Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Schmuck-Store


slang!head
19.01.2005, 22:13
jaja ich wott mer au mal es blingbling inezieh, aber ha ken plan wo!!! Kennt öper irgend en geile Schmuck-Lade? (online wär schoggi) ich han kein plan in sache schmuck aber suscht uf em netz gfindi noed das woni wott nur so scheiss jesus-chrüz und scheiss perle, ebbe nix gschiids...

Wer weiss meh???

breach
19.01.2005, 22:14
A de Bahnhofstrass in ZH gits Bling

Stylebock
19.01.2005, 22:16
www.swarovski.com

Sekl
19.01.2005, 22:48
http://www.iced-out.biz/

da findsch bling bling ;)

Stylebock
19.01.2005, 22:52
Original geschrieben von Sekl
http://www.iced-out.biz/

da findsch bling bling ;)

hrhr voll dia geil Page...mit eignem Warakorb und allem drum und dra...nur gseht ds Züg recht billig us...

Talib
19.01.2005, 22:56
was wotsch för bling bling? chetteli oder ohrreng?

slang!head
19.01.2005, 23:01
Original geschrieben von Sekl
http://www.iced-out.biz/

da findsch bling bling ;)

ds chunt dem scho chli nöcher aber s isch noed mal ageh was für es material dases isch....

Ich bruch e kette, mit ahänger verstaht sich.....

Stylebock
19.01.2005, 23:14
Original geschrieben von **slang!head**
material

i tipp uf Plastik...a 80cm Ketti mit ama 5x4cm - Buachstaba dra für 30 Euro? ... na ja..

slang!head
20.01.2005, 00:38
Original geschrieben von slanGRover
i tipp uf Plastik...a 80cm Ketti mit ama 5x4cm - Buachstaba dra für 30 Euro? ... na ja..

ebbe, ich has mer nämli au dänkt... Das Celtics-Teil wär aber dä Hammer gsi... Het susch echt nimiert blingbling a??? ;)

slang!head
21.01.2005, 09:59
bling Bling?

bSkrime
21.01.2005, 10:14
doch aber nit für 30 Euro....sonder für 3000 Euro
aber ihr händ eifach fo nix e anig...es goht jo nit drum eifach en ketti um de hals zhänke vo blink aber 30 .- koscht...es goht drum e ketti um e hals zhänke wo 3000.- koscht zum eu bastarde zeige daser NULL stuz händ...und nume cash zum kiffe....
genau glich ischs mit felge...und allem andere...
wie gfakti klamotte irgend wo vom dasoul us thailand...
seh ich eine mit fake-bling riessems vom hals....

funkyminister
01.02.2005, 12:05
luäg mal min thread bi shopping isch scho öpis wieter hinge...namering- und pendants...chönt au anderi ahänger lo fertige nach vorlag...also alles customized du seisch was wotsch und es wird gmacht. Das züg chunt us amerika und i han scho es paar lüd mit ringe und ahänger glücklich gmacht. isch halt alles real stuff (14k 18k oder 22k gold / weissgold / diamante 0.2c oder 0.5c) pries isch abhängig vo däm wo wotsch...

Hempalizer
01.02.2005, 12:16
scheiss bling bling!

struubiskillz
01.02.2005, 12:16
Original geschrieben von bSkrime
doch aber nit für 30 Euro....sonder für 3000 Euro
aber ihr händ eifach fo nix e anig...es goht jo nit drum eifach en ketti um de hals zhänke vo blink aber 30 .- koscht...es goht drum e ketti um e hals zhänke wo 3000.- koscht zum eu bastarde zeige daser NULL stuz händ...und nume cash zum kiffe....
genau glich ischs mit felge...und allem andere...
wie gfakti klamotte irgend wo vom dasoul us thailand...
seh ich eine mit fake-bling riessems vom hals....

word!!

und wenndä willsch das es dr vom hals griise wird gohsch in da soul oder in metro boutique oder weiss dr guugger wo, sehsch jo fast übverall...

bling bling for you, i do,
wing chin kung fu, its true!

