Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Ich suche jemand, der GTA San Andreas für X-Box hat


Bschiisär
24.01.2005, 16:09
Hallo..

wer von euch Tüüpä und Leidiis würd mir mal für 2 oder 3 Täg siis GTA San Andreas schickä demit ich das chan uf minerä XBox save und so..

bittebitte..

wär lieb..

piis..

subtile
24.01.2005, 16:15
gips noch gar nicht

http://www.golem.de/0412/35243.html

Oishim
24.01.2005, 16:23
stimmt!

"Ab Mitte 2005 können auch PC- und Xbox-Nutzer den Action-Hit "Grand Theft Auto: San Andreas" spielen. Bisher ist Rockstar Games' jüngster Teil der GTA-Serie nur für PlayStation 2 erschienen, die Termine für die anderen Systeme waren noch nicht bekannt."

ändlech e anähmbare release-termin!:D ha scho dänkt s'chäm gar nid fürd x-box use...
aber bschiisär, muesch de entweder e ps2 zuechetue oder nochli warte

Ziehmutter ZH
24.01.2005, 16:31
ueppa....not avaible so far....aber wänns dusse isch, hanichs...hrhr

Bschiisär
24.01.2005, 16:34
ZMZ..wänns dussä isch..gischmers?

nur mal churz zum Kopierä..

bittebitte..hrhr..

chunsch au mal en kaffi über..oder es Bierli..(oder 2)