Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DMX Live @Maag Event Haal 25.6.04

Scientific
09.06.2004, 09:40
dä Dog persönlich isch wieder emol z'gascht bi üs, hoffe mo nöd wieder so churz...get at me dog!!:bulläsau: :bulläsau:

http://www.ticketcorner.ch/index.php?pn=event&id=8051%2F111

Biggie
09.06.2004, 10:13
huerrä gangi nümm, ha no vo letscht mau gnuä..

reezer
09.06.2004, 10:17
das isch ja dä horror vom tag...

dmx = wäckstä live act uf erdä wo ich jeh gseh han...

kurz zur info für all:
vor guätämä halbä jahr isch er scho mal da gsi... hät all lüt öppä vier stundä wartä lah (obwol hallä usverkauft gsi isch) und hät dänn ca. 30 minutä ä halb-playback show bottä... das heisst, er hät scho grappt, im hintergrund isch aber plattä gloffä inkl. sinä reims...
würklich dä gröscht scheiss gsi wo ich jeh live gseh han...
sogar im JUICE (dütsches hiphop mag) hät das konzert vo ZH damals än "peinlichkeits"-award übercho im jahr 2003....

nein nein... nicht hingehen... spart das geld lieber!

Onkel_Agathe
09.06.2004, 10:47
damol chostets wenigstens nur 45 isch es vorem halbä johr nöd 60 oder so xi?!

cheers

dj_magnetic
09.06.2004, 10:51
...das konzert im volkshaus war ziemlich frech von ihm. naja,jetzt ist er wieder hier, 15minuten hat er bestimmt wieder!:cool:

reezer
09.06.2004, 10:57
Original geschrieben von Onkel_Agathe
damol chostets wenigstens nur 45 isch es vorem halbä johr nöd 60 oder so xi?!

cheers

ja, das scho... aber ehrlich gseit isch mir ä halb playback show und vierstundä wartä au keini 45.- CHF wert....

Onkel_Agathe
09.06.2004, 11:09
isch scho so aber villeicht wirds damol bombe...who knows!!

ich gang aber glich nöd...

giiger
09.06.2004, 11:12
Original geschrieben von reezer
das isch ja dä horror vom tag...

dmx = wäckstä live act uf erdä wo ich jeh gseh han...

kurz zur info für all:
vor guätämä halbä jahr isch er scho mal da gsi... hät all lüt öppä vier stundä wartä lah (obwol hallä usverkauft gsi isch) und hät dänn ca. 30 minutä ä halb-playback show bottä... das heisst, er hät scho grappt, im hintergrund isch aber plattä gloffä inkl. sinä reims...
würklich dä gröscht scheiss gsi wo ich jeh live gseh han...
sogar im JUICE (dütsches hiphop mag) hät das konzert vo ZH damals än "peinlichkeits"-award übercho im jahr 2003....

nein nein... nicht hingehen... spart das geld lieber!

genau ä so isches!!!
:fuckyou: DMX :fuckyou:

westcoast
09.06.2004, 14:03
bin letsch mal scho gsi, han d'show huere geil gfunde trotz halb playback. Bin hässig gsi das es nur so 35 minute gange isch für 65stutz! aber für mich hetz sichs doch glohnt!!
gange das mal au wieder! für alli dark man x fanz isch es sicher es muss!

westcoast
09.06.2004, 14:06
oops de falsch titel, sorry

mc rassko
09.06.2004, 14:15
live isch de dmx scheisse findi, aber es hät gnueg homies wo ihn gern gsehnd!!!:D

misko
09.06.2004, 14:23
nur churz:

de dmx hätt letscht mal im volkshuus es "showcase" gspielt wo au klar so kommuniziert und dealt worde isch. es showcase gaht immer nur 30-45 minute (siehe wenn öppert neuis z.b. is k.leuten chunnt)

problem: de verastalter hätt das gwüsst aber das trotzdem als konzert verchauft und au de priis verlangt.

fazit: leute sind hässig (berächtigt) aber uf de falsch hund!

ich denkä de X isch um einiges besser life las mer ihm das jetzt da ahlastet (wasi aber verstah chan nach dem debakel letscht mal), aber entscheidet selber ob ihr wand gah oder nöd.....

ich säg nur dilated..nuff said.... gnueg für minimum es halbs jahr! hehe

get@him dawg!

und out..

