Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : kopierschutz

fonky.one
19.01.2005, 14:24
holla,

wie kann ich dr kopierschutz ufere cd umgoh, damit ich se ka brenne...??

thanx for help

veit
09.02.2005, 14:25
hey, um en kopierschutz z'umgo gets es paar lösige, do ich aber ned so de windows crack be (wenn eini ned zum kopiere esch, denn akzeptier ich das und lo sie in rueh) cha der do ned so wiiterhälfe.
versuechs mol mit iTunes. das esch jo eigentli d'software für de iPod und für dini CDs mobil z'mache muesch sie jo chönne importiere. also importiersch si ins iTunes und mitem brennchnopf chasch der denn au en cd mache (ganz eifach - wie das apple halt ebe esch)

sosch gehts glaub no jehnsti clone programm für windows, do fendsch secher einiges. www.download.com

hoffe wiitergholfe z'ha. und susch, schtig um uf mac, isch eh schöner...

Benwick
09.02.2005, 14:30
nimsch de lame und machsch wav dateie drus gaht mit jedere cd. s einzige es git irgend wie glaub cd2000 oder so n scheiss mach eifach mit 2 fachspeed und net höcher d convertierig den gahts immer und chund immer suber.

flaboflash
09.02.2005, 14:31
check:

http://cdexos.sourceforge.net/downloads.php

Benwick
09.02.2005, 14:32
Original geschrieben von veit
hey, um en kopierschutz z'umgo gets es paar lösige, do ich aber ned so de windows crack be (wenn eini ned zum kopiere esch, denn akzeptier ich das und lo sie in rueh) cha der do ned so wiiterhälfe.
versuechs mol mit iTunes. das esch jo eigentli d'software für de iPod und für dini CDs mobil z'mache muesch sie jo chönne importiere. also importiersch si ins iTunes und mitem brennchnopf chasch der denn au en cd mache (ganz eifach - wie das apple halt ebe esch)

sosch gehts glaub no jehnsti clone programm für windows, do fendsch secher einiges. www.download.com

hoffe wiitergholfe z'ha. und susch, schtig um uf mac, isch eh schöner...

schön und guet aber itunes isch nid für kopierschütz gmacht. wenschon clonecd aber weiss nöd wie guet das es nofunktioniert.

veit
09.02.2005, 14:36
erick sermon chasch uf keim PC metemene normale burner brönne. ins iTunes gohts ohni problem.
ich säg, es esch offe für alli cds usem prinzip - ha scho erläbt, dass i e cd ned uf de minidisc ha chönne lade, für was chauf i si denn? ich wett portable music! s'gliche bim itunes, i wett mini musig, alli, ufem iPod. und es get kei anderi software wo du musig chasch uf de Pod lade usser iTunes, also müend sie der das biete.

s'brönne, das esch eifach no en erwiiterig. aber en geili

Benwick
09.02.2005, 14:40
Original geschrieben von veit
erick sermon chasch uf keim PC metemene normale burner brönne. ins iTunes gohts ohni problem.
ich säg, es esch offe für alli cds usem prinzip - ha scho erläbt, dass i e cd ned uf de minidisc ha chönne lade, für was chauf i si denn? ich wett portable music! s'gliche bim itunes, i wett mini musig, alli, ufem iPod. und es get kei anderi software wo du musig chasch uf de Pod lade usser iTunes, also müend sie der das biete.

s'brönne, das esch eifach no en erwiiterig. aber en geili

scho scho aber du chansch kei mp3 mach mit itunes wenn e kopierschutz drufe isch will de computer erkönt den cd gar nöd als cd ;-) guet ebe chunt au no drufab wele kopier schutz. ich meini MM het au d software a passt für ipod. i han selber au en ipod. i han mac und windöz.

fonky.one
09.02.2005, 14:42
jo han's könne löse, e kolleg hets brennt...
mit em clone-programm könnscht alles brenne!:D

thanx trotzdem für d antworte :)