wackeltante
10.02.2005, 22:37
drück mich (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=55354&item=4963290540&rd=1)

:birthday:

rip_gäpper
17.02.2005, 14:48
Original geschrieben von bSkrime
doch aber nit für 30 Euro....sonder für 3000 Euro
aber ihr händ eifach fo nix e anig...es goht jo nit drum eifach en ketti um de hals zhänke vo blink aber 30 .- koscht...es goht drum e ketti um e hals zhänke wo 3000.- koscht zum eu bastarde zeige daser NULL stuz händ...und nume cash zum kiffe....
genau glich ischs mit felge...und allem andere...
wie gfakti klamotte irgend wo vom dasoul us thailand...
seh ich eine mit fake-bling riessems vom hals....

Du musch grad anderne säge si hei kei ahnig... En echte G' hed en Ketti ah us dem Grond wel er gförchtet esch ond money vo sim status als drogedealer hed. Aber höt zo tags esch jo ned mol DAS meh so wes set sii (arm; trurig), vorallem in europa. Du chasch doch ned eifach met ere 3000$ chetti omelaufe wenn ke RESPEKT hesch, wersch jo de grad beraubt... aber idr schwiiz ond andere europäische länder goz wohl meh dorom wer rechtigi qualität hed, egal we gross wannabe er selber esch, doppel lol[!]

Jimi Jones
17.02.2005, 19:09
Ladies and Gentlemen

I möchti eu en mister vorstella
mit em nama Jacob Arabo.

Wenn Uhra wenn denn gönn zu ihm.

http://jacobandco.com/

PS: Mark Faloon the King :gun:

PsyKez
23.02.2005, 13:33
bleng bleng esch ned alles aber fell

wenn cash häsch gang zumene juwelier und kaufder en königsketti.

nik
23.02.2005, 13:44
Original geschrieben von bSkrime
doch aber nit für 30 Euro....sonder für 3000 Euro
aber ihr händ eifach fo nix e anig...es goht jo nit drum eifach en ketti um de hals zhänke vo blink aber 30 .- koscht...es goht drum e ketti um e hals zhänke wo 3000.- koscht zum eu bastarde zeige daser NULL stuz händ...und nume cash zum kiffe....
genau glich ischs mit felge...und allem andere...
wie gfakti klamotte irgend wo vom dasoul us thailand...
seh ich eine mit fake-bling riessems vom hals....


ich ha nur solang kei stutz bis du mer mit dim 3000.- Bling Ding übere wäg laufsch amigo, tscheggsch de pögg...

that's how it goes - bling chame chaufe, respect ned!

:kiffer:

Jimi Jones
23.02.2005, 16:11
Original geschrieben von nik
ich ha nur solang kei stutz bis du mer mit dim 3000.- Bling Ding übere wäg laufsch amigo, tscheggsch de pögg...

that's how it goes - bling chame chaufe, respect ned!

:kiffer:

Word

C'mon Toys!
24.02.2005, 09:46
Original geschrieben von nik
ich ha nur solang kei stutz bis du mer mit dim 3000.- Bling Ding übere wäg laufsch amigo, tscheggsch de pögg...

that's how it goes - bling chame chaufe, respect ned!

doch und zwar in form vonere gun, motherfucker!

bSkrime
24.02.2005, 09:56
oder 1 liter glas fläsche über köpf!

ReXuS
24.02.2005, 10:35
Also ich ha vor es ziitli grad Schmuck kauft. (Vollustattig)

900.- Dolce&Gabbana Uhr in Silber
4500.- Silberketti mit "ALLAH" Ahänger
250.- Armkätteli mitem Name vode Fründin druf
4000.- Work Euroline Vollchrom Felge 18 Zoll
1400.- HK USP 9mm in Silber (Special Edition)
______

11050.- Total

Do hesch Respect uf de Gasse und ufem Autobahn:D

love&peace

Jimi Jones
24.02.2005, 10:39
Also i kriaga uf da geburtstag a
Franck muller uhr.

