Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BATTLE!!! Rafik VS Dj Impossiblecut

Impossibleivo
30.01.2005, 23:14
http://www.dj-i-cut.ch/mp3/Rafik.mp3

Ich distanziere mich hiermit vom Inhalt dieses Tracks und euren Müttern.

thieu
30.01.2005, 23:24
Wer isch der Rafik?
Susch wider Technisch gigwohnts Hochs Level... Aber was weiss ich? Hä kei Ahnig va so Sache... ;)

Impossibleivo
30.01.2005, 23:33
Easy Thieu! Thanks. :) dMoves sind eifach chrank.

Rafik: http://www.lordzoffitness.com

smee
31.01.2005, 00:18
Original geschrieben von Impossibleivo

http://www.lordzoffitness.com

Schade daß die kein Gästebuch haben... sonst hättst du Rafik da auch grüßen können. :)

cheers

Impossibleivo
31.01.2005, 00:23
Ich grüss ihn schon genug im Track.

el gato
31.01.2005, 01:32
cuts sind ja guet....

aber wie isch das isch dä rafik e kolleg vo dir?

du weisch scho wer das isch?

mehrfacher ITF-Scratch Champ / Lordz Of Fitness

erst 22jährig(meinsch scho dä?)

Impossibleivo
31.01.2005, 08:19
Doch, doch... isch genau der Rafik! Yep.

Impossibleivo
31.01.2005, 11:29
Yo meine Page ist down. Über 500 Downloads in einer Nacht waren 2, 3 zuviel! :) Geht bald wieder online.

Beatnik
31.01.2005, 11:39
Ivo du weisch das ich Big Respect vor dir han!

Aber was söll das ganze?? Roc Raida - A-Trak und jetzt Rafik!!

Was willst du genau erreichen? Was hatt dir Rafik genau getan?

Ich meine, es ist dein gutes recht mit deinem können jemanden zu dissen, aber du fährt gleich in die Premier Liga rauf....

Selber hast du noch keinen Schweiz/Europa geschweige denn Weltbekannten Namen, du hast noch an keiner Battle teilgenommen soviel ich weis, und du hast auch keine Fershen CDs oder Turntablism Songs am Start!
Ausserdem ist dein Track ein "Multitrack" und kein One Take wenn ich das recht raushöre.....

Also, sag uns doch allen einmal was dein Ziel dabei ist, warum du dieses Ziel hast und was du dir dabei denkst mit der Elite rumzuficken....obwohl ich kaum denke das du jemals von einem dieser leute eine Antwort bekommst (Rafik noch am ehsten)....

Du hättest soo viel Potenzial, verschleuderst es aber in Sinnlosen Disstracks, was ich eigentlich schade finde..

Aber jeder muss seinen Weg gehen.

Peace Out

aRKei
31.01.2005, 11:51
Du bisch und bliebsch äifach ä Parodie. Siegs hiä oder uf angernä Forums, machsch di säuber zum Clown. Tschegss ändlech...vrglich di nid mit angärä, mach säuber öpis wodä chasch schtouz uf di si. Gang anes Battle (d'ke-Zyt Usred zöut nid...dr A-trak het vöu meh Projekt am Schtart und hets au gschafft) oder no besser, mach Tracks. Bisch scho chläi niedisch ufä A-Trak und ä Rafik, hä? Si chläi besser aus dr Ivolino, hä? Bwahahahahaha

So jetzt isch dr Zietpunkt do, wodä wieder chasch dürägheiä und sägä mir si aui Huäräsohn und häigä ke Ahnig. Irgendöpis chunt dr scho i Sinn...C'mon I-Cunt

Aurel
31.01.2005, 13:03
hmm... linkt goht ned! immer no überlastet?

Impossibleivo
31.01.2005, 19:23
@Aurel: Der Link wird morgen funktionieren. Meine Page kommt auf einen neuen Server.

Hey Beatnik! What up? Äbe wie gseit: Voll kei Zit für Routins izstudiere. Volles Tagesprogramm - Scratche isch näbesächlich!

ABER...

Der Grund wieso ich das mache: Aufmerksamkeitsdefizit. Na ja... Eigentlich will ich eifach mieni Lehr beende und hie und da mal irgend so wacki Siecha kaputt scratche.

Und Beatnik weisch nu was? Die ganze battletracks online vo de MCs sind au scho immer "legal" gsi. Wo isch zProblem? MC, DJ... what ever! :cool: Meinsch mieni Cuts sind nüd one take gsi? 1x ahhh und 1x freshhh. Und Beatnik wart eifach mis Tape ab... ;)

@aRKei: :wixer3: Ohni mich wär dieni Azahl an Biträg nur halb so gross! :p

aRKei
01.02.2005, 09:16
Woni rächt hani rächt. Und wär git scho ä fuck bezüglich anzahl Beiträge. Aber ebä Du bisch und bliebsch äs egozentrisches Toy.

cutastrov
01.02.2005, 09:55
Yo Ivo - mir wüsse jo alli, dass Du talentiert bisch - ABER - hombré, en Roc-Raida isch e Legend, dä het scho gscratcht und jugglet wo Du no in d Windle gschisse hesch.

En A-Trac und en Rafik sind au für Dich no ussert d Richwieti - wenn e Rafik wotsch battle, kasch es jo sehr eifach mache: Da Du jo loccker uf em Niveau vomene Rafik bisch, kasch jo in dr CH d ITF's gwünne und denn an de Word-Finals s Final erreiche. Wenn Glück hesch triffsch denn im Final uf dr Rafik.

Aight? waisch wie ni main!

Beatnik
01.02.2005, 09:55
He He, das tönt nach Battle:D

aRKei vs Impossible Ivo

Na ja, müend ja ihr wüsse...he he

@Ivo
Man, das mit dä Diss Tracks bi dä Mc's isch doch genau sgliiche...
Was wett en Mc'us XY wo zwar geil chan Rhyme und n mega Flow an start bringt, aber no kein Name hätt z.b en AZAD, Samy Deluxe oder NAS disse?? Das chan mer hald nöd ganz ernst näh...

Aber mached doch alli was ihr wänd:cool:

aRKei
01.02.2005, 10:47
Battlä? Für was? Für nä Reputation? Und no gägä I-Cu(n)t?
Ig gseh ke Sinn drhinger. Ig bi meh uf Scratch-Music. Ig wierdä au niä anes Solo-Battle goh. Ig ha ehrlech gsäid chläi ä töifi Mäinig übers Battlä. Höchschtens Team-Battle isch intressant. Für mi göut meh das Prinzip:

The Turntablist is not here to dominate someone, but to bring his vision of Scratch-Music (Zitat D-Styles).

Ig duä mini Zyt liäber mit Musig machä vrbringä aus sinnlosi Battlefiles z'machä und när glich nid a Bättles wöuä z'goh (I-Cut het jo anschienend ke Zyt). Dr A-trak (wo jo au dissed hesch) studiert, isch Labelbsitzer, produziert Beats für Obscure disorder, brint ä Scratch-Music Schiebä üsä und no äs DVD. Und zu au däm het är au no Zyt gha d'ITF und DMC z'gwinnä.

Wenigschtens bisch aubes zum grölä, das bringt aubes ä chläi fun bem Bügu...

Beatnik
01.02.2005, 11:44
Original geschrieben von aRKei
Höchschtens Team-Battle isch intressant. Für mi göut meh das Prinzip:

The Turntablist is not here to dominate someone, but to bring his vision of Scratch-Music (Zitat D-Styles).

He He, als Team hend ers au scho rächt im Griff.....mues ich eu immer wider Respect gäh.

Wenn er mal Ziit hend dä Monet das mer chön verbii Ruusche wär cool, mal zäme was Recorde;)

greetz

aRKei
01.02.2005, 12:38
Team isch für mi immer wichtiger gsi. Fägt äifach au meh, wendä zämä bisch am stylä. Wägä vrbi-cho isch guät. Jederzyt (ig/mir machä eh nid vöu angers aus im Studio si, ersch rächt jetzt be däm Dräcks-Wätter).

Impossibleivo
01.02.2005, 15:13
Der Track ist wieder online. Checkt einfach den Track und haltet eure Klappen! :) Keine Ahnung wie ich neben Rafik stehe (is mir auch s. egal) aber der fresh-part killt einfach alle.

PS: Wann zum Teufel habe ich was von Roc-Raida gesagt??? :confused: Hat euch jemand ins Gehirn geschissen? :)

Beatnik
01.02.2005, 15:36

PS: Wann zum Teufel habe ich was von Roc-Raida gesagt??? :confused: Hat euch jemand ins Gehirn geschissen? :)

He He, ok evtl. hab eich da was verwechselt...aber ich dachte du hast dich mal über ihn beschwert;)

Impossibleivo
01.02.2005, 15:37
Original geschrieben von Beatnik
He He, ok evtl. hab eich da was verwechselt...aber ich dachte du hast dich mal über ihn beschwert;)

Kann mich nicht drann erinnern! :D Ne, das wüsst ich.

Beatnik
01.02.2005, 15:41
Kann mich nicht drann erinnern! :D Ne, das wüsst ich.

Ah ne Sorry, es war ja "nur" D-Styles...den kannst du natürlich dissen, ist ja niemlas deine Liga :cool:

Impossibleivo
01.02.2005, 15:42
Dr A-trak (wo jo au dissed hesch) studiert

Yep. Sägi ja: Arbeitslos.

@Beatnik: D-Styles isch en gute Homie vo mir.

Beatnik
01.02.2005, 15:44

Das weis ich leider nöd IVO, und wenns so isch chan ich dir nur gratuliere...bin so gspannt uf e geimeinsami Sach wo mit ihm machsch...he he;)

aRKei
01.02.2005, 17:27
Yep. Sägi ja: Arbeitslos.

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Impossibleivo
01.02.2005, 20:54
Original geschrieben von Beatnik
A-Trak

Original geschrieben von cutastrov
En A-Trac

A-Track

Was ist los ihr kleinen Usher-Kack-Groupies?!?!? :crazy: Na, wollt ihr mehr???

Keine Zeit... ich hab Kurs für den Führerschein! :driver: :)

Dämon
01.02.2005, 21:01
Keine Zeit... ich hab Kurs für den Führerschein! :driver: :) [/B][/QUOTE]

muhahahahahaha!!!

ähm, weiss nid... bisch glaubs eifach eine wo ufmerksamkeit brucht. hesch zwenig muettermilch becho??

sucker.:crackhead :stonehit: :wixer2: :ätschbäts :stupid:

Impossibleivo
01.02.2005, 23:29
Original geschrieben von Dämon
ähm, weiss nid... bisch glaubs eifach eine wo ufmerksamkeit brucht.

Yep! Danke. :) Ist schon nicht einfach mit dem Zitieren, ne?

smee
02.02.2005, 01:32
:D