11:52
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
hmm, ich glaub ich gange...am sa. wänn?

ALSO DI ERSTE CHÖMED AM ZEHNI AM MORGE OND DI LETSCHTE GÖND HALT DENN, WENND JARTZ OFMÖCHED.....SO AM ELFI ZNACHT....

subtile
19.01.2005, 11:52
Wenn ihr luschtige Heinis jo eh alli us motherfucking Uster sind denn kenned ihr euch jo eh denn mached doch eure verdammte scheiss per sms, briefposcht oder rauchzeiche ab und pissed nid immer do ins forum ine... spastis!! Und was söll das ewige verfickte huere grossgeschribe die ganzi zit??
Händer nonig grafft dass me das eifach nid macht? Es seht zum Auge uschratze us!! Me liests eifach nid willls so verdammt verfickt usseht. Und euri hirnlosi scheisstheaterspilerei interessiert do inne nid emol eim sinere mueter e fiechte... also verschonend uns doch ändlich mit eurem geistige dünnschiss ihr punks!

Chillumn
19.01.2005, 11:56
WHOOOP!! SHET ISCH JA VOLL PHEEETTI SACH DAS!!
CHLI WRITERE, SIFFERE, SUFFERE, DÖNNERE UND MIT EM TORCH ÜBER 4 ELEMENTS REDERE!! WAS WÜNSCHT MER SICH MEH???
:p

Ziehmutter ZH
19.01.2005, 11:58
ja log, schicksch mr per pm eifach na dini natel nr, fallsis nöd würd finde, dänn bini scho am schtart...

pseudonym
19.01.2005, 12:03
JA ALSO ECHO CHUM GLAUBS AUMAL AN START. ICH MÖCHT SCHO LANG ES BETZ MEH HEP HOP MACHERE. UND BEM CORNER CHAN ECH GRAD NO EN FETTE DÖNER ÄSSERE DEZUE, VOLL KROSS!

KÄNY_TWO
19.01.2005, 12:04
ja log, schicksch mr per pm eifach na dini natel nr, fallsis nöd würd finde, dänn bini scho am schtart...
FETT, DAS A CHONSCH ZIEHMAMI.....ALSO D MZEES SEND EUS A SEHR WECHTEG, WEG DE 4 ELEMENTZ.

OND AN ALL:hater: ....MER WÖND NOMME BEZ NEUI HEADZ HA, WO A MAL VORBIE CHÖMID. S WÜRD EUCH ALLNE SECHER GUET GFALLE EM CORNER. DÄ CIRYL NEMMT EMMER DÄ LAPTOP (G4) MET, DENN CHAMER A BEZ VOM CORNER US EM AIGHT-CHATT CHELLE...

PEASE, KÄNY_TWO, TFL/KDS

Mano
19.01.2005, 12:07
Original geschrieben von KÄNY_TWO
ALSO D MZEES SEND EUS A SEHR WECHTEG, WEG DE 4 ELEMENTZ.

OND AN ALL:hater: ....MER WÖND NOMME BEZ NEUI HEADZ HA, WO A MAL VORBIE CHÖMID. S WÜRD EUCH ALLNE SECHER GUET GFALLE EM CORNER. DÄ CIRYL NEMMT EMMER DÄ LAPTOP (G4) MET, DENN CHAMER A BEZ VOM CORNER US EM AIGHT-CHATT CHELLE...

PEASE, KÄNY_TWO, TFL/KDS

muhuahaauah

struubiskillz
19.01.2005, 12:08
ich kum, aber nid mit black book, sonder mit black bibliothek,
ich kum und rapresentier basel city, koleg.....

KÄNY_TWO
19.01.2005, 12:12
Original geschrieben von struubiskillz

COOL, DASS DE A CHUNSCH, STRUUBI...CHASCH JA NO ES PAAR HOMES METNEH.:hiphop:

subtile
19.01.2005, 12:16
:hammer: :wurm: :wixer: :charhit: :asskick:

KÄNY_TWO
19.01.2005, 12:18
Original geschrieben von subtile
:hammer: :wurm: :wixer: :charhit: :asskick:

SUBTILE, BESCH EFERSÖCHTEG ODERSO?
WENNT NOMME OF AIGHT CHONSCH GA SPAME, MÖMMER MAL MEME REEZER REDE, DASS ER DECH BANNERED....ES TUED MER LEID...

subtile
19.01.2005, 12:29
Haha jo klar jetzt hani angscht... :rolleyes:
Ifersüchtig? Heschs Tropefieber?

Ich verkneif mer jetzt jeglichi witere Beleidigunge will ICH weiss wenns gnueg isch im Gegesatz zu anderne in däm Forum...
Ich wird au nüm poste in däm thread (hoffi mol)

pfff ächt hey führet euch mol chli rifer uf

Ziehmutter ZH
19.01.2005, 12:31
hmm...käny, wännsch schriibsch mr pm?

strikk
19.01.2005, 12:33
nanana, lönd diä ustermer homies mal in rueh irä scheiss mache - sus gitts dänn problem mit mir, nah, basel ciddy ;)

Chillumn
19.01.2005, 12:35
ich möcht eu mal live gseh!:D

glaub chum wükli no ufen sprung verbii, wänni ziit han...

;)

KÄNY_TWO
19.01.2005, 12:38
Original geschrieben von strikk
nanana, lönd diä ustermer homies mal in rueh irä scheiss mache - sus gitts dänn problem mit mir, nah, basel ciddy ;)
CHONSCH A MAL VERBIE, STRIKK?
OND MESSI, DASS BEZ OF EUS OFPASSESCH.....
USTER ISCH DÄ PLACE

strikk
19.01.2005, 12:41
na klar chummi gärn mal verby. am beschte grad mal mitem ziehmami. dä jungi härr müesti eh scho lang mal kännelehrä...han da s paar sehr gueti sache drüber ghört :cool:

subtile
19.01.2005, 12:42
easy s "motherfucking" uster nimmi zrugg... :D

Mora
19.01.2005, 12:49
dörffi au cho.
ich bi im wichtigste element vo hepp hopp tätig, im siffere!

döffi cho? bitte bitte bitte!!!

strikk
19.01.2005, 12:50
hehe. mir sind ja härt im näh.

basel vs. uster isch übrigens glaubs ä historischi usänandersetzig. ich müest jetzt mal wider chli gnauer diä homies fräge, wo bi euis afangs 80er am start xii sind, aber wiäs mir isch, isch basel mal härt bi euis iigfahre, strasseschlacht-style (bin aber nüme ganz sicher inwiefern das au na punk- und fascho-us-schriitige xii sind...).

müemer jetzt ja nöd via aight-beef widerholä :D

mir händ übrigens gueti konnektions uf basel, ä gwüssi seeleverwandtschaft chammer nöd abstriite und ä kritischi haltig em grosse nachber züri gägenüber au nöd...;)

Ziehmutter ZH
19.01.2005, 12:51
Original geschrieben von strikk
na klar chummi gärn mal verby. am beschte grad mal mitem ziehmami. dä jungi härr müesti eh scho lang mal kännelehrä...han da s paar sehr gueti sache drüber ghört :cool:

xet nöd schlächt us für de sa. strikk, beweg da de härzig süäss chli bündner zu diär ;)

strikk
19.01.2005, 12:53
Original geschrieben von Mora
dörffi au cho.

also mora dänn chumm doch mal chli uf uster go king-style-siffere!

strikk
19.01.2005, 12:55
xet nöd schlächt us für de sa. strikk, beweg da de härzig süäss chli bündner zu diär ;)
ja dänn chumm doch au. und nachem gömmer an CORNER!

ich chan eifach nöd fetti sound-session aabüüte sondern ehner chli gepflegts chopf-hörer-recording i minre ringhörige wohnig...aber füres erschts beschnuppere und en fettä track sötts ja lange...- pm!

KÄNY_TWO
19.01.2005, 12:56
dörffi au cho.

SECHER DARFSCH DO A CHO, MORA. BE EUS SEND ALL HERZLECH WELKOMME. HEPHOPP STAHT FÖR UNITY OND TOLERANZ.

OND STRIKK, OHORE ENTERESSANT, WAS DO DO VO EUSNE ROOTZ VERZELLSCH. HÖSCH NED NO ES PAAR ANEKTÖDLI VU FRÜENER AN LAGER?

strikk
19.01.2005, 12:59
ich sälber bin erscht sit äs paar jahr so richtig aktiv,
aber känn villi lüüt wo scho vor 20jahr händ agfange breake.

hey, ich chumm eifach mal verby und dänn konnekted mer chli wiiter i däm kaff. euisi szene wird langsam huerä vielfältig. das chunnt scho fett mit uster!!!

KÄNY_TWO
19.01.2005, 13:00
S WIRD NA FETT DAS JAHR

struubiskillz
19.01.2005, 13:03
S WIRD NA FETT DAS JAHR

scho, d capz lokkoz burne alli wäg.... hoff ihr penedriered mit dose nid so fest wiä mit tastatur!

Ziehmutter ZH
19.01.2005, 13:04
"S WIRD NA FETT DAS JAHR

Nur uf Vinyl und Kassette chaschs ha"

i love that!

cool tschay
19.01.2005, 13:25
ech fend das ebe geil be eus TFL döggiez,mer stelled so freshi sache off bei. esch emmer chellig am writersbench en oschter. kli chillerä und kifferä. osserdem fend ich e das droge 5 element esch zu hip hop... esch doch geil kli abfläshe...

osserdem hets auu na kooli hiphop biatches detä, en kolleg het mal eini gfeggeret hinderm dönerstand. das aigethli gsi!!!

see ya all am samschtig...

maX
19.01.2005, 13:58
Hey mann mir connecte... mi OG Père isch o im Dönär-buzinezz...

Gliggsch und guggsch Du hie (http://www.meinvaterhatdoenerbudeoderwas.de/)

mark faloon
19.01.2005, 14:53
... und dini Crew isch au no bitz Realschuel.

KÄNY_TWO
19.01.2005, 15:05
FENDZ OHORE FEES, DASS GWÖSSI LÖÖT EMMER OF EM TÖFSTE NIWO HATEREN. ECH SÄG NOMME:

:hater:

DAS HÖT NÖÖT MET FOUR-ELEMENTZ :hiphop: ZTUE.

ECH BE DOSS

Mora
19.01.2005, 15:25
Elemente des Hip Hop

1. Rap
2. Djing
3. Breakdance
4. Graffiti
5. Drogen
6. Gehate

hend ihr das nonig gwüsst?

naja, jetzt wüsseders ja.

$tör$ender66
19.01.2005, 15:28
Elemente des Hip Hop

1. Rap
2. Djing
3. Breakdance
4. Graffiti
5. Drogen
6. Gehate

hend ihr das nonig gwüsst?

naja, jetzt wüsseders ja.

NÖD GANZ RECHTEG MORA. SO GSEHTZ OS:

1. Rap
2. Djing
3. Breakdance
4. Graffiti
5. CAPZ LOCK
6. KEFFERE
7. Gehate
8. AIGHTGENOSSEN

Mora
19.01.2005, 16:14
ach gott, tatsächlich!!!!

oje, ich, die grossi mother of realness, d göttin vom hip hop han mich girrt.
en unverzeihbare fähler.
gibe min titel "hip hop göttin" drum em meischtbietende ab!
wer will?

Early80s
19.01.2005, 16:30
taight! ich würd ja au gern cho uf Uster, aber bim Mac Donalds bim Bahnhof hät's immer so krassi agggressivi Homeboys im XXL Karo-Burberry-Look, die träged all d'Hose i dä Socke damit d'Weedbags und Mässer nöd usegheied bim wegseckle vo de Kapo-Cöps! isch mer chli z'deftig....

frisssy
19.01.2005, 17:02
Käääääny. ech fenderes ohuere stylerish das d do weder mal eppes voll kreativs of d bei gstöllt hesch. s problem esch das ech ned weiss eb s me drom gaht z chellere oder ob s au chenti mal me richtig workshop ga. gad wenn de w24 chemti, wörd sech s doch abütere dass mer chenti zom bespeel en vortrag mache met homegrow odr so ( ben ned secher was das esch, abr es paar be mer e de schuel redid emmer vo homegrow).
ech fenderes of all fäll fett dass tfl ned nor en eintages-kengs gse esch sondern dass tfl houere fett chont.

peace a alli vo de tfl. (ond ehr andre müend mal ofhörre nor schnorrere, sondern au mal eppes ofd bei stelle)

PervertedMonk
19.01.2005, 17:06
würd o gärn cho, isch mer abr chli z'real... auso so mit 4 elementz u so... isch scho huerä krass! u när no bis so spät id nacht inä... nei, sorry! ds isch mr z'gfährlech! gits dert nid so öbis änlechs wiä nä "istigseggä", wos no nid so krass zuä und här geit?

[kayoz]
19.01.2005, 17:28
ach man kiddies, sueched euch en anderi spelwiise ächt.

verschiebe dä shice i papierchorb ond de cha sech öper ander drom kömmere :rolleyes:

cool tschay
19.01.2005, 17:29
hey örly weisch du wo de wryter24 steggered? scho lang nöme ghört vo ehm. meinsch er esch weder im bau?
vellecht het ers ned könne la... han mal ghört er segi eine vo UC... stemmt das?

hey freesy hesch hüt au huusarescht? min daddy esch voll sauer gsi das ech gescht erscht am 11i heichcho ben... jetzt muessi dihei ume chillerä, aber easy es get ja aight!!

breach
19.01.2005, 17:33
chönt mer sone session au mal vorem china imbiss abhalte?

Aurel
19.01.2005, 17:51
HAN EM TWIXTEL NOHGLOEGERET, ABER HAN DE DÖNER 2000 NED GFONDERET. HED NEMERT EN WÄGBESCHREBEG?

subtile
19.01.2005, 17:54
Öpis ufd bei gstellt... hmm extrem...

Deftigi graffs, thösss bombemässig, hey stahlprops vo mir :rolleyes: :hmmm:

stylischer gohts ächt nüm, hey e härters bild het glaub no niemer gmolt...

mark faloon
19.01.2005, 18:12
FENDZ OHORE FEES, DASS GWÖSSI LÖÖT EMMER OF EM TÖFSTE NIWO HATEREN. ECH SÄG NOMME:

:hater:

DAS HÖT NÖÖT MET FOUR-ELEMENTZ :hiphop: ZTUE.

ECH BE DOSS

pass uf käny, jetzt chunnt de aurel und de hated sogar de ekr oder bisch cool down mit dem, du futzgstörte, ich find sogar de wryter24 ccooler down als du! de lebt das gräffi-ding scho jehnes läänger als dini uster-toy-crew wo meunt break-dance isch stäppe, motherfuckerr. hip hop isch meh als 4 elements, früehner hemmer no gschleglet, chasch ja de wryter frööge, de isch scho laang debii. ok?

Kueel
20.01.2005, 10:54
Es esch eifach nome no zom Grööle.:D

Phôe
20.01.2005, 10:57
WENND JARTZ OFMÖCHED.....SO AM ELFI ZNACHT....

chchhchchchhchchchhchhchh:D :D :D :D

Phôe
20.01.2005, 11:01
S WIRD NA FETT DAS JAHR :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :(

diken
20.01.2005, 11:02
Öpis ufd bei gstellt... hmm extrem...

Deftigi graffs, thösss bombemässig, hey stahlprops vo mir :rolleyes: :hmmm:

stylischer gohts ächt nüm, hey e härters bild het glaub no niemer gmolt...

btw,..../us de staate
http://www.graffiti.org/lords/trains1.html

Nörgler
20.01.2005, 11:02
Original geschrieben von breach
chönt mer sone session au mal vorem china imbiss abhalte?

geile siäch.. peking garde.. dä näbeden bhf.. ogge? morn aabig :D

Ziehmutter ZH
20.01.2005, 11:09
ey tfl jung, lönd mi ez mal wüsse wiä ich oi chan kontaktiärä, würd mitm rover undm strikk wüki gärn cho...

subtile
20.01.2005, 11:09
Original geschrieben von diken
btw,..../us de staate
http://www.graffiti.org/lords/trains1.html

also nid mol sälber gmolt.... naja hätti mer jo chönne dänke... aber trotzdem nid würklich e ussergwöhnlichs bild...

diken
20.01.2005, 11:11
also nid mol sälber gmolt.... naja hätti mer jo chönne dänke... aber trotzdem nid würklich e ussergwöhnlichs bild...

nöö...defür isch tfl richtig gschriebe.
immrhin!:hmmm: :wtf: :wtf:

sin
20.01.2005, 11:30
Mir verschiebä extra d WEF Demo uf Uster bim däm döner lade damit mir nähr mit euch cheu chille und täggere und aui wänd verschmierä wöu in bärn het vou z viu cops am samschti ..weisch isch nüme so reel wiä vor paar jahre wo de düre tag in bärn hesch chönnä go spraye!

Cha öper vo euch ä extra zug organisierä damit aui lüt im glichä zug platz hei wär vou reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wen waisch wa i main! 20 Elements hep höp för live:dance:

subtile
20.01.2005, 11:34
Original geschrieben von diken

immrhin!:hmmm: :wtf: :wtf:

was möchtsch mer mit däm genau säge?

Brooknow
20.01.2005, 17:06
haha so geil*

was gat da ab? kiffere und taggere?

haued doch ab

missbruched nöd dä name uster für so threads ihr h:o m:o s

strikk
20.01.2005, 17:23
hey lueget wänn ich säg das isch easy dänn isch das easy!
easy? :cool:

hahaha. jetz gitts sogar nachli ustermer lokal-geographie,
ok, peking garde isch notiert als hot-spot. susch na vorschläg.

@hans: hey s hokket nöd immer ali dihei :p

ps. tue der mal wieder äs aständigs usruefe-zeiche zue, aso ehrlich...

Brooknow
20.01.2005, 17:59
nei nöd easy* aber easy*

gibs doch zue, bisch eh du dä wo dä thread erstellt hät...du häsch eh no en reservedialäkt ussed züridüütsch*

dä mit em dihei hocke chekki nöd?

ich als halbtolerante mänsch wür dä wo dä thread erstellt hät grad gingge für so ne formulierig wie....hey döögz es git en hephop cörner in uster mit taggere und siffere yea...bringed eu blackbooks und gras und chömed go abchillere mit 4 elemenz hahah

isch das dänn en verarschigsthread oder warum reded all mit so -ere ändige, gömmer eis go wixxere und taggere*? hani öpis verpasst, so schnurt doch niemerd? wo isch dä corner in uster??? wer bin ich?? frage über frage

oder isch das es genie wo uf die art irgendwelchi aightgenosse will uf uster locke und dänn usnäh????
garantiert

usruefezeiche isch verlore für immer wahrschinlich **** yea

strikk
20.01.2005, 18:07
hauptsach uster-promo :D

nah diä jungs sind scho ok. ich erchänn das mit mim güebtä internet-aug ;)

chasch ja au mitchoo, mir gönd am samstig...hehe...vorher chönntsch na chli was cho liferä...hehe.

nah, mitem dihei-hokke hani gmeint...wiä ich z.b...drum hängi halt au nöd am corner...

strikk
20.01.2005, 18:09
Original geschrieben von Hans Nötig
oder isch das es genie wo uf die art irgendwelchi aightgenosse will uf uster locke und dänn usnäh????
garantiert
garantiert!

s staht ja...weed sälber mitnäh ;)

Brooknow
20.01.2005, 18:14
yea usnäh 4 life

und wo isch dänn dä hebhobCörner in uster?? isch dä kebab2000 dä bi dä post oder bim primo oder en andere? will wänn das ernst wär, bini dänk au debi bim siffere und wixxere und so

aber samstig go rappe hani kei bokk, findi rächt langwilig zur ziit..blabla

mark faloon
20.01.2005, 18:17
Original geschrieben von Hans Nötig
nei nöd easy* aber easy*

gibs doch zue, bisch eh du dä wo dä thread erstellt hät...du häsch eh no en reservedialäkt ussed züridüütsch*

dä mit em dihei hocke chekki nöd?

ich als halbtolerante mänsch wür dä wo dä thread erstellt hät grad gingge für so ne formulierig wie....hey döögz es git en hephop cörner in uster mit taggere und siffere yea...bringed eu blackbooks und gras und chömed go abchillere mit 4 elemenz hahah

isch das dänn en verarschigsthread oder warum reded all mit so -ere ändige, gömmer eis go wixxere und taggere*? hani öpis verpasst, so schnurt doch niemerd? wo isch dä corner in uster??? wer bin ich?? frage über frage

garantiert

usruefezeiche isch verlore für immer wahrschinlich **** yea

endlich mol eine wos checked! das isch voll nöd luschtig. aifach e verarschig uf alli hip hop-heads (die realä), oder?
zum glück händs dia huärä tfl-chrüpplä jetzt bannered, suscht schaffeds die arschlöcher no hip hop ganz kchaputt z machä.
und ich wett eu alli warnä, villicht häsch rächt Hans, und das sind alles genies und wännd eu uf uster lokkä und eu uusnäh und denn gändz wieder eus alli tschuld! das find ich voll whack.

Mitleid
21.01.2005, 00:48
Original geschrieben von mark faloon
endlich mol eine wos checked! das isch voll nöd luschtig. aifach e verarschig uf alli hip hop-heads (die realä), oder?

yeah mark falum, die BSUNDERS RIILÄ HÄDS wie DUU...
hesch nonig gmärkt, dass tfl brännt und frische wind id schwizer szene ihuuchet? im gägesatz zu diir sinds activ und rocced s huus....

@markfallus: din musicstar biitrag sait ja wohl alles, oder?

KÄNY_TWO
21.01.2005, 00:55
Original geschrieben von Mitleid
hesch nonig gmärkt, dass tfl brännt und frische wind id schwizer szene ihuuchet? im gägesatz zu diir sinds activ und rocced s huus....

HEY MESSI MITLEID, ECH FEND SCHO A BEZ, DASS DAS MEM FRESCHE WEND STEMMT....ALSO BEZ SCHO.

OND AN ALL HATERS, CHÖMID AM SAMSTEG NAMETTAG ZOM CORNER, DENN CHÖMMER JA BATTLE.

mark faloon
21.01.2005, 00:55
Original geschrieben von Mitleid

bring nöd alles durenand jetzt. ich han jo jetzt äs peace uf uster ghä. jede macht mal fehler, oder? ich find, ich bin scho no recht real.

monsun
21.01.2005, 01:09
Original geschrieben von struubiskillz

ech gloube, dass tfl ou för homees os basel offe sind. sie hend ja scho mit rapolicious, noo-c (crew) ond dunkelziffer ghängt.

ech fend de grondgedanke hammer.

xXel
22.01.2005, 13:11
höhö... dir sit doch aui gay..

Stylebock
22.01.2005, 13:13
HEY KENGS!

ECH BE HÜT MIM ZIEHMAMI OND MIM STRIKK EN USTER, ECH KUMM AN KORNER, HOFFE EHR SIND DÖT...ECH WELL ABCHECKERE,RAPPERE UND EU TAGGERE GSEH!

PIIIS SLANGROVERE

xXel
22.01.2005, 13:26
ish das nöi stylere so ere anehänkere oder cha mir das öpper erklärere? i wet ebe au realere siere

peasere

mIkRoFiL
22.01.2005, 14:04
läck send ihr behindert,sovell scheisse uf einisch hani scho lang nömm gläse!

werner hässig
22.01.2005, 20:28
HÖ ROVER WAS HÖSCH HÜT GMÖCHID? WESO BESCH NED VERBICHO? ESCH HOEREN AIHT GSE!! HAN JETZ PAAR NEUI STYLES IM BLACKBOOK OND MER HÖND NO EIS GFREESTYLT ZOM EM1 SEM BEATBOXX!!
AIGHT, VELECHT SCHAFFEDERS JA NÄCHSCHT SAMSCHTEG...
AIGHT?

PIECE OUT!!!

Stylebock
22.01.2005, 21:24
Original geschrieben von werner hässig
HÖ ROVER WAS HÖSCH HÜT GMÖCHID? WESO BESCH NED VERBICHO? ESCH HOEREN AIHT GSE!! HAN JETZ PAAR NEUI STYLES IM BLACKBOOK OND MER HÖND NO EIS GFREESTYLT ZOM EM1 SEM BEATBOXX!!
AIGHT, VELECHT SCHAFFEDERS JA NÄCHSCHT SAMSCHTEG...
AIGHT?

PIECE OUT!!!

TS, ECH BEN ENTTÜSCHT...MER SIND DÖT GSI, AM KORNER, DOCH KAI B-BOY ISCH DÖT GSI...NOBODY! SCHWACH, TFL, SCHWACH!

pseudonym
22.01.2005, 21:50
JAMANN, VOLL SCHWACH HE! NIEMERT ESCH DETE XE WO DE ELEMENTZ VOM HEP HOP PFLEGERET HET!!

Stylebock
22.01.2005, 22:11
DO ESCH DER BEWIIS DASS MER DÖT GSI SEND, VERDAMMT!

STRIKK UND SLANG RAPRESENTING DA DÖNER 2000

pseudonym
22.01.2005, 22:15
Original geschrieben von slanGRover
DO ESCH DER BEWIIS DASS MER DÖT GSI SEND, VERDAMMT!

STRIKK UND SLANG RAPRESENTING DA DÖNER 2000

DU BESCH VOLL KENG!!!

gc_chick15
28.02.2006, 23:52
hey nei, isch da mal öpper gsi an dem corner z uster? ich bi a vo uster, also mini mütsch, mini eltere sin drum gschide, also isch mal öpper gsi`? bi drum am samstig immer z uster und sisch mega längwilig immer in zuckerhuet und so...
aight

The Blaze
01.03.2006, 02:19
dummerwiis musi 3 täg i dä wuchä deht härä go schaffä...

glücklicherwiis hani 4 täg i dä wuchä frei...

:p

Dontom der II.
01.03.2006, 10:27
Original geschrieben von The Blaze
dummerwiis musi 3 täg i dä wuchä deht härä go schaffä... CHONSCH AU AN DÖNER ECH BE HÖT ÖBER DE MITTAG DET OND TOE CHLE TAGGERE OND SO