PS: über geld redet ma nit.

bSkrime
24.02.2005, 10:41
HK USP 9mm

HoWdY
24.02.2005, 10:45
ihr seit so lächerlich....

ReXuS
24.02.2005, 10:47
Original geschrieben von bSkrime
HK USP 9mm
Hmmm... mir chunts jetz so vor als ob mine en längere Lauf het... muesses diheime nomol vergliiche.

Heschen du au?

ReXuS
24.02.2005, 10:48
Original geschrieben von HoWdY
ihr seit so lächerlich....
Und du bisch e Nutte...

diken
24.02.2005, 11:08
Original geschrieben von Jimi Jones
...über geld redet ma nit.

word. das hett mer.
das isch so das typische nöd-schwizerische image. nach usse träge was mr hett.. ich weiss na wie min vater vor x-jahr be sim damalige mercedes s'amg zeiche hett la abmontiere- understatement aka. es muess ja ned jede gseh dasmrs hett. und hüt gsehsch uf jedem 4te 3er bmw es M3 schildli...

und bskrime. ich hett jetz lieber kei knarre (brüchti au ned-wer will scho respäkt vo spasste??) defür en schöne bode - aka. en feine granitbode statt so en weake spannteppich. haha

haha...zum glück hanis guet und han eletere wo was uf bei gstellt händ und so chani dem ganze struggle au us em wäg gah.

wodli
24.02.2005, 11:10
Original geschrieben von ReXuS
Hmmm... mir chunts jetz so vor als ob mine en längere Lauf het... muesses diheime nomol vergliiche.

Heschen du au?

cool nimmsch moll mit ind schuel....
vorallem denn an dr LAP.... (wenn i se nid bestand)

Denn.... :gun: :shooter: :D :D :D


Hesch die Felge scho druff ???

Jimi Jones
24.02.2005, 11:16
Original geschrieben von diken
word. das hett mer.
das isch so das typische nöd-schwizerische image. nach usse träge was mr hett.. ich weiss na wie min vater vor x-jahr be sim damalige mercedes s'amg zeiche hett la abmontiere- understatement aka. es muess ja ned jede gseh dasmrs hett. und hüt gsehsch uf jedem 4te 3er bmw es M3 schildli...

Voll. Es goht nit drum zum zeiga was i han es isch nur
damit i weiss was i han.

HoWdY
24.02.2005, 11:18
Original geschrieben von ReXuS
Und du bisch e Nutte...
nei jetz mol ehrlich:
was bringts dr jetzt wenn du die knarre hesch??
fühlsch die irgendwie cooler oder hesch angscht das di uf dr schtross eine afiggt und du knarre muesch zie?
ich verstoh das mengmol nit!

ReXuS
24.02.2005, 11:19
Original geschrieben von wodli
cool nimmsch moll mit ind schuel....
vorallem denn an dr LAP.... (wenn i se nid bestand)

Denn.... :gun: :shooter: :D :D :D

Hesch die Felge scho druff ???

Nei eh nid, ha sie bis jetz nonie do frei umetreit und wird sie au nie ussenäh! Ha bis jetz erscht 15 mol mit dere gschosse ufem Fäld, nur us Fun! Also ich cha dir scho e Waffedealer zeige wo für wenig gäld eins bechunsch für unseri LAP:D

Du frogsch ob ich die Felge scho druf han? Lueg ussem Fänschter Homie den gsehsch dases no Winter isch:D Ich ha sie scho kauft aber sie sind in de Garage, wen ich d'Summerreife druf mach den holi si.

bSkrime
24.02.2005, 11:21
Original geschrieben von ReXuS
Hmmm... mir chunts jetz so vor als ob mine en längere Lauf het... muesses diheime nomol vergliiche.

Heschen du au?

isch kei special edition...fillicht ligts an dem!?

@howdy ich hau di!

und nume so...mer laufe nit mit knarre ume! aber in mim käller biz umeballere isch scho luschtig!

Jimi Jones
24.02.2005, 11:23
Original geschrieben von ReXuS
Nei eh nid, ha sie bis jetz nonie do frei umetreit und wird sie au nie ussenäh! Ha bis jetz erscht 15 mol mit dere gschosse ufem Fäld, nur us Fun! Also ich cha dir scho e Waffedealer zeige wo für wenig gäld eins bechunsch für unseri LAP:D

Du frogsch ob ich die Felge scho druf han? Lueg ussem Fänschter Homie den gsehsch dases no Winter isch:D Ich ha sie scho kauft aber sie sind in de Garage, wen ich d'Summerreife druf mach den holi si.

Wenn Chromfelga denn muens schu lorinser oder Gianelles si.

HoWdY
24.02.2005, 11:26
Original geschrieben von bSkrime

@howdy ich hau di!


ok hau mi ha kes problem drmit!
aprobo im chäller chli umeballere hani nüt drgäge!
hesch scho mol mit so eire gschosse...
das isch no e knarre...

ReXuS
24.02.2005, 11:26
Original geschrieben von HoWdY
nei jetz mol ehrlich:
was bringts dr jetzt wenn du die knarre hesch??
fühlsch die irgendwie cooler oder hesch angscht das di uf dr schtross eine afiggt und du knarre muesch zie?
ich verstoh das mengmol nit!

Wer het gseit dasi das mach?
Ich nimm sie sicher nid uf d'Stroos usse und bedroh lüüt demit und fühl mich den Cool!! Mini HK USP isch en Sammlerstück woni für mega billig han chönne kaufe und sie für mind. das 10 fache wieder verchaufe chönnt. De handgriff het handgschnitzti holz-teili dra, und de Lauf inne isch vergoldet mit 18 Karat Gold. ES PRACHTSTÜCK!

isches jetz ok?

ReXuS
24.02.2005, 11:27
Original geschrieben von Jimi Jones
Wenn Chromfelga denn muens schu lorinser oder Gianelles si.
Wen mer s'Gäld für Gianellis gisch den chaufi si grad:D
Die Work Felge sind scho gnueg tüür gsi...

Jimi Jones
24.02.2005, 11:30
Original geschrieben von ReXuS
Wen mer s'Gäld für Gianellis gisch den chaufi si grad:D
Die Work Felge sind scho gnueg tüür gsi...

Ok easy han nu gmeint.
I meina bim fernseher ischs au aso.
A sony isch guat aber B&o isch zbeschta.

HoWdY
24.02.2005, 11:31
Original geschrieben von ReXuS
Wer het gseit dasi das mach?
Ich nimm sie sicher nid uf d'Stroos usse und bedroh lüüt demit und fühl mich den Cool!! Mini HK USP isch en Sammlerstück woni für mega billig han chönne kaufe und sie für mind. das 10 fache wieder verchaufe chönnt. De handgriff het handgschnitzti holz-teili dra, und de Lauf inne isch vergoldet mit 18 Karat Gold. ES PRACHTSTÜCK!

isches jetz ok?
niemer het gseit as du das machsch!dorom hani jo gfrogt wases dir bringt!
jo jetz isch ok!!

rip_gäpper
28.02.2005, 01:47
Obowhl i dem muss rächt gäh... lol @ "das typische nöd-schwizerische image" :D

ah btw, dass es Sammlerstöck send werd di ned devo abhalte, mol wenn huere hässig besch, s'Sammlerstöck usm Regal z'hole und de verhasst abknalle z'welle... ech red us erfahrige, nix gut.
Deshalbt gilt be mir als Regle "nomme Platte" sammle, die chasch nämli im extremfall einem arüehre (frisbee like) ond wenn glöck hesch duets dem grad de Grend absäble... wenn aklagt wersch, eschs ned so schlemm well Platte nunmal kei offizielli Waffe send und wenns die wend azeige wäge messbruch vo Plattene den chonds be wiitem ned so schlemm use we wenn eine met de Knarre paar löcher id Eier bompsch :kiffer:

...i red weder mol scheisse, ech merks. Nite y'all.

Horni MC
28.02.2005, 01:53
ich will mir mol äs huustiär zuä tuä weiss einä meh:confused:

*Schlaraffäland*