Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : hiufeee

beatniquer
08.06.2004, 18:07
i ha mer ekr gchouft, di neui cede

itz wotti de shit uf mi pc abä tuä, aber es chunnt eifach outomatisch so nä schwulä player, wo die funktion nid het...

bim media player wär ds ja vou easy, aber so geit ds nid?

weiss öper wie ds geit?

Chaos82
08.06.2004, 18:20
sug dr am beschta mol audiograbber
...denn häsch au besseri soundqualität als nur 128kbit\s und chasch d files grat au als mp3 schpaichera. isch sicher praktischer für di wennt an mp3 player häsch, denn muasch nino gross umaconvertiara und so gschpäss.

hmm susch hald aifach mol zerscht dr mediaplayer öffna und denn vu döt us ds laufwärk wähla wod cd dinna häsch...müast glaubi au go?!

janu i hoff han chönna helfa und sus tuats mr laid

schöna

beatniquer
08.06.2004, 18:22
het vou gfunzt! merci....öpis derzue glehrt...

lord zy
08.06.2004, 18:22
ich chan nur vo mir verzelle und deht ischs gange...villicht isch dis laufwerk zlangsam abr den wür nöd sone beschissne player cho..sorre kein plan was bi dir lauft...

beatniquer
08.06.2004, 18:27
Original geschrieben von lord zy
ich chan nur vo mir verzelle und deht ischs gange...villicht isch dis laufwerk zlangsam abr den wür nöd sone beschissne player cho..sorre kein plan was bi dir lauft...

nene, mis loufwärk geit ab...

bi mir duets drum normalerwiis eifach geng dr m-player vo windows uuf, aber dismau nid...därum...

aber itz isch bene...

bätschmändoo
08.06.2004, 18:48
Ja, das Problem hani ou. Bligg und Sens Unik hani nid chönne ufä PC lade. Het mi rächt agschissä...
CD-Ex, Audiograbber, Winamp5 und Mediaplayers göh nid zum rippä. Het irgendöpper ä Tipp?

beatniquer
08.06.2004, 18:49
ah womer drbii si, weiss eine wie ds ganzä machä mit em kool savas( der beste tag meines lebens) aubum? dert passiert genau nüt, wenn mes em pc füäteret

Urschk
08.06.2004, 19:09
Original geschrieben von bätschmändoo
Ja, das Problem hani ou. Bligg und Sens Unik hani nid chönne ufä PC lade. Het mi rächt agschissä...
CD-Ex, Audiograbber, Winamp5 und Mediaplayers göh nid zum rippä. Het irgendöpper ä Tipp?

probier mau www.musicmatch.com, gloube hed nöime e teschtversion... wes nid geit schrib nomau!

subtile
08.06.2004, 19:34
mit discman odr alag abspiele und im line in analog rippe

dergent
08.06.2004, 19:51
ja musicmatch box isch wohl z beste.

1) chasch ehnsti istellige für dis mp3 ripping tätige
2) is züedem recht schnell

@ ursch: ha gmeint z musicmatch sig gratis? nur d pro version chostet?

Urschk
08.06.2004, 19:59
Original geschrieben von tm.jaruh

@ ursch: ha gmeint z musicmatch sig gratis? nur d pro version chostet?

ke ahnig, müesst wider mau go luege, ha e auti version wo mer dr kolleg d serienummere hed gä... bi uf jede fau o vou z fride mit däm programm! checkes susch morn mau, postes de hie!

I.C.S.
09.06.2004, 00:50
Original geschrieben von bätschmändoo

statt ewig im netz z`sueche wör ich sie schnell ufnä! isch immer en gueti glägeheit zum s album s`erschte mal durezlose. ich mues das eh immer so machen, vinyl chamer ned schnell schnell mal rippe :D

spenzasequenza
09.06.2004, 01:05
jaja... mit platte gits so problem nit...

naja... oke ich ha ja jetz nöierdings en optische line out usem mk diräkt ane pc ... (?)

analog ruult halt scho.

I.C.S.
09.06.2004, 10:15
Original geschrieben von spenzasequenza
jaja... mit platte gits so problem nit...

naja... oke ich ha ja jetz nöierdings en optische line out usem mk diräkt ane pc ... (?)

analog ruult halt scho.

wieso (?) ? isch doch geil! was hesch für en tt, ned öpe en numark ttx? wär de erschti womer bim thema optisch line out wör ifalle. :eek:

wends analog ufnimsch hesch hald immer s problem vonere aständige a/d wandlig. bi mine wandler (hoontech c-port) ghöri de unterschied zu kaufte cd`s meh als dütlich. :o

Arkez
09.06.2004, 13:18
ganz eifach: machs mit em mac!

--> fascht all kopierschütz uf cd's basiered uf Windows
--> mit em mac ischs bi mir bis etz immer gange

ich bi zwar au nöd de mac aahänger, aber s'isch praktisch.

greez

starh
09.06.2004, 13:22
wörd

no nie problem gha zum e cd uf dä mac ueladä.

piiiiiiiiiiiiiiiz