Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wer entfernt mir das Branding auf meinem SonyEricsson s700i

Bschiisär
20.01.2005, 16:30
Hallo..ich suche jemanden der mir auf meinem SonyEricsson s700i mein Vodafone-Branding entfernen kann..

hat jemand von euch damit erfahrung?

wäre froh um antworten..

piis..

cel
20.01.2005, 16:37
Original geschrieben von Bschiisär
Hallo..ich suche jemanden der mir auf meinem SonyEricsson s700i mein Vodafone-Branding entfernen kann..

hat jemand von euch damit erfahrung?

wäre froh um antworten..

piis..

chratzä, bissä, zieh und zerre :-) oder de löwe zum frass vorlegge:blingblin

Bschiisär
20.01.2005, 16:40
Nene..nur es Datäkabel, chli Software für's FlashROM und chli wüssä..und leider fählt mer alles vodem..hrhr..

piis..

B.L.A
20.01.2005, 16:47
Ish glaubs nöd machbar...susht frögsh ma bi dä DEZAG na wännd eini i dä nöchi häsch, sing glaubs SonyEricsson Partner und chönt vor Ort SoftWare updates mache oder SW überschriebe...

Garantie verfallt eifach wännd s'branding entfernsh...

one

reezer
20.01.2005, 16:51
git jenes pages für so züügs... datäkabel bruchsch meistens scho...
aber ebä, isch nöd legal und wänn nachher was shady isch mit dim grät und si merkät das du rom flash und so scheiss gmacht häsch, dänn gaht nix mit garantie!

nobra
20.01.2005, 23:52
das isch keis prob und wenn en guete lade findsch kriegsch bi dem socgar no garantie.

:bluepunk:

Bschiisär
21.01.2005, 09:39
Isch ebä schochli es Prob..da käin Offiziellä SonyEricsson-Shop / SonyEricsson-Flash-Point das macht..

und Garantie verlüürsch so oder so..leider..hrhr..

mässi trotzdem..han es paar gfundä us Germany, Austria und einä us Lugano..

piis..

subtile
21.01.2005, 11:54
Wär ä Swisscom/Vodafone Natel poschtet isch grundsätzlich sowieso mol sälber schuld... :p ;)

D-Glay
21.01.2005, 12:10
Lahns lieber.. Garantie entfallt bedingigslos! Isch doch eh nur e chlises zeiche das chum uffallt.. ;)
Datekabel hani bisher au keis gfunde aber hesch ja bluetooth. Isch grad so wenn nöd schneller.

Greetz!