Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Dilated Peoples grad vorane

Onkel_Agathe
09.06.2004, 01:29
so we händers gfundä???

bin etz grad heicho han es erscht mol au paar members ufen huufä xeh...!kewli sach!geils konzi nimmt mi schwer wunder wer da noch cha toppä i dem johr...!

cheers

und guet nacht

kevp
09.06.2004, 01:30
tumme siech, hetsch au öppis chöne sege... chlichi minute... i knew it... neggscht mal lüütisch a, gelle!:D

Onkel_Agathe
09.06.2004, 01:32
so chum gang etz go pennä...

hüt simmer eh immer zru glichä zit am glichä ort afang und endi!!!

cheers

iceripperin
ich has hammer gfunde :rolleyes: VERDAMMT ICH HAN NÖD CHÖNE GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

zara
yessssssssss...it was so fucking..woooow..

tysha hani gseh,de reezer :)..

@aightgenossin:hello here i am :)

nacht

sarah

kevp
09.06.2004, 01:33
han gmeint chasch nöd ga? wär echt scheise gewesen, nitte?

Onkel_Agathe
09.06.2004, 01:33
du armi...
bi etz no gflasht obwohl ich scho mol pennt han hüt im auto nochem konzi...*dreamon*

mIkRoFiL
09.06.2004, 01:58
it was damn good!!!

nobra
09.06.2004, 02:01
sexy gsi

hawaiian
09.06.2004, 02:17
es isch anderscht geil xi

lalala
lalala
lalala
lalala
lalala

Proof
09.06.2004, 02:26
Original geschrieben von iceripperin
ich has hammer gfunde :rolleyes: VERDAMMT ICH HAN NÖD CHÖNE GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

plötzlich plötzlich erschien die kuh, die kuh macht muh. häsch mi aagloge :p

_dC_
09.06.2004, 02:44
Echt fetti Sach xi, aber schissd mi recht ah dass Guaranteed ned bracht hend :(

LAN
09.06.2004, 03:44
waaah no retreat verdammt! em b-real si part het natürlech gfäuht, aber aues chasch ja nid ha :D isch bündig gsi.... leider hani ds träffe vo de Aightler chli verhangt, aber isch ja glich, viu gsehni ja de wahrschinlech in Frouefäud.

schöööne und njoyt!
LAN

AiGhTgeNoSSiN
09.06.2004, 08:36
Original geschrieben von zara
yessssssssss...it was so fucking..woooow..

tysha hani gseh,de reezer :)..

@aightgenossin:hello here i am :)

nacht

sarah

Zara : Saleee:D

Ja es isch würkli uuuuu huerä tammi geil xi!!! Läck mir, han scho lang nümm so guät gschlafä! Worse comes to worst but this concert comes first:D
*seufz* Gaht mr eifach guet. Hehe

tony_flare
09.06.2004, 08:41
das konzärt isch wirklich dr burner gsi!

und ich ha eidütig zvill gsoffe, mi hets sit langem widermol andersch verstriche!

isch cool gsi so villi lüt zträffe!

out

Hyphen
09.06.2004, 09:21
war shön,ja!

echt guats konzert gsi,muassi shu säga!pumpt halt shu geil im xtra,das muama dena werta mensha döt loh...

freu mi au shu ufs blackalicious...zwor ir roota,aber eeeasy

tony_flare
09.06.2004, 09:44
ajoo......was mr grad no igfalle isch: ich ha geschter übrigens no d entdeckig gmacht, dass dä uv-stämpel wo si eim im xtra bim iinegoh gänn....wenn me dä sobaldsen gmacht hän am handglänk abschläckt, denn het me e im uv liecht lüchtendi zunge...hehe...nur so zum veraaschauliche WIE bsoffe ich geschter gsi bi....muahahah

out

tysha
09.06.2004, 10:33
haha cool gsi..
au mit flip flops
aber es hett jo anschiennend no meh lüüt vo aight dete gha als i gseh han :)

Zara..... hmmmm kei ahnig...

jajaj Tony.. me hetts gmerkt..vorallem vorem Xtra.. aber dete hesch mi gar ned gseh..haha BAslr uf eim huufe chonnt nie guet... haha han mi denn weder devo gschliche.