Trina#2
09.06.2004, 21:36
Gott danke das du min sehnlichste wunsch erfüllt häsch!!!
:blingblin
Ja ich bi letscht jahr au gsi, isch zchurz gsi. Aber er chunt jetzt sicher es zweite mal mitem vorhabe es besser zmache! Und 45 Fr. isch billig!!! Wenni därf dän gangi!

Trina#2
10.06.2004, 19:46
Chan das überhaupt sie, das es erst jetzt agseit worde isch und scho i 2 wuche stattfindt?
:confused:

Dämon
10.06.2004, 20:25
Original geschrieben von Trina#2
Gott danke das du min sehnlichste wunsch erfüllt häsch!!!
:blingblin
Ja ich bi letscht jahr au gsi, isch zchurz gsi. Aber er chunt jetzt sicher es zweite mal mitem vorhabe es besser zmache! Und 45 Fr. isch billig!!! Wenni därf dän gangi!

45.- isch billig???? haaaaaaaaaaaallo??????

ig ha gangstarr zäme mit em freddie foxxx und afu-ra us VORGRUPPE für 25.- xehh!!!

was goooht?

misko
11.06.2004, 23:21
han gad gseh es isch wieder de gliich verastalter....tja.... now u do the math...:rolleyes:

Trina#2
20.06.2004, 19:49
Datum: Freitag, 25.06.2004
Türöffnung: 21h00
Beginn: 23h30
Ende: 04h00

hey vo 23.30 - 4.00 hört sich ziemlich villversprechend a!

scope
20.06.2004, 20:00
dmx-platte fingi so whack dasi dert sicher nid go. s'einzig positive a däm isch daser der SWIZZ BEATS kennt und dä ihm zwüschdüre mou e beat git. und de gö 2-3 instrumentals ab vor schibe... aber meh nid.

u jo live bruchi dä nid für 45.- zgseh. gani lieber anes angers konzert.

too stoned
20.06.2004, 20:20
[B hey vo 23.30 - 4.00 hört sich ziemlich villversprechend a! [/B]

jo dasch dänk afterparty inklusive!

Map
25.06.2004, 11:42
Rapper DMX festgenommen - ZH-Konzert abgesagt

Der Rapper DMX ist wegen versuchten Diebstahls und betrügerischen Auftretens festgenommen worden. Der geplante Auftritt heute Abend in Zürich fällt somit ins Wasser.

Der Musiker, mit bürgerlichem Namen Earl Simmons, wurde gemeinsam mit einem weiteren Verdächtigen am Donnerstagabend am Kennedy-Flughafen in New York verhaftet, wie die Polizei mitteilte. Die beiden hätten versucht, auf dem Flughafenparkplatz ein Auto zu stehlen. Während einer Auseinandersetzung mit dem Besitzer des Wagens habe sich Simmons möglicherweise als Bundespolizist ausgegeben, erklärte ein Flughafensprecher. Simmons wurde vor fünf Jahren wegen Drogenbesitzes und Tierquälerei verurteilt. Er trat in mehreren Filmen auf, darunter «Romeo Must Die» aus dem Jahr 2000.

Das geplante Konzert von DMX heute 25.6. Abend im Zürcher Maag Event Hall ist abgesagt. Die hiesige Konzertagentur hofft aber, ein Nachholtermin einzurichten.

sha
25.06.2004, 11:43
Original geschrieben von Map
...

muahahahahahahaha häia, es auto welle go chlaue, das esch au en mongo en blöde

K-Baller
25.06.2004, 11:45
sone fucking idiot ! ! !
winer net gnueg geld het - IDIOT

Map
25.06.2004, 11:48
Tüet doch nid so aus wüsstet dr genau wies gsi isch.

1. Isch das nur d Presse-Version
2. You should know about US Justice...

reezer
25.06.2004, 12:03
tickets verkauft nach dem letzten scheiss konzert im november... und jetzt haben sie es halt abgesagt... woher hast du die info?

Map
25.06.2004, 12:07
http://www.20min.ch/unterhaltung/people/story/27254336

I dänke es isch gloubwürdig.

guru
25.06.2004, 12:51
muaaaaaaaaa er isch halt en richtige gangschter....:D

Radical
25.06.2004, 12:54
wenn mer mit sovill Monetas nöd nötig hät, es Auto z stehlä....ich weiss ja nöd...scho chli einä am Sender!

sly saloon
25.06.2004, 12:55
uf em plakat heisst s no; the biggest party of the year, muahahaahh...

die geilst party isch am mittwoch gsi.

tbo187
25.06.2004, 13:02
spiilt doch überhaupt eh kei rolle, ob's konzert stattfindet oder nöd, wär eh voll ä pleiti worde!für 45.- gits also wüki bessers z'gseh!
vorallem wo hüt s'openair in frauefeld afangt.
easy ich sött langsam...

peace & cya

tbo187

asteriscsme
25.06.2004, 13:21
was war das mit der Tierquälerei eigentlich nochmal?
Das wusst ich gar nicht, dass er wegen drogenbesitzes verhaftet worden war weiss ich, aber Teirquälerei??
Kann mir das ma jemand erzähln...?!

TARKAN
25.06.2004, 14:44
s dmx konzert esch abgesagt, siehe news...

25.06.2004 DMX - Konzert von Heute abgesagt!

Das Konzert von DMX welches Heute abend in der Maag Halle in Zürich hätte stattfinden sollen, wurde leider abgesagt. Angeblich wurde DMX Gestern zusammen mit einem Kollegen am Flughafen verhaftet nach dem sie angeblich versucht haben auf dem dortigen Parkplatz ein Auto zu stehlen. Ob die Geschichte stimmt, wissen wir zum aktuellen Zeitpunkt noch nicht. Das Konzert von Heute wird aber defintiv nicht stattfinden. Die Veranstalter versuchen ein neues Verschiebungsdatum zu finden das so schnell als möglich kommuniziert wird!

Trina#2
25.06.2004, 21:07
Original geschrieben von asteriscsme
was war das mit der Tierquälerei eigentlich nochmal?
Das wusst ich gar nicht, dass er wegen drogenbesitzes verhaftet worden war weiss ich, aber Teirquälerei??
Kann mir das ma jemand erzähln...?!

Ja lueg er hät sini Dogs i Enge Käffige dinne gha, drum. Aber er hät versproche das nüme zmache.

Trina#2
27.06.2004, 14:15
Da infos vom Ticketcorner

Das Konzert von DMX wurde auf einen späteren Zeitpunkt verlegt. Das neue Datum wird im Verlauf der nächsten Woche bekannt gegeben. Die Tickets behalten Ihre Gültigkeit. Infos zu verschobenen Anlässen, finden Sie auf der Startseite unserer Homepage in der rechten Spalte.

reezer
05.07.2004, 13:14
9.juli nachgeholt... checkt die news auf der startseite!

Onkel_Agathe
05.07.2004, 13:15
darum hends dä flyer mit 25.juni nomol zeigt am zh fescht:o

Trina#2
03.08.2004, 20:39
hät öpert infos wie s'konzert gsi isch vom X ? Bin leider i de ferie gsi und han nöd chöne ga! :(

Aurel
04.08.2004, 01:52
hät öpert infos wie s'konzert gsi isch vom X ? Bin leider i de ferie gsi und han nöd chöne ga! :(

arbeitskolleg isch gsi...
heig öppe en stund performt, öppe vor 50 lüüt, aber seg ned mal so schlecht gsi. LOL..

Trina#2
04.08.2004, 16:53
Scho no guet das de X es durezoge hät bi 50 Persone! LoL Dän hani ja nöd vill verpasst. Aber er gschit ihm recht nachem erste konzert im Oktober 03. 65Fr. für 30min und dän hämer no 2 stunde dörfe warte. P.S. Merci fürd infos! :)

DMX7
25.07.2005, 17:18
Muhahahah ihr sind ja chrüzdumm, ihr sind nöd mal am Concert gsi und schnurret so en rise Bullshit nur will er im Herbst 03 nur 30 Min. performt het ! ! !

Das Concert im Maag isch de Hammer gsi, er het nöd 1 Stund, sondern ca. 90 Min. und nöd vor 50, sondern vor voller Hütte performt! ! ! Er hets richtig krache la und s Missverständniss vom Herbst (es isch es Showcase gsi und kes Konzert!!!) wider guet gmacht, ihr mit eune Vorurteil hends halt verpasst!!! Han ihn no nachem Concert troffe und kenneglernt, isch echt en geile Siech ! ! ! De DMX isch eine vode geilste Rapper ever, DMX FOREVER END EVER ! ! !

beatniquer
25.07.2005, 17:20
groupie?

mod
25.07.2005, 17:23
kenschs lied groupie pt.2 vo little brother :D

EphToDaRhyme
25.07.2005, 17:25
Original geschrieben von DMX7
DMX FOREVER END EVER

Jep DMX forever and ever and ever... ähh end ever.. :D

Groupie :)

aDidoN
25.07.2005, 17:35
Han ihn no nachem Concert troffe und kenneglernt, isch echt en geile Siech ! ! !

:fallfromc

DMX7
25.07.2005, 17:42
Original geschrieben von beatniquer
groupie?

Was meinsch ?!

beatniquer
25.07.2005, 17:45
Was meinsch ?!

meine öpe so öpis...ungfär:

"GREENFIELD RULEZ!!! Bi bi GREENDAY u bi SYSTEM OF A DOWN ir ZWÖITFORDÄRSCHTÄ Reihä gsi!!!"

<---groupie too, so wie du

DMX7
25.07.2005, 17:47
nei voll nöd, das han ich eifach nebebii erwähnt, wenns nöd verstahsch chratzts mich au nöd gross.

han eifach wele sege dass es es geils concert gsi isch, nöd so, wie ihr eu das im vorus vorgstellt hend, aiiight ?

also nemeders easy

beatniquer
25.07.2005, 17:50
äbe...genau so hani "nur näbebii" erwähnt, dass du e groupie bish...wenns nid versteish chratzts mi o nid..

DMX7
25.07.2005, 18:11
chum gahn anderi go afigge hesches glaub nötig...

beatniquer
25.07.2005, 18:14
chum gahn anderi go afigge hesches glaub nötig...

so oder so ;) mini aggressione...:eek:

DMX7
25.07.2005, 18:22
nei echt ich han nur mal denkt ich brichte vom Concert, wenn da grad abgstempflet wirsch isch liecht scheisse, aber ja, chasch geg so Lüüt mache wo eifach so redet ohni öppis über de ander z wüsse...

beatniquer
25.07.2005, 18:26
nei echt ich han nur mal denkt ich brichte vom Concert, wenn da grad abgstempflet wirsch isch liecht scheisse, aber ja, chasch geg so Lüüt mache wo eifach so redet ohni öppis über de ander z wüsse...

ja chum steu mi aus arschloch häre...hehe...!!!!
aber wenn mer eine seit öper ish verdaaaamt geil,u sooooo cool - und das wöu er ihn troffe het, de chunnt mer das groupie-style ine. meh hani gar nid xeit

DMX7
25.07.2005, 18:27
ja chum steu mi aus arschloch häre...hehe...!!!!
aber wenn mer eine seit öper ish verdaaaamt geil,u sooooo cool - und das wöu er ihn troffe het, de chunnt mer das groupie-style ine. meh hani gar nid xeit

es isch ja geil gsi, sorry gel :D

das mitem treff hani halt eifach so gseit, han mir gar nüt debii denkt!!!

vergessemers ok, sorry wenn ich unfair zu dir gsi bin...

peace

beatniquer
25.07.2005, 18:28

vergessemers ok, sorry wenn ich unfair zu dir gsi bin...

:D hhehe chills, soo verletzlich bini o wider nid:p

DMX7
25.07.2005, 18:31
:D hhehe chills, soo verletzlich bini o wider nid:p

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

giiger
26.07.2005, 17:58
Muhahahah ihr sind ja chrüzdumm, ihr sind nöd mal am Concert gsi und schnurret so en rise Bullshit nur will er im Herbst 03 nur 30 Min. performt het ! ! !

Das Concert im Maag isch de Hammer gsi, er het nöd 1 Stund, sondern ca. 90 Min. und nöd vor 50, sondern vor voller Hütte performt! ! ! Er hets richtig krache la und s Missverständniss vom Herbst (es isch es Showcase gsi und kes Konzert!!!) wider guet gmacht, ihr mit eune Vorurteil hends halt verpasst!!! Han ihn no nachem Concert troffe und kenneglernt, isch echt en geile Siech ! ! ! De DMX isch eine vode geilste Rapper ever, DMX FOREVER END EVER ! ! !

:o :o :lastweek: hahahahah du bisch nid nur chrüzdumm sondern au äs bitzäli schpät! und äxtra für dich: :fuckyou: DMX :fuckyou:

DMX7
26.07.2005, 18:29
Original geschrieben von giiger
:o :o :lastweek: hahahahah du bisch nid nur chrüzdumm sondern au äs bitzäli schpät! und äxtra für dich: :fuckyou: DMX :fuckyou:

Hallo??? Gits da e Ablauftermin oder so wommer da chan schribe??? Nöd??? ALSO!!!

:fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: