Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : HELP: Technics SL-1210 MK2 Kaputt

funkyminister
31.01.2005, 14:17
Salut zäme

hanes big problem...
vor drü tag bini wieder mal so a mim technics sl-1210 mk2 (rund 4 johr alt nur heimgebruch) am chratze gsi und mir nichts dir nichts lauf dr teller plötzli us und macht ke wank mehr!! start/stop taschte chani betätige und er bewegt sich no rund 1mm hin und wieder zrugg...
also strom hani druf er dreiht eifach nüm!!!
wer könnt das problem?
bi um jede rotschlag dankbar

Beatnik
31.01.2005, 14:31
Also das han ich no niä erlebt das en Technics "eifach so" kaputt gaht, aber ich däne wenn dä Täller sich nüme regt, isch es dä Direktaatrib bzw. dSpuele wo nüme funzet, will das teil ja Magnetisch lauft.
Ich glaub nöd das du da gross sälber was chasch mache, bringsch en am beschte in Service mit Kostevoranschlag.

Bschiisär
31.01.2005, 14:44
ich chauf der en ab für 50.-..

han zwar na käi ahnig, was es sii chönnt, aber ich dänke, es würd sich lohä, sganzä mal uufzmachä und inäzgüxlä, zum mal mitmä FLUKE chli gogä mässe, was diä kabel so zsäge händ..

gisch bscheid bi interässe..chämt en sogar go holä..hrhr..

piis..

nise
31.01.2005, 14:48
ich würd den behalten, ein mk das abliegt hat imho seltenheitswert :D

Beatnik
31.01.2005, 14:50
Original geschrieben von nise
ich würd den behalten, ein mk das abliegt hat imho seltenheitswert :D

Ha Ha Ha Ha genau, die Lebende Leiche:D

Bschiisär
31.01.2005, 14:51
was? näi, sicher nöd bhaltä..verchauf en am bschiisär..das isch en flottä siäch..hehe..

Beatnik
31.01.2005, 14:57
Original geschrieben von Bschiisär
was? näi, sicher nöd bhaltä..verchauf en am bschiisär..das isch en flottä siäch..hehe..

Immer das Off Topic, he he

Bschiisär, chasch ihm das Teil ja Repariere für 100.-

Wenn das 5mal machsch, chasch dir ja en eignige Mk2 kaufe zum dini Platte losä:p

Bschiisär
31.01.2005, 15:01
@ Beatnik..

das isch ja sproblem..ich trau mer zwar zuä, das ich en wieder zlaufä bring, aber ich würds niemertem garantierä..und drum wettin ja abchaufä..hrhr..

1. hetti wäns klappt niäneds sonen günschtigä MK2 übercho..
2. lerni wiedermal chli löötä und son kack
3. glaubi eh nöd dases klapped..

ABER DIE HOFFNUNG STIRBT ZULETZT..

hahaa..

funkyminister
31.01.2005, 15:55
tja...da muss wohl ein techniker ran...
lustigerwies ischs jo nid mal min mk2 (er isch nur geliehen)...

tja i weiss halt worum i 2 numark ttx han...

Beatnik
31.01.2005, 16:22
Original geschrieben von funkyminister

tja i weiss halt worum i 2 numark ttx han...

Damit du en bessere Dj bisch? :D

funkyminister
31.01.2005, 16:24
für das bruch i keni andere turnies...aber ich finde die technics für das wos büdet eifach ztüür...d.h. nid das nid guät sind...sind uf jedefall top...aber ebe...mit dr zyt chunt eifach au neus zügs

Beatnik
31.01.2005, 16:41
Original geschrieben von funkyminister
für das bruch i keni andere turnies...aber ich finde die technics für das wos büdet eifach ztüür...d.h. nid das nid guät sind...sind uf jedefall top...aber ebe...mit dr zyt chunt eifach au neus zügs

Scho klar, isch ja nöd so ernst gmeint gsi;)

Das Technics nüme State of the Art sind i gwüsse Berreich isch ganz klar, hend mer da au scho paar mal disskutiert, sölled ändlich mal seperati Chinch aschlüss und dä Pitch chli höcher mache....

Dä Motor mues nöd unbedingt stärker werde, dä isch eigentlich rächt ok...vor allem eine vo dä Robustere, und das für das alter (ok, du hesch jetzt pech gha).

Aber ich glaub ich würd mir au wenn mini MKs abligged wider 1210er kaufe...hmm, weis au nöd...Gewohnheit, Nostalgie und han keis Problem mit mine 2 (3) sitt knapp 8 Jahr. Guet, ehrlich gseit bin ich au nöd so dä Hardcore User, aber ich glaub au dänn wäreds no Tipp Topp:cool:

LAN
15.02.2005, 01:02
voraum bringtses ja nid wede dr für deheim krassi turnies choufsch und i jedere location stöh när glich MKs ume...

aber grössere pitchberich wär würklech gäbig. nur würd haut de o d genauigkeit abnäh, sofern me nid ds ganze teil proportional würd verlengere. wi o immer :D

funkyminister
17.02.2005, 14:54
ich chan nur us mirä erfahrige rede zum scratche sind ttx um einiges geiler als dmk's...

aber um wieder uf z'topic zruügg zcho...han dr mk amne arbeitskolleg gä.... dä hed über jahre bimene dj-equipemnt verleih gschaffet und kennt sich us...wirdne aluäge und ne mit ersatzteili vollstopfe bis er wieder lauft, for free!!! nei natürli uf 1,2,3 oder au 4 bier wird en ilade, geile siech.
Thread cha gschlosse werde.