..
cool gsi..bis näxt maaaal
t.

tony_flare
09.06.2004, 10:38
Original geschrieben von tysha
haha cool gsi..
au mit flip flops
aber es hett jo anschiennend no meh lüüt vo aight dete gha als i gseh han :)

Zara..... hmmmm kei ahnig...

jajaj Tony.. me hetts gmerkt..vorallem vorem Xtra.. aber dete hesch mi gar ned gseh..haha BAslr uf eim huufe chonnt nie guet... haha han mi denn weder devo gschliche.

..
cool gsi..bis näxt maaaal
t.

hehe, jo isch dr doch niemer ufd füess gstande?

was i ha di nid gseh gha vorem xtra? mr händ doch no zäme gschnuurt und ich ha mi luschtig gmacht über dis neue auto ;) nei seich, aber ebe, gseh hani di doch! =)

tysha
09.06.2004, 10:42
doch doch öppe 2 lüüt sind mer uf d füess gstande.
und s coci vo de niki hani deheim au no vo de füss müsse wäsche.

hahah TONY.. nachem konzert..
wo ihr no öppis z ässe sind goge hole..bi öppe 2meter vo dir eweg gstande..aber ebe..lach

ps. WO Sind d bilder`???

Mormedil
09.06.2004, 10:52
aso ich find au, das es rächt abgange isch, hat sich glohnt find ich :)

aso vilich hab ich vili vo euch gse, ich kann aber niemert, aso hann ich auch niemer erkännt :)

PhrazeFive
09.06.2004, 10:55
und s coci vo de niki hani deheim au no vo de füss müsse wäsche.Aber nöd vom schueh, de hät dir öper suuber gmacht :rolleyes:

tony_flare
09.06.2004, 10:58
und s coci vo de niki hani deheim au no vo de füss müsse wäsche.

hahah TONY.. nachem konzert..
wo ihr no öppis z ässe sind goge hole..bi öppe 2meter vo dir eweg gstande..aber ebe..lach

ps. WO Sind d bilder`???

ahaaa...ok :D

jo'd pics chöme hütt zobe, ha gescht zobe nümm "möge" ;)

tysha
09.06.2004, 10:58
ja PINGU

danke vell mol... sehr lieb gsi

reezer
09.06.2004, 11:01
das ich jeh live gesehen habe... war der killer...

hoffentlich müssen wir nicht wieder so lange warten auf ein zweites konzert...

Mormedil
09.06.2004, 11:05

ich hoff au ned

PhrazeFive
09.06.2004, 11:17
ja PINGU

danke vell mol... sehr lieb gsi *chichi* neneeeee... normals mass a fründlichkeit...

smooth
09.06.2004, 12:32
Original geschrieben von Onkel_Agathe
so we händers gfundä???

bin etz grad heicho han es erscht mol au paar members ufen huufä xeh...!kewli sach!geils konzi nimmt mi schwer wunder wer da noch cha toppä i dem johr...!

cheers

und guet nacht

also erstens wär das top, ganz klar edo g und masta ace, roots manuva, p.n.butterwolf und co in montreux, und und und..

s konzert..also erstens, hets erstaundlich wenig lüt gha, be sicher gsi das da usverkauft esch..tja...denn de afang esch hammer gsi, de mittelteil weniger, de schluss derfür weder, und en babu in höchschtform...

Highnz
09.06.2004, 12:39
Original geschrieben von reezer
das ich jeh live gesehen habe... war der killer...

genau mini meinig! da burner!

Onkel_Agathe
09.06.2004, 12:45
Original geschrieben von smooth
also erstens wär das top, ganz klar edo g und masta ace, roots manuva, p.n.butterwolf und co in montreux, und und und..

s konzert..also erstens, hets erstaundlich wenig lüt gha, be sicher gsi das da usverkauft esch..tja...denn de afang esch hammer gsi, de mittelteil weniger, de schluss derfür weder, und en babu in höchschtform...

natürlich wird dä 11 in montreux nomol so en tag werdä wos sowiso geil wird!roots manuva TY(!!) und jaylib und peanutbutter wolf!aber für mich bis etz ganz klar es highlight vo dem johr!

hawaiian
09.06.2004, 12:49
ja du seisches onkel
de 11. in montreux..wird abgah wiä ragetli

und au sust isch kuul gsi
vorallem au widr paar aightler gseh.eiei:)

muaha grad ufgstande:hippie:

Onkel_Agathe
09.06.2004, 12:56
och nöööö du hesch jo frei...

frechheit...!!

ah jo no öppis...danke millenium für die burger und fries...

Silvana
09.06.2004, 13:02
Usserd dasi halbe abgschlage worde bin(öppe drü büle am chopf, liächt gschwullenigs aug und äs brändi)hanis echt dä HAMMER gfunde, ha mi so gfreut uf das konzert und sie händ mini erwartige voll und ganz erfüllt!

Aurel
09.06.2004, 13:05
Original geschrieben von Onkel_Agathe
natürlich wird dä 11 in montreux nomol so en tag werdä wos sowiso geil wird!roots manuva TY(!!) und jaylib und peanutbutter wolf!aber für mich bis etz ganz klar es highlight vo dem johr!

de j-rocc ned z'vergesse...

gester esch hammer gsi. babu met sine wohl zwei bekanntischte routines, aaaabaaartig...:no: :no: :no:
usser "caffeine" hani kein track werklech vermesst, usser vo "no retreat" wärs zu krass gsi, wenns no de remix agschnette hettid..."work the angles" het mehr de rest geh...
und pics wetti au de öppe gseh tony! :p

tony_flare
09.06.2004, 14:18
Original geschrieben von Aurel
und pics wetti au de öppe gseh tony! :p

kei angscht, chöme hütt zobe weni vom gschäft dehei bi! :D

ooout

niKita
09.06.2004, 14:22
Original geschrieben von iceripperin

selber schuld.. :p

mer häz urf jedefall gfalle..be eifach zu müed xi..

Stinkyfingaz
09.06.2004, 14:29
Vo mim brütsch hani ghört heged huere groggt und es heg eine zmitzt im kozert gruefe :"WORK THE ANGLES!!!" und denn heg de evidence voll agfange, derb wie sich das ahört

AiGhTgeNoSSiN
09.06.2004, 14:32
Original geschrieben von Stinkyfingaz
Vo mim brütsch hani ghört heged huere groggt und es heg eine zmitzt im kozert gruefe :"WORK THE ANGLES!!!" und denn heg de evidence voll agfange, derb wie sich das ahört
isch am Schluss xi vom Konzert und dä hät eifach gspürt/gwüsst dass dä Track etz no chunnt als nächsts würi mal sägä:D

big_samy
09.06.2004, 17:03
Original geschrieben von LAN
waaah no retreat verdammt! em b-real si part het natürlech gfäuht, aber aues chasch ja nid ha :D isch bündig gsi.... leider hani ds träffe vo de Aightler chli verhangt, aber isch ja glich, viu gsehni ja de wahrschinlech in Frouefäud.

schöööne und njoyt!
LAN

einä hesch ja gseh :p ! i ha süsch no pics u.a. vom babu in deep concentration ;) ! wedä wosch chasch sägä...

Aurel
09.06.2004, 17:07
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
dass dä Track etz no chunnt als nächsts würi mal sägä:D

als letschts besser gseid, hehe... öppis anders als "work the angels" hends gar nömm chönne brenge, well kei andere track de letschte zuegab meh wördig gsi wär...

AiGhTgeNoSSiN
09.06.2004, 17:19
Original geschrieben von Aurel
als letschts besser gseid, hehe... öppis anders als "work the angels" hends gar nömm chönne brenge, well kei andere track de letschte zuegab meh wördig gsi wär...

andersch formuliert ja:p

FoS
09.06.2004, 17:25
oäää ich has au uhuere derb gfunde...!
hend gnau guete platz verwütsht, zvordersht links, sind nöd umegshubst worde und doch ishs voll abgange!!
voll struub all diä lüüt vo aight zgseh, dä tysha heti fash hoi gseit wo sie vor mier gstande ish debii het doch niemert ä blasse wer ich bi :D :rolleyes:

tysha
09.06.2004, 17:29
Original geschrieben von FoS
oäää ich has au uhuere derb gfunde...!
hend gnau guete platz verwütsht, zvordersht links, sind nöd umegshubst worde und doch ishs voll abgange!!
voll struub all diä lüüt vo aight zgseh, dä tysha heti fash hoi gseit wo sie vor mier gstande ish debii het doch niemert ä blasse wer ich bi :D :rolleyes:

NEI.. das glaubi ned..du stohsch vor mir und seisch nüd!!
rächt schlecht.. gopf..

d zara hett mi au gseh und nüd gseit.. kei ahnig.. .
debii han i doch jetzt immer äxtra d brille ah.haha
und jetzt erkännets mi und säged nüd ;)

farce
09.06.2004, 17:29
so, ich bi au mol ufgstande

jo isch scho richtig geil gsi, aber am halb 1 simmer usegworfe worde... denn hämmer 4 stund chönne uf dr zug warte... naja, glohnt het sichs sicher ;)

FoS
09.06.2004, 17:53
tysha zitat:

NEI.. das glaubi ned..du stohsch vor mir und seisch nüd!!
rächt schlecht.. gopf..

d zara hett mi au gseh und nüd gseit.. kei ahnig.. .
debii han i doch jetzt immer äxtra d brille ah.haha
und jetzt erkännets mi und säged nüd

och sorry. muesh aber nöd brüele gäll :D
jo isi, nögsht mal dä. ;)

LAN
09.06.2004, 18:07
Original geschrieben von big_samy
einä hesch ja gseh :p ! i ha süsch no pics u.a. vom babu in deep concentration ;) ! wedä wosch chasch sägä...

yo eh :D isch fett gsi mit dir, em x00 und em Bränku :D ja wede hesch schickmer die mau, oder wesi z gross si chader am donschtig e rohling mitbringe, de chasch nochli sound druftue heheee schöne!

Mahatma Ganja
09.06.2004, 18:08
isch am Schluss xi vom Konzert und dä hät eifach gspürt/gwüsst dass dä Track etz no chunnt als nächsts würi mal sägä:D

hehe, dä hirsch isch genau näbed mir gschtande und hett scho s ganz konzert dure immer wieder mal gruefe. usserdem hetters nöd emal richtig chönne uusspräche...
"bring wörk di äinschels" hett er immer gruefe...

...aber anderscht geil gsi geschtert!!!:dance: :dance:

frenchrap
09.06.2004, 21:25
aso ich muen säge dasis au voll hammer gfunde han,bi zvordescht vornä xi..bi zwar am schluss völlig verquetscht worde aber es het sich glohnt die mal live und vo nöchem aazluegä!!:kiffer: und has no voll edel gfund wos am schluss na abe cho sind und autogramm ge hend!kuuli sach xi!

han aber niemert xeh oder erkennt vo aightgenosse...hmm:hmmm:

piis

cuba
09.06.2004, 21:29
:bounzi: :bounzi: :bounzi: :bounzi: :bounzi: :bounzi:

:bolognais :bolognais

hehe hät sich glohnt...:D

big_samy
09.06.2004, 22:31
Original geschrieben von LAN
yo eh :D isch fett gsi mit dir, em x00 und em Bränku :D ja wede hesch schickmer die mau, oder wesi z gross si chader am donschtig e rohling mitbringe, de chasch nochli sound druftue heheee schöne!

ja ganz wie du wosch :D ... schrib mr süsch när mau ä pm (wäg ev. messenger oder so)

zara
09.06.2004, 22:51
Zara : Saleee:D

Ja es isch würkli uuuuu huerä tammi geil xi!!! Läck mir, han scho lang nümm so guät gschlafä! Worse comes to worst but this concert comes first:D
*seufz* Gaht mr eifach guet. Hehe

@aightgenossin:salüüüü:)

@tysha:ish na dusse gsi so am halbi 9 gsi..ha di a dinere BRÜLLE erkännt..immerhin was :)..abr bi eifach z müäd gsi zum ufshtah..neee :)..isn..i say sorry..but next time i will say hello,all right?

@aurel:du bish genau vor mir gsi also während em konzert..glaubs immerhin..s wie ich dich vo de photos da inerinnerig han :)..tja

skonzert hett sich denn hüt uf de alltag abgfärbt..müde,müde,müde

nice day

sarah

Daweed
10.06.2004, 10:58
pics sind under

http://www.x-tra.ch/html/index.php?action=club_tnpage&gid=112881

malus
10.06.2004, 11:47
ja merci, hani exaktement jetzt wölle frögä wod pics sind, zum namel alles nachvollzieh, ishd!

FoS
10.06.2004, 12:36
pics... (http://ch.tilllate.com/DE/partydetails.php?gid=112881)

TD#7
10.06.2004, 12:53
Original geschrieben von cuba
:bounzi: :bounzi: :bounzi: :bounzi: :bounzi: :bounzi:

:bolognais :bolognais

hehe hät sich glohnt...:D

also ech has aso voll scheisse gfonde...

.

.

.

.

;) :